Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
06.10.24 - klo:19:20

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 245 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Munkkiliiga
| |-+  Liigan kulmanurkkaus
| | |-+  Teng's magazine
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
äänestys
Kysymys: Montako kiekkoa Suomi iskee verkon perukoille Ruotsia vastaan?
0 - 2 (25%)
1 - 1 (12.5%)
2 - 4 (50%)
3 - 1 (12.5%)
4 - 0 (0%)
5 - 0 (0%)
+5 - 0 (0%)
äänestäjiä yhteensä: 7

Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 32 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Teng's magazine  (Luettu 165837 kertaa)
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #180 : 25.12.15 - klo:04:55 »

Tengsingen pelaajista tekemää top 25 listaa...Ehkä hieman varjostaa jonkun näköinen hyväveli hassuttelu siellä taustalla ja vanhojen (kavereiden) kultainen muistelu taidoista jotka sekoittuivat ajatuksissa hyvien keskustelujen hauskoihin hetkiin jättäen paremman kuvan kaverista mitä totuus olisi pelaajasta taidollisesti 3. Kärjessä on 95 prosentille täysin tuntemattomia kavereita joten heidän taitojaan ei voi kukaan edes tosissaan lähteä arvijoimaan kun ei heidän pelejään ole liigassa nähty 10 vuoteen. Ja peli on kehittynyt siitä isoja askeleita eteenpäin joten 2006 vertaaminen 2015 vuoteen on täysin mahdotonta...On myös hassua miten vanhat NS: muka parhaat liigajengit ovat saaneet jonkun näkösen kuorrutuksen kermaa kakun päälle kun sitten taas kun katsomme vanhan legendaarisen tyQ jengin suoritusta laten ennen kautta sanomalla (unelma jengillä) oli aikamoinen pannukakku ja kun tähän vertailuun otamme mukaan tiimit FL Munq ja kalja...Ja heidän kanssaan sutkot tasapäisesti noin 9 vuotta sitten pelanneen tyqin...Niin voimme karusti huomata miten vääristynyt käsitys meillä on joukkoeiden oikeista voimasuhteista....Jos tämä ei vielä vakuuttanut totuudesta niin 2010 pelattiin sattumanvarainen jengi vs FL mestaruus vuotena ja sen sattumanvarainen porukka voitti...

Monet elävät täälä siinä kuvitelmassa että ennen oli jotenkin taitavampaa munkkiliigassa tai parempia yksilöitä tai jotain muuta tämän kaltaista hössötystä ja rakas lukia voin kertoa...EI ollut....Liiga oli aivan samanlainen huononilmapiirin omaava paikka myös ennen 2010 lukua ja taidollisesti.. verrattuna nykyistä heikompi niinkun tuossa jo hieman viittasinkin TyQin pärjääminen unelma tiimillä Nyky liigassa on nykypäivänä huononpaa kun ennenvanhaan..Ja heillä on pitkälti sama kokoonpano...

Nykyliigassa Fl,Munq ja kalja sijoittuisivat.. 3-5 sijoille mutta siiman ylivoima olisi karua...Ei erääkään tälläsille vanhan ajan tusina porukoille....Ei pidä kullata muistoja....Puhumattakaan näistä muista aivan joutavista tiimeistä mitkä komeilee vaan joukkoeranginkistä...Ja täytyy noista joukkoeen nimistäkin hieman ihmetellä....on varsin surullista jos ihan oikeesti jonkun tiimin nimi viittaa mahtivaltioon entisaikana....

Täytyy todeta että tämä singen 25 parasta pelaaja listaa varostaa se että suurimman osan suorituksista on niin pitkä aika että ne vaikuttavat hyviltä..Ja se että pelaajat joiden kanssa hän ei ole tullut kovin hyvin toimeen ovat sitten saaneet sijotuksen myös vähän huonomman sijoituksen.... ON myös todettava se että liigan ulkopuolella olisi ehdottomasti top 10 sijoille pelaajia mutta koska munkkiliigassa halutaan elää siinä totuudessa että parhaat on mukana näiden pelaajien taidot nähdään harrasteliatasolla täysin nollissa.

On myös huomijoitava miten pitkällä ajanjaksolla on pelaajaa nähty ja näkisin että rehellisen arvostelun taidoista voi saada noin 4 vuodessa...

On myös karu totuus että parhaat pelaajat löytyvät näistä nykyisistä paikalla olijoista.... jotka eivät välttämättä pelaa mutta käyvät..

Teksti on Pehtorin Yöradion käsialaa

palaute tänne
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #181 : 25.12.15 - klo:07:14 »

[Dove] Fär

1. Joudutko useesti tilanteisiin missä et tykkää olla tai et pidä ihmisistä kenen kanssa olet tekemisissä mutta silti naurat siinä muiden mukana ja esität viihtyväsi.
En

2. Kun munkkiliigan pelissä klaanisi johtaja sanoo sinua noobiksi katsomossa miten suhtaudut siihen osaatko käsitellä asian itse vai tarviitko siihen apua noin henkisesti?
Yleensä mä oon se joka sanoo

3. Onko monesti sellanen tilanne et joku ehdottaa sinulle skype puhelua vaikka ei kykene kirjottaessakaan kehittävään keskusteluun?
En käytä skypee.

4. Oletko löytänyt seuraa munkkiliigan seuranhaku osiosta?
En :D

5. Jos olet opiskelai ootko koskaan ajatellut ettei niitä 240 opintotukea tarvitse välttämättä käyttää kaljaan?
Joo

6. Pesetkö hampaasi vähintään 2 kertaa päivässä ?
Joo

7. Jos tunnistat nettiystävän kadulla menetkö tervehtii vai käveletkö nolona ohi ja toivot ettei tunnista?
Menisin tervehtii :D

8. Suurin osa ei kerro itsestään mitään täälä mistä se mielestäsi kertoo?
Koska pelkäävät.

9. Onks raha muuttanu sua ihmisenä?
Ei

10. Oletko kertonut läheisillesi että sulla on aapelissa iso rooli yhessä munkkiliigajoukkoeessa?
En :D

11. Tunnetko monesti ylemmyyden tunnetta kun huomaat et muilla on vaikeeta?
En, ihmisiähän me kaikki ollaan.

12 . Jos sinulla on vatsakipee helpottaako sua tietoa et toisellakin on? ja jos ei ole niin toivotko et olis?
Jaa

13. Perusteletko useesti asijoiden epäonnistumista huonolla nukkumisella tai muilla vastaavilla tekosyillä sen siaan että myöntäisit vain heikkoutesi ja sanot ettet vaan osannut. En

14. Pystytkö keskustelemaan niin että katsot silmiin?
Juu

15. Saatko netin keskusteluista paljon sisältöä elämään?
Jaa

16 Miks singe poisti synnoeve hahmonsa?
Niinpä.

17. Onks Smääl myy sinkku?
En tiedä.

18. Minun nimeni on pehtori ja minä olen sinun ystäväsi....(Mikä tässä oli kysymys?)
Pehtori on ystäväni.

Kysymykset ovat Pehtorin Yöradion käsialaa

palaute tänne
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #182 : 26.12.15 - klo:04:52 »

Elokuvat ELOKUVATEATTERISSA 1. ruotsalainen Pieni siskoni elokuva2.007 spectre

Jätän tässä star warssit arvostelematta koska en koe että voisin sellasta sontaa arvostella rehellisesti ilman että valtava myötähäpeä valtaa minut...Ja koska olen herkkä ihminen niin koen tarpeelliseksi arvostella elokuvia missä on jonkunnäköinen sanoma....Ja en väitä että james bondissa olisi.


Myönnän että minua hävetti lähtökohtasesti mennä katsomaan pieni sisko elokuva mutta koska olen sinut häpeäni kanssa niin pystyin itseni elokuvanpenkkiin saamaan ja kiitin luojaani kun valot sammuivat. Kyllä rakas ystäväni olen uskossa.

1. Elokuvan pääesiintyjä toinen heistä Amy Deasismont taiteilia nimi Amy diamond on ruotsissa jo valmiiksi tunnettu laulaja ja mediassa muutenkin nuoresta iästään hulimatta tunnettu henkilö MM:tv stä juontajana ja oli jossain vaiheessa ruotsin euroviisu karsinnnoissakin, Amy diamond artistinimeltään hänellä on ikää 23 vuotta....Hän olikin pitkälti syy miksi tämmöstä elokuvaa lähdin katsomaan ....koska hän on ihailuni kohde niin luit aivan oikein IHAILEN AMY DEASISMONDIA........Nojoo sitten eteenpäin itse elokuvaan...Elokuva siis kertoi varsin koskettavan tarinan syömishäiriöstä ja siitä miten sairaus vaikutti perheenarkeen ja pikkusiskoon ja muuhun elämään. Olisin toivonut paljon enemmän syventäviä keskusteluita ja sitä sairauden tuottamaa pelkoa kun sitä että näytetään että luistellaan tai jotain muuta välihöttöä....Pikkusiskon ihailusta isosiskoon jäi mielestäni varsin koskettava kuva joskin aika surullinen. Myönteistä oli myös se että elokuva ei ollut hollywood tuotantoa eli pysyttiin järkevyyden rajoissa ja keskityttiin pääsääntösesti asiaan. Elokuvassa ei ollut liikaa hahmoja vaan siinä pysyi hyvin kärryillä missä mennään ja kuka on kuka.. En tiedä sitten olenko vain pettymätön pessimisti mutta mielestäni huumori ei sopinut tähän elokuvaan millään tavalla vaan olisin mielummin ottanut sen ihan vakavana asiana kaikissa pimeissä ja surullisissa puolissaan ja yrittänyt myötäelää edes hetken sitä...Mitä tässä nyt nuori ihminen joutuisi ihmettelemään eli siskonsa pahenevaa sairautta ja siihen liittyviä tunteita. Elokuvan kesto olisi voinut olla myös hieman pidenpi ja aihe kattavampi tai laajempi....En myöskään tykkää väkisin tehdyistä onnellisista lopuista tarinaan vaikka se onni onkin ehkä hieman laimea sana kuvaamaan loppua...Teatterista ulostullessani joudun myöntämään ettei elokuva herättänyt minussa mitään voimakasta VOI vitsi miten ikävää tunnetta vaan lähinnä sellasen pienen muistuksen siitä että itseasiassa se terveys on kyllä aika hyvä juttu

