Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
07.10.24 - klo:01:42

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 245 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Munkkiliiga
| |-+  Liigan kulmanurkkaus
| | |-+  Teng's magazine
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
äänestys
Kysymys: Montako kiekkoa Suomi iskee verkon perukoille Ruotsia vastaan?
0 - 2 (25%)
1 - 1 (12.5%)
2 - 4 (50%)
3 - 1 (12.5%)
4 - 0 (0%)
5 - 0 (0%)
+5 - 0 (0%)
äänestäjiä yhteensä: 7

Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 32 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Teng's magazine  (Luettu 165935 kertaa)
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #90 : 25.08.13 - klo:01:05 »

[TyQ] Saial

1. Olette alusta asti olleet valtavan keskeisessä osassa TyQiä ja vaikuttaneet suuresti siihen, miksi joukkue on ollut niin stabiili ja viihtyisä. Vaikka virallisesti teidät onkin merkattu aina pelkäksi rivipelaajaksi, olette ainakin minun mielestäni olleet paljon enemmän. Viimeaikoina on näyttänyt siltä, että johtajanne latesofi on hankkinut elämän ja tekee nykyään muutakin kun järjestää turnauksia ja johtaa joukkojaan, minkä vuoksi kesäkaudella klaanianne johti todellisuudessa pehmo. Nyt kun pehmo siirtyy takaisin MunQien riveihin ja tiedostamme tärkeytenne joukkueelle, niin johtaako TyQiä syyskaudella todellisuudessa SaiG? Olisitteko sellainen hirmuvaltiasta, jota ainakin minä uskon teidän olevan? Mitä mietteitä teillä on ylipäätään syyskautta koskien?
Olen tosiaan luonteeltani hirmuhallitsija, diktaattori ja tyranni, sen tosiaan olet osannut kivasti aistia persoonastani. (Nuo varmasti oikeasti kuvaavat parhaiten luonnettani, eivätkä ole vain läppä.) Tämän takia Late pitää minut ihan syystä rivipelaajana, etten järjestäisi virallisia kotikäyntejä klaanipelaajien luokse, jolloin ravistelisin riveleistä ja antaisi koivuniemenherrasta, että pelaajat oppivat olemaan hyppimättä ja muutenkin niskuroimatta. Voi myös olla, että tuon ominaisen luonteenpiirteeni takia pari pelaajaa ei välttämättä tahtoisi kovasti, että alkaisin johtaa TyQ:iä, vaan katoaisivat muihin klaaneihin. Eli näin on oikein hyvä.

Toki tykkään helpottaa muiden ihmisten työtaakkaa, jos vain voin. Sen takia olen aiemminkin laskenut esmes klaanien elorankkeja, ihan vain, ettei työtaakka käy yhdelle ihmiselle liian rankaksi. Eli varmaan saatan muistutella pelaajia peliajoista, sillä aiemmillakin kausilla jopa johtaja niitä minulta kyseli, mutta en sen enempää. Viime pelissä sanoin hieman painokkaammin johtajalle ja silloiselle varajohtajalle, että etsii nyt vain sen valvojan, se on vähän niinku heidän tehtävänsä. Kivasti he sitten heräsivät tilanteeseen ja saivat Duffiksen valvomaan. (Minulla saattoi olla hirmuhallitsijaa äänensävyssäni ja siksi ryhtyivät toimeen niin rivakasti.)

Hieman huolestuttaa syyslukukauden alkua se, että kesällä en oikein pelannut lentokonepeliä klaanipelien ulkopuolella. Se varmasti näkyy otteissa. En tiedä, onko enää mahdollista saada Q-klaanin sisäisiä pelejä, kun aktiivisuus on hieman joidenkin pelaajien kohdalla vähentynyt. Se on vähän harmi, sillä niissä peleissä riitti naurua ja hassuja tilanteita. Toisaalta myös mielessä kaihertaa se, että kahtena viimekautena (kesäkautta lukuun ottamatta) on b-finaali mennyt penkin alle eri syiden takia, vaikka potentiaalia olisi ollut paljon parempaan. Eli hieman ristiriitaisin tuntein syyskauteen lähden, toivon parasta, mutta pelkään pahinta.

