Kauas on menty niistä ajoista, jolloin pelaajia syrjittiin vain koska he olivat muita parempia. Toki sellaista vieläkin esiintyy, muttei läheskään yhtän paljon kun Foken kultavuosina. Yhden pelin suurimmista henkilöistä saaminen takaisin olisi lottovoitto Munkkiliigalle.
Ei vaan oikeasti, kuten juttelimme sinun kanssa ja olemme parin muun kanssa puineet, sinua inhottiin aika vähin perustein. Itse alottelin pelaamista sillon kun Fokkeliiga pystytettiin, silloin uusia pelaajia manipuloitiin välttämään teitä. En oikein tiedä mistä kriittisyyteni teitä kohtaan aikoinaan lähti, mutta kaipa se oli tuo koko ympäristön muodostama paine. Nyt kun noita vanhoja viestejä lukenut, niin huomannut kuinka te olitte se osapuoli joka pesi lattiaa muilla.
Tule siis ihmeessä mukaan, värikkäät henkilöt piristävät aina liigaa. En keksi yhtään syytä minkä perusteella sinun pelaaminen voitaisiin evätä. Vetoaminen viiden vuoden takaisiin asioihin olisi aika alhaista.
Bannia jaeltiin huoneissa pelaajille, jotka pelasivat liian hyvin ja saattoivat huone-adminit huonoon valoon. Tällaista esiintyy vielä? Sinänsä aikoinaan hyvinkin kireät välit minun ja Munkkiliigan adminien välillä sai hymyn herkästi huulille. Sen verran rajua tekstiä suollettiin foorumeilla ja Lentokonepelissä.
Eiköhän tuo uusien pelaajien aivopesu ollut käytössä molemmissa leireissä. Ihmiset toimivat aina tietyssä ajassa rajallisin tietomäärin, minkä vuoksi jälkikäteen ajan tapahtumia kyetään vasta tarkastelemaan objektiivisemmin.
Kyllähän tuo minun piristävä vaikutus on tullut todistettua käytännössä muutamaan kertaan.
Tänne foorumille kun olen avauksen tehnyt, niin usein keskustelun virta on tulvinut yli tulvavallien ja armeija on kutsuttu apuun hillitsemään sitä hiekkasäkein.