Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
07.10.24 - klo:01:51

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 245 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Munkkiliiga
| |-+  Liigan kulmanurkkaus
| | |-+  Teng's magazine
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
äänestys
Kysymys: Montako kiekkoa Suomi iskee verkon perukoille Ruotsia vastaan?
0 - 2 (25%)
1 - 1 (12.5%)
2 - 4 (50%)
3 - 1 (12.5%)
4 - 0 (0%)
5 - 0 (0%)
+5 - 0 (0%)
äänestäjiä yhteensä: 7

Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 32 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Teng's magazine  (Luettu 165954 kertaa)
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #75 : 13.08.13 - klo:21:03 »

Haastateltavana on pelitaidoistaan ja taistelustaan oikeudenmukaisemman yhteisön vuoksi tunnettu Synnoeve, joka on luonut mainetta lempinimellään mestari.

Synnoeve (Mestari)

tää menee niinQ siihen mun aiheeseen föRuMeil
Moi rakas Vastaukset (lopussa asiattomuus anteeksi siitä)

1. Munkkiliigan syyskauden ilmoittautuminen on nyt käynnissä ja se päättyy tämän viikon sunnuntaina. Mitä ajattelette joukkueiden voimasuhteista? Onko tulossa kovatasoinen kausi?
Sen verran ollut puuhastelua tässä ennen kauden alkua että uskallan hieman epäillä. Toki liigan uskottavuuden kannalta mielestäni mitään nokkaeläimiä ei pitäisi hyväksyä liigaan.

2. Olette kohdistaneet rutkasti kritiikkiä nykyisiä päättäjiä kohtaan, mutta viimeisimpien tietojen mukaan admintiimi on saamassa vahvistuksen. Kenen toivoisitte sen olevan ja voiko uusi henkilö muuttaa suhtautumistanne heihin? Onko teitä kyselty vielä joukkoon? Miten neuvoisitte päättäjiä kehittämään liigaa?
Terkkui vaan sinne Ce....Todelliselle sankari adminille jolle kaikki ns eriytyvät mielipiteet on kiellettyä Ihan naurettavaa puuhastelua ja sit sama pelle vielä valvoo TÄÄLÄ....Luoja...Mut jos nyt mietitään uusia admineita ja sitä et kenen siellä pitäs valvoo toki sun lisäks...Niin edelleen mielestäni jokaisesta joukkoeesta pitäisi olla johtaja ja jos enemmän halutaan niin myös varajohtaja päättämässä liigahallituksessa. Eikä niin et siellä on parikärkitiimin hyväveli systeemin kannattajaa jotka päättää että miten saadaan pidettyä liiga omalle tiimille suotuisena ja mahdollisuudet voittoon yllä. Ja pallon valvomiselle kans.. suuret naurut ja ihan pienet itkut ihan oikeesti on täysin turha itkee siellä et miks kukaan ei arvosta jos et ton enenpää osaa valvoa joku sanoo sulle et toi pelaa liian hyvin niin ulos...toki tässä voidaan myös nähdä nää tyttöystävä jutut.... et en tiedä olisko monille yllätys jos esim rammi .. päääsis ...JOHTOON...

3. Pelitaitonne ovat vertaansa vailla, mutta siltikin jalkanne ovat pysyneet visusti maassa. Miten ihmeessä teistä on tullut niin hyvä pilootti, kun pelaatte vieläpä omien sanojenne mukaan ainoastaan työajalla? Onko kohdallanne vaaraa siitä, että neste nousisi joskus päähän asti? Voitteko opettaa mua pelaamaan?
Monet on kyselly sitä et voisinko opettaa.. mut toistaseks oon opettanu vaan nalaa kirjottamaan ja v vastaamaan kysymyksiin ehkä se on hyväksi.

4. Jos joku on lentokonepelin äitihahmo, niin te. Neuvotte ihmisiä parisuhdekriiseissä ja muissa sydäntä särkevissä ongelmissa, kun heillä ei ole ketään muuta kehen turvautua. Rasittaako teitä olla lentokonepelin oma Dr. Phil? Mitä mun pitäis tehä ku tuntuu ettei kukaan tykkää musta :' ' <<?
Multa saa aina kysyä koska sitä mitä mä en tiedä sitä ei tarvitse tietää. Jos pyörää pitäs alkaa uudestaan keksimään niin voisiko olettaa että keksisin ehkä... mut se onkin aivan eri tarina...

5. Teistä käytetään lempinimeä mestari, johtuen kenties ylivertaisista taidoistanne tai valloittavasta luonteestanne. Miten ihmeessä tämä lempinimi keksittiin ja koetteko että se kuvaa teitä? Yrittääkö väki päästä alushousuihinne imartelevalla noin kovasti?
Lempinimeni mestari on lähinnä muiden keksimä lempinimi jota alettiin käyttämään kun huomattiin että olen aika pro....Tämä tietysti kuullostaa ehkä hieman ylimieliseltä mutta näinhän se menee se että se herättää noinkin paljon kateutta on mielestäni erittäin hyvä asia koska. Kaikki ei osaa vaikka miten pelais... ja näin ollen karavaani kulkee ja koirat haukku

6. Ansiostanne lentokonepelaajien kielenkäyttö on muuttunut huomattavasti parempaan suuntaan, sillä olette jaksaneet avustaa oikeinkirjoittamisessa, neuvoneet ilmaisemaan tunteet sanoin eikä hymiöin ja kehittäneet uusia sanoja kuten nobba. Oletteko nykyajan Agricola, vai kenties jotain suurempaa? Miten olette omaksuneet äidinkielen opettajan roolin keskuudessamme?
Joo en voinut tai ehkä en edes malttanut olla puuuttumatta näihin kirjotus asijoihin tai lauseen muodostukseen kun huomasin että täälä tosiaan suurin osa kertoi tunteensa väin hymijöillä ja kuitenkin jos on ikää yli 20 ja näin on vielä niin kyllähän se on velvollisuus käydä asiaan puuttumaan vähän niinkun se ihana buudeli käy ruokakupille. Ja se että jos et kotonakaan saa kiroilla niin et kiroile tääläkään. Mielestäni adminien tulisi puuttua tohon kielenkäyttöön välittömästi ja näin ollen liigassa opittaisiin myös käyttäytymään koska täälä on myös nuoria henkilöitä ja tuntuu välillä silta et monet kuvittelee et täälä saa sanoa mitä vaan. Tarkkana kun porkkana siellä valvojana...

7. Kirjoitatte blogiinne mieltä askarruttavia asioita, milloin Munkkiliigasta ja milloin muusta. Mihin pyritte valtavaan suosioon päässeillä kirjoituksillanne? Olisitteko hyvä toimittaja?
Ihmettelen siellä asijoita jotka on mielestäni täysin yksinkertaisilla jutuilla korjattavissa. Ja ihmettelen myös tätä kulttuuria missä häviää kokonaan terve kilpailu esim Liigassa. Kun pääosin elämä on kuitenkin sitä et joka paikassa vain parhaat menestyy ja sitä ei mielestäni pidä vähätellä. Kaikki ei ole yhtä taitavia tai lahjakkaita tai kauniita.. se on mielestäni syytä muistaa.

8. Kannustamanne joukkue, Jokerit, ovat siirtymässä tulevan kauden jälkeen KHL:lään. Mitä ajattelette asiasta? Pysyttekö yhä omienne takana?
Sm liigassa ei ole enään haasteita ja parhaat siirtyy isonpiin liigoihin joten tämä oli ihan odotettu käänne. Pasilan ylpeys on vain liian suuri tähän (junnu liigaan) siinä missä muilla on puoliamatöörejä niin meillä täysiä ammattilaisia.. Jotkut viisastelee ettette ole voittanut mestaruutta pitkkiin aikoihin mutta ei sitä sillä mitata. Kun joka pelissä vaan näkee sen valtavan taso eron ja välillä luulee et onks pasilassa NHL joukkoe kun on niin täydellistä ylivoimaa ja vierasjoukkoe aivan naurettavan huonoja.

9. Olette todenneet olevanne mm. poliitikko, salainen agentti, rakennusalan insinööri, it-johtaja, menestyvän yrityksen pyörittäjä, poliisi, fobba, pekka pouta, kleopatra, kukkakaupan työläinen ja ties mitä muuta. Mikä oikein pitää paikkaansa? Oletteko kenties laskeneet luikuria kustannuksellamme?
Kaikki mitä teeveessä sanotaan on totta. Tämä kysymys oli mielestäni kohtuuton joten tässä olisi mieluisampaa ehkä kuitenkin miettiä sitä et miten inen kesä on mennyt ...