2. Aloitatte alkavalla kaudella pelivalvojana ja olette järjestyksessään vasta toinen virkaa hoitanut naispuolinen henkilö. Otatteko paineita siitä, että joudutte mahdollisesti kohtaamaan kritiikkiä, joka todennäköisesti useasti on myös aiheetonta? Mitä toiveita teillä on liigalaisia kohtaan, kun he joutuvat teidän tai kenen tahansa muun valvojan valvovan silmän alle? Annatteko lisäpisteitä joukkueille, jotka boikotoivat katkarapuja?
En osannut ottaa tuosta paineita ennen kuin mainitsit siitä. Nyt siis otan hieman paineita, koska olen vähän herkähkö ihminen ja jos ihan pahaa mieltä joku klaani tai pelaaja aiheuttaa ilman syyttä, varmasti se vaikuttaa siihen, valvonko sen jälkeen lainkaan pelejä.

Harmistun kovasti jopa muiden kohtaamista epäoikeudenmukaisuuksista ja pidinkin puhuttelun eräälle pelaajalle, vaikka tiedän, että hän vain seurasi muiden esimerkkiä, jotka päättivät härnätä toista. En sano, etteikö joskus joltakin valvojalta olisi tullut ylilyöntejä ja heille annettu kritiikki olisi sen puolesta aiheellista, mutta jos käytöstä esmes pyytää anteeksi, tai tehty asia ole merkittävä, se pitäisi kyetä joskus unohtamaan ja anteeksi antamaan ja jatkaa elämässä eteenpäin. Kuitenkin se, että jos aiheetta vain luonteenpiirteen takia aletaan lapsekkaasti tehdä kiusaa toiselle, sitä en hyväksy. Kuitenkin joiltakin pelaajilta on päässyt unohtumaan se, että toinen vapaaehtoisesti kuluttaa vapaa-aikaansa toisen hyväksi, valvoen pelit. Varmasti, jos joku käyttäytyy inhottavasti, valvoja käyttäisi sen ajan itselleen mieluisammalla tavalla kuin katsellen pelleilyä. Vaikka olenkin tätä mieltä ja enkä epäröi sanoa asianosaisille aiheesta, jos se kohdistuu itseeni, tulisin vain kovin surulliseksi.

Toivon, ainakin aluksi, pitkämielisyyttä liigalaisilta. En ole älyttömän nopea. Minulla on myös broadcast-viestien kanssa se ongelma, että tykkään laittaa pilkun broadcastin jälkeen, jolloin se ei lähetä viestiä. En tiedä, koska pääsen tuosta tavasta eroon. Näiden takia vaikuttaa että kävisin hitaalla, kun saan kirjoittaa broadcast-viestini useampaan otteeseen. Ehkä tuonkin takia, en tykkää paljoa rupatella broadcast-viestien avulla. Luulen myös, että aluksi hermoilen, joten saattaa jäädä joku asia tekemättä.

Lyhyesti, toivon vain pitkämielisyyttä ja kohteliaisuutta, sekä jättämään turhan säädön pois, sillä minä osaan järjestää säätöä muidenkin puolesta Iskee silmää

Olisi aivan ihanaa, jos joukkueet olisivat katkarapukielteisiä. Lisäpisteitä en lupaa, mutta varmasti ylimääräisiä teamspeakkeja tai niiden väliin jättämistä katkarapukielteisen joukkueen hyväksi. MunQ/ lag (kuten se tiimi nykyään taidetaan tuntea), Burn! ja F.L2 (ehkä D2ve, riippuen nyt luotanko Laren katkarapulakon jatkuvan) ovat kyllä suurennuslasini alla, sillä noissa joukkueissa on ihan julkisesti katkarapumyönteiseksi tunnustautuneita pelaajia, joista ainakin joukkueiden yksi pelaaja syö innolla katkarapuja. Noiden klaanien ehkä sietää hieman varoa, että ei johtoaseman saavuttua tule ”hups! yllättäen” uutta teamspeakkia, jotta vastustaja pääsee kokomaan rivinsä ja voittamaan heidät. Mielestäni olen vain oikeudenmukainen, sillä viattomien katkarapujenhan elämää tässä ajattelen.