3/5 ARvostelu
James potkukelkka eli 007 ja spectre

Niinkun varsin usein James bondeja katsellessa jo etukäteen tiedetään että james tulee voittamaan joka tietysti lähtökohtasesti hieman syö elokuvan syvintä olemusta. Sen lisäksi että elokuvaan oli taas saatu uudehko kaunis nainen jamesille pariksi elokuva ei tarjonnut mitään mullistavaa. Jamesin ylivoima tilanteissa oli niin itsestään selvää ja tehtyä että katsojan ei tarvinnut hirveästi pelätä sen puolesta että onko tämä viimeinen james bond elokuva...En näe oikeen näissä bond elokuvissa kovinkaan suurta opetusta tai minkäänlaista tunnetilaa mihinkään suuntaan ..Leppoisaa ja ihan humorististä hassuttelua ja pientä vääntöä vihollisten kanssa tämä elokuva tarjosi ja toimintaa ...Olisi varsin suuri piristysruiske että james bond elokuviin saataisiin jotain uutta..ja tuttua Jospa vaikka seuraavaan elokuvaan Jamesille naiseksi Tulisi Selena Gomez niin uskoisin viihtyvän keskinkertaisen elokuvaviihteen parissa taas 45 minuuttia kauemmin lukien ennakoita... 2/5 Arvostelu tälle...

Seuraavat elokuva arvostelut sitten myöhemmin jäämme innolla odottamaan....

Teksti on Pehtorin Yöradion käsialaa

palaute tänne
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #183 : 26.12.15 - klo:05:49 »

[Nokka] pallosalama

1. Joudutko useesti tilanteisiin missä et tykkää olla tai et pidä ihmisistä kenen kanssa olet tekemisissä mutta silti naurat siinä muiden mukana ja esität viihtyväsi
En joudu, ja jos en tykännyt niin ei ole useinkaan tapana nauraa vaikka se "kuuluisi" tilanteeseen

2. Kun munkkiliigan pelissä klaanisi johtaja sanoo sinua noobiksi katsomossa miten suhtaudut siihen osaatko käsitellä asian itse vai tarviitko siihen apua noin henkisesti?
En onneksi näe tätä tekstiä, koska hän on katsomossa.

3. Kun ensimmäisen kerran aloit seurustelemaan netissä niin tiesitkö kumppanistasi mitään muuta kun pelitaidot ja sen että se on mies tai nainen ja jos et tienny niin mihin ihastuit?
Tiesin.

4. Onko monesti sellanen tilanne et joku ehdottaa sinulle skype puhelua vaikka ei kykene kirjottaessakaan kehittävään keskusteluun?
Minä vai soittaja?

5.Pystytkö kuvittelemaan asijoita niin että voisit kuvitella niiden olevan totta?
Tottahan toki

6. Oletko nähnyt nobbaliigalaisten kuvia missä ensimmäinen reaktio on hyi saatana....Voitko kertoa jostain sellasista tunnelmista?
Oikeastaan en. Ja vain hyvin harva liigalainen on edes kuviaan mihinkään laittanut.

7. Oletko löytänyt seuraa munkkiliigan seuranhaku osiosta?
Turnauksiin tarpeen tullessa.

8. Voitaisiko sopia herrasmies sopimus ennen kauden alkua?
Sovitaan pois.

9. Jos olet opiskelai ootko koskaan ajatellut ettei niitä 240 opintotukea tarvitse välttämättä käyttää kaljaan?
Ikävä kyllä en saa opintotukea, mutta voin vakuuttaa ettei menis kaljaan jos saisin.

10. Jos olet yli 25 niin kerro yksikin hyvä syy miks oot täälä pelaamassa?
Olen alle 25. Ei siis tarvitse. Heh heh

11. Ootko koskaan miettinyt et treenattuna voisit olla paremman näkönen?

En, olen jo erinomaisen(luolamiehen)näköinen

12. Pesetkö hampaasi vähintään 2 kertaa päivässä ?
Noup.

13. kun lähdet lenkille pukeudutko sen mukaisesti vai meetkö farkuissa vaan vähän kävelee?
Verkkareissa aina ja kaikkialla.

14. Jos tunnistat nettiystävän kadulla menetkö tervehtii vai käveletkö nolona ohi ja toivot ettei tunnista?
Riippuen seurasta saattaisin morjestaakkin.

15. Jos perheen isä vaihtaa sukupuolta naiseksi ja äiti mieheksi muuttuuko perheroolit?

Luulisin näin

16. Suurin osa ei kerro itsestään mitään täälä mistä se mielestäsi kertoo?
On ujo, varovainen tai laiska.

17. Jos mä olisin sä niin miks mun pitäs olla EGO jätkä?
Koska oot EGO jätkä nytkin?

18 Onks raha muuttanu sua ihmisenä?
Joo, kun sitä ei ole niin tulee tuhlattua vähemmän

19. Jos seurustelisit kanssani olisitko mielummin mies vai nainen?
Vastakkaista sukupuolta.

20. Jätätkö raivostuttavia kaveripyyntöjä.. ihmisille jota et edes tunne ja jos jätät niin hävettääkö`?
En jätä. Viime kaveripyyntö jonka oon jollekkin laittanu taitaa olla parin vuoden takaa.

21. Miten suhtaudut itseesi isossa joukossa?
Koen itseni enempi yksilönä kuin joukon osana(ei puujalkavitsiä Jouko-nimestä tähän kiitos)

22. Oletko kertonut läheisillesi että sulla on aapelissa iso rooli yhessä munkkiliigajoukkoeessa?
En

23. Tunnetko monesti ylemmyyden tunnetta kun huomaat et muilla on vaikeeta?
En

24 . Jos sinulla on vatsakipee helpottaako sua tietoa et toisellakin on? ja jos ei ole niin toivotko et olis?
Ei helpota. En toivo.

25. Perusteletko useesti asijoiden epäonnistumista huonolla nukkumisella tai muilla vastaavilla tekosyillä sen siaan että myöntäisit vain heikkoutesi ja sanot ettet vaan osannut

Nukkuminen on vahvoille, teen sitä siis paljon ja voin näinollen perustella onnistumiseni sillä! Mutta joo, myönnän heikkouteni(ja niitä kyllä on)

26. Onko suomi luokkayhteiskunta?
Ei.

27. Pystytkö keskustelemaan niin että katsot silmiin?
Jos kyseessä on keskustelukumppanin silmät ja ne ovat näkyvillä, sanoisin että pystyn. Omiin silmiin tuijottaminen kun on huomattavasti vaikeampaa.

28. Saatko netin keskusteluista paljon sisältöä elämään?
Jonkin verran.

29 Haittaako jos mies pukeutuu hameeseen?
Miljoonat skotit pukeutu ainakin ennenaikaan kilttiin, heitä ei ainakaan haitannut

30. Masentaako?
Ei

31. Uskotko siihen että pehmo ei osaa golffissa suoraa lyöntiä?

En usko.

32. Jos munkkiliigassa olis painonnosto kisat niin kuka nostais eniten ja paljon olisi tulos?
Joku salainen painonnostaja. En tiedä kuka

33. Ymmärsitkö seitsemästä veljeksestä ne kasvattavat opit?

En ole lukenut kyseistä kirjaa, mutta kuullut tarpeeksi

34. Onks freetti niin äijä mitä vois luulla?

Vernoon on paljon enempi.

35. Miks singe poisti synnoeve hahmonsa?
Miksi Kultainen Porsas on täällä jo kolmannella nimimerkillä?

36. Kerro itsestäsi jotain mitä en haluasi tietää?
Mulla on huoneessani puhallusputki, kelpaako?

37. Lähetäänkö treffeille?
Ei kiitos, mutta ei kiitos

38. Jos saisit itse valita viimesen kysymyksen niin tuntisitko tarvetta arvostella minua ihmisenä?
En tuntisi

39. Onks Smääl myy sinkku?
En ole tutustunut hänen sielunelämäänsä

40. Minun nimeni on pehtori ja minä olen sinun ystäväsi....(Mikä tässä oli kysymys?)
"Mikä tässä oli kysymys?"

Kysymykset ovat Pehtorin Yöradion käsialaa

palaute tänne
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #184 : 27.12.15 - klo:17:24 »