10. Viimeisempien tietojen mukaan olette yhä sinkkuna, vaikka Jess Alba onkin käynyt kosiskelemassa suuntaanne. Millaisen sen miehen pitää olla, joka yrittää sulattaa kaltaisenne kaunottaren sydämen? Alatteko olemaan?
Tähän loppuun haluan onnitella salaita... siitä että hän on viime aikoina alkanut erottaa miehen ja naisen..Jos näin suurta kehitystä tapahtuu ... niin onhan se onniteltava...

Terveisiä vaan latelle.. ja hyväveli porukalle..(Liiga ADMINIT katsovat että mitkä joukkoeet ovat hyväksyttävissä liigaan)

Ja tässä jutussa ei ollut edes perustelu kohtia et mitkä asiat pitää olla kunnossa.

Kysyin latelta voinko tuoda AMMATTILAISET liigaan vastaus oli ei. Emme halua joukkoeita jotka vie jokakausi mestaruuden ja jotka ei ole valmiita siihen et kaikkien pitäs välillä voittaa. HAISTA VITTU

--

<Synnoeve> rakas... saitko ne vastaukset?
<Synnoeve> aika rohkeeta laittaa toi ..
<Synnoeve> hei rakas..tonne alkuun
<Synnoeve> tässä suhteessa ei veeran isä päätä....
<Synnoeve> et kuka on missä ja millon
« Viimeksi muokattu: 13.08.13 - klo:21:19 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #76 : 15.08.13 - klo:15:14 »

[Nokka] Music Diamond

1. Ilmoititte oman klaaninne, Vesinokkaeläimet, mukaan Munkkiliigan syyskaudelle. Tällä hetkellä adminit käsittelevät vielä hakemustanne, mikä viestittää sitä että suhteenne on vielä epäilyksiä ilmassa. Mitä haluaisit sanoa päättäjille, vakuuttaakseenne että selviätte liigasta? Millaisin mielin lähdette alkavalle kaudelle, jos siis pääsette mukaan?
Siis epäilyjä taitaa olla siksi, ku mullahan on tää hahmoruletti pyöriny aika lailla. Jos pääsemme tavoitteemme on pitää hauskaa ja joka pelissä pelata parhaamme mukaan. Ei meillä mitään menestystavoitteita ole ainakaan vielä.

2. Uhositte toisella tunnuksellanne (mikäli siis olette -Wäz-) voittavanne vuoden tulokas palkinnon, jos sellainen kruunataan liigagaalassa. Vieläkö teillä on tavoitteena päihittää muut keltanokat, vai joko olette antaneet periksi? Miten hyvin koette kehittyneenne?
Mm olin se -Wäz- mikä uhosi ja uhoaa vieläki. Se vuoden junnupalkinto on se ykkösasia sielä gaalassa. Kehittyny mä oon mun mielestä aika lailla. Siis aluksi mähän en ees osannu salmia tai junkea, muutaku kentän tuhoamis mielessä. Alkuaikoin royaleilla lentelin. En melkeenpä millään muulla. Uskon, että minulla on saumat voittaa Vuoden Junnu pysti.

3. Blogiinne on ilmestynyt laajoja kirjoituksia Munkkiliigan asioista pariin otteeseen ja olette itse todenneet kirjoittavanne "Jabaa-lehtä". Mikä on saanut teidät inspiroitua tähän hommaan? Onko tarkoitus jatkaa urakkaa?
Siis kaikki alko siitä, ku tää Tazd rupes tekemään sitä Munkkiliiga magazine ja mä lupauduin toimittajaksi. Olin silloin -Zombie/Toffeepallo. Niin se tuntui mukavalta tehdä niitä haastatteluja ja sitte, ku se loppui niin rupesin tekemään tätä Jabaa-lehteä. Myös Legendin blogista vähä inspiraatiota. Ja tarkotus on jatkaa. Lehtejä tulee yleensä noin yksi per viikko.

4. Tunnuksenne ovat muuttuneet useaan otteeseen ja kaikki viittaa siihen, että samaa kaava toistuu ja teidät nähdään jonain päivänä muullakin käyttäjällä kuin nykyisellänne. Onko teillä ongelmia pysyä aloillanne? Mitkä kaikki tunnukset tunnustatte omaksenne?
Noh mullahan on ylivilkkaus AD/HD en tiiä vaikuttaako tää siihen, mutta mullahan on ollu hahmoja täs ny jonki verran. Niitä on ollut NEKKUnapsu22 (aivan orginal hahmo, en pelannu lentokkaa tällä), VARAUKKO123, -Wäz-, YouTube-hahmo, Thö Best, -Zombie, Toffeepallo, -SyöksySämpylä-, Pesäpalloilija, JABAA!, X Devil, Ilari_Melart ja Music Diamond. Tos on siis noita "varahahmojaki. Muita en myönnä. En mä tiiä mistä se vaihtaminen tulee.

5. Liigan foorumeilla olemme saaneet lukea, että teillä on tyttöystävä ja samainen asia mainitaan myös blogissanne (lemppariboksissanne). Kuinka vankalla pohjalla ikäisenne pojan seurustelusuhde voi olla? Onko tämä onnekas tyttö elämänne rakkaus?
Hmm. En mä blogissani oo maininnu. Mitä sä oot lukenu? Mut mut en mä ny tästä mitään romaania tee, se on laren juttu. En mä ny tosta jaksa kommentoida oikeen kui vankkaa se on yms. Mutta en tiiä onko se onnekas, ku mut sai. Mut ainakin täl hetkel se on. En mä sit tiiä mitä tulevan pitää. Mutta ei tää mikkää kokeluu oo. Kyllähän mun naapuritki on ollu seiskalta asti yhes. Lainaten mun bilsankirjaa: "Seurustelulle ei ole aloitus kää, jotkut aloittavat aiemmin, jotkut myöhemmin".
« Viimeksi muokattu: 15.08.13 - klo:16:44 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #77 : 16.08.13 - klo:10:28 »

[MunQ] pehmo

1. Olette edustaneet MunQia nyt suunilleen vuoden verran ja paljon on ehtinyt tapahtumaan tuona aikana. Tuntuuko että teitte oikean päätöksen, siirtyessänne noinkin maineikkaan klaanin riveihin? Joko koette olevanne pelillisesti joukkueeseen vaadittavalla tasolla?
Nähdääkseni MunQiin siirtyminen oli minulle ainoa mahdollinen päätös noin vuosi sitten. Vaikka siirto on ollut kieltämättä ajoittain vaikeakin pelaajaurani kannalta, en näe syytä katua aikanaan tehtyä päätöstä. Kehitys katkeaa mielestäni tyytyväisyyteen. Pitää muistaa, että roolini joukkueessa on erillainen kuin meidän tähtipelaajilla. Siinä missä muut metsästävät pisteitä, minä yritän toimia enemmänkin avustavassa roolissa, kuin hallita pelikenttää yksinäni. Paljon olisi silti parannettavaakin. Katsojalla pistää varmaan silmään pelaamisessani se, että otan monesti riskejä välillä epäonnistuen ja monesti myös onnistuen. Erityisesti tässä suhteessa näen itseni edelleenkin kehittyvänä pelaajana. Treenaus ja kokemus antavat ajan myötä tasaisuutta otteisiin, silloin kokemus kertoo sen mitkä otteet kannattavat ja mitkä eivät. Pelaajana kehittyminen on itseasiassa yksi niistä asioista, mikä minua kiehtoo vieläkin tässä pelissä. Jotain kertoo myös se, että olen jokaisella munkkiliikakaudellani pystynyt parantamaan piste-ennätyksiäni. Uskon siihen, että tuleva kausi tulee olemaan pelillisesti paras tähänastisista, mutten usko siihen ettenkö kehittyisi kauden aikana ja kauden jälkeen vieläkin eteenpäin pelaajana.

