Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
29.09.24 - klo:03:20

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 245 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Vanhat kierros -ja kausikeskustelut
| | | |-+  Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy  (Luettu 15437 kertaa)
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #45 : 29.02.12 - klo:15:09 »

Taipuvainen ja taipuvainen. Kaikille sitä joskus sattuu - silloin sattui huono päivä koko tiimille, mutta ei siitä enempää.
Onhan viisi päinnousua yhdessä ottelussa ihan hirvittävä määrä, ei siitä päästä yli eikä ympäri. Jokainen sellainen on liikaa, oli kuinka huono päivä tahansa.

Itse näen toisen syyttämisen kaikessa turhana ja jopa säälittävänä vastuun pakoiluna, niin myös tässä. .
Niin minäkin, mutta: En ole johtaja ollakseni hyvä jossain.

Mikä siinä on niin älyttömän kamalaa edes, jos sattuu nousemaan päin kerran, että sitä laskeutujaa pitäisi syyttää? Pyytää vain anteeks ja jatkaa lentoaan (tai odottaa sen 8-10s jos sattui itse kuolemaan), ei sen isompi häslinki.
Ylpeys. Itse pidän sitä tärkeänä, että pelaajille tehdään selväksi ettei vika ole koskaan johtajassa. Kuten aikaisemmissa kirjoituksissa tuli ilmi, viattomien syyttäminen on myös järkevä vaihtoehto. Iskee silmää

Mielestäni koko tästä päin nousemisesta on tehty lentokassa turhan suuri haloo. Tietty se rasittaa jos se sattuu jatkuvasti, mutta kerran tai pari niin ei pitäisi kamalaa mekkalaa nyt ruveta asiasta nostamaan.
Huonoja pelaajia vielä siedän, mutta tuo hätähousuilu on asia mitä en. On ymmärrettävää etteivät kaikki voi olla sateentekijöitä, mutta kuinka paljon vaatii katsoa millon joku laskeutuu?  Pyörittää silmiään

Entä sitten nämä sankarit jotka laskeutuu perässäsi niin että molemmat tuhoutuvat?
Tapahtuu yhtä usein kun auringonpimennys.
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #46 : 29.02.12 - klo:17:20 »

Onhan viisi päinnousua yhdessä ottelussa ihan hirvittävä määrä, ei siitä päästä yli eikä ympäri. Jokainen sellainen on liikaa, oli kuinka huono päivä tahansa.

Tässä isoin tekijä oli oma väsymykseni kyseiseen kellon aikaan, tulipahan opittua sekin että 21 pelejä on minun turha pelailla. Huomaat toki että otan täyden vastuun tästä itselleni.

Niin minäkin, mutta: En ole johtaja ollakseni hyvä jossain.

Hmmh. Tähän sopisi hyvin lähettämäni yksityisviesti sinulle mutta en koko rimpsua tähän viitsi ruveta latelemaan.

Ylpeys. Itse pidän sitä tärkeänä, että pelaajille tehdään selväksi ettei vika ole koskaan johtajassa. Kuten aikaisemmissa kirjoituksissa tuli ilmi, viattomien syyttäminen on myös järkevä vaihtoehto.

Liika ylpeys on pahasta ja antaa vain mulkun (anteeksi suora puheeni) vaikutelman. On olemassa tilanteita joissa laskeutuja onkin syyllinen ainakin mielestäni. Mikäli laskeutuja sattuu tulemaan turhan äkkiä ja yllättäen nurkantakaa - silloin lentoonlähtijän on mahdoton huomata laskeutujaa. Mutta sitä on turha normaalitilanteissa yrittääkään käyttää tekosyynä. En koskaan pidä viattomien syyttämistä muuna kuin vastuun pakoiluna.

Huonoja pelaajia vielä siedän, mutta tuo hätähousuilu on asia mitä en. On ymmärrettävää etteivät kaikki voi olla sateentekijöitä, mutta kuinka paljon vaatii katsoa millon joku laskeutuu? Pyörittää silmiään

Edelleen, kerran tai pari ei ole iso asia. Tokihan se muutaman sekunnin vilkaisu tutkana/peliin ei paljoa aikaa vie, mutta on olemassa näitä sankareita jotka pörrää kentän yllä kuin puolukka peräpuolessa etkä tiedä meinasko se laskeutua vai ei vaikka kone savuaa kun viimeistä päivää. Siinähän sitten saat päättää npusetko lentoon vai odotatko että 1. tämä sankari nyt sattuu laskeutumaan tai 2. se ammutaan alas tai 3. lentää muualle, antaen tilaa nousta lentoon. Tietysti tätä ei liigapeleissä pitäisi käydä...
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #47 : 29.02.12 - klo:17:36 »

On olemassa tilanteita joissa laskeutuja onkin syyllinen ainakin mielestäni. Mikäli laskeutuja sattuu tulemaan turhan äkkiä ja yllättäen nurkantakaa - silloin lentoonlähtijän on mahdoton huomata laskeutujaa.
Juuh, olet oikeassa.