Olemme saaneet valtavasti veljellisiä moitteita tähdistöottelusta ja siitä että odottaminen on liian suuressa osassa tässä varsin hämmentävässä tapahtumassa. Itsekkin turnaukseen osallistuvana yhtenä tähtipelaajista minua on kovasti hämmentänyt se että joukkoeeseeni on kovasti yritetty tarjota jotain pelaajia mitkä laskisi joukkoeen suoritus kykyä jopa 70 prosentilla...Tottakai olen innostunut siitä että tällästä vaihtoehto pelaajia tarjotaan ja olen valmis ottamaan tiimiin lisää pelaajia mutta ilmoitin kuitenkin hienotunteisesti että niille pelaajille on tarjolla VAIN vaihtopenkkirooli eikä peliaikaa minuuttiakaan Mutta koska tämä suututti päätoimittajan joka piti tätä röyhkeänä ehdotuksena niin päädyttiin siihen että vaihtopelaajilla voisi erätauvolla olla jotain hassuttelu viihdettä IHAN liigan omassa huoneessa ja nämä vaihtopenkin legenda lentäjät lentäisivät siellä mahdollisesti jonkun johtavan pelaajan opastuksella peräkkäin tehden kieppejä ja tai mahdollisesti erillisessä vaihtopelaajien treeni huoneessa jonkun näkönen lentoharjotus show missä yleisö voisi ihastella heidän kieppejään ja 2016 munkkiliigan johtajat voisivat kalastella sieltä vahvistuksia joukkoeisiin.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
On myös tarkeää että vaihtopelaajat on katsomossa sillon kun ne tähdistöjoukkoeet kohtaa ja vaihtopelaajat näkevät omat idolinsa pelaamassa. Joten puuhastelua ei ole syytä pitää päällekkäin ottelunkanssa joka on kuitenkin se päätapahtuma
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tänävuonna otteluun valittiin pelaajat kohtuullisen naurettavalla paikkakunta hössötyksellä joten olisi toivottavaa että ensivuonna tehdään oikeen kunnontapahtuma siitä että ....pelaajien valinta tilaisuudesta ja siitä alempana...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tähdistöottelun valintatilaisuus tulee koostua myös singen selostuksestä kun meillä on 35 pelaajaa jotka on valittavina joukkoeisiin ja 5 joukkoeen johtajaa...Jotka sitten valitsevat pelaaja 1 kerrallaan lyhyellä perustelulla itselleen uusia jäseniä....Mielestäni selostajan tehtävä on myös hämmästellä ja pikkusen ehkä myös tuomita mikäli huonoja valintoja tulee tai joku pelaaja ei hänen mielestään täytä roolin saappaita. Tilaisuutta tietenkin helpottaisi se että pelaajat olisivat valittu tasokoreihin jossa kussakin gategoriassa tietty määrä pelaajia ja edellisen vuoden esim 2015 vuoden voittajtiimi saisi aloittaa valinnat 2 lla pelaajalla jolloin hän hyötyisi valinnastaan 2 ykköskorin osaajalla. kun muut joutuisivat sitten valitsemaan sen jälkeen jäljelle jääviä tähtivaihtoehtoja. Tilaisuuden osa jännityksestä tulisi siitä kun alkavat pelaaja vaihtoehdot loppumaan ja kun joukkoeenjohtajat joutuvat valitsemaan pelaajia mitä eivät edes haluasi vaan pohtimaan että mistä vähiten haittaa tiimlle...ja näin ollen saataisiin varsin maukasta draamaa kehiin....


Miten sitten jaettaisiin pelaajat 4 tasokoriin? Pelaajienpistepörssin avulla....Kerättäisiin ottelusta kaikkien pisteet ylös ja kauden jälkeen meillä olisi mustaavalkosella pisteiden määrästä ja tehoista ja pelaajien osaamisesta....Ja pistepörssin voittaja olisi aika kuuma kala seuraavan vuoden pelaaja tilaisuudessa missä joukkoeiden johtajat taas mahdollisesti pelaajia keräisivät aina niin että mitä ylenpänä sarjassa ole sitä enemmän sulla on mahdollisuutta saada isompaa kalaa...


Kauden jälkeen olisi varsin kunniakas urheilugaala munkkiliigassa... Missä olisi top 10 ja flop 10...Ja sitten kommentteja sekä pelaajilta että valmentajilta....


VAIN VOITTAJAT MUISTETAAN OLE SINÄKIN VOITTAJA......!

Teksti on Pehtorin Yöradion käsialaa

palaute tänne
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #185 : 04.01.16 - klo:03:43 »

Munkkiliigan lentokonepeliturnaus (tähdistöturnaus)

Turnauksessa oli paljon hyvää lähtien siitä että tiimien onnistuminen löytämään oikeaan huoneeseen sujui uskomattoman sujuvasti (johtuneeko tiimimme hyvästä johtajasta tuo) Myös tauvot olivat sopivan mittaiset eikä kukaan tylsistynyt niiden aikana. Tähdistöotteluksi taso jäi kohtuu vaatimattomaksi...Tosin se ei hirveästi meitä tähtiluokanpelaajia vaivannut koska onhan siitä aikaa kun on viimeksi pelannut ja silti onnistumista onnistumisen perään.

Meidän tiimissä oli singen top 25 listan... 10 parhaanjoukosta peräti 4 pelaajaa ja siihen 2 liigan ulkopuolista huippuvahvistusta toisen nimeltämainitakseni eli minä....

Vastustajien taktiikka oli selvä...Tultiin vajaalla miehityksellä pelaamaan ja vaadittiin että mekin pelaamme vajaalla? noin kolmella ( en ymmärtänyt miksi joukkoeemme tähän suostui ja osa meni vaihtoon) Kysyessäni tätä turnausjärjestäjältä..hänen mielestään meidän vastustajan vajaamiehisyys ei ole heidän syynsä??? siis mitä vittua?....Samalla logiigalla jos mä en maksa sähkölaskua ja multa otetaan sähköt pois niin se ei oo mun syy?....Älkää nyt viittikö hössöttää tota huttua vaan myöntäkää rehellisesti että vastustaja joukkoe ja sen johtaja oli täydellisesti epäonnistunut tehtävässään ja kyvytön johtamaan tiiimiään.

Turnauksen farssi alkoi näkymään siinävaiheessa kun turnausjärjestäjän suosikki pelaaja siirtyi hyvävelikortilla tippuneista tiimeistä aina finaaliin päässeeseen tiimiin asti. Mutta muilla ei siirtoihin ollut oikeutta ja heidät poistettiin pelihuoneesta. Jokseenkin koomisen hyväveli pelailun jälkeen kyseinen kaveri ei edes pahoitellut tapahtumaa vaan leikki kun kaikki olisi ollut kunnossa ja mikä naurettavinta kukaan ei ollut häntä edes peliin pyytänyt vaikka jossain vaiheessa joku väittikin että luvalla olisi tullut voin kertoa rakas ystävä meidän tiimiltä ei kysytty missään vaiheessa että saako JO TIPPUNEESTA JOUKKOEESTA siirtyä pelaaja seuraavaan joukkoeesen jotta varmistetaan hänelle menestystä turnausksessa. Turnauksen jälkeen pelaajalle annettiin siitä palautetta mutta hän kaikessa ylimielisyydessään ei pystynyt ottamaan edes palautetta vastaan.Samaan aikaan järjestäjät eivät edes vaivaantuneet vastaamaan kysymyksiin.

Kysymykset johon järjestäjät eivät osanneet vastata:

1.Miksi jo runkosarjassa tippuneesta ja hävinneestä joukkoeesta siirtyy YKSI kaveri välieriin toiseen joukkoeeseen? Ja miksi muut eivät saaneet siirtyä samalla tavalla. Turha sanoa etteivät olisi halunneet joukkoeessa oli 5-9 pelaajaa jotka olisivat halunneet siirtyä välierätiimiin ja mitä haluat sanoa sille muulle joukkoeelle joiden turnauspäättyi alkulohkoon joita olisi myös kiinnostanu välierät?

2. Miksi se että vastustajatiimi ei vaivaannu edes kokoomaan joukkoetta missä oli se vaadittava 6 pelaaja paikalla ja pelaamassa sai vaikuttaa siihen että meidän tiimimme kärsi siitä siten että jouduttiin pelaamaan myös vajaalla? VAIKKA oli luvattu 6v6 pelejä?

3. Kuka teki päätöksen että pudonneesta joukkoeesta nostetaan pelaaja takaisin turnaukseen toiseen tiimiin? ja kuka päätti myös sen että se on ainoa sallittu siirto turnauksessa eikä muut saaneet siirtyä?
Ja kuka keksi tämän kusetuksen että sitä olisi kysytty tiimeiltä?

En osallistu jatkossa turnauksiin missä jollain pelaajalla on erityisoikeuksia siirtyä tiimistä toiseen vain että pääsee finaaliin ja toivon ettei tiimimme muutkaan pelaajat osallistu


Lopputulema turnauksesta oli farssi ...Ilman siirtopelleilyä turnaus olisi ollut hyvä...Valitan..Mutta en pahoittele...

Teksti on Pehtorin Yöradion käsialaa

palaute tänne
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #186 : 07.01.16 - klo:21:03 »

[Dove] KIRSI2

1. Munkkiliiga vaikuttaa päässeen takaisin jaloilleen, kun klaanimäärä alkavaa kautta varten on ilahduttavasti jopa kahdeksan joukkuetta. Miltä tuo teistä tuntuu? Uskotteko että tulevaisuus on yhtä valoisa?
Kaheksan joukkuetta? Älä narraa. Se on hienoa että porukka viitsii yhä pelata ja tuoda klaaneja, niin uusia kuin vanhojakin. Mikäli liigalaisten mielenkiinto säilyy ja mahdollisesti uusia pelaajia liittyy joukkoon, tulevaisuus voi olla hyvinkin valoisa.