2. Tulevaan kauteen lähdettäessä, MunQ on jälleen kerran yksi suurimpia mestarisuosikkeja, vaikkei mestaruutta olekaan tullut vähään aikaan. Millaisin tavoittein lähdette kauteen ja kuinka realistisena pidätte mestaruutta? Mikä joukkue on kovin vastustajanne syyskaudella?
Tulevalla kaudella MunQilla on vain yksi tavoite ja se on mestaruus, kaikki muu on alisuorittamista. Liigassa on nähdääkseni selvä kärkinelikko (F.L., Etanat, MunQ, "Kalja"), jolla on suurimmat paineet mestaruuden suhteen. Näen kuitenkin tilanteen sen verran kompleksisesti, että MunQin pahin vastustaja on MunQ itse. Syyskausi pelataan runkosarjamuotoisena ja siinä tulee olemaan monta sellaista peliä, jossa MunQ lähtee ennakkosuosikkina peliin. Nyt pitäisi löytää se asenne ja motivaatio jolla voitetaan pelejä. TyQ yllätti viimekaudella asennevammaisen MunQin. Dove tulee olemaan mielestäni tulevalla kaudella vahvempi, kuin koskaan aiemmin, Burn on vahvistunut, Pohjois-Koreaa ei käy aliarvioiminen. Jokainen ottelu pitäisi lähteä voittamaan, sillä ei ole mikään itsestäänselvyys ettei näin tasaisessa liigassa tule myös helposti yllättäviä lopputuloksia. Mikäli MunQ pilaa kautensa tunaroimalla runkosarjapelit jo ennen playoffeja ja selitys erätauolla on aina se, että "Tämä on vain runkosarjapeli ei tätä pidä ottaa tosissaan!", ei se ole kenenkään muun liigajoukkueen vika, vaan siinä on oikeasti peiliinkatsomisen paikka.

3. MunQien keskuudessa ei ole ollut tietoakaan vuosilomasta, vaan Adju on järjestänyt päänne menoksi jatkuvasti tapahtumia. Pelkäättekö ajautuvanne ylikuntoon? Tuleeko teille koskaan tunne, että huvittaisi pelata klaanissa, jossa on vähemmän stressiä?
En ole lainkaan huolissani ylikunnosta. On tärkeää pelata treenipelejä, että saamme pelisysteemimme toimimaan tärkeissä otteluissa. Pelisysteemin lisäksi niissä treeneissä on hyvä treenata yhteispeliä, eikä kukaan lentokonepelin pelaaja ole nähdäkseni niin taitava, etteikö henkilökohtaistakin taitoa voisi yrittää parannella. Niiden treenipelien lisäksi Adju on järjestänyt meille myös yhteishenkeä korostavia sauna-iltoja lähes yhtä monta kertaa, kuin olemme pelanneet ranking-otteluita. Uskon, että tämä treenin määrä antaa meille hyvän lähtökohdan uuteen kauteen lähtöön, sekä mestaruuden tavoitteluun.

4. Teillä on ollut tapana kommentoida/neuvoa päättäjiä ja ajoittain olette pistäneet tuulemaan oikein kunnolla. Miten hyvin Munkkiliigaa johdetaan mielestänne tällä hetkellä? Missä adminit olisivat mielestänne voineet toimia paremmin? Mitä asioita haluaisitte parantaa?
Munkkiliigalla on mielestäni tällä hetkellä pientä ongelmaa johtamisen kanssa. Osa admineista on laiskistunut tai lähtenyt muuten vain lomailemaan, joka on lisännyt aktiivisten admineiden työtaakkaa. Päätöksenteko kangertelee, erityisesti vaikeiden päätösten kohdalta. Pelikieltoasiat ja klaanien ilmoitukset liigaan (sekä kokoonpanomuutokset) ovat olleet viimeaikona semmoisia asioita, mihin olisi pitänyt reagoida aavistuksen nykyistä rivakammin. Epävarmuuden jatkuminen moisissa asioissa on pahaksi yksittäisiä pelaajia, klaaneja ja sitä myöten myös koko liigaa kohtaan. Positiivista asiassa kuitenkin on se, että adminit tuntuvat olevan hyvin tietoisia asian nykytilasta. Se antaa hyvän pohjan sille, että tuommoinen "koneiston yskiminen" jää vain väliaikaiseksi ilmiöksi.

Yksi asioista mihin kiinnittäisin nykyistä enemmän huomiota liigassa on pelinvalvojien kohtelu. Pelinvalvojia on mielestäni liigassa määrällisesti ihan tarpeeksi, mutta toimesta pitäisi tehdä entistä palkitsevampaa, uusimalla linjanvetoja eräiden asioiden suhteen. Pidän tärkeänä sitä, että pelinvalvojalle taattaisiin liigan puolesta auktoriteettiasema valvomiensa otteluiden suhteen. Liigan pitäisi linjata entistä selvemmin, että ottelussa pelaavien klaanien tulee noudattaa liigan sääntöjä ja mikäli niistä poiketaan ottelutapahtuman valvojalla on oikeus puuttua näkemiinsä rikkeisiin. Mielestäni liiga voisi myös vakavasti miettiä tiedotuspolitiikkaansa. Liigassa on valvojia moneen lähtöön, eräät ovat persoonia joista monella on vahvoja mielipiteitä, toiset hoitavat tehtävänsä hyvinkin korrektisti ja ovat pelaajille mieluisia henkilöitä. Mielestäni liiga ei osoita tarpeeksi arvostusta niitä henkilöitä kohtaan, jotka ovat hoitaneet pelinvalvomisia (myös pelaajien näkökannalta) kunniakkaasti ja toisaalta liigan johto yrittää ajoittain mielyyttää liikaa yksittäisiä liigapelaajia sen sijaan, että pysyttäisiin liigan linjausten puolella. Nähdääkseni takaamalla valvojille mieluisa toimiympäristö, saataisiin valvojat sitoutumaan toimeen entistä paremmin ja myös valvomiseen liittyviä ongelmia "kuka valvoo ja milloin?" nykyistä helpommin ratkaistua.

Haluaisin että liigassa vallitsevaa demokratiaa kasvatettaisiin lisäämällä keskustelua liigan tapahtumista ja suoria kyselyitä pelaajien mielipiteistä. Nähdäkseni liigan demokratiakehitys on jo nyt hyvällä mallilla, kun oletuskarttaa ja sarjajärjestelmääkin kyseltiin ennen kauden alkua. Liigapelaajilta kysyminen on kuitenkin paras ja oikeastaan myös se ainoa keino varmistaa, että adminit luovat jatkossakin liigaa, mikä on myös pelaajien mieleen, joten jatkossa sitä pitäisi vain lisätä, jos johonkin suuntaan ollaan menossa.

Vaikka edustan yhtä munkkiliigan "isoista" klaaneista, olen myös huolissani pienten klaanien asemasta. Pidän nykyistä klaanien jakautumista eri lentueisiin ja tuuraamista jossain määrin ongelmallisena, koska se suosii "vanhoja pelaajia". Liigan jatkuvuus vaatii sitä, että liigaan löytyy uusia pelaajia. Yksi parhaimmista asioista liigassa on se, että kuka tahansa voi perustaa uuden klaanin. Niissä uusissa pikkuklaaneissa saa helposti sisäänajettua myös uusia pelaajia liigaan. Vielä pahempi olisi, jos tulevan kauden sarjamuoto olisi ollut divisioonajako. Se olisi käytännössä sementoinut (ainakin yhdeksi kaudeksi) sen, etteivät pikkuklaanit pääse kamppailemaan mestaruudesta. Nykyinen tilanne, jossa kaikki pääsevät pelaamaan sekä huippuklaaneja, että niitä heikompiakin klaaneja vastaan on mielestäni urheilullisesti hyvä. Kaikki klaanit eivät pysty realistisesti tavoittelemaan mestaruutta, mutta monipuolinen peluutus antaa hyvän pohjan myös niiden pienempien klaanien kehitykselle.

..oikeastaan näitä parannettavia asioita tulee mieleen useitakin, kun niitä alkaa pohtimaan. Kokonaisuudessaan olen liigan nykyiseen toimintaan suhteellisen tyytyväinen. Näen kuitenkin liigan toiminnassa sellaisia asioita, joissa voitaisiin toimia vielä askeleen entistä terävämmin. En viitsi jatkaa tähän enää listaa niistä asioista mitä liigassa voitaisiin tehdä hieman toisin. Lupaan kuitenkin ottaa asioihin jatkossakin kantaa, mikäli niitä nousee pöydälle!