Edelleen, kerran tai pari ei ole iso asia. Tokihan se muutaman sekunnin vilkaisu tutkana/peliin ei paljoa aikaa vie, mutta on olemassa näitä sankareita jotka pörrää kentän yllä kuin puolukka peräpuolessa etkä tiedä meinasko se laskeutua vai ei vaikka kone savuaa kun viimeistä päivää. Siinähän sitten saat päättää npusetko lentoon vai odotatko että 1. tämä sankari nyt sattuu laskeutumaan tai 2. se ammutaan alas tai 3. lentää muualle, antaen tilaa nousta lentoon. Tietysti tätä ei liigapeleissä pitäisi käydä...
Hmhh, minä olen taas sitä mieltä että on. Enterin rämpyttäminen ei herätä sinua henkiin nopeammin, eikä tuossa katsomisessa mene edes sekunttia (myönnetään, en oo ottanu aikaa). Puhutaan niin minimaalisesta ajasta, etten sanoisi sillä olevan käytännössä mitään merkitysta. Taas kerran ihana vertauskuva sinulta, mutta noissa tapauksissa syy ei ole nousijassa.
tallennettu
raija123
Vieras
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #48 : 29.02.12 - klo:17:39 »

Ensin aattelin olla ottamatta kantaa.. mut nyt on pakko kyl.

Lainaus
Liika ylpeys on pahasta ja antaa vain mulkun (anteeksi suora puheeni) vaikutelman.

Kyllä, pakko myöntyä tähän. (Jokseenkin ymmärän Tengiäkin (; ite olisin ihan samanlainen Hymyilee leveästi

Lainaus
Edelleen, kerran tai pari ei ole iso asia. Tokihan se muutaman sekunnin vilkaisu tutkana/peliin ei paljoa aikaa vie, mutta on olemassa näitä sankareita jotka pörrää kentän yllä kuin puolukka peräpuolessa etkä tiedä meinasko se laskeutua vai ei vaikka kone savuaa kun viimeistä päivää. Siinähän sitten saat päättää npusetko lentoon vai odotatko että 1. tämä sankari nyt sattuu laskeutumaan tai 2. se ammutaan alas tai 3. lentää muualle, antaen tilaa nousta lentoon.

Just ja jetsulleen. Kaks kolme kertaa ei oo paha asia loppujen lopuks.. Joo.. täysin samoja sanoja käyttäisin kuin Nala.

Lainaus
Onhan viisi päinnousua yhdessä ottelussa ihan hirvittävä määrä, ei siitä päästä yli eikä ympäri. Jokainen sellainen on liikaa, oli kuinka huono päivä tahansa.

Joo.. oishan se 1.3kertaa per erä... Ihan hirveetä. (;

Lainaus
Menipäs kokonaan tämä kohta ohi kun muokkasit viestiäsi. Noh mutta silti, tuollaista ei minulle tapahdu, ellei käsi sitten jostain syystä kramppaa. Jos sattuisi tapahtumaan niin ihmeellisesti että joskus nousisin päin, syyttäisin joukkuelaista joka laskeutui päin. Johtajuuden etuja, aina voi osoittaa syyttävällä sormella toista.  Iskee silmää

Syy miks en oo johtaja.. muuten olisin, en kato tykkää syytellä muita! Iskee silmää

Lainaus
Tässä isoin tekijä oli oma väsymykseni kyseiseen kellon aikaan, tulipahan opittua sekin että 21 pelejä on minun turha pelailla. Huomaat toki että otan täyden vastuun tästä itselleni.

Joo, väsymyksellä on iso rooli. Mutta eihän sitä tapahtua pitäs.. mut ei se maailmaa kaada. Hyvä ottaa vastuu ittelle, eikä siirtää sitä eteenpäin! Hymyilee

*Tarkoitukseni ei ole loukata ketään..*

tallennettu
justus
Vieras
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #49 : 29.02.12 - klo:19:13 »

Taidan tehdä juupelit, mutta kyllä nyt veloa levelöidään ja nätisti  Hymyilee leveästi Ellei velo sit keiku vielä yhtä leveliä korkeammalla, mikä olis jo saavutus naiselle  Pyörittää silmiään
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #50 : 29.02.12 - klo:19:15 »

Taidan tehdä juupelit, mutta kyllä nyt veloa levelöidään ja nätisti  Hymyilee leveästi Ellei velo sit keiku vielä yhtä leveliä korkeammalla, mikä olis jo saavutus naiselle  Pyörittää silmiään

