Ensinnäkään en tietenkään halua syyllistää koko klaania siitä jos johtaja erehtyy olemaan ylimielinen jossain kohtaa.
Puhu sitten muodossa "Teng", älä F.L. Harva asia suutututtaa enempää kun tuo, että syytellään täysin viattomia henkilöitä yhden henkilön kusipäisuudestä. Saat sanoa minua ylimieliseksi, mutta asia mitä en siedä, on tuo muiden leimaaminen sellaisiksi minun takiani.
Sitten: Mitä tulee harjoitusten määrään. Jep, Dash piti niitä kerran viikossa. Näistä jopa 1/5 toteutui joten se siitä. Klaanilaiset eivät juurikaan paikalle jaksaneet vaivautua kovinkaan usein.
Miksi sitten otit esiin F.L:n harjoitusten määrän?
Sitten: Rankkujen "leikkimielisyyteen" en ota kantaa sen enempää kantaa. Paha sanoa mitään kun ei asiasta tiedä. Moni asia perustuu kuulopohjaan, siitä ei sen enempää.
Niin, kannattaako kommentoida asioita mitä ei tiedä. Ei ole mielestäni mitenkään hirveää, jos laittaa hätähousun tuhoamaan kenttää kiväärillä. Kuten sanoin, tuo nostaa vaan joukkuehenkeä. Lätkämiehiä kun olet, niin sinun tulisi tietää miten joukkuehenkeä korotetaan joukkueen sisäisillä säännöillä.
Muutama asia kuitenkin joka puhuu tämän pakonomaisen "ammattimaisuuden" puolesta.
- Hyvin erikoinen "tuuraaja" peluutus F.L / F.B:ltä ottelussa F.B - DnZ. Samaan aikaan kun ääliö pelasi oli 2 F.B:n pelaajaa oli katsomossa.
Taas tämä piti ottaa esiin. Noh, selitetään sitten vielä... F.B:n pari kundia oli pelleilyt siinä määrin, että kaipasivat näpäytystä. Olin itse siinä uskossa, että tuuraaminen pelissä olisi sallittua, sillä eräs admin sanoi niin. Ilmoitin silloiselle johtajalle tuurausmahdollisuudesta, ja hän otti ääliön vastaan saadakseen täyden nelikon kasaan. Päätös pelaajien penkittämisestä muuttui kuitenkin peliä ennen jostain syystä, eikä ääliölle viitsitty antaa enää rukkasia kun paikallekkin tuli.
- DnZ - Dash pelissä ottelua valvoi Apple! Siis peliin osallistuvan joukkueen johtaja joutui itse valvomaan (ja kannettuaan huolta omasta tiimistä eksyi itse kentälle jonka seurauksena DnZ:lle merkittiin yksi erä nollille!). Miksikö näin?
Koska Munkkiliigan F.L valvojat halusivat katsoa samaan aikaan pelattavaa F.B:n peliä!
Taas puhut asioista mistä et tiedä. Ei ole F.L:n vika, jos ottelussa ei ole adminia paikalla. Syytä admineita, älä meitä. Tiesit varmasti, että late ja nova (vai oliko jusse?) olivat myös katsomassa tuota F.B:n matsia. Adminien välinen kommunikointivirhe ei tee F.L:sta "ammattijoukkuetta".
- Kolmas asia on tietysti tämä monien turhaan (ylläri?) odottama F.L - F.B kohtaaminen. Kyllähän sekin peli olisi voitu pelata.
En nyt yhtään tiedä oletko tosissasi, mutta tuo ei edes ansaitse vastausta.
e. typo