5. Munkkiliigan kalenterin mukaan, täytätte piakkoin jo 33-vuotta. Siis 33 vuotta. 15-vuotta nuoremman ihmisen näkökulmasta, olette jo melko vanha setä, jonka parasta ennen päivä on mennyt aikoja sitten. Miltä tuntuu olla noin iäkäs? Mitä haluaisitte sanoa meille nuoremmille ihmisille, joilla on elämä edessään ja kaikki polut vielä katsomatta?
Ihmiselämä on kuin vuosikertaviini. Sillä ei ole "parasta ennen"-päiväystä, vaan oikein säilöttynä jokainen lisävuosi parantaa viinin makua. Mikäli on unelmia, niille pitää antaa aikaa. Mount Everestin huipulle voi kiivetä vielä 80-vuotiaana. Euroopan tai vaikka Siperian läpi voi kulkea junalla vielä eläkeiässäkin. Ikä antaa niiden tehtävien suorittamiselle vain lisäarvoa, nuorena niitä ei osaa välttämättä arvostaa tarpeeksi. Elämä ei pääty ennenkuin päällä on pari metriä multaa! Sitä ennen jokainen vuosi on vain edeltäjäänsä parempi.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #78 : 16.08.13 - klo:22:41 »

Vaalit liigavaltuustoon ovat nyt käynnissä ja tähän saakka ollaan nähty kaikenlaista kampanjointia, mutta myös Synnoeve haluaa vaikuttaa äänestulokseen, jakamalla meille hieman valtavaa asiantuntemustaan. Synnoevee tietää nimittäin tarkkaan, kenet pitäisi nähdä valtuustossa ja kenet ei. Olkaa hyvä.

Synnoeve (Mestari)

Mielestäni nyt on hyvä aika miettiä vähän tarkemmin sitä et ketä sinne lNobbaliigan johtoon pitäisi päästä ja kenellä olisi jotain annettavaa siellä muutakun ne väsyneet läpät ja se että on hauskaa kirjotella sitä JOO sanaa.

Jotta täälä ei kenellekkään tulisi pahamieli niin en tässä lähde yleisesti sanomaan mitään vaan sanon ihan henkilökohtaisesti henkilö kerrallaaan tässä arvostelun ja sopivuuden tulla valituksi...Ei jatkoon

Const: Ollu siellä lähes ikuisuuden ja suorittaminen ollut tähän mennessä jos päätöksiä pitäisi tehdä niin lähes nolla En muutenkaan ymmärrä tollasta hyvän mielen puuhastelua siinä vaiheessa kun tulee asijoita mitä pitää päättää ei voi ajatella vain sitä että mitä 100 sanoo. (ehdokkaana pitää tarttua ongelmiin eikä vain ajatella että no olkoon nyt)

Eini: ollut vähän aikaa mukana enkä oikeen tiedä onko siinä järkee et joka asiaa vastaa joten ei kovin hyvä ehdokas. Myönteistä on kyllä se että hänellä on parasnnus ehdotuksia. Mut ei jatkoon


Juupelli: Kuuluu tähän teini osastoon enkä olisi kovin vakuuttunut siitä et minkälaista järjellistä ideaa tai kehitystä olisi tulossa: Ei jatkoon

Kello: Ollu jo niin pitkään pelaamassa kautta harjottelemassa että eiköhän olisi hänen aika päästä : jatkoon

K Tyhmää: Täysin vitsi koko kaveri satojen nimimerkkiensä kanssa: Ei jatkoon

PalloSAL: Ehdottomasti jatkoon. Kova hinku kehittää kaikkea ja olla mukana JATKOON. Ehdottomasti 1 ehdokas sekä älyllisesti että muuuten ja tulee hyvin toimeen laten .. hyväveli porukans kanssa.

Verno: Ei mitään tietoo koko kaverista ilmeisesti jonkun kakkos nimimerkki ??? INE??..Ei jatkoon ei ikinä oo kirjottanu mitään enkä usko että kovin kummonen

Aksu: hahah .. tää on joku huono läppä... ihan oikeesti jos mietitään et pitäs olla Johtaja niin hei nyt herätystä siellä.. Kun kyseessä on kuitenkin (johto tehtäviä) Ja munkkiliigan pitäs kehittyä

Late: ei jatkoon ei saa mitään päätöksiä aikaseksi. Admin toiminta ei ole kehittynyt eikä valvojia arvosteta koska johtokaan ei arvosta. Puuhastelua ja hyväveli höpöttelyä.

Teng: Aivan ihana mut riittääkö se...Ai mut sehän ei oo ees ehdokkaana...Huoh...
« Viimeksi muokattu: 16.08.13 - klo:22:47 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #79 : 16.08.13 - klo:22:56 »

[Etana] duff-beer

1. Vastasitte yhdestä loppukesän kovimmasta siirtopommeista, tekemällä paluun Etanoiden riveihin, vaikka huhut olivat viemässä teitä voimakkaasti kestomenestyjä MunQin riveihin. Mistä tuossa oli kyse? Tuntuuko mukavalta palata vanhaan joukkueeseenne? Millaisena näette oman roolinne joukkueessa?
No enpä nyt tiedä mikä siitä tekee niin kovan pommin. Alkuperäinen suunnitelmahan oli jatkaa ALKOn riveissä, mutta pelaajien menot viivästyttävät suunnitelmia, joten tehkäämme näin. Kun Etanat ilmoitti hakevansa pelaajia, niin päätin kysästä löytyykö vanhalle konkarille vielä pelipaikka. En tosin odota itseltäni paljoa, päävastuun kantanee vanhoilta kausilta tuttu nelikko, joskin yhden lopetettua tilalla on vähintäänkin yhtä kyvykäs peluri.

2. Edustatte tosiaan ainakin tällä hetkellä Etanoita ja vaikkei joukkue olekaan yltänyt mitalisijoituksille, voidaan puhua varsin laadukkaasta klaanista. Miten hyvänä porukkane pidätte teitä? Tappeletteko jopa mestaruudesta?
En ole jaksanut miettiä tulevaa menestystä, eihän kausi ole edes alkanut vielä. Uskon että tiimillä on rahkeita vaikka finaaliinkin saakka, jos asiat ovat kunnossa. Sen eteen joutuu toki tekemään paljon töitä.

3. Toimitte juuri henkiin elvytettyjen SP-pelien päävastaavana järjestäjänä ja olette muutenkin olleet yksi niiden suurimmista puolestapuhujista. Millasin tavoitteiden SP-pelien suhteen lähdetään liikkeelle, kun niiden kanssa on kuitenkin ollut jo yli vuoden tauko? Otatteko stressiä ollessanne niiden virallinen pyörittäjä? Mikä on pelien kanta alkoholiin?
Tarkoitus oli jollain tapaa selvitellä, saako nämä pelit vielä kannatusta. Onhan se hienompaa pelata tasokkaassa porukassa kuin jossain omientappajien ja valkoistentekijöiden seassa. Uskon näiden nostavan monen liigapelaajan motivaatioita, ja sitä kautta sitten liigapelejäkin tullaan näkemään vielä pitkään. Alkoholin käyttöön ei olla toistaiseksi näissä peleissä puututtu ja tuskin jatkossakaan, niin kauan kun sitä ei koeta haitaksi pelien ilmapiirille. Muistakaa pelaajat kuitenkin, kohtuus kaikessa.

4. Voititte palkintogaalan ehkäpä arvostetuimman kategorian, tulemalla kruunatuksi vuoden sauhuttelijaksi. Miltä tuo tuntui? Kuinka paljon poltatte? Mitä merkkiä poltatte? Mitä mieltä olette hiljattain julkaisusta tutkimuksesta, jonka mukaan tupakoiva työssäkäyvä tulee keskimäärin n. 4000 euroa kalliimmaksi vuosittain?
No enpä tuotakaan ole juurikaan miettinyt. Ja niin paljoa en kuitenkaan polta, että olisin sen takia esim. joutunut töistä olemaan pois.

5. Herätitte taannoin paljon ihmetystä, pyytämällä liigaottelua valvoessanne, korvaavaa silmäparia teille kahden minuutin ajaksi. Oliko kyse siitä, mistä me kaikki luulemme sen olleen? Onko teidän suorituskykynne heppatyttöjen kanssa yhtään parempi?
Jätän teidän arvailtavaksenne sen mistä oli kyse ja silleen

duff-beer teki virallisen nopeusennätyksen haastattelun vastaamisessa (15 min).
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #80 : 17.08.13 - klo:22:10 »

[TyQ] Pinksy

1. Lentelitte eilisissä SP-peleissä jonkun aikaa, mutta muuten teitä ei ole nähty sen koommin lentokonepelissä. Mikä on tällä hetkellä suhteenne lentsikkaan? Aiotteko pelata alkavalla kaudella Munkkiliigapeleissä?
Mjoo, pelaajien vähyys ja omat "kiireet" on vieny aikaa ja kiinnostusta pelistä. Harvoin pelaan enää ihan vaan ajan kuluksi, sovitut pelit pelataan ja se tapa sopii mulle hyvin. Ja mikäli Late ei mua potki pihalle ni mut nähdään ens kaudella jälleen TyQin riveissä Hymyilee

2. TyQiä on joidenkin toimesta kuvailtu perheeksi, jossa late on isähahmo ja SaiG äitimuori. Mihin osaan kuviota te sijoitutte? Oletteko perheen rääkyvä lapsi, tai kenties haukkuva koira? Millaiseksi koette ylipäätään asemanne klaanin sisällä?
Voishan sitä semmoseksi kuvailla joo. Me ollaan pehmon kanssa klaanin kaks riitelevää kakaraa, se on fakta Hymyilee leve&#228;sti TyQ on siitä tosi mukava, etten koe sen sisällä olevan minkäänlaista arvojärjestystä, asema kaikilla siis sama. Lähinnä yritän tuoda vähän lisähuumoria klaanin rivistöön.

