Puhu sitten muodossa "Teng", älä F.L. Harva asia suutututtaa enempää kun tuo, että syytellään täysin viattomia henkilöitä yhden henkilön kusipäisyydestä. Saat sanoa minua ylimieliseksi, mutta asia mitä en siedä, on tuo muiden leimaaminen sellaisiksi minun takiani.
Johan pahoittelin asiaa sikäli että totesin etten halua syyllistää koko klaania. Anteeksi vielä kerran.
Miksi sitten otit esiin F.L:n harjoitusten määrän?
Minkä määrän? Minä en puhunut määrästä mitään, sinä totesit meidän treenanneen teitä enemmän. Mitä SINÄ tiedät meidän treenaamisistamme?
Niin, kannattaako kommentoida asioita mitä ei tiedä. Ei ole mielestäni mitenkään hirveää, jos laittaa hätähousun tuhoamaan kenttää kiväärillä. Kuten sanoin, tuo nostaa vaan joukkuehenkeä. Lätkämiehiä kun olet, niin sinun tulisi tietää miten joukkuehenkeä korotetaan joukkueen sisäisillä säännöillä.
Enpä juuri enempiä kommentoinut kuin toteamalla tällaisen systeemin olevan olemassa. En ole sanallakaan vihjaillut millainen se voisi olla. Älä hyvä mies ala vertailemaan lätkämiehiin, se on vain tie siihen mainitsemaani "ammattimaisuuteen" hoh.
Ja mitäs sinä sanot kun nouset tallista päin? Paitsi että.."Lagas"
Taas tämä piti ottaa esiin. Noh, selitetään sitten vielä... F.B:n pari kundia oli pelleilyt siinä määrin, että kaipasivat näpäytystä. Olin itse siinä uskossa, että tuuraaminen pelissä olisi sallittua, sillä eräs admin sanoi niin. Ilmoitin silloiselle johtajalle tuurausmahdollisuudesta, ja hän otti ääliön vastaan saadakseen täyden nelikon kasaan. Päätös pelaajien penkittämisestä muuttui kuitenkin peliä ennen jostain syystä, eikä ääliölle viitsitty antaa enää rukkasia kun paikallekkin tuli.
Taas puhut asioista mistä et tiedä. Ei ole F.L:n vika, jos ottelussa ei ole adminia paikalla. Syytä admineita, älä meitä. Tiesit varmasti, että late ja nova (vai oliko jusse?) olivat myös katsomassa tuota F.B:n matsia. Adminien välinen kommunikointivirhe ei tee F.L:sta "ammattijoukkuetta".
En nyt yhtään tiedä oletko tosissasi, mutta tuo ei edes ansaitse vastausta.
Tiedän vain että 2 F.L adminia oli katsomassa F.B:n peliä ja se riittää oikein hyvin minulle. Kysyttäessä kuka valvoo, sinä itse vastasit että sinä haluat katsoa ainakin sitä ottelua.
Kuten jo aiemmin totesin. Niin kauan kuin on joku, mikä tahansa asia esillä, siitä ei väittelemällä totuutta irti saada. Siksi on turha jatkaa tällaista keskustelua. Olemme molemmat tuoneet tarpeeksi omia mielipiteitämme esille ja loput jääkööt lukijoiden harkittvaksi. Harva varmasti silti tulee sanomaan mulle että olen täysin väärässä
Ja se kolmas sevan ja Growwin lisäksi oli?
Huoh.. voi arvaas kirjoitinko paperille?
Oliko heitä tosiaan vain 2?