Hehee, kysykää vain kuinka paljon!
Aloitetaas...
Hämmennystä hieman aiheuttaa se, että jotkut kertovat vääristyneitä kaskuja, joten näin aloitussanoiksi, jos olet kuullut eri version, sinun versiosi on väärä, minun se oikea.
Veitsien ja lusikoiden tiputtelu tietää vieraita (haarukat on potaskaa) ja tuo on todistettu. Mustat kissat eivät pidä paikkansa, kun ei taida edes olla mustia kissoja, vaan ne ovat tummanruskeita. Piruja ei saa maalata seinille, mutta jos olet ajattelematta sanonnut jotain sellaista, mitä ei parane toivoa, pitää tietenkin koputtaa käsittelemätöntä puuta kolmesti (ei enempää!), mutta jos tuollaista ei ole saatavilla, hätävarana puupää kelpaa.
Vaikken voi sietää hämähäkkejä, niitä ei saa tappaa, vaan ne on vietävä ulos hengissä. Energiset hämähäkit tuottavat minulle suuria vaikeuksia. Omaa avainnippua ei saa laskea omalle keittiönpöydälle. Sirpaleet tuovat toki onnea, mutta pelinsirpaleet eivät.
Vain itse hyväksi koetut on toki sen erään numeron välttely, eli peliä ei aloiteta tietyllä numerolla, piste. Yhden pienen päivittäisen tavan olen myös ottanut.
Toki noita on enemmänkin, kaikkea ei vain voi muistaa. Mutta oikeasti, emmä kuitenkaan mahdoton ole, eikä välttämättä edes kaverini tiedä taikauskoisuudetani, joten en siis pidä suurta meteliä noista asioista. Eli olen melkein normaali
Onneksi en ole vielä keksinyt mitään rituaaleja tai muita jäniksenkäpäliä ennen tärkeitä tapahtumia.