2. Edustatte alkavalla kaudella jälleen Dovea. Kävikö missään vaiheessa mielessänne, että olisitte hakeutuneet johonkin muuhun klaaniin kuin nykyiseen? Mitä odotatte joukkueeltanne tulevalla kaudella?
Sä tiiät mun kannan tähän. Kiitos kuitenkin kysymyksestä. Doveahan tässä edustetaan, ties monettako kautta peräkkäin ja kyllä harkitsin jopa vakavissani vaihtavani klaania. Kauan on tullut kestettyä ainaista häviötä, huonoa tiimihenkeä ja miehistön epäaktiivisuutta. Tällä hetkellä mut tuolla klaanissa pitää lähinnä kaksi asiaa: klaanin nimi ja klaaniuskollisuus. Osin kyllä sekin, miten mun lähtö Dovesta vaikuttaisi koko klaaniin ja sitä kautta mahdollisesti Munkkiliigaankin.

Se mitä odotan tuolta tiimiltä ei poikkea millään lailla edellisistä kausista. Saalistamme jumbosijan kuten aina ennenkin, annamme kenties pari luovutusvoittoa emmekä voita pelin peliäkään. Dove pitää varmaan juhlat jos voitetaan yksi erä koko kauden aikana.

3. Taistelitte naispuolisten lentäjien riveissä vastikään järjestetyssä tähdistöturnauksessa, jossa ette saalistaneet pisteen pistettä. Nautitteko turnauksesta siitä huolimatta, että menestyksenne ei ollut kovin kaksista?
Nojoo häviö on tuttu asia, voitto sen sijaan ei. Ei se meininki eronnut juuri Doven riveissä lentelystä, mutta tiimihenki saattoi olla parempi. Häviöstä huolimatta oli kiva käydä lentelemässä turnauksessa, mitä voitolla väliä jos on muuten kivaa. Ei se voitto oo aina tärkein.

4. Lentelette jääräpäisesti salmson 2 -koneella pelimuodosta riippumatta, vaikka suurin osa on luopunut siitä ainakin liigapeleissä. Miksi näin?
On vai? Noh, on hauskaa olla uniikki. Osun koneen pommeilla ihan hyvin siihen mihin tähtään. Sitten tässä on se vastakohta-asia, että salmin ollessa lentokan parhaita koneita, on saman puolen risse yksi huonoimmista, näin omasta mielestäni ja mielipiteeni perustuu melko puhtaasti siihen, että salmia osaan lentää ja risseä en. Voi tosin olla, että tulevalla kaudella lennän enemmän rissellä.

5. Mikä on suurin saavutuksenne lentokonepelin parissa tähän saakka ja mikä on suurin unelmanne?
Suurin saavutus on oikeesti varmaan se, että opin sietämään risseä lentäen sillä nykyään surkean sijasta siedettävästi. Kankee kone eikä edes pommeja. Toinen suuri saavutus on piste-ennätyksen rikkominen salmin sijaan junkella. Ja unelmana rikkoa joskus se legendaarinen 1000p raja, mutta vois aloittaa pienemmistä unelmista ja rikkoa ensin se 900p.

6. Moni lentsikkalainen on ehtinyt putoamaan riveistämme vuosien varrella. Onko olemassa joku tietty henkilö, jota kaipaatte erityisen paljon takaisin?
Sanon tähän että abisnail, vaikka hänen paluunsa onkin.. mahdoton. Muita joita olisi viellä kiva nähdä ilmassa on Novalog, joka katosi jonnekkin eikä ole ainakaan samalla hahmolla palannut lentelemään. Ja Nala.

7. Olette olleet monta kertaa mukana pelaamassa osan liigalaisten kanssa superminigolfia ja tykkipeliä. Oletteko viihtyneet, vaikka peli ei ole ollut se kaikista mieluisin (eli lentsikkapeli)? Oletteko noin muuten saanut hyviä ystäviä yhteisömme keskuudesta?
Ne pelit on pieni valoläikkä kaiken harmauden keskellä. Vaikka en paljoa puhu niissä, pelaan mielelläni kumpaakin mainittua peliä kyseisellä porukalla, vaikka en olekkaan se ensimmäinen joka mukaan kutsutaan. Mutta silloin kun kutsutaan niin kiva. Ja onkai sitä joitain kavereita matkaan tarttunut.

8. Kuulutte niiden liigalaisten keskuuteen, jotka omistavat yhden tai useamman kissan. Miten pidätte pörröisen tiikerinne erossa teistä liigaotteluiden ajan? Mitä kyseiset otukset merkitsevät teille noin muuten?
Osa mun mahdollisesta ja satunnaisesta tallikykkimisestä johtuu ihan oikeasti siitä, että kissa haluaa jotain tai tekee jotain mitä ei saisi. Kissat haluaa sisälle huoneeseen, ne haluaa ulos huoneesta, ne haluaa ruokaa ja ties mitä muuta. Toinen kissa on joskus myös innokas tutkimaan roskistani joten se pitää käydä nostamassa pois sieltä. Kotitiikerit pysyy ihan hyvin kuitenkin poissa tieltä ja harvoimpa ne huoneeseen tulevat. Ovihan ei meidän toista kissaa pidättele ja toinen vain maukuu ja raapii ovea tehden kaikki hulluiksi joten pääsee vähemmällä jos vaan suosiolla avaa oven. Kissat on ihania ja tärkeitä mulle.

9. latesofi järkytti koko Aapeli-yhteisöä muutaman viikko sitten, kun hän lisäisi "asteen" paljastavamman kuvasarjan itsestään galleriaansa. Mitä tuumitte hänen teostaan?
En tiiä mikä rahasumma tai häiriö vaaditaan siihen, että jotain kolmekymppinen mies julkaisee nettipelisivun henkilökohtaisessa galleriassaan hyvinkin paljastavia kuvia itsestään ja väittää viellä, että siinä ei ole mitään väärää. Late hei, täällä on lapsiakin. Olkoonkin vaikka 'taidekuvia', niin ei ne tänne kuulu.

10. Rankkaa tulevan kauden liigaklaanit vahvimmasta heikoimpaan
1. Tonks
2. F.L2
3. Etana
4. Nokka
5. Sieni
6. TyQ
7. Rotta
8. Dove (kova luotto omaan tiimiin)
« Viimeksi muokattu: 08.01.16 - klo:04:42 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #187 : 08.01.16 - klo:08:05 »

Joukkue-ennakot kaudelle '16 (01)

Dove (Tengsinge)

Etana (Tengsinge)

F.L2 (Tengsinge)

Rotta (Tengsinge)

Nokka (Tengsinge)

Sieni & Tonks (Tengsinge & pallosalama)

TyQ (Julkaistaan myöhemmin)

palaute tänne
« Viimeksi muokattu: 14.01.16 - klo:03:07 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #188 : 08.01.16 - klo:15:25 »

Munkkiliiga 2016 Tähtiensotaa ja puuhastelua

On ilo huomata että sarja nimeltä munkkiliiga on tekemässä ihan oikeesti jonkun näköstä paluuta ja tällä kertaa ei olla menossa vitsillä sisään ja totuudella ulos vaan ollaan ihan oikeasti saamassa jonkun näkönen höntsä liiga kasaan. En kuitenkaan puhuisi mistään uudesta alusta koska kysehän ei ole siitä että liigassa olisi iso joukko uusia pelaajia vaan on kyse siitä että vanhat munkkiliigalaiset ovat alkaneet palaamaan aapeliin uusilla nimimerkeillä ja näin ollen taas alkaa olemaan porkkaa siihen että noin 8 klaania saadaan jalkeille. Jotenkin on vaikea nähdä että aikoinaan todella huonohenkinen liiga toimisi samoilla pelaajilla vaikka he parivuotta vanhempia ovatkin niin hirveästi paremmin. Joukossa on myös paljon pelaajia jotka ovat joka kauden jälkeen ilmottaneet ja jotkut jopa kesken kauden etteivät tule munkkiliigassa jatkossa pelaamaan koska ei kiinnosta ja nyt he ovat taas mukana. Ovatko kauaa siihen on vaikea vastata?


8. Tonks
Tässä klaanissa on oikeastaan kokokuva munkkiliigan historiasta on lähes legendaksi noussut Ifreetti johtamassa ja sitten on paljon pelaajia jotka ovat vaihtaneet nimimerkkiä kun sukkia ja heidän lisäksi kellonaika jonka harjotustunnit ovat sitä luokkaa etten yhtään ihmettelisi että kaveri yksin pitäisi porukkaa tiukoissa otteluissa pystyssä. Mutta joukossa on paljon myös pelaajia jolta kokokaudenpelaaminen on hyvin epätodennäköstä joten valitettavasti sijotus jäänee sinne viimesen paikkeille.

VALTAVASTI KYSYMYSMERKKEJÄ ILMASSA ETTÄ PELAAVATKO KOKO KAUDEN LOPPUUN????

Seuraa heitä:
1. Groosom: ON monesti jo ilmottanut että liiga on perseestä eikä kiinnosta mutta silti mukana hämmentävää. Uuudella nimimerkillä toki

2.Freetti Liigan kiistämätön tähtipelaaja joka tulee hallitsemaan kentäntapahtumia

3. Kellonaika: Rautaisen harjottelu määrän tulos tulee näkymään taidoissa jossain vaiheessa

4. JJL legenda paluuu liigaan tapahtuu tänävuonna .. Nimimerkillä visavi... Hänkin on tosin ilmottanut ettei liiga kiinnosta mutta on sen jo niin monta kertaa perunut että eipä tämä kovin suuri yllätys ole.