3. Tällä kaudella adminit äänestyttivät sarjajärjestelmän, pelikartan ja osan tulevasta valtuustosta liigalaisilla. Mitä mieltä olette asiasta ja miellyttivätkö lopputulokset teitä henkilökohtaisesti?
Nyt kun olen tavannut ensi kauden ohjelmistoa, olen ihan tyytyväinen tähän valintaan. Sitä en tiedä, onko se järjestäjille hankalampi toteuttaa. Lohkojako ja runkosarja vaikuttaisivat kaikin puolin järkevimmiltä vaihtoehdoilta. Ehkä pelaajat sitten mieltävät, että runkosarja kuulostaa hyvin Urheilijamaiselta (iso alkukirjain on siksi, että se pitää lausua painokkaasti, miehekkäästi, matalalta ja vähän murahtaen) ja haluavat yhdistää esmes sm-liigamaisia piirteitä omaan suoritukseensa Munkkiliigassa. Lohkojaot ovat vain aikaisempina vuosina olleet kivoja, koska sen mieltää jotenkin kevyemmäksi ja siksi helpommaksi ja järkevämmäksi. Runkosarjan (sen voi taas lausua kuten urheilijamaiselta –sanaan kirjoittamani lausuntaoppi) ihan nimensä puolesta mieltää raskaammaksi. Pelimuoto ja kartta ovat kuitenkin hyviä valintoja.

Melkein meinasin kirjoittaa viestin valtuustonpuheenvuorojen väliin, kun osalla äänestyksessä olevista oli outo ja vääristynyt käsitys valtuustosta. Kyseessä ei tosiaan ole ollut jees-kerho, vaan siellä on tosiaankin keskusteltu paljon, useita mielipiteitä ja koskaan ei äänestys ole ollut yksimielinen tai parjattu ”kahden isoimman klaanin mielipide”. Se, ettei valtuuston jäsenet ehkä paria poikkeusta lukuun ottamatta jälkikäteen kommentoi päätöksiä, voi toki johtaa tällaiseen vääristyneeseen mielikuvaan. Mielestäni on kuitenkin hyvä, ettei niitä lähdetä erityisesti kommentoimaan, mutta sen saa tehdä jossain, jos sille kokee tarvetta.

Se on kaksipiippuinen juttu, oliko tuo valtuustoäänestys hyvä. Äänestyksistä tulee helposti ”Suosituin pelaaja” –äänestys, kuten olen hieman havaitsevinani tuloksesta näin käyneen, sen sijaan, että sinne olisi pyritty valitsemaan myös nuoria, uusia tai muuten matalanprofiilinpelaajia, joilla varmasti olisi ollut myös annettavaa valtuustolle, koska heillä ei ole lähtökohtaisesti suurta ”fanilaumaa”. Sen sijaan juurikin pitkäaikainen maine pelissä jyräsi äänestyksessä, mikä on harmi, sillä materiaalista tuli hieman yksipuolinen (TenGhän nyt on itsekin pieni häirikkö, joten hän edustaa sen ihmissortin äänenpainon). Jotta valtuustossa äänestettäisiin huomioiden kaikki näkökannat, olisi hyvä, että olisi mahdollisimman erilaisen taustan ihmisiä siellä. Onhan se toki hienoa, että munkkiliigassakin noudatetaan demokratiaa sen sijaan, että päättäjät päättäisivät yksin kaikesta. Mutta myös demokratiaan liittyy ongelmia, kuten se että liian usein ihmiset joutuvat äänestämään asioista tietämättään sitä, mikä niiden vaihtoehtojen todellinen ero on, tai ei välitä kaikista seikoista, jos jonkun edustama ”arvo” on mukamas enemmän tavoittelemisen arvoinen.

4. Olette äänichat teamspeakin vakiokasvo ja samalla yksi keskeisimmista henkilöistä siellä, vaikka muut henkilöt ovat teistä poiketen vielä teinejä. Meneekö teillä koskaan hermo muihin, kun olette itse niin paljon kypsempi ja elämää nähneempi kuin he? Miten koette, että puhuminen kirjoittamisen sijaan on vaikuttanut suhteisiin siellä olevien ihmisten kanssa? Tuntuuko ylipäätään oudolta rupatella lentsikasta tuttujen henkilöiden kanssa myös puhuen?
Onhan minulla mennytkin hermo ja olen lähtenyt ovet paukkuen sieltä pois jokusen kerran. Kirjoittamiseen menee kuitenkin oma aikansa, eikä aina ilmaistu mielipide ole niin spontaani. Esimerkkinä voin sanoa, kun olen selittänyt jotain elämänviisautta hupaisan tarinan muodossa, ja kun olet siitä jälkikäteen kysynyt haastatteluissa, en ole saanut lähellekään sitä samaa huvittunutta ja itseni naurunalaistavaa tunnelmaa kuin puhuessa sain.

