Tengillä on yleisesti ottaen realistinen katsomus, näin sopii odottaakin.
Lyhyesti:
DoniZiApple itse pelaa tasokkaasti sekä DnZ saanut pari kovan luokan vahvistusta. Pelaajamateriaali on todella leveä ja siitä onkin hyvä muistaa Applen taannoin meille heittämät kuittaukset.
Noo, tikulla silmään joka..
Joka tapauksessa viime kausi osoitti meille että liian monen pelaajan pyörittäminen tuo ongelmia - kuka pelaa, ketkä spectaa, ja miten kukakin siihen suhtautuu. Kaikkiaan DoniZilla tulee kuitenkin olemaan saumat parantaa roimasti viime kaudesta. Todella mielenkiintoista nähdä miten kausi tulee sujumaan.
DoveFär on saanut värvättyä pari vanhaa "starbaa".. vai onko?
Kysymys kuuluukin saadaanko Kalle, Koopa tai SameFlame edes kentälle asti ja miten moneen peliin. Joka tapauksessa tässä klubissa ei liiemmälti tiimwörkillä leijuta. Edellytykset parempaan keskikastiin nousuun olisi, näin ei kuitenkaan tapahdu ellei kaikki loksahda täydellisesti kohdalleen mikä ei tule tapahtumaan. SnowFlake on asennepelaaja joka voi tuoda intoa tiimiin.
D2veIhan hyvä "kakkostiimin" pelaajamateriaali. Kokemusta liigapeleistä löytyy muutamilta ja varmasti intoa. Ennustan pärjäävän jopa ykköstiimiä paremmin kokonaisuudessaan. Parhaimmistoa ovat Dudders, Lumi Kuningatar ja pienenä yllättäjänä kenties ScuDee-, mikäli tulee pelaamaan.
F.BTässä on potentiaalinen mitalijoukkue. Runko on pysynyt samana ja kun pelitapa tulee jo selkänikamista asti, on pelaaminen paljonkin rennompaa. Ei haastane vieläkään MunQeja tai Legendsejä mutta tulee olemaan ylintä keskitasoa yhdessä Kaljamahojen kanssa. Etenkin boxer ja justus ovat ehdottomasti eliittipelaajia, huonoja pelaajia tässä joukkueessa ei varsinaisesti olekaan. Growwi piiskaa koviin suorituksiin.
I.HUusi joukkue, uusia pelaajia. Ja millaisia pelaajia!
Suu käy kovasti muutamilla, kuvittelevat kenties olevan jo lentokan ehdotonta kuohukermaa. Intoa riittää kovastikin, etenkin aluksi. Totuus iskee kuitenkin ja kovaa ja joukkue tulee olemaan auttamatta liigan "pistepajatso". Toivotaan ettei se lannista vaan päinvastoin kannustaisi yrittämään entistäkin kovempaa.
KaljaYhden kauden "klaani" on sitten toisenkin kauden sellainen.
Pitkässä juoksussa Vata56 on ehdoton ykköspyssy tässä joukkueessa. Lie koko lentikan paras pelaaja F.L & MunQ klaanien ulkopuolella. Tulivoimaa löytyy myös ifreetistä sekä Jibuysta. Kovia ovat myös kellonaika itse sekä abisnail, sillä erotuksella että isoja vastaan, kuten F.L ja MunQ, kädet tuntuu tärräävän ja isosti. Mikäli -Slam- on se, kenen olen kuullut olevan, on hänkin kovan luokan pelaaja. Kova joukkue. Riittääkö rahkeet mitaleille? Kaikki on mahdollista mutta se vaatii että Vatan ja fuun ohella myös kellonaika saa koneistonsa täyteen iskuun.
MunQViime kauden mestari ei esittelyjä kaipaa sen suuremmin. Latesofin siirtyminen TyQQien joukkioon ei juurikaan tule tuntumaan tässä kovassa porukassa. Mestaruutta lähdetään puolustamaan voimiensa tunnossa mutta ne todelliset paukut luonnollisestikin tullaan säästämään "tosipeleihin". Tämänkin kauden ehdokas mestariksi, kenties kovin ehdokas. Nova varmasti eniten seuratuimpia pelaajia koko liigassa eikä suotta. Adju on kova kuin kivi ja myös Avento pelaa erittäin laadukkaasti mikäli sattuu olemaan fiilis kohdallaan.
TyQAika mielenkiintoinen joukkue. Kokeneen latesofin komennossa pari todella potentiaalista pelaajaa mutta en usko rahkeiden kovin korkealle riittävän. Kaikki on auki ja taistelee Dove tiimien kanssa aika samalla tasolla. Pehmo, tuplanolla ja latesofi itse ovat tiimin parhaimmistoa.
RamboTässä joukkue joka on selkeästi vahvistunut viime visiittinsä jälkeen. Asenne tulee varmaan olevaan kohdallaan ja etenkin TyQit ja Dovet sekä Fizz haastetaan tosissaan. Pisteitä Rambo tulee keräämään kyllä mutta loppupeleissä eväät ovat aika heikot jo keskitason kovimpia joukkueita vastaan. Joukkueen suurin tähti lienee pienif.
SiilisiideritTodella mielenkiintoinen joukkue joista moni pelaaja tuli tutuksi viime kaudella Dash joukkueesta. Visavi on kokenut pelaaja. Odotan mielenkiinnolla millaista peliä Fizz esittää hänen komennossaan. Uggi, Huuhaatonttu ja Futis Poju lie kovimmat syömäaseet tässä porukassa sekä periksiantamattoman asenteen omaava Jazazka komppaa. Taitoa on paljon mutten usko riittävän F.B:tä haastamaan aivan täysin. Varmasti Kaljojen & DnZ:n kanssa kova yhteenotto + että voi kiusia hieman isompiakin napsimalla jonkin irtopojon sieltä täältä. Reilusti Doveja edellä kuitenkin mielestäni.
F.LKuten MunQ, kovan pelaajamateriaalin omaava joukkue joka tulee olemaan yksi suurimmista mestariehdokkaista. Ehdokas #2? Luulen että katkeraa kalkkia maistettuaan Teng ei ihan helpolla tule tuplamestaruutta MunQeille suomaan. Extran poistumisen myötä kuitenkin YV pelaamisessa tullee pieni aukko. F.L pelaa tunnetusti kovaa kurinalaista puolustuspelaamista. Nyt näen tilanteen niin että Extran poistuttua Bristolinsa kanssa - ja koska Hedgehog on se pelaaja joka "kilpailee" Tengin kanssa Salmson pelaajan paikasta - voi olettaa että maestro itse nähtäneen useinkin Bristolin kanssa, mutta tämä vain minun veikkauksiani.
Joka tapauksessa kuten MunQ - tasainen joukkue, eli kova tähtisikermä.