7. TyQ
Tämä jo legendaarinen vanhojen herrasmiesten klaani hakee vertaistaan historiassa se on ainakin varmaan että tyqistit tulevat pelaamaan sarjanloppuun asti ja oli ilo myös lukea laten haastattelusta tyqin pelaavan tällä hetkellä sillä (unelma tiimillään) Tyqistien harjotusvuodet pelaajilla ovat varmasti koko liigan suurimmat koska joukkoeen keskiikä on ehdottomasti korkein eli lähes 32 vuotta....Nestorina pehmo 35 ja johtajana Itse maistro LAteSoFi ja huhujen mukaan tiimissä pelaa myös laten veli ....Nasse...
Mutta sitten kun mennään siihen itse asiaan eli pelaamiseen ja menestymiseen niin täytyy nostaa kädetylös...Ei...Vanha kaverikerho ei tule keräämään montaakaan pistettä mutta on epäselvissä peleissä vahvoilla koska liigan johtajana late osaa kyllä neuvotella kahvipöydässä parhaat pullat omalle puolelle pöytää ja vastustajalle jää kylmät kahvit. Mutta kyllähän tämä hyvähenkinen puuhastelia porukka väkisinkin alkaa hymyilyttämään liigaa pitkään seuranneita

Seuraa heitä:
1. Latesofi: Ilman häntä tämä munkkiliigan sirkus tuskin olisi menossa kaudelle 2016. Pelitaidollisesti ihan hyvää keskiluokkaa. Tyq tiimille kaikki kaikessa ja liigalle isähahmo

2. Pehmo: Eihän tyQ tiimi ilman pehmoa olisi se aito ja alkuperäinen mutta Pehmon kanssa se on juurikin sitä mitä sen pitää olla. Pehmon taitoja olen nähnyt lähinnä golffissa...Siellä ne taidot ovat ihan viihdyttäviä..Lentäjän taitoihin en ota kantaa koska en niitä tunne

3. Salai: laten tyttöystävän osallistuminen samassa tiimissä miehensä kanssa herättää tietysti kysymyksiä että miten he pystyvät keskittyä pelaamiseen. Salaista jäänyt muuten ihan positiivinen kuva mitä joskus hänen kanssaan jotain keskustellut.....Mukava nainen...

4. Nasse: Laten veli. EI mitään muuta tietoa kaverista


6. F.L2
Ennen kaudenalkua kävi ilmi että kyseessä on siis fl:llän kaikkien aikojen kovin kokoonpano mutta he halusivat turvata nimen rankingin joten he päätyivät pelaamaan FL llän kakkostiimin nimellä jotta häviöt eivät tulisi heidän legendaarisen seuran mainetta pilaamaan. Mielestäni nämä joukkoeiden nimenvaihdot ovat varsin vastenmielinen uutuus ja tällänen tietosesti vaihtaminen jotta jokin tilasto ei menisi pilalle alkaa kuullostamaan lähes farssilta ja tilastoissa jatkuvasti uudet joukkoeet syövät sarjan uskottavuutta ja joukkoeiden määrä kasvaa aivan naurettavan suureksi eikä niiden menestystä pysty enään veratailemaan, Sen siaan että liigassa olisi vakiona 5-7 jengiä vuodesta toiseen voisi pidemmällä aikavälillä katsoa kuka vie ja kuka vikisee.... Kokoonpano on kova...Mutta tässä alkaa olla pikkusen tyQ tiimin maisia elkeitä...Tullaan vähän niinkun takkiauki sarjaan ja kuvitellaan olevamme parhaita....Tosin TyQ tiimi ei edes kuvittele....

Seuraa heitä:
1. HedGehod: Yllättävän laadukasta pelaamista vaikka välillä tuntuu että pelienvälissä voi vierähtää kuukausi jos toinenkin mutta silti taso on siihen nähden aika korkealla tasolla

2. SinGetenG: Aika paljon riippuu hänen onnistumisestaan tiimin todellinen menestys mutta harjottelemassa en ole häntä kovin monesti nähnyt joten ei taida ihan viimesen päälle kunnossa olla

3. Myway ei vakuuta missään nimessä monessa harrastelu peleissäkin on alempaa keskitasoa

4. Rammi onko mukana sen takia et on singen ex muija? pelillisiä syitä en keksi

5. Constilla taitaa olla kans viimepelistä sen verran aikaa että miten mahtaa taidot olla hallinnassa? Mikäli kunnossa on niin tärkeä osa joukkoetta


5. Dove
Kirsin haastattelun luettuani en ole enään varma onko tämä edes tiimi vai onko kyseessä vain sattumanvaraisesti kerätty porukka jotka eivät edes viihdy yhdessä mutta silti muistelisin nähneeni doven aika monena vuonna samalla porukalla mikähän tässä mahtaa olla salaisuus...Ainoita jengejä jotka pelaavat vuodesta toiseen samalla nimellä ja siitä nostaisin hatun pois päästä mikäli sellainen olisi pitkäjäinteisyyttä arvostan..

Seuraa heitä:
1: Fär joukkoeen ainoa todellinen osaava pelaaja jonka suoritukset eivät tosin riitä kärkeen mutta omalle tiimille tärkein mies

2: Jazka: Sama juttu kun groosomilla ja legellä joka kauden jälkeen ilmottaa et liiga on perseestä en tule pelaamaan ja silti aina vaan mukana ? Onse jännä juttu

3. Larens: Ei mitään mitä olisi jäänyt mieleen kaverista.....Joukkoeelle hyvä vaihtopelaaja

4. Veera.....Boxin entinen muija??

5. Kirsi On osoittanut huomattavaa parannusta pelissä


4. Rottajahti
Taas näitä uusia todennäkösesti yhden kauden tiimejä en valitettavasti pysty näkemään tässä mitenkään hirveen pitkäaikaista menestymistä tai mitään muutakaan...Olisi ollut huomattavasti mielenkiintosempi esimerkiksi tyqistien kakkosjoukkoeena....Joukkoeessa taitaa kuitenkin suuri osa olla pelannut parisen kauttaliigassa satunnaisesti kukin missäkin joten menestystä voisi tullakkin. Tästä tiimistä en nosta ketään erityisen seurattavaksi...koska kenelläkään ei ole mitään näyttöä heidän taidoista...


3. Sienikeitto
Onko tässäkin nyt nimenvaihto turvaamassa joukkoeen aikasempaa menestystä? nimellä sieni....Muutenhan joukkoe näyttää varsin kovalta kun vertailee pelaajia muihin tiimeihin ja kyseisen tiimin pelaajiakin on nähty perjantai peleissä lentelemässä joten pelin ohjaimetkin ovat varsin hyvin varmaan kaikkien hallinnassa. Voi johtajansa hyväveli korttien ansiosta päästä pitkällekkin

Seuraa heitä:
1.Pallosalama Lentokonepelin yksittäinen tärkein pelaaja ja pelin suurin fani ja siihen kun ottaa vielä huomioon taustalle munkkiliigan johtoryhmän suurin suosikki voi olettaa että apuja tulee menestykseen jos vaikka mistä. Pysyykö tiimissään loppuun asti vai siirtyykö FL:llään puolivälieriin? mikäli oman tiimin keitot palaa pohjaan....

2. Aapeliz ehkä aliarvostetuin taitopelaaja liigassa....osaa pelaa

3. Lemonikin on huomattavasti mainettaan ja näkyvyyttään parempi

Muut pelaajat eivät sitten sanokkaan mitään..Joten aika pienen porukan varassa on mutta menestykseen voisi silti uskoa....Hyvä tiimi


2. Nokka
Viimekauden hopeamitallisti tiimi ottaen huomioon tämän kauden huomattavasti helpomman tason liigassa niin voisi alkaa nokkaa pitämään jo ennakkosuosikkien joukossa, Viimekaudella mestaruuden vei munkkiliigan kaikkien aikojen kovin tiimi SIIMA joten siihen nähden nokan menestys ollut jokseenkin hyvää tällä kaudella vastaavanlaista ylivoima tiimiä ei ole joten on kaikki oletus että nokka tulee tekemään kauniita saavutuksia tällä varsin ..No teinihtävällä jengillään...Kehityskykyisellä toki

Seuraa heitä:
1.Wäz....Pystyykö pelaamaan aapelizin ja färin kanssa peliäkään sovussa? Ja miten joukkoe toimii jos wäz jättää tulematta paikalle? Muuten ihan hyvä johtaja tiimilleen ja tomiessaan tiimi on munkkiliigan parhaita

Muut ovat munkkiliigaan ihan hyviä aktiivipelaajia joilta voidaan odoittaa tasaista tai vähintääkin hyvää suoritusta pelistä toiseen....Tomiva yhtälö


1. ETANA
Tämä DUFF BEER:in todellinen taitojengi tulee keräämään kyllä tälläkaudella monet sienet keitosta materiaali on valitettavankin kova. En usko heidän häviävän ainuttakaan ottelua tällä kaudella... Duffin takana on muiden hyvä pelata koska kaikki katseet ovat tässä aapelissakin valvojan asemaan nousseessa taitopelaajassa jolla on sanat hallussa pelin aikankin...Se että lentää ja kirjottaa samalla nob kertoo jotain siitä että miten hyvin on näppäimistö takataskussa ennen pelin alkua. Duff yksikkö tulee olemaan aikamoista kilpajuoksua .. kohti sarjan 1 sijaa....Pahinpana vastustajana ehkä laten kahvipöytä seura joka kokoontuu miettimään että miten tätä tiimiä saisi heikennettyä

Seuraa heitä:
1. DuFF Beer: Tyqistien jäsen joka ei pelaa tyqisteissä????? Onko late antanut ohjeet turnaukseen ? Kun tyqistit tulee vastaan onko kaverilla kaikki pelissä?? Mikäli on niin aikamoista hallintaa tulee esittämään

2.Yksikkö ilman tähteä. Ei huono....Osaa golffiakin .. lentotaidoista ei hajuakaan mutta oletan tietysti että esitykset ovat varsin kirkkaita niinkun yleensä tähdillä onnistuessaan varmasti joukkoeensa parhaimmistoa..