TyQ-klaanille teamspeak kuuluu tärkeänä osana rutiineja. Sen takia itsekin siellä viihdyn niin hyvin, kun varsinkin aktiivikautena sieltä löytyi klaanini jäsenistöä. Siellä tulee helposti puhuttua enemmän kuin kirjoittaisi ja siksi tulee tutustuttua ihmisiin syvällisemmin.

Olen järkyttänyt aika montaa ihmistä, kun he ovat kuulleet minun puhuvan ensimmäisiä kertoja. Ilmeisesti äänessä ei ole mitään vikaa (paitsi minun mielestä), mutta käyttämäni sanavarasto hämmentää ensikuulijaa. Itse en koe sitä enää oudoksi puhua muiden kanssa, mutta luulen, että jokaiselle vastatulijalle se on outoa ja kun vastassa on iloisen oloinen ääni, joka tuntuu olevan paatunut merimies ammatiltaan. Tapoihini ei kuitenkaan kuulu kiroilu, kun puhutaan tavalliseen tapaan ja muiden puhekieleen solahtavat kirosanat käyvät jopa minunkin korvaani, mutta jos pelaan ja jokin menee pieleen, tulee minulta aika hallitsematon ryöppy kirosanoja. Tämä paatos sanojenkäytöstä hyvä lopettaa Jänkismiin ja todeta vain: joo.

5. Kaikkien lentsikkalaisten miesten iloksi, olette ainakin toistaiseksi vapailla markkinoilla. Millaisen sen komean alffauroksen pitää olla, joka valloittaa sydämenne? Voisitteko olla parisuhteessa katkarapuja syövän henkilön kanssa? Entä mun?
Kiitos treffipalvelutarjouksesta, mutta enköhän minä osaa itse hoitaa tuon homman, vaikkakin toistaiseksi vaikuttaa, etten sitä osaisikaan tai hoitaisin sen kovin heikosti. Olen tosin aiemmin painottanut enemmän sitä sisäistä kauneutta kuin ulkoista komeutta. Liian komeat miehet tuppaavat olemaan liian itseriittoisia. No tosin liian heikko itsetunto on myös ankeaa seuraa, sillä ei sitä jaksa loputtomiin pönkittää.

Katkarapuasia on kyllä suht tiukka, sillä jos suhde katkarapuihin on yhtä leväperäinen kuin joillakin ihmisillä on, en kestäisi suuttua tuollaisen asian takia kovin usein. En siis tarkoita, että kaikki katkaravunsyönti pitäisi lopettaa (tosin sallisin 2-4krt/vuosi), mutta jos asenne on hällä väliä ja niitä syödään ilomielin joka toisessa ruoka-annoksessa, minun hermoni ei vain kestäisi sitä.

TenG, olethan sinä toki kiva, mutta olet aivan liian nuori minulle, joten kiitos tarjouksesta, mutta ei kiitos.

* Oletteko MILF?
Faktahan on se, että tuo tarkoittaa: Mom I liked to fuck. En tosiaankaan ole äiti. Lare kuvittelee minua sellaiseksi, koska hän tulee aina kysymään neuvojani. Se, että neuvon ihmistä hädässä, ei mielestäni tee minusta äitiä. Jos käytetään muotoa FILF tms., asia on eri, mutta vastaus on kyllä yksiselitteisesti, etten voi edes olla MILF millään mittarilla. Olenhan tästä asiasta jopa räyhännyt erään kerran, ehkä toisenkin, koska ei suostuta tuota uskomaan, joten jos nyt jättäisitte aiheen sikseen, niin ei tarvitse aloittaa uutta mykkäkoulua Näyttää kieltä
tallennettu
Tähtiyksikkö
Vieras
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #91 : 25.08.13 - klo:20:13 »

jaa http://memeblender.com/wp-content/uploads/2013/03/me-gusta-meme-new-office-chair.gif
tallennettu
Saial
Moderaattori / TyQ

Poissa Poissa

Viestejä: 996



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #92 : 27.08.13 - klo:21:23 »