3. Vaihdoitte reilu vuosi sitten tunnusta, ilmeisesti poistamalla edellisen ja tekemällä pian uuden tilalle. Oliko kyse puhtaasta huomionhausta, vai yritittekö harrastaa seuranhakua luomalla "uuden identiteetin"? Tuon lisäksi, olette esiintyneet ajoittain nimimerkillä Pinksy2 lentsikassa. Mikä tämä koko sotku oikein on?
Tunnuksen vaihtumiseen ei täsmää ykskään annetuista syistä ... puhdas vahinko, johon mulla ei ollut osaa eikä arpaa. Pinksy2 pelasin lentokonepeliä siitä syystä, ettei aapeli suostunut pelittämään lentsikkaa päähahmollani. Näyin siis vieraalla joka kerta. Enää mulla ei oo tarvetta tälle kakkoshahmolle.

4. Huhujen mukaan, olette rehkineet itsenne timmimpään kuntoon miesmuistiin, käymällä vuodattamassa hikeä useita kertoja viikossa jumppatunneilla. Onko teillä käynyt hyvä tuuri ja ohjaaja on oikea namupala, vai käyttekö jumppaamassa ihan treenausmielessä? Joko reitenne alkavat olemaan tiukkoja? Suosittelisitteko harrastusta muille liigalaisille, ikään, sukupuoleen ja rotuun katsomatta?
Huhut pitää täysin paikkaansa...kerrankin. Onhan tossa joulun jälkeen tullu alotettua rehkimään ja kesällä sitten tehostettu aivan valtavasti. 6krt viikossa tällä hetkellä. Harmikseni joudun kyllä kertomaan, että paikan ainoo namupala siirty ohjaamaan toiselle salille, hyvästi motivaatio ... Koko kroppa kehittyny valtavasti ja kylhän noi tulokset reisissäki näkyy Hymyilee leve&#228;sti Ja toki suosittelen, ryhmäliikunta tunneista voi jokanen valita itelle sen sopivan. Ja vähän yksinkertasemmat ihmiset voi tyytyy siihen saleiluun Hymyilee

5. Olette saneeranneet ajanjakson "3kk" täysiin uuteen merkitykseen. Mistä tuossa on kyse? Mitä ihmiseltä vaaditaan, että "3kk" kanssanne lähtisi käyntiin? Edeltääkö sitä koeaika?
Ah klassinen 3kk...eiköhän tää oo selvä juttu kaikille... TS3 chatissa pähkäiltiin koska ois hyvä aika alottaa petihommat kun on suhteessa. Ja luonnollisesti mulla oli toimivin ratkaisu tähän. 3kk sisäänhän ton voi hyvin laittaa, ellei kumppani oo pihtari, mikä ei tuu kysymykseenkään.... Koeaika on vaan arkajaloille ..
« Viimeksi muokattu: 17.08.13 - klo:22:18 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #81 : 18.08.13 - klo:14:13 »

[D2ve] Rynn

1. Yllättäen jätitte kesäkaudelle pelit sikseen ja siirryitte alkavalla kaudelle Doven kakkoslentueen, D2ven, riveihin, edustettuanne Fizziä kevätkaudella. Miksi näin? Uskotteko, että nykyinen D2ve voi olla edeltäjiänsä menestyksekkäämpi? Millainen tiimi teillä on oikein koossa?
Noh, alunperin tarkoitukseni oli jatkaa Fizzin riveissä myös syksyllä. Kuitenkin kävi niin, että HUU:n lähdettyä Etanoihin, Tode ei halunnut jatkaa. Tämä jätti vain yhden vaihtoehdon: Hakea uusi klaani syksylle. D2ven valkkasin siksi, koska uskoin sen vastaavan hakutoiveitani rennosta, tustua porukasta jossa saan pelata ilman paineita.
Sekin, että tiimillä on niskassaan heikin tiimin leima antanee meille asemat jymy-yllätykseen. Kokoonpanomme on mahdollisesti jopa ykköslentuettamme parempi, joten uskon että tulemme olemaan mustana hevosena tällä kaudella.

2. Palaatte valvojaksi, oltuanne kauden verran tauolla puuhasta. Puhkutteko intoa, kun pääsette jälleen ilahduttamaan meitä jatkuvilla mokillanne? Suunitteletteko valvovanne pepsin vaikutuksen alaisena?
No ei sitä pelivalvontahommaa kukaan selvinpäin tee! Eikun...
Nojoo, kyllähän se valvojaosastokin kaipaa taas aktiivisempaa otetta, kun vähän fiilis että siellä valvojissa kaivataan taas jotakuta ruoskimaan porukkaa hommiin. Jos ei kukaan muu niin sitten minä siihen hommaan.

3. Reilu pari kuukautta tehdyssä äänihaastattelussanne rikottiin kaikki ennätykset, kun mietteitäsi kuultiin lähes 1½h verran. Oliko etukäteen suuniteltu, että tiedossa on noinkin pitkä rupeama? Miten hoiditte nesteytyspuolen urakan aikana?
Noh, se määrä kysymyksiä povaili jo hieman pidempää, mutta en todellakaan olettanuyt ettäsiitä noin pitkä tulisi. En yhtään muista joinko pepsiä haastattelun aikana vai jouduinko nielemään sylkeäni kurkkua kostuttaakseni.

4. Saitte kun saittekin opiskelupaikan alkavalle lukukaudelle, vaikka ensin näyttikin huonolta. Miltä muutto kokonaan uuteen kaupunkiin, äidin siipien luota, tuntuu? Millaisin odotuksin lähdette opiskelemaan?
Noh, myönnän että kun tätini mua pari viikkoa takaperin kuskasi ekaa kertaa Kuopiota kohti, kyl siinä itku pääsi. Kuitenkin se vapaudentunne minkä koin kun ekaa kertaa astuin jalallani Kuopion torille, oli aivan omaa luokkaansa. Olen nauttinut uudessa kaupungista täysin rinnoin ja nähtävää on vielä erittäin paljon.

Opiskelut ovat alkaneet mukavasti, olen päässyt tutustumaan lähemminkin joihinkin luokkatovereihini. Toivon oppivani tärkeitä taitoja kodin ja sen ympäristön hoitoon liittyen, että pärjään paremmin sitten omassa asunnossani, kunahan selaisen saan (tällä hetkellä tilapäismajoituksessa joudun elämään).

5. Kuten kaikki tiedämme, olette kovasti pienten poikien perään ja viimeaikoina olette viihtyneet tiiviisti yu aksun kanssa. Onko tässä lentsikan uusin romanssi? Kuinka nuori on liian nuori?
Hahahaha. Mistään romanssista ei ole kyse, vaikka aksulle hellittelevään sävyyn puhunkin. Ennemmin puhuisin pitäväni aksua omana lapsenani, vaikka asia ei tietysti näin olekaan kirjaimellisesti otettuna.
Mikä ikään tulee... Noh, 12-13 on sillee raja, mut loppujen lopuks katon luonnetta ja elämäntapoja, en ikää.