Lopputiimi on taattua munkkiliiga vahvuutta joten voisi olettaa että tiimi on juuri niin raudanluja kun se nyt voi olla....ONNITTELUT VUODEN 2016 mestaruudesta!


Näin olemme saaneet kaikki tiimit kasaan....Ja kausi on valmis alkamaan...

Teksti on Pehtorin Yöradion käsialaa

palaute tänne
« Viimeksi muokattu: 08.01.16 - klo:17:34 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #189 : 08.01.16 - klo:17:40 »

Etsin jälleen haastateltavia, joten ilmoittautukaa jos mielitte piinapenkkiin.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #190 : 10.01.16 - klo:05:51 »

[F.L2] CONST

1. Teistä ei ole kuulunut sen koommin liigan viimeisimmän kaatumisen jälkeen loppusyksystä 2014. Miksette ole vetänyt henkäyksiä lentsikan suuntaan? Tuleeko tuohon pian muutos?
Ihan puuta heinää koko väite. Täällä sitä ollaan oltu koko ajan, mulla nyt ei ole vaan ollut mitään palavaa tarvetta tuoda itseäni sen kummemmin esille. Pilotinlasejakin olen mallaillut silmilleni aina silloin tällöin.

2 F.L2 palaa tulevalle kaudelle. Oltiinko F.L1:n suunnalla niin pihalla että unohdettiin ilmoittautua, vai miksi pelkästään kakkoslentue on mukana? Nähdäänkö F.L tulevaisuudessa jälleen totutusti parilla joukkueella?
Paljon mahdollista, tuossa nimellisessä ykkösjengissä ollaan keskitytty perinteisestikin vääriin asioihin aina väärään aikaan. Tulevaisuuteen on paha ottaa kantaa kun nykyhetkikään ei ole ihan satavankalla pohjalla.

3. Monet liigalaiset ovat tavanneet toisensa myös oikean maailman puolella ja tietävästi myös ensimmäinen toisen polven lentsikkalainen on pantu aluilleen. Kenet itse haluaisitte nähdä kasvotusten?

Miten voi olla mahdollista, että mä saan kuulla näistä ilouutisista joka kerta näin ohimennen ja viimeisimpänä?

4. Teng's Magazine on siirtynyt yhä suurenevissa määrin Pehtorin Yöradion hoidettavaksi. Onko tuo mielestänne oikea kehityssuunta? Mitä ajattelette "mestarista" noi muuten?
Roskalehtihän tuo on ollut jo pitkän aikaa. Toivon tosissani että Pehtori saa edes hieman nostettua tuota tasoa, tosin toistaiseksi ollaan vielä aika kaukana Pulitzereista sun muista kunnianosoituksista.

5. Valitse yksi ruokaresepti jolla sulatetaan jokaisen henkilön sydän ja kuvaile sen tekemisprosessi

Sieniruukku. Simppeli ja kaunis resepti, jossa tuoreet herkkusienet, riisi ja mausteet heitetään tehtävästä määrästä riippuen kahteen tai kolmeen kerrokseen. Kerma päälle ja uuniin. Lisukkeeksi vihreäpohjainen, esimerkiksi rucolarikas salaatti. Jos haluaa voittaa sydämen oikein lopullisesti puolelleen, kannattaa aterian juomana nauttia esimerkiksi lasillinen Montecillo Gran Reserva -viiniä.

6. Rankkaa tulevan kauden joukkueet heikoimmasta vahvimpaan
HJK voittaa ja muut tulevat perässä.

palaute tänne
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #191 : 11.01.16 - klo:04:29 »

[TyQ] Saial

1. Voimme varmasti yhteen ääneen todeta, että nimenomaan te ratkaisitte omalla panoksellanne kolmikkonne voiton hiljattain järjestetyssä triotaistossa. Tämän myötä olette olleet jo kahdessa 3 vs 3 - turnauksessa loppuottelussa. Miltä ykköstila maittoi? Onko tuo tähän saakka kovin saavutuksenne lentsikan parissa?
Kyllä olet oikeassa, olin niin timanttisessa kunnossa, että varmaan kaikki klaanit hinkuvat mua tiimiinsä. Miksiköhän niitä kutsuja ei ole kuulunut...?

Yksittäisiä pelejä on enää vaikea muistaa, joten siksi 3vs3-turnauksen voitto oli hurjan kova, koska kannattelin joukkuettani taidoillani. Se on samalla tasolla kuin TyQ:n pronssi. Eli on top 2-listallani. Olin ollut hieman apealla tuulella sinä viikonloppuna, joten pelkkä pyyntö tiimiin nosti mielialani todella korkealle. Saavutettu ykköstila ei mennyt hurjista pakkaspisteistäni huolimatta sivu suun, joten viikonlopusta tuli jopa onnistunut. Itseasiassa koko viikkoni parantui siitä turnauksesta, koska siitä tuli niin hyvä fiilis. Jaksoi paahtaa ylitöitä.

2. TyQ on nähty usean kauden ajan liigassa ja sillä on pääosin ollut sama pieni ja tiivis runko, mutta sen lopullinen koostumus on kuitenkin vaihdellut. Oletteko tyytyväinen nykyiseen TyQiin? Mikä on mielestänne kaikkien aikojen paras TyQ?
Kyllähän TyQ hakee tällä hetkellä parasta näyttöään. Viime kauden alussa olin kyllä todella innoissani tiimistä. Nyt on aika treenata lisää yhteenpelaamista, että pelit alkaisi sujua vanhaan tyyliin. Tykkään TyQ:n seesteisestä henkilökemiasta (= minä olen ainoa hankala höyrypää, muut ottavat asiat lungisti). Luulen, että viime viikonlopun 3vs3 -turnaus hieman himmentää TyQ:n kauden alkua, mutta kyllä olen sunnuntaina taas into piukeena.

Kolme TyQ:n nykyistä jäsentä ovat olleet tiimissä ihan ensi hetkistä lähtien. Heidän ohella aluksi oli Tuplis ja Jänkä. Tupliksen kohdalla oli ehkä se, että hän pelasi ihan omalla levelillään, mutta kun muiden pelaaminen alkoi muotoutua, hän löysi elämän. Jänkähän oli yksi ärsyttävimmistä klaanilaisista, mutta peleissä hän ei puhunut, vaan pelasi juuri kuten piti. Sen jälkeenhän Pinksy oli tiimissä monta kautta. Koska Tupla oli vain pari kautta tiimissä aktiivisena, sanoisin dreamteamin olevan: Jänkä, latesofi, Pehmo ja Pinksy (aakkosjärjestyksessä, ei tärkeysjärjestyksessä). En päässyt itse tuohon dreamteamiin mukaan, vaikka mä ohjastankin pelaajia, miten kuuluu pelaa pelin aikana, päsmäri kun olen.

3. Olette esiintyneet pelkästään TyQissä kun se on ollut mukana. Voisiko jossain tilanteessa tulla kuuloon siirto muualle vaikka myös TyQ pelaisi liigassa? Missä nykyisistä liigajoukkueista haluaisitte pelata toisiksi mieluiten?
Jos tilanne pysyy tällaisena, en vaihda tiimiä. En ole edes ainut ihminen, joka on näinkin klaaniuskollinen, sillä sinun klaaniperheessä on myös eräs konstikas ihminen, joka on hyvinkin klaaniuskollinen (enemmän kuin mä). Voisin kuvitella, että lähtisin kyllä TyQ:stä, mikäli Chrine tai Sapa löytäisi tiensä klaaniin. Silloin tosin voisi olla tilanne, että jättäisin myös liigankin, enkä vain klaaniani, ehkä. Nythän minulla on tykkipeli tauolla kokonaan, kun he saivat luvan tulla tykistipeleihin, eikä ilman tykistejä tunnu olevan muita pelejä. Klaanilla kun on peliaikojen prime time.

Jos nyt kuitenkin jäisin jostain syystä liigaan, riipppuisi klaanini aika paljon siitä, miten he kohtelisivat minua sekä noita... kahta. Tuleva klaanini olisi se, missä tuntisin oloni kaikkein kotoisammaksi sekä missä olisi olo, että olen erityisen tervetullut, vaikka en ole kovinkaan kaksinen pelaaja. Joku sellainen, missä tiimipelaaminen on tärkeämpää kuin henkilökohtaiset pisteet, missä ei siis ole pakko hyppiä koneesta, ettei itselle tule miinusta ja he ymmärtävät, mistä puhun, kun keskustelen pelin painopisteen siirtelystä jne. Kovinkaan moni tiimi ei siis tule kyseeseen. Vaikea sanoa, kun en ole tutkinut klaanien pelejä niin tarkkaan, että missä olisi Saikun mentävä aukko. Luulen myös, että eräs pelaaja on kosiskellut mua omaan tiimiinsä ihan vain läpällä, vaikka noin muuten tarjous ei olekkaan lainkaan huono. Itseasiassa harkittavissa, mikäli edellä mainittu kauhuskenaario toteutuisi myös liigassa.

4. Toimitte foorumeilla moderaattorina. Millainen on roolinne? Oletteko yleensä syypää siihen, jos viesti ikään kuin häviää tuhkana tuuleen?
En enää nykyään niinkään joudu poistelemaan viestejä, kuten aiemmin. Aiemmin olin hyvinkin syypää siihen, että poistelin viestejä, joiden arvelin olevan menossa siihen suuntaan, että joku tulee joutumaan useamman ihmisen kiusaamaksi /oli jo joutunut siihen pisteeseen. Jos siirsin viestejä roskikseen, muokkasin monesti vastauksen itse viestiin, miksi sen olin sinne laittanut. Luulen, ettei kovinkaan moni lukenut niitä ja taisi joku muu saada syyt niskoille siitäkin huolimatta Virnistää Myös sinulle Teng vastasin joskus sinun omaan viestiin kirjoitetulla vastauksella Hymyilee leveästi Tosin vuorokauden jälkeen en enää muistanut tarkistaa, olitko itse vastannut minulle omaan viestiisi.

