Velo
Vieras
|
Onko teillä kenties joku fobia, tai joku muu pelko, miten se ilmenee? Pelkääminen on luonnollista ja väitän ettei kukaan voi väittää ettei pelkää mitään. Pelkojen tunnustamisessa ei ole mitään hävettävääkään. Itse pelkään käärmeitä ja korkeita paikkoja. Saan paniikkikohtauksen kun näen käärmeen(luonnossa) ja alan huutamaan/juoksemaan ympäri ku olisin vähintää menehtyneen isäni aaveen nähny, tai jotain. Korkealla ollessa taas jäädyn paikalleni ja menen hiljaiseksi jääden tuijottamaan alas.
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.03.12 - klo:16:19 kirjoittanut Nalayana »
|
tallennettu
|
|
|
|
[Fokke] Saapo
Vieras
|
Pelkään nalle131 paluuta...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
F P
Etanat
Poissa
Sukupuoli:
|
Ittelläni kans tuo korkeanpaikan kammo sekä ahtaanpaikan. Korkealla voin olla esim. lentokoneessa mutta jos olen korkealla jonkun kallion tai talon katon reunalla sillon tekee mieli päästä maan tasolle Ahtaissa paikoissakin kestän pari minuuttia olla mutta sitten kun en voi enää oman tahdon mukaan päästä liikuttamaan jäseniä tai ulos sieltä niin alkaa pientä paniikkia tulla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Gents8
Etanat
Poissa
Sukupuoli:
|
Minulla ei ole varsinaista ahtaanpaikan kammoa, mutta värisyttää ajatuskin jo jos olisi jumissa esim. kallionraossa tai lumivyörynjälkeisessä onkalossa.
|
|
|
tallennettu
|
Foliot hattuun
|
|
|
duff-beer
Vieras
|
Jonkin verran koen että ois itellä joku korkean paikan kammo mutta kyllähän mut saa näköalatorniin roudattua Kuitenkin välttelen aivan reunapaikkoja, joskus saattaa käydä huonokin tuuri
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Megabomber00
Vieras
|
Pelkään pimeää (tosin nykyään en enää tiedä, olen aikavainoharhainen esim. meillä on hamsteri ja se kolisteli yöllä, luulin että meillä oli varas. Ahtaisiin paikkoihin en ole joutunut hirveästi. Korkeat paikat haisee, ei niin sanotusti pelota.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Pelkään nalle131 paluuta...
Tätä mä toivon.
|
|
|
tallennettu
|
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
|
|
|
CONST
F.L
Poissa
Sukupuoli:
|
Omistan Suomen suurimman korkeanpaikankammon. Jalat tutisevat toisinaan jopa rappukäytävissä, tekee elämästä toisinaan erittäin hankalaa...
|
|
|
tallennettu
|
Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille! Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
|
|
|
-SnowFlake-
Vieras
|
Meh about minun peloista
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
raija123
Vieras
|
Joo, itellä vähän sama ku Constilla. Ei niinkään kyl pelota toi lentokonees olo, mut ku johonki vähä korkeempaan rappukäytävään, tai johonki sellaseen.. puhumattakaan kerrostalon ylimmän kerroksen parvekkeelle..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Velo
Vieras
|
Näköjään aika yleinen tää korkeenpaikankammo. Mul ei ihan rappukäytävät sentään ala pelottaa, mut korkeemmil parvekkeil alkaa joo pelottamaa. En tiedä olisko lentokoneessa hyvä olla vai ei, koska en ole vielä lentokoneeseen päässyt.
Miten teillä muilla korkeenpaikankammosilla ilmenee pelkotila? Onko sama kun mulla että päähän jää jumiin se ajatus "entä jos putoan?" mikä ei meinaa sitten kirveelläkään lähteä (joka aiheuttaa mulla tuon aloituspostissani mainitseman paikalleen jäätymisen ja hiljenemisen)?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kellonaika
Kaljamahat
Poissa
Sukupuoli:
|
Mehiläiset sun muut.. Yks anafylaktinen reaktio riitti.
E: En pelkää niitä, mutta varovainen olen..
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.03.12 - klo:13:08 kirjoittanut kellonaika »
|
tallennettu
|
The King of Kaljamahat
|
|
|
duff-beer
Vieras
|
Mehiläiset sun muut.. Yks anafylaktinen reaktio riitti.
Joo itellä kans tulee epämiellyttävä olo jos noita pörriäisii alkaa pyörii ympärillä, hyttyset asia erikseen, jos käyttää ohvia niin ei tule iholle
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kellonaika
Kaljamahat
Poissa
Sukupuoli:
|
Joo itellä kans tulee epämiellyttävä olo jos noita pörriäisii alkaa pyörii ympärillä, hyttyset asia erikseen, jos käyttää ohvia niin ei tule iholle Juuh. Ampiaiset/mehiläiset lähinnä..
|
|
|
tallennettu
|
The King of Kaljamahat
|
|
|
myway
F.L
Poissa
Sukupuoli:
|
Metrot ja tunnelit. Ne ahdistaa. Vaikka oon syntyjäni helsinkiläinen, eikä metrot oo uusi juttu, mutta en vaan mielelläni niitä käytä..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|