* Monelta nykypelaajalta on varmastikin mennyt ohite se, kuinka läheiset välinne olivat Adjun kanssa vuosia sitten. Olitteko silloin eri ihminen kuin nytten, viihtyessänne niinkin huonossa seurassa? Mitä ajattelette tällä hetkellä lentokonepelin vastenmielisimmästä ihmisestä?
Olin silloin nuorempi ja villimpi kuin mitä nytten. Joskus taisin tykätä Adjusta enemmänkin, mutta ei siitä enempiä. En koskaa oo pitäny Adjuu huonona, ja silloin vuosii sitten Adju toimi esikuvanani. Kunnioitan häntä jollain tasolla edelleen, vaikka minusta tuntuukin, että vuodet alkavat tehdä hänellekin tehtäväänsä.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #82 : 18.08.13 - klo:23:50 »

[Etana] super koira

1. Etanat ovat onnistuneet kukistamaan sekä Kaljat että MunQit, mutta joku voisi sanoa että lopullinen murtautuminen kirkkaimpaan kärkeen odottaa vielä itseään. Kuinka kovana pidätte joukkuettanne ja millaisiksi koette menestymismahdollisuutenne? Mikä vastustajatiimeistä on kovin haastajanne?
Kova joukkue on, ja mahdollisuudet on hyvät. Kovimmaksi vastustajaksi itse näen nuo "lentävät legendat".

2. Kärkijoukkueiden osalta, edustamanne Etanat on kokenut suurimmat muutokset. Lähteneitä ovat Tähtiyksikkö ja xVrack, kun taas sisään ovat tulleet duff-beer ja HUUHAATONTTU. Mitä noiden siirtojen taustalla oli ja miten uskotte muutosten vaikuttavan klaaniinne?
Tähtiyksikkö lähti omasta tahdostaan, ja xVrackin aktiivisuus vaikutti hänen lähtöönsä. Duffi ja HUUHAATONTTU ovat molemmat hyviä pelaajia (mielestäni itseäni parempia kumpainenkin), joten taso ei tule heidän tulemisensa vuoksi laskemaan.

3. Olette edustaneet Etanoita nyt kauden ajan ja joissakin otteluissa ehditte toimimaan penkinlämmittäjänä. Koetteko kehittyneenne pelillisesti kevätkaudesta? Pidättekö itseänne riittävän hyvänä mestaruutta tavoittelevan joukkueen pelaavaan kokoonpanoon? Tuleeko koskaan mieleen, että olisi mukava edustaa tiiimiä, jossa on pelitasoltaan huonompia kollegoita?
En koe erityisesti kehittyneeni siltä kaudelta, kesällä vähäinen pelaamiseni on voinut laskea tasoa hieman, ehkä paljonkin. Muiden pelaajien taidoista en ole varma, todennäköisesti hyviä pelaajia he ovat kuten ennenkin. En koe itseäni lähellekkään muiden Etanoiden tasoiseksi. (Vaikka Gents toisin väittääkin... joskus) Olen tietysti valmis palaamaan "huonompien" pelaajien joukkoon, jos en enää Etanoille kelpaakkaan. Aikaisemmalla kaudella D2vessa oli mukavan rento asenne peleihin, vaikka voittoihin pyrittiinkin.

4. Toimitte valvojana ja kuulutten siten myös liigavaltuustoon. Miten arvioisitte nykyistä vallanjakoa? Onko jossain menty mönkään?
Vallanjako on kohtuullinen, vakaita aktiivisia jäseniä eri klaaneista. (Pysyviä klaaneja, ei yhden kauden ihmeitä) Tietysti valtaa pitävien joukkoa voi aina parantaa, ja lisätä "värikkäitä" persoonia, jotka tuovat omanlaisensa näkökulman asioihin, ja siten päätöksenteosta saattaa tulla oikeudenmukaisempaa. (Vaikka mielestäni se onkin riittävän oikeudenmukaista, ja ei mitään erityistä Q -yhtymän ja F.L klaanin diktatuuria mielestäni esiinnykkään, vaikka toiset näin sanovat.)

5. Olette olleet mukana järjestämässä Ässäliigaa, jonka on siis tarkoitus toimia duelliigana, kauden verran. Oliko kokeilu mielestänne ollut onnistunut? Mitä sanotte meille muille, jotka epäilevät ettei kenenkään muun kuin latesofin kyvyt ole riittäviä laadukkaiden tapahtumien järjestämiseen?
Kokeilu on ollut tähän asti hyvin onnistunut, jos ei oteta huomioon muutamaa pelaajaa jotka jouduttin poistamaan kaudelta vähäisen aktiivisuuden vuoksi. Palkintojen jako on vielä suorittamatta rahan puuttumisen vuoksi, joka jatkuu vielä jonkin aikaa lukiokirjahankintojen vaikutuksesta. (Sori Abi ja CONST) Tällä hetkellä minä ja Aksu keskustelemme tulevan kauden aloittamisesta.

Latesofi voi olla kokenein (ja paras) turnauksen järjestäjä, ja se todennäköisesti vaikuttaa liigalaisten ajatuksiin toisten järjestämistä kilpailuista. Muiden turnaukset ovat monesti loppuneet kesken, ja se myös kasvattaa epäuskoa muiden taitoihin. (Esimerkkinä -Wäzin- / -Zombien monilajiturnaus) Muilla pelaajilla todennäköisesti on taitoa turnausten/tapahtumien järjestämiseen, mutta ei riittävästi tahtoa tehdä sitä itse. Itseltäni kokemusta turnausten pitämisestä löytyy hieman Aapelin ulkopuolelt
« Viimeksi muokattu: 18.08.13 - klo:23:53 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #83 : 19.08.13 - klo:21:36 »

[D2ve] KIRSI2

1. Neljä kautta, sijoituksina viides, kuudes, seitsemäs ja viides, mikä tekee kolme B-mestaruutta ja yksi B-finaalipaikka. Edustitte joukkuettanne kolmessa näistä ja olitte siten jakamassa rutkasti ilon- ja surunhetkiä. Miten katsotte näin jälkeenpäin aikaa, ja tuntuuko haikealta kun Siilisiidereitten tie näyttä ainakin toistaiseksi katkenneen?
Tokihan se masentavalta tuntuu että tuttu ja ns. turvallinen porukka ei enää ookkaa mukana jakamassa lisää niitä niin ihania ilon hetkiä vaan pitää toivoa että uusi tiimi kykenee jotenkin samaan fiilikseen kuin Fizz. Toivotaan että tulee taas ensi kaudelle.

2. Reagoitte entisen joukkueenne ulosjättäytymiseen sillä, että vaihdoitte D2veen, joka tuli kuin varkain mukaan liigaan. Mikä sai teidät siirtymään joukkeueseen, jonka menneisyys ei ole mitenkään mairitteleva? Millaisin odotuksin lähdette syyskaudelle uuden porukkanne kanssa?
Vaikka D2ven menneisyys mikään paras olekkaan, niin on lähes sama missä klaanissa pelaa jos oma ja rakas kotiklaani ei tule sille kaudelle. Syyskaudelle lähden sillä mielin että tuskin pärjätään. Eli en odota ihmeitä. Toki toivon että jonkilaine ihme tapahtus.

3. Edustamassanne D2vessa johtajana toimii ei-aina-niin-selvä-larens, kun taas itse olette omien sanojenne mukaan absolutisti ja aiotte pistää korkin kiinni. Miten näiden kahden ääripään yhteensovittaminen onnistuu? Onko teillä luottoa käskyttäjänne kykyjä kohtaan?
Se korkki on jo kiinni. Sitä oo koskaa avattukkaa. En nää mitää vaikeuksia et noita kahta ääripäätä ei sais sovitettua yhteen, jotenka tavalla tai toisella ne ääripäät vaa onnistuu sovittaa yhteen. Ja kyllä, luotan lareen mutta en varmuudella hänen taitoihinsa.

4. Voititte vuodenvaihteessa olleessa vuoden fokettaja äänestyksen ja menestyitte myös hyvin vuoden naispelaaja äänestyksessä. Miltä tuo tuntui ja mitä haluatte sanoa teitä äänestäneille? Vieläkö pyritte haalimaan uuden pokaalin itsellenne, riivaamalla muiden päitä fokettamisellanne?
Joo kiitos vaa kaikille mua äänestäneille. Ihan kivalta tuntu voittaa, vaikkaki tuli puskista. Luulin et nala voittais, yksin siis. Fokettaa aion edelleen, emmä muita niin vähällä päästä. Voitetaa toise kerra jos voitetaa.