Nykyinen roolini on lähinnä adminosiossa mielipiteen ilmaiseminen. En aina tee sitä, kun en ole niin tietoinen, mikä minun roolini pitäisi olla. Viimeksi olen varsinaisesti moderoinut ehkä 1,5v sitten, sillä joko liigalaiset ovat rauhoittuneet kiusaaviksi luokiteltavissa viesteissään, tai minusta on tullut rennompi.

Toki viesti ei ole asiaton, mikäli vastaanottaja lukee ne vitsinä, mutta kolmannen valvovan osapuolen on välillä vaikea arvioida, osaako toinen ottaa sen vitsinä, vai ottaako sen loukkauksena. En usko kuitenkaan, että liigan ilmapiiriä parantaa sellaiset viestit, mitkä voidaan tulkita loukkauksiksi. Lyhyitä viestejä en niinkään ole poistanut, koska jos vertailukohtana on viestit: "Viestisi oli hauska ja nauroin todella paljon, enpäs keksinyt itse kirjoittaa noin nasevasti" - "Lol". Herkästi ensimmäinen viesti saa muissa foorumeissa jäädä, vaikka sen anti olisi kirjoitettavissa myös kolmella kirjaimella. En tosin tuossa asiassa voi sanoa varmaksi, että näin käy.

5. Munkkiliiga on saatu elinvoimaiseksi pitkästä aikaa. Miltä tuo teistä tuntuu kun sunnuntai-illat ovat pelastettuja? Miltä näyttää yhteinen tulevaisuutemme?
Yritin mä kyllä sanoa Lentokan tullessa tilanteeseen, ettei enää toimintaa näkynyt ja monet laittoivat viestiä, että tää oli nyt tässä, että hei älkääs nyt nuolasko, ennen kuin tipahtaa. Hyvältä kuitenkin tuntuu, että liigassa on taas toimintaa. Mihinkä minä joutuisin, jos sunnuntaisinkaan en voisi tuhlata aikaani kehittävään pelailuun?

En voi sanoa, että yhteinen tulevaisuus on turvattu, sillä on huhua liikenteessä, ettei Firefoxkaan kauaa javaa enää tue. Eli aika näyttää tuleeko Aapelista toimimaton pelipaikka. Oli kuitenkin hyvä ratkaisu, ettei liigassa ole enää lakipykäliin verrattavia sääntöjä, vaikka ihailinkin adminen taitoa kirjoittaa niin huoliteltua tekstiä.

6. Kuvaile ihannemiehenne luonnetta, ulkonäköä ja pelityyliä lentsikassa.
Reps Virnistää Mikä tää tällanen kysymys oikein on? Hymyilee leveästi

Ööh... en osaa sanoa selkeitä raameja ulkonäköä ajatellen. Okei, myönnän mulla on ihan lievä kauluspaitafet..ööh, sellanen  Nolostunut
Noh, en pidä yhtään parroista ja viiksistä. En sitten millään tavalla. Hieman häiritsevää olisi myös, jos miehellä olisi pidemmät hiukset kuin mulla.

Hymyilevät ihmiset (joiden hymy/nauru tulee silmiin asti) vetoo muhun eniten. Päästään enemmän persoonaan... liian totiset ihmiset ovat hieman ahdistavia. Seuraan myös ajankohtaisia asioita todella paljon, joten mies ei saisi kokea sellaista naista uhaksi, jolla on mielipiteitä ja saattaa tivata häneltä perusteluita, vaikka olisikin samaa mieltä asiasta. Mä olen persoonana hieman toivoton ja hankala tapaus sekä mielialatkin saattavat vaihdella, joten vakaasti omilla jaloillaan seisova helpottaisi omaa oloaan. Eikä saisi olla k*spää. Erityisen tärkeää olisi helposti heittäytyvä, eli mä herkästi innostun asioista ja saan ideoita sekä tykkään käydä tapahtumissa jne. Jos toista ei saisi innostumaan ja lähtemään liikenteeseen, ei suhde voisi kestää kauaa. Matkustuksen sietäminen olisi myös tärkeää, sillä eihän se tarkoita vain matkaa museoihin tai rannalle, ulkomailla voi myös mennä kiipeilemään, surffaamaan, erilaisille festivaaleille jne, eli mielen pitäisi olla avoin erilaisille mahdollisuuksille.

Mä tykkään pelata monenlaisia pelejä, en vain näytöltä katsottavia. Pelityylistä olisi hyvä nähdä vahvat hartiat ja leuan piirteet... Hymyilee leveästi

Oliko tää nyt se parinhakupalsta?  Epävarma

palaute tänne
« Viimeksi muokattu: 11.01.16 - klo:14:05 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #192 : 12.01.16 - klo:04:42 »

Nalayana

1. Ette kuulu tällä hetkellä mihinkään liigaklaaniin vaikka kysyitte ennen viime kauden alkua paikkaa TyQistä ja ymmärtääkseni teidän suuntaan on sadellut myös pari tarjousta. Mistä siis kiikastaa? Himottaako teitä yhtään pelata jälleen Munkkiliigassa?
No jos totta puhutaa ni noi tarjoukset ei oo ollu kovi kummosia, jote jätin vastailematta. Ei sil et pitäsin klaaneja huonoina vaa sil että ei ollu iha sellasia tiimejä joide kans huvittas pelailla. Mitä tuoho peli-intoo tulee ni aikalail nollassa mennään, etenki ku muutaki tekemistä tässä ollut.

2. Olette aikaisemmin olleet yksi Munkkiliiga-yhteisön näkyvimpiä ja ehkä jopa pidetyimpiä henkilöitä. Pidättekö meikäläisiin yhteydettä jossain muualla vai onko lentsikkalaiset yksinkertaisesti taakse jäänyttä elämää?
Eipä oo tullu oltuu yhteyksis kovinkaa sellasii jotka nykyäänki pelaa.

3. Ensimmäisestä liigaottelustanne tulee tänä vuonna kuluneeksi 10 vuotta. Kun katsotte tuota aikaa taaksepäin ja pysähdytte hetken miettimään, niin mitä mietteitä teissä herää? Oletteko yhä se sama Mirva kuin vuosikymmen sitten?

Jaysus onko siit jo noin kaua? Venaa hetki ku koen ikäkriisin tässä ja nyt.... Okei. 10 vuodes oon kyl muuttunu jonkiverra ainaki, ehkä oon ollu edellee vähä rasavillin olone niiku sillonki (muitaakseni), mut ainaki ehkä saanu vähä enemmän järkeeki päähä ettei iha mitä mielee tulee tuu möläyteltyy enää.

4. Kyseisen ajan aikana on takuulla vuodatettu paljon hikeä, verta ja kyyneliä, ehditty kokemaan monet teiniraivarit ja lämmitelty montaa lentsikassa vaikuttavaa nuorta poikaa. Nouseeko kuitenkaan mikään muisto lentsikan puolella ylitse muiden? Ikävöittekö erityisesti jotain tiettyä ajanjaksoa?
Enny oo iha varma. Donut sillo 07-08 oli aikakovaa sakkii, ja si se ku TyQis pelailin oli kans kivaa... ei kait täs muuta oikee tuu mielee.

5. Liigaotteluiden valvonta on käytännössä ottaen lakkautettu, ulkoistaen ne johtajien harteille, jotka käynnistävän vaan ottelut ja ottavat pisteet ylös. Onko se teistä huono asia kun kukaan ei ole muistuttamassa että tulee varttua viikko (Nalayana F.L-F.B -pronssipeli) tai bannaamassa kaikki pelaajat kesken pelin (latesofi 6 vs 6-turnauksen finaalissa)?
Hahahaha. Noh, onha tuo sillee vähä meh. Aika paljo lasketaa senveraa et porukka on rehellisii tuos, et kyl se puolueeto valvoja ois must parempi, ja ei tarviis tiimijohtajie säätää mitää ylimääräsii kaike muun lisäks.

6. Pidätte hallussanne TM:n ennätystä 1.5h kestäneen äänihaastattelun myötä, jossa ruodittiin kaikkea mahdollista elämästänne. Siltä varalta ettei joku (jostain syystä) kuitenkaan kuunnellut tuota niin kysytään uudelleen: Tunnustatteko olleenne ihastunut Adjuun lentsikan alkuhetkinä? Millaiset välit teillä on nykyään?
Kyl sii jotai sellast tais olla. Hymyilee leveästi Mitä ny nykyää ni lähinnä mä sitä käyn häiriköimäs aapelin viekus mis dissaillaa Tenguu ja mietitää elämää.

7. Teillä oli ainakin taannoin hyvin lämpimä suhde erään aikaisemmin niin ikään lentsikassa vaikuttaneen uroksen kanssa. Suostutteko paljastamaan että mitä teille kahdelle nykyään kuuluu? Mikäli hyvää, niin lienee ajankohtaista udella, että milloin on laskettu aika? Jos unohdetaan hetkeksi että olette ateisti ja lentsikkalaisten keskuudesta pitäisi valita pappi ja kummit niin keihin valinnat kohdistuisivat?
Heiheihei, ei siit oo ku reilu 2 vuotta, ei tääl mitää pullia uunis ole sentää tsiisös sentää. Ja miä pappi/kummivalintoihi tulee ni enpä osaa sanoa. Late ois varmaa aika hyvä papiks. Kummeist en si tiiäkkää.