[Burn!] Aristotele77

1. Aloititte liigapelit jo viime vuoden puolella, liittymällä pallosalaman johtaman MLP:n riveihin. Onko teillä mitään muistikuvia ajasta, kun olitte liigatasolla uusi kasvo ja kaikkia oli vielä näkemättä? Miten päädyitte joukkueeseen (MLP) ja jäikö siitä mitään käteen?
 Olin aktiivinen lentsikan pelaaja jo 2009-10 alkaen. 2011 oli suurimmaksi osaksi välivuosi ja seuraavana vuonna tein paluun. 2012 sitten sain kutsun MLP klaaniin ja koska tuntui että minulla oli kiinnostusta pelata niin hyväksyin. Mystinen Munkkiliiga viehätti. Sain peleissä pian huomata että osaan kyllä yhden koneen hyvin (Junkke), mutta muut koneet eivät sujuneet niin hyvin. MLP oli hyvä paikka aloittaa. Odotukset oli ehkä paremmat kaudesta ja loppu oli shokki... Johtaja hylkäsi ja lopetti klaanin ennen kauden viimeistä peliä! Pelaajat olivat vihaisia ja halusivat jatkaa. Aksulle kuluu kai suurin kunnia että saatiin kausi kunnialla päätökseen. MLP-pelaajia on nyt mennyt muihin klaaneihin ja tulleet vakiopelaajiksi joten kai se on suurin asia mikä siitä jäi.

2. Liityitte MLP:n lopetettua liigassa peluunsa Burnin riveihin, joka on pelillisesti askeleen edellä alkuperäistä klaanianne. Miten olette sopeutuneet Burniin? Onko teillä jotain tavoitteita joukkueenne, tai itsenne, kanssa tulevaa kautta silmällä pitäen, vai lähdettekö sen suurempia miettimättä liikkeelle?
 Burn on hyvä klaani. Siellä pääsee voittamaan pelejä ja se on hyvää jatkoa edelliselle. Uusien koneiden opettelu on itselläni pääasia. Joukkueelta odotan strategista kypsymistä ja Etanat vois olla siinä avuksi, ollaanhan me heidän kakkosjoukkue. Nyt vaan palaveria ja harkkoja käyntiin Etanoiden kanssa, niin voidaan oppia mikä toimii ja missä on parantamista. Kauden tulostavoitteita ei ole. 1? Hymyilee

3. Lentelette usein liigaotteluiden ohella, ollen yksi "2 maailmansota" -huoneen vakiokasvoista. Jaksaako lentokonepeli innostaa niin paljon, että myös pelillisesti huonommassa seurassa jaksaa pelata?
 Kyllä vaan! Jos ei muita sitten kyllästytä kun aina samat kasvot peleissä. Mua se ei häiritse, vaan pelaan innolla useimpina päivinä muutaman pelin.

4. Pelailette useasti Junkers -koneella, jonka lentäjänä olette luoneet mainetta, mm voittaen palkintogaalassa Vuoden junkettaja -tittelin ja keräilemällä korkeita pistemääriä. Mikä on suhteenne koneeseen? Nautitteko sen käytöstä myös Munkkiliigassa?
 Aloitin lentsikan fokettajana niihin aikoihin kun salmit aina vaan viisti maata pitkin 2009-10. Jostain syystä silloin ne teki niin. Foketin 600+ syöksyen niiden perään. Sitten huomasin, että oli joitakin pelaajia jotka teki kovia pisteitä 800-1000+ Junkella. Aloin kiinnostumaan Junkella pelaamisesta. Junkke on: hidas, kömpelö, ampuu hitaasti. Luodin ruokaa... Niin ne kaikki luulee. Minäkin aluksi. Mutta kun sen oppii niin pisteitä alkaa ropisemaan. Viholliset kaatuu kun Junkketankki tulee vastaan... Nyt kun pelaan liigassa niin joudun opettelemaan muita koneita. Junkella pelaaminen jää vähemmälle, Alba, Brisse ja Salmi on useammin käytössä. Liigassa pääsee sitten Junkettamaan ja kivaa se on!

5. Mainitsette kuvauksessa yhdeksi harrastukseksenne internetshakin. Päättyykö täydellinen ottelu valkoisen voittoon vai tasapeliin? Pystyvätkö ihmiset päihittämään enää tietokoneohjelmat tässä hienossa pelissä? Kuinka tärkeä harrastus shakki teille on?
 Täydellinen peli on haave ja siihen ei pysty vielä pitkään aikaan miehet eikä koneet. Luulisin valkoisen voittavan aloitusedulla. Niin on päässyt käymään että tietokone on vienyt lopullisesti valtikan shakissa. Ei parhaat mestarit enää voita matseja konetta vastaan. Shakki on hyvä harrastus joka on ollut aikaa vievää, mutta antoisaa. Ei siinä varmaan hyväksi tule jos ei ole lahjoja, mutta kivaa se on.