Saisko suomennoksen? :p Olisin toki voinu noihi viel vastata mut Teng päätti jättää asian sikseen joten mitä minä jatkamaan? Jääkööt lput itse kunkin lukijan pääteltäväksi.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #51 : 29.02.12 - klo:19:16 »

Taidan tehdä juupelit, mutta kyllä nyt veloa levelöidään ja nätisti  Hymyilee leveästi Ellei velo sit keiku vielä yhtä leveliä korkeammalla, mikä olis jo saavutus naiselle  Pyörittää silmiään
Hitsin sovinisti, annan mun kiusii likkaa rauhas. Surullinen
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #52 : 29.02.12 - klo:19:18 »

Hitsin sovinisti, annan mun kiusii likkaa rauhas. Surullinen

Kiusia? Suosittelen lopettamaan ellet halua sitä vihaamaasi kakskirjaimist kuulla minunki suusta. (:
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #53 : 29.02.12 - klo:19:20 »

Kiusia? Suosittelen lopettamaan ellet halua sitä vihaamaasi kakskirjaimist kuulla minunki suusta. (:
En tietenkään, unohdetaan tämä kaikki ja teeskennellään että mitään ei tapahtunut.
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #54 : 29.02.12 - klo:19:23 »

En tietenkään, unohdetaan tämä kaikki ja teeskennellään että mitään ei tapahtunut.

Ja katsokaa kuinka naisellinen uhkailu toimii aina! Hymyilee

Kunha tietää minne iskee Virnistää
tallennettu
juupeli
Etanat

Poissa Poissa

Viestejä: 648



Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #55 : 29.02.12 - klo:21:49 »

Taidan tehdä juupelit, mutta kyllä nyt veloa levelöidään ja nätisti  Hymyilee leveästi Ellei velo sit keiku vielä yhtä leveliä korkeammalla, mikä olis jo saavutus naiselle  Pyörittää silmiään

Tehdä juupelit... Kaunista sanoisinko. Ja yleisen ymmärryksen takia salakieltä ei tarvita tässä topicissa.

Itse en hätähousuile vaikka kello olis 3 yöllä...
tallennettu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #56 : 01.03.12 - klo:06:28 »

Tässä vielä Dash-KKK2 videolla ja KKK1-F.B -pelin alku, loppuvaiheen missasin MunQin finaalivalmistautumisen vuoksi Hymyilee
Kiitos tästä. Kiva nähdä oma joukkue pelaamassa  Hymyilee
Hmh, SnowFlakea kuvannut puoli videota mutta jee, ainakin noobit voitti  Cool
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
-SnowFlake-
Vieras
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #57 : 01.03.12 - klo:14:00 »

Tietysti minua kuvannut,olinhan KKK2:n tähtipelaaja.
Kolme syytä vain miksi en pelannut hyvin.

1.Pieni bugi häiritsi pelaamista

2.En ollut pelannut paria tuntia ennemmin kuin yleensä

3.En yrittänytkään keskittyä peliin paljoa
« Viimeksi muokattu: 01.03.12 - klo:14:04 kirjoittanut -SnowFlake- » tallennettu
myway
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 301



Profiili WWW
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #58 : 01.03.12 - klo:15:42 »

Tietysti minua kuvannut,olinhan KKK2:n tähtipelaaja.
Kolme syytä vain miksi en pelannut hyvin.

1.Pieni bugi häiritsi pelaamista

2.En ollut pelannut paria tuntia ennemmin kuin yleensä

3.En yrittänytkään keskittyä peliin paljoa

Oliko tää oikeesti trolli vai mikä...

Pelaamisessa vois soveltaa samaa kuin piirtämisessä. Taitava tekijä saa jälkeä aikaan ohjelmalla kuin ohjelmalla. Taitava pelaaja saa jälkeä aikaan vaikka olisi mainitsemasi pieni bugi. Tai muu vastaava.
Piirtäjä ei syytä ohjelmaa, jos piirros kusee. Joten turha sitä on pelaajan etsiä vikoja pelistä, jos ei onnistu. Iskee silmää

Ja nuo muut seikat.... no, ne ehkä tekevät viestistä vain trollimman.

Hyvä pelaaja sä olet, ei siinä mitään. Hymyilee
tallennettu
Elven
Airdash

Poissa Poissa

Viestejä: 339


Airdash 2009-2012


Profiili
Vs: Loppuottelut - tunnelma tiivistyy
« Vastaus #59 : 01.03.12 - klo:18:45 »

3.En yrittänytkään keskittyä peliin paljoa
Koskas muuten tulee niitä pelejä joihin olet ajatellut keskittyä vähän enemmän?  Epävarma
tallennettu

Dove -> Dash -> Sikala -> stUka -> TWC/Dash -> Dash
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024