5. Useista ikätovereistanne poiketen, teidät nähdään usein Aapelissa myös hyvin myöhään illasta, tai jopa yöaikaan. Mikä saa kaltaisenne nuoren, jonka pitäisi tarvita paljon unta, olemaan hereillä niin myöhään? Oletteko sekaantuneet laittomuuksiin?
Mistään laittomasta ei ole kyse. Kyse on vain siitä että pidän yöstä ja illasta. Myös tietokoneen ihmeellinen maailma, eritoten kivojen ihmisten kanssa juttelu hiukan pitkittää nukkumaanmenoa. Lisäksi yöllä on kivaa piipahtaa pihalla..
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #84 : 19.08.13 - klo:21:36 »

Extra

1. Olette yksi niistä harvoista henkilöistä, jotka ovat toimineet liiga-admineina. Millaista se oli, pyörittää liigaa ja mahdollisesti joutua ottamaan rutkasti kuraa niskoilleen? Iskeekö teillä vieläkin "adminvaihe" päälle ja mietitte miten jossain tilanteessa oltaisiin voitu toimia paremmin?
Aikani adminina oli pääosin mukava ajanjakso. Ehkä ainut asia jonka koin negatiiviseksi oli se, että jouduin esittämään asiallisempaa kuin mitä tavallisesti olisin. Sain kuraa niskalleni lähinnä muilta liiga-admineilta, enkä toki heiltäkään erityisen usein. Pelaajat osasivat arvostaa panostustani, ja olinkin tunnetusti aikanani kaikkien lempiadmin.

2. Teillä oli tunnus Aapelissa yli kuuden vuoden ajan, joten ehditte varmasti muodostamaan tiukkoja siteitä yhteisössä vaikuttaneiden kanssa. Miten näiden siteiden on käynyt, kun ette käy enää palvelussa? Vieläkö teillä on joukossamme muitakin ystäviä kun minä?
En ole koskaan yrittänyt luoda tiukkoja siteitä netissä, vietinpä aikaa samassa yhteisössä sitten miten paljon tahansa. Kyllä ihmisiin voi pitää yhteyttä lentokonepelin ja Aapelin ulkopuolellakin, mutta itsehän loin vaan yhden-kahden pelaajan kanssa jonkin verran paremman suhteen, joiden kanssa tuleekin juteltua.

3. Olette riemuksemme olleet Aapelista ja liigakentiltä poissa jo yli puolen vuoden verran, vaikka houkutus on varmasti ollut valtaisa. Oletteko yleensäkin yhtä hyviä pitämään mielihalunne loitolla? Montako päivää olette parhaimmillaan olleet kuivilla?
Teidän riemuksenne itsehillintä on kyllä selkeästi parempia puoliani, joten pystyn kyllä sanomaan ei melkeinpä houkutukselle kuin houkutukselle. Kuivilla pysymisessä puhutaan kyllä useammista viikoista. Ihan kuka tahansa ei vastaavaan kykene...

4. Vietitte uskontonne vuoksi hiljattain Ramadan-kuukauden, jonka tarkoitus on käsittääkseni olla paastossa, eli syömättä valoisaan aikaan. Mitä urakasta jäi käteen? Putosivatko kulmasoutupainonne paljon?
Laihduin muutaman kilon ja ehdin vähän kuihtuakin kun vettä ei saanut mitenkään juotua tarpeeksi. Jouduin tosiaan pitämään kuukauden tauon salilta, joten sarjapainot tippuivat selvästi. Teen nyt kulmasoutua 45 kilon painoilla, kun ennen taukoa sarjapaino oli 60 kg. Yritän joka tapauksessa palautua mahdollisimman nopeasti ja päästä taas eteenpäin.

5. Järkytitte edellisessä äänihaastattelussa kuuntelijoita, paljastamalla että ette olleet se osapuoli, joka pyysi paria osallistumaan kanssanne vanhojen tansseihin, vaan hän hoiti työn. Vieläkö olette yhtä teräksinen naisasioissa? Miten kyseisellä rintamalla menee tällä hetkellä? Joko odotatte kolmen kuukautenne päättymistä?
Olen tämän vanhojen tansseja seuranneen puolentoista vuoden aikana oppinut naisista yhtä jos toista. Sanon vain, että jos voisin mennä ajassa vajaat kaksi vuotta taaksepäin, tekisin monet asiat eri tavalla. Tällä hetkellä on hiljaista, eli ketään ei ole kiikarissa. Tämän paljon puhutun kolmen kuukauden ei voi odottaa loppuvan kun ne eivät ole alkaneetkaan, haastattelija hyvä.
« Viimeksi muokattu: 19.08.13 - klo:21:39 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #85 : 19.08.13 - klo:21:43 »

Vaalit liigavaltuustoon pääsevistä ovat ohitse, mutta keskustelu valintojen onnistumisesta on vasta alkanut. Synnoeve esitti näkemyksensä ketä valtuustoon pitäisi valita ja nyt hän haluaa kommentoida valitsemaamme tulosta.

Synnoeve (Mestari)

Tässä voimme nyt jokainen onnitella heitä ketkä äänesti MunGliigan vaaleissa. Joka toisessa paikassa valitusta siitä et liigassa on huono (meiningi) mutta mitä tekee äänestäjät äänestää kaikki (hissukat) ehdolle. Eli haetaan muutosta mut sit äänestetään kuitenkin ihan muuta. Ja const taas menossa sinne ... (päättäjäksi) Hyväveli. Hänellä on nyt ollu monta vuotta aikaa korjata esim pelivalvojien ja adminien asijoita mitä tapahtunut ei mitään. Käytöshäirijöitä entistä enemmän peleissä mitä tapahtunut ei mitään. En tiedä näkeekö kaveri vai eikä vaan kiinnosta vai mikä juttu mut sit nää jo huimasti kehumani äänestäjät kuitenkin haluavat hänen jatkavan... Okei ei voi kun onnitella constia .. koska eihän se oo tyhmä joka on ehdolla vaan se joka äänestää ja haluaa muutosta mutta äänestää kuitenkin ettei halua.

On myös hyvin vastenmielistä seurata tätä keskustelua siitä et liiga(päättäjät) pitävät näitä kokouksiaan jossain omassa pienessä kerhossaan ja pohtivat epäselviä tilanteita ja sitä et kuka (saa voiton) JA edelleenkään joka tiimistä johtajat eivät pääse asijoita näkemään. Vaan tämä vanha hyväveli puuhastelu jatkuu. Eli liiga on käytännössä 4 tiimin puuhastelu kenttä jonka johtajat kuuluvat myös liigan johtoon ja heillä on valta ja kaikki muukin.

Mihin on unohdettu uudet pelaajat? Liigalla on selvästi tällänen olkaa hiljaa tai älkää pelatko systeemi täälä on paljon uusia pelaajia mut kaikille heidän ehdotuksille naureskellaan tai muuten vain epäkunnijoittavasti vastaillaan (vitsillä) Mitä helvettiä... Ja sielllä taas johto hymistelee et menee huumorin kukan puolelle. Vaikka ikähaitari on suuri niin mielestäni on täysin käsittämätöntä ja todella alaarvoista tällänen. Samoin kun tää et WÄZZin tiimi ei saa pelilupaa...Ja perusteluja ei ole kuultu vielä ainuttakaan. Constin selitykset niin kaukaisia etteivät ne edes liity asiaan. Ja miten johtaja late OHO kappas vaan hän ei varmaan edes halua nähdä tätä asiaa jotta ei tarvisi sanoa mielipidettä. Tengiltä asiaa on kysytty mutta eipä tällä asialla tunnu kiirettä olevan. Tasapuolistako ehkä.. Voimme jännityksellä jäädä odottamaan millon synno liittyy liigaan. Extra kaikki tietää et pelaat täälä salanimimerkillä..joten ei oo häpee olla nopee...
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #86 : 23.08.13 - klo:15:29 »

Dove & D2ve (Tengsinge & Larens)

Etana & Burn! (Tengsinge & Larens)

F.L & F.L2 (Tengsinge & Larens)

Kalja & lag (Tengsinge & Larens & mcboxerjr)

P-K & Nokka (Tengsinge & Larens & mcboxerjr & HH)

TyQ & SatQ (Tengsinge & Larens)
« Viimeksi muokattu: 24.08.13 - klo:03:20 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #87 : 24.08.13 - klo:13:35 »

[F.L2] CONST

1. Viime haastattelun aikaan olitte juuri siirtyneet Flying Bastardsin johtajaksi, mutta silloin suunnitelmana oli että palaisitte kauden jälkeen takaisin ykköslentueeseen. Mitä kävi? Oletteko tyytyväisiä nykyiseen järjestelyyn?
Lentuejohto ehdotti toisin. Flaijjari-organisaatiolla on ollut jo usean kauden ajan kaksi lentuetta, joten totta kai se toinen lentue tarvittiin mukaan. Johto sanoi minun olevan ”paras tarjolla oleva tehtävään.” Tässä ollaan, enkä kadu näin jälkeenpäin yhtään.