6. Samassa kohtaa, kerotte myös pitävänne sähkökitaran soitosta ja maalauksesta. Toimiiko soitto naistennaurattajana, vai miksi teette sitä? Onko tiedossanne jotain remonttia lähiaikoina, jossa pääsisit loistamaan maalaustaidoillanne?
 Kitaran soitto kerää kyllä naisia ympärille varsinkin näin kesällä ulkona soittaessa! Freskomaalaus tais olla muotia viimeksi barokkiaikana. Sitä vois kyllä kokeilla. Olen jo katsellut tekniikoita kirjoista. Antakaa seinä maalattavaksi, vaikka ilmaiseksi!

7. Nimimerkkinne on Aristotele77, joten se lienee peräisin antiikin filosofista Aristotelesta. Onko hän vaikuttanut jotenkin elämääsi, vai mistä tuollainen käyttäjätunnus?
 Siihen liittyy traumaattinen tarina: Ensimmäisellä ala-asteen englannintunnilla opettaja antoi oppilaille englannistetut nimet. Yrjöstä tuli George, Elisasta Elisabeth, minun nimestäni Ari, tuli: Adrian. Sanoin opettajalle eikö Aristoteles olisi parempi, niin se korjasi sen olevan kreikkalainen nimi ei englantilainen. Ja, niin sitten opettaja kutsui minua ekat tunnit Adrianiksi. Arvaa olenko Adrian vai Aristotele prkl!

8. Aikaisemmin haastatellun pehmon tapaan, olette myös iäkkäämästä päästä oleva käyttäjä Aapelin mittapuulla. Palaako hermot koskaan tietämättömiin junnuihin? Häiritseekö teitä ylipäätään se, että keskiverto lentsikkalainen on teitä reilusti nuorempi?
 Periaatteessa ei se häiritse. Usein kysytty kysymys on: Oletko oikesti syntynyt -77? Vastaus: Olen. En ota useinkaan osaa näiden nuorempien kovisteluihin ja toisten nimittelyihin. Säilyy joku rauha maanpäällä. Ja ilmassa.

9. Olette useasti lentokonepelissä hiljaa, antaen puheenvuoroon äänekkäämmille lentäjille, ettekä ole myöskään kirjoitteleet viestejä Munkkiliigan foorumeille. Onko tuo suuniteltu juttu, vai oletteko ujo? Millaisena koette lentsikkayhteisön?
 Olen edelleen 32 vuotias hahmosivuni mukaan. Aktiivisuus on luokkaa: päivitys kerran kolmessa vuodessa. Hiljainen olen kyllä luonteeltani arkielämässäkin. "Lentsikka yhteisönä" voi olla jonkun gradutyö tulevaisuudessa. Minulle se on avoin kysymys.

10. Mitä Munkkiliiga merkitsee teille?
 Se on mystinen asia niille jotka ei siitä tiedä ja on se ihmetyksen aihe myös siitä tietäville.

TenG on muotoillut ja suurilta osin keksinyt kysymykset
tallennettu

Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan.

jääkuningatar

TyQ- kieli                      =  suomennos
jääkuningatar (naisesta) =  henkilö, joka on voittavan tiimin
pakkasherra (miehestä)      ainoa miinuksilla oleva pelaaja.

Lähde: Pehmon sanakirja


Tee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista.

Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #93 : 28.08.13 - klo:18:50 »

roeeelqvn:n haastattelu:

http://marsu.zerodistance.org/20132/roeelqw_uncut.mp3

Pätkä on normaalista poikeiten leikkaamaton. Haastattelusta julkaistaan myöhemmin editoitu versio
« Viimeksi muokattu: 28.08.13 - klo:18:54 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #94 : 30.08.13 - klo:22:27 »

Kakkoskierroksen TyQ-Nokka, P-K-MunQ, Etana-D2ve, F.L-F.L2, Kalja-SatQ, Dove-Burn! otteluiden ennakointia

http://marsu.zerodistance.org/20132/kierros2ennakko.mp3

(Tengsinge & latesofi & Larens & pallosalama & roeeelqv)
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #95 : 31.08.13 - klo:16:37 »

