Saial
Moderaattori / TyQ
Poissa
|
Tuli katottuu tänään joku 9-alkanu leffa neloselta, en nyt tiiä oliko mitenkään niin hyvä komediaksi mutta kai sitä kattoo, ben stifler mikälie se näyttelijä.. 3/5
Ben Stiller niminen näyttelijä näytteli Sub-leffassa kyllä... komediaa... Olikohan elokuvan nimi "Polly tuli kuvioihin"? Siinä Ben Stiller näytteli Rubenia, eli "Lubenia"?
|
|
|
tallennettu
|
Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan. jääkuningatarTyQ- kieli = suomennos jääkuningatar (naisesta) = henkilö, joka on voittavan tiimin pakkasherra (miehestä) ainoa miinuksilla oleva pelaaja.
Lähde: Pehmon sanakirjaTee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista. Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
|
|
|
Glowzor
ALKO
Poissa
Sukupuoli:
Je vois tout.
|
Minä oon taas niit pimeit jotka rakastaa Saw:n tyyppisiä leffoja. Psykologiset kauhut ja trillerit ♥ Verellä läträäminen on hauskaa katsottavaa Sitten voisin mainita Fear dot comin. Seki on aika psyko leffa mut ku tuli katottuu se joskus öä pienenä nii tykästyin joo oon pikkusest asti kattonu kaikkee paskaa nii ei ihme et on pimee mieli.. Paranormitki on iha hauskoi.
|
|
|
tallennettu
|
♠ ALKO ♠ ► I'll be your scapegoat, I'll be your saviour. I'm the better of two evils.
|
|
|
Velo
Vieras
|
Grow suosittelen sitä cradle of fearia sul... Ois just sun tyyline (ite kestän ku ekat 30min kattoo sit meni liia rajuks xddd)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Glowzor
ALKO
Poissa
Sukupuoli:
Je vois tout.
|
Grow suosittelen sitä cradle of fearia sul... Ois just sun tyyline (ite kestän ku ekat 30min kattoo sit meni liia rajuks xddd) Oon nähny
|
|
|
tallennettu
|
♠ ALKO ♠ ► I'll be your scapegoat, I'll be your saviour. I'm the better of two evils.
|
|
|
super koira2
Vieras
|
Kaverit ovat Hostel -nimisestä elokuvasta puhuneet jotain. Verta ja muuta mukavaa paljon, en ole valitettavasti itse vielä nähnyt.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tode1
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Bööm
|
Tänään neloselta klo 21, Knowing - Tieto.
Joskus vuos sitte tuli kattottua tuo ja senjälkee en haluanut kuulla enää koko elokuvasta. Olihan aika jännittävä.. Ne kuiskausväet ns. Enkelit.. Siis wut?
|
|
|
tallennettu
|
Kartanlukijan kuuluisat viimeiset sanat: Tiukka kurvi alaspäin. EIKU....
|
|
|
Glowzor
ALKO
Poissa
Sukupuoli:
Je vois tout.
|
Kaverit ovat Hostel -nimisestä elokuvasta puhuneet jotain. Verta ja muuta mukavaa paljon, en ole valitettavasti itse vielä nähnyt.
Niitä on 3 ihan mukavii nekin.. Aika sairaita sinällään kuitenki..mut ei se haittaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Glowzor
ALKO
Poissa
Sukupuoli:
Je vois tout.
|
V/H/S kattoo ainki krapulas aika psyko kuitenkii.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
JP
Rhöh
Poissa
|
Minä oon taas niit pimeit jotka rakastaa Saw:n tyyppisiä leffoja. Psykologiset kauhut ja trillerit ♥ Verellä läträäminen on hauskaa katsottavaa Sitten voisin mainita Fear dot comin. Seki on aika psyko leffa mut ku tuli katottuu se joskus öä pienenä nii tykästyin joo oon pikkusest asti kattonu kaikkee paskaa nii ei ihme et on pimee mieli.. Paranormitki on iha hauskoi. Jos raa-asta ja sairaasta setistä tykkäät nii koitappa huvikses kattoa sellaset ku serbian film ja salo.. En varsinaisesti suosittele kenellekkään, eivät ole ehkä ihan täyspäisten leffoja.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Glowzor
ALKO
Poissa
Sukupuoli:
Je vois tout.
|
Okidoki pitää bongata ne sitte
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
!HHH!
ALKO
Poissa
Sukupuoli:
|
Ihan pepusta ne sellaset leffat mä sanon....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Glowzor
ALKO
Poissa
Sukupuoli:
Je vois tout.
|
Sinult ei kysytä muru =D
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MisseKissa
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Maailmanparantaja
|
Kauhu elokuvista uppoo juuri indie tyyliset gore elokuvat kuten Saw, Cannibal Holocaust, Hostel. Muita mieleisiä kauhuleffoja mm. The blair witch project, pari ensimmäistä elm streetia, 1960-luvun psycho. Stephen Kingin elokuvat ei kovin hyviä jos kirjat on lukenut mutta muutama on mieleen: Hohto, ensimmäinen maissilapset ja Cujo. Nykyiset kauhuelokuvat ei niin uppoo mutta pari tullut käytyä kattoo elokuvis joista pidin, Mama ja Evil Dead.
Eniten pidän kuitenkin draamasta, historiallisiin ja tositapahtumiin perustuvista elokuvista. Eri bändeistä/ musiikki henkilöistä tehdyt elokuvadokumentit on loistavia.
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.05.13 - klo:12:41 kirjoittanut MisseKissa »
|
tallennettu
|
Pidän kissoista
|
|
|
MisseKissa
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Maailmanparantaja
|
Vois muuten sanoa että tän loppu vuosikymmenen vois odottaa jotakin kauhuleffoilta. Saatetaan nähdä nousua.
|
|
|
tallennettu
|
Pidän kissoista
|
|
|
Glowzor
ALKO
Poissa
Sukupuoli:
Je vois tout.
|
Hyh Cujo.. Me katottiin se H:n kans tos viime vuon.. Se oli iha hirvee :d koira parka. Se oli jopa sellain leffa joka jäi hetkeksi minun mieltä kaivertaan. Ja oli kiva sen jälkee mennä pimeeseen ulos
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|