2. F.L2 vastasi yhdestä loppukesän suurimmista siirtouutisista, värväämällä takavuosilta tutun torso pään riveihinsä. Kenen hattuun menee tämä sulka? Mitä odotuksia teillä on häntä ja muita alaisianne kohtaan tulevaa kautta silmällä pitäen?
Eiköhän se mene koko liigan hattuun. Torso on hieno mies ja liiga tarvitsee hänenkaltaistaan mediapersoona. Etenemme hänen kanssaan askel kerrallaan ja aloitamme liki pohjilta, mutta tavoittelemme jo loppukaudesta takavuosien urotekoja. Muilta pelaajiltamme toivon totta kai jatkuvaa pelillistä edistystä.

3. Olette yksi niistä henkilöistä, joilla vaikuttaa olevan vaikeuksia sopeutua liigassa tapahtuneeseen muutokseen, kenttien tuhoamisen suhteen. Onko teidän vaikea elää sen kanssa, ettei junkersilla ja salmsonilla pysty oikein pelaamaan? Aiotteko tulevallakin kaudella yrittää kentän tuhoamista yksin?
En vastaa joukkueemme taktiikoista. Sitä varten meillä on The Legend JJL. Hän on lukenut fysiikkaa, hän osaa vastata tähän.

4. Kirjoitatte foorumeiden liigakeskusteluosioon Flaijjari-sanomia, jossa kerrotte enemmän tai vähemmän todenperäisiä uutisia joukkueen ympäriltä. Uutisissa rakennatte tekstin niin, että se näyttää toimittajan raapustamalta. Onko tuo harkittua? Pyrittekö korostamaan sitä kuinka ylivertainen porukka Flying Legends on, tuomalla nimenomaan sen esiin jokaisessa uutisessa?
Tässä vaiheessa lienee paras kertoa totuus, jota monet kyselevät – kaikki lehden tapahtumat ovat tositapahtumia! Kenelläkään ei voi olla niin hyvä mielikuvitus, että keksisi tuollaisia juttuja päästä. Eikös niin?
Uutiset on kirjoitettu tarkoituksella aidonnäköiseen muotoon. Se luo haastetta minulle kirjoittajana sekä toivottavasti jonkinlaista erilaisuutta lukijan silmissä.
Lehden tarkoitushan ei aluksi ollut pönkittää Flying Legendsejä, vaan omaa itseäni. Totesin kahden uutisen jälkeen, ettei meikäläisessä ole tarpeeksi kirjoitettavaa, joten päätin ottaa lentueen mukaan uutisiin. Meissä on paljon mielenkiintoista. Toistaiseksi suunnitteilla on kirjoittaa uutisia vain Flaijjareista, ei muista lentueista. (toimin toki freelancerina, joten rahalla saa muutettua paljon)

5. Jalkapallomiehenä ette varmastikaan ole voineet olla panematta merkille sen, kuinka kovasti suomalaisjoukkuet konttasivat kansainvälisissä otteluissa. Miten suhtauduitte siihen, että turpiin tuli seurajoukkueille jotka tulivat maisten kuten; Azerbaidzhan, Färsaaret, Luxemburg ja Viro. Rämpiikö suomalainen jalkapallo pahimmassa suossa koskaan?
Voi ei, kuinka kehtaatkin mainita tämän?
Suurin vikahan on Palloliitossa. Suomen Veikkausliiga on fyysisesti maailman rankin jalkapallosarja. Liigassa pelataan 33 ottelua reilussa puolessa vuodessa ja siihen päälle euro-otteluita ja muita turnauksia. Vertailun vuoksi La Ligassa, Espanjan korkeimmalla sarjatasolla, pelataan yhdeksässä kuukaudessa 38 ottelua + europelejä. Palloliiton tulisi muuttaa vain kolminkertainen sarja kaksinkertaiseksi. Tällä yksinkertaisella muutoksella saisimme suomalaisen seurajalkapallon kukoistamaan!
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #88 : 24.08.13 - klo:13:45 »

[Dove] Supermanveera

1. Siirryitte viime kauden puolessa välissä monen ihmetykseksi Doven riveihin, vaikutettuanne Siilisiidereissä suhteellisen pitkään. Mitkä seikat olivat siirron taustalla? Kuinka hyvin olette sopeutuneet uuteen klaaniinne, jossa ei ole naispelaajaa ennen nähtykään?
Meinasin eka jättää hyvästit koko lentokonepelille, sillä ei oikeen innostanut koko homma enään... Mutta päätin aloittaa uudessa klaanissa jos saisin lisää kipinää peliä kohtaan, sillä onhan lentokonepelissä mukavia ihmisiä ja heidän kanssa on mukava pelailla. Myös osa henkilöistä ja peliaika Fizz:issä saivat minut kyrsiintymään. Myös visavin lähtö vaikutti asiaan.
Dovessa on mukava pelailla ja klaanissa on mukavia ihmisiä. Hieman pervoja.... (larens ja fär) mutta saan heidät ruotuun. On itseasiassa mukavaa jopa peleissä vaikka pelit eivät sujuisi mutta fär:in epämääräiset huudot y viesteillä saa hymyn huulille. Tykkään asiasta itseasiassa että olen ainut tyttö. Pärjään paremmin miesten kuin marmattavien tyttöjen kanssa.

2. Aktiivisuutenne lentokonepeliä kohtaan on tosiaan ollut jo pitemmän aikaan hiukan putoamassa, mutta ainakin allekirjoittaneen ilahdukseksi, esiinnyitte Dove-siirron jälkeen Munkkiliigapeleissä useammin. Oliko tuo sattumaa? Nähdäänkö teitä myös tulevalla kaudella liigaotteluissa?
Joop kuten sanoin, uuden vaihdon myöntä sain peli-intoa takaisin hieman. Liigapeleissä nähdään jatkossa luultavasti... riippuen koneajoista...

3. Olette kirjoittaneet kuvaukseenne olevanne epäsinkku ja kaikki ovat huomanneet sen, kuinka läheisissä väleissä olette erään lentsikassa vaikuttavan namupalan kanssa. Onko parempi puoliskonne juuri tämä lentsikassa esiintyvä komistus, vai kenties joku toinen? Joko häävalat on vaihdettu? Saanko olla jälkeläisenne kummi, jos asia tulee joskus ajankohtaiseksi?
Haastateltavan vastaus on poistettu haastattelijaan kohdistuvan rankan solvauksen ja uhkauksen vuoksi.

4. Suureksi iloksemme, uusi lukukausi on käynnistynyt ja teidän kannaltanne se merkitsee sitä, että aloitatte opiskelun lukion toisella luokalla. Miltä tuntuu säätää herätyskello jälleen soimaan kukonlaulun aikaan ja istua koulun epämukavilla puisilla tuoleilla päivät pitkät? Aiotteko keskittyä kouluun täysin siemauksin, ettemme joudu taas kuulemaan, että olette konekiellossa?
Jooh koulu on aina lähellä sydäntä.......... Aijon tsemata kyllä tänä vuonna että varmistan (ainakin melkein varmistan) pääsyn sinne alalle ja oppilaitokseen minne seuraavaksi haluan. Numerojen nosto alkoi kauhealla innolla mutta kun löysin tulevan lukkarin niin huomasin ilokseni että menen joka päivä kouluun kello 8 eli herätys kello 6:00.................. Mutta suppamänveera jaksaa silti ahertaa. En saa enää konekieltoja koska olen hyvinhyvin kiltti tyttö, kuten kaikki varmasti sen tietävät. Myös iPad vaikuttaa asiaan... eihän isukki sitä multa takavarikoi jos oon kerran itse raatanut töitä selkä hiessä sen eteen.

5. Isänne on kenties kaikkien lentsikkalaisten vanhemmista se kuuluisin, vaikkei hän ole vaikuttanut keskuudessamme päivääkään. Viime haastattelussa kerroitte, että hän asettaa teidät joskus konekieltoon, muttei ole häiriintynyt siitä että pyöritte näin miesvaltaisessa yhteisössä. Suhtautuuko hän yhtä suopeasti parisuhteeseenne? Onko hän asettanut minkäänlaisia rajoitteita lemmen tielle?
Huohh... teng... miten heppatytönkaa menee?
« Viimeksi muokattu: 13.09.13 - klo:13:46 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #89 : 24.08.13 - klo:13:48 »

1 kieQ

super koira adminuus
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 32 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024