8. Lentokonepelin lupaavin pelaaja, 6 vuotias kummipoikanne Niki, ei ole ainakaan julkisesti tehnyt ensiliitoaan Munkkiliigan puolella. Olemme jo vuosikausien ajan ennustaneet että kyse on harvinaisesta kultakimpaleesta, joka tulee jonain päivänä nousemaan tasolle, jolla kukaan ei ole koskaan ollut. Milloin Niki oikein pääsee irti? Mitä tällä iloiselle veijarille noin muuten kuuluu?
Ei se iha viel kuutta vuotta oo täyttän, täyttää tänä kesänä kyl. Lentokkaa se varmaa pääsee irti senjälkee ku oon opettanu sen pelaa Pokémonia. Kappa

9. Kysymykseen 7 ja 8 viitaten: Olisiko tuossa hyvä pohja neljän hengen klaanille?
Nelihenkiset klaanit on aina riskitekijä.

10. Jos meteoriitti putoaisi taivaalta kolmen liigalaisen päälle ja saisit valita että ketä he ovat, niin keihin valinta kohdistuisi?

No jos näi julkisesti alkasin keitää nimeen ni saisin itkuraivarit niskaa jote en ala nimeen ketää. Toisaal, siin vois mennä vähä enemmänki lössii jos täs meteoriiteil alettas leikkii jote en ny haluis välttämättä satoja ihmisii haluis alkaa nirhaa parin pällin takii.

palaute tänne
« Viimeksi muokattu: 12.01.16 - klo:04:48 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #193 : 12.01.16 - klo:22:17 »

[Etana] Tähtiyksikkö

1. Etanat lähtee Pehtorin Yöradion mukaan kauteen ennakkosuosikkina. Allekirjoitatteko hänen väitteensä?
pehtorilta kova väite ehdottaa tuollaista.. no ollaan aika otettuja tosta et luottoo löytyy ja lupaan että duff tekee kaikkensa täyttääkseen nämä meille ennakkoon asetut tavoitteet

2. Mitä kuuluu varajohtajan vastuualueeseen Etanoiden joukkueessa? Oletteko mielestänne tärkeä pelaaja joukkueellenne?
toivon mukaan hyvin vähän, oletan että gena saapuu aina peleihin paikalle niin vältyn tolta pestin hoitamiselta ja tottakai

3. Johditte muutaman kauden ajan Burnia. Oliko kyseinen aika antoisinta mitä teillä on ollut Munkkiliigassa? Onko mahdollista että joukkue tekee vielä joskus paluun?
siinä ajassa oli oma viehätyksensä ja hauskuutensa, oli kiva tuoda vähän uutta jengiä liikaan ihan hyvälläkin menestyksellä saaden voittoja sieltä täältä. toi paluu kysymys on vähän arka.. ehkä?

4. Osallistuitte triotaistoihin muuan JussePalin kanssa. Miltä tuntui lentää yhdessä Jussen rinnalla? Mitä mieltä olette noin muuten hänestä?
mukavan leppoisa heppu, pelailu hänen kanssaan on hyvin vaivatonta, lentelisin toistekkin. harmi ettei häntä kentillä nähdä tänäkään kautena vaikka potentiaalia olisi vaikka muille jakaa.

5. Keihin liigalaisiin pidätte yhteyttä myös pelin ulkopuolella? Kenet haluaisitte nähdä kasvotusten?
he pitävät minuun yhteyttä jos pitävät. joku adju voisi olla mielenkiintoinen nähdä kasvotusten, miksei pehtorikin.

6. Olette haastattelun tekohetkellä paikalla Munkkiliigan foorumeilla. Mitä teette ennen kuutta aamulla täällä? Onko tämä teille normaali aamutoimi, siinä missä hampaiden pesu ja puuron syöminenkin?
teen niinkuin jokainen tunnollinen liigalainen aamuisin tekisi eli herättyäni varmistan että löydänhän varmasti tengin nimen paikallaolijoiden listalta varmistaakseni että kaikki on ok. en yleensä syö puuroa kyllä, leipä on nopeempi

7. Jos lähtisitte viiden liigalaisen kanssa mökille viettämään viikonloppua niin ketä he olisivat? Kuuluisiko ajanviettoon rentoa tekemistä kuten tikanheittoa ja mölkyn pelaamista vai rajua juhlimista? Lämpeäisikö sauna?
en tyytyis mökkiin kyllä...juhlat olis tyyliä project x jos sellaisia aletaa järkkään

8. Oletteko koskaan heittäneet lumipallon toista autoa tai toista henkilöä kohti? Jos olette, niin mikä sai teidät syyllistymään kyseiseen vahingontekoon/pahoinpitelyyn?

pari kertaa poliisia ja taisinpa kerran osua naapurin juoppoakin...heitteletkö itse kun tällaisia kysyt?

9. Mikä vinkiksi ettei tule vilu paukkupakkasilla?
lämmittävä juoma auttaa aina ja boxerit

10. Mitä alkoholijuoma tykkäätte eniten nauttia? Kuinka usein olette juopunut?
kerran kaksi viikossa tosin viime vklp piti olla selvin kun liigakausi starttasi kovalla matsilla rottaa vastaan niin keskityin siihen tosissani ja hylkäsin kaikki juhlakutsut. absolut vodka

palaute tänne
« Viimeksi muokattu: 12.01.16 - klo:23:05 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #194 : 13.01.16 - klo:10:46 »

[Rotta] Primera

1. Päädyitte kauden päätteeksi jättämään hyvästit entiselle klaanillenne Dovelle. Millaiset muistot ajasta kyseissä joukkueessa jäi? Onko paluu sinne joskus mahdollinen?
Dovessa on aina ollut hyvä yhteishenki. Paluu Doveen voisi olla mahdollinen.

2. Kasasitte täksi kaudeksi Rottajahti nimisen joukkueen. Kuvaile klaanin perustamisprosessia lyhyesti.
Joo, pitää välillä kokeilla jotain uutta.  Pelaajien saaminen klaaniin oli melko hidasta, mutta sitten kun yksi päätti liittyä, niin tuli myöhemmin lisääkin. Vähän niinkuin ketjureaktio. Ennen kautta jännitti ja varsinkin se mietitytti, että saadaanko määräaikaan mennessä klaani pystyyn.

3. Tulokasklaaneilla on tyypillisesti ollut aluksi vaikeaa, varsinkin jos pelaajat ovat liigassa kokemattomia. Miten selviätte kaudesta jos kaikki ei suju toivotulla tavalla? Onko teillä asetettuna tiettyja tuloksellisia tai muunlaisia tavotteita?
Jos kaikki ei suju toivotulla tavalla, niin siinä voi auttaa vaan   sisu ja huumoria pitää olla. Ei pidä miettiä liikaa häviöitä, vaan katse tulevaisuuteen. Kunhan ei jatkossa otettaisi noin pahasti takkiin, kuin tuossa kauden ekassa pelissä.

4. Hävisitte ensimmäisen ottelun puhtaasti 5-0, mutta lienee selvää että tuloillaan on myös tiukempia otteluita. Mitkä joukkueet ovat päävastuksenne tällä kaudella?
TyQ ja Dove.

5. Rotalla on haastatteluhetkellä ainoastaan viisi pelaajaa. Onko lisää tuloillaan vai pärjäättekö noin? Mikä on mielestänne ideaali koko joukkueelle?
Yksi lähti klaanista ekan pelin jälkeen ja toinen tuli tilalle. Kyllä näilläkin pärjää, mutta olisi hyvä jos saataisiin vielä 1 tai 2 pelaajaa lisää. Varmuden vuoksi, koska ihmisillä saattaa olla välillä muutakin menoa.

6. Milloin löysitte lentokonepelin ja miten? Onko peli mielestänne niin mainio, että kuvittelette pelaavan sitä hamaan tulevaisuuteen saakka?
Vuonna 2006 löysin pelin ja olin seuraavana vuonna olla aktiivisempi pelissä. Pelasin silloin vanhalla nimimerkilläni. Lentokonepelistä on ollut minulla pitkiäkin taukoja. Peli on mainio, sillä siitä minulla Aapelin peleistä ehkä eniten muistoja. Kaikenlaisiin pelaajiin on tullut vuosien varrella törmättyä. En taida unohtaa Lentokonepeliä ikinä.

7. Moni liigalainen ei varmastikkaan tiedä teistä paljoa. Korjataan siis asia: Teittekö uudenvuoden lupauksia? Mikä on lempiruokanne? Mikä on lempiharrastuksenne? Mitä musiikkikappaletta kuuntelitte viimeisimpänä?
Uudenvuoden lupauksia en ole tehnyt, koska ne ei ikinä onnistu. Hymyilee leveästi Yhtä lempiruokaa en osaa sanoa, mutta sanotaan yleisesti että suomalainen kotiruoka on hyvää. Pyöräily, uiminen ja myös tietokoneella pelaamista harrastan. Joo, pelaan muitakin pelejä kuin pelkästään Aapelin pelejä.

Tämä on viimeisin biisi, mitä kuuntelin:
Bablo - Sellainen Tää Maailma On

8. Harmittaako teitä näin paukkupakkasten aikana se, että asutte niinkin pohjoisessa kaupungissa kuin Seinäjoella?
No ei tämä niin paha ole, onhan tämä kuitenkin Etelä-Pohjanmaalla. Lämpimämpää saisi olla. Kesää odotellessa.

9. Kerro jostakin paheesta jota teillä on.
Alkoholi.

10. Uskotteko jumalaan?
En niin hirveästi.

palaute tänne
« Viimeksi muokattu: 13.01.16 - klo:11:18 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 32 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024