[Dove] Fär

1. Jotkut ovat luonnehtineet Dovea edellisiä kausia vahvemmaksi ja ensimmäinen kierros antoi viitteitä siitä, että näin todellakin saattaisi olla. Joko uskotte että Dove pystyy ottamaan niskalenkin kaikista keskikastin tiimeistä ja murtautumaan aina A-playoffeihin saakka? Onko klaani todella vahvistunut, sillä ulospäin katsottuna näytätte saaneen vaan pari inaktiivisa oldschool pelaajaa, jotka eivät välttämättä ole edes vahvistuksia? Nähdäänkö R-Ankkaa ja Hedonistiä pelikentällä?
Noh, arvelen kyllä, että olemme parantuneet viimekaudesta. Sijoituksetsa en osaa sanoa yhtään mitään, ehkä 5-6 sija olis tavoitteena. Yritämme tosissaan voittaa nämä ns. "helpot pelit" ja päästä mahdollisesti A-sarjaan. Hedo kyllä lupaili että tulee peleihi, mutta Ankasta ei mitää tietoa, pitää kattoo jos ne joskus ilmestyisi. Eihä me tarvita ku 3 pelaajaa peliin + 1 tuuraus D2velta niin se on siinä.

2. Monien ihmetykseksi, D2ve palasi kuin palasikin ilmoihin, saaden pari Doven avainhenkilöä riveihinsä ja värväämällä Fizzistä muutama fokettaja. Missä vaiheessa päätös D2ven palaamisesta syntyi ja miten koko prosessi eteni? Onko teillä todellakin edellytyksiä pärjätä kahden lentueen voimin syyskaudella?
Noh, D2ven päätin tuoda juuri vähän ennen kun liiga alkoi. Kyselin Larelta että haluisko hoitaa noit johtajan hommii, oli eka epävarma mut lopulta sit suostu. Niinkuin tuossa äsken mainitsin, että hyödytään D2vesta paljon, jos meiltä ei saavukkaa neljää pelaajaa. D2vallakin menee toivon mukaan hyvin jos (evo) aksu jaksais ilmottaa peleistä jatkossa ajoissa, niinku o vissii alkanu tekemäänki, muuten D2ve on loistava posse (mut huonompi ku Dove silti)

3. Virallisesti teitä ei ole merkattu D2ven johtajaksi, mutta olette viis veisanneet admien kehoituksista ja ilmoittaneet usein pelaajia itse siihen. Huhut kertovat, että menitte niin pitkälle että lisäsitte Nalayanan ja Gruusomin D2ven kokoonpanoon, kysymättä asiaa ensin D2ven johtoportaalla. Onko huhuissa perää, vai onko tämä tasoa "lööppijuttu"? Kuinka vahva kontrolli teillä on ylipäätään ykköslentueen lisäksi, myös kakkoslentueesta?
Heh, mielenkiintoista. Tuskin D2velaisilla mitään Gruusomia ja Nalaa vastaan, joten päätin sitten itse ilmoittaa ne. Oon kans ilmottanu molemmat klaanit eli Dove sekä D2ve ovat mun omistuksessa ja saan vissiin tehdä niille mitä haluan? Joten en oikee tiiä mitä nää vitun admin evot inisee.

4. Dove-organisaation sisältä on kuulunut ihmetystä siitä, että Dovella on foorumialueensa jonka D2velaiset näkevät, mutta toisinpäin asia ei toimi samalla tavalla. Onko päässänne käynyt jokin oikosulku kun järjestitte oikeudet noin, vai olitteko virallisia asiakirjoja allekirjoittaessa humalassa? Kuinka vauhdikkaita Doven sisäiset alueet noin muuten ovat?
Siis nyt en ymmärtänyt, mut tarkoitat vissiin sitä että, D2velaiset näkevät Doven alueen mutta me emme näe D2ven? Mun tietääkseni asia ei ole niin, vai onko? heh ihan sama ei kiinnosta. Doven alueessa tapahtuu kaikkee kummaa ja mukavaa, jota ette saa koskaa tietää.

5. Kuulutte laadukkaiden lentokonepelaajien massatuottajan, PK-seudun asukkaisiin, eläen siinä kenties kaikkein kadehdituimmassa kunnassa, Espoossa. Mikä tekee meistä etelässä asuvista lentäjistä niin paljon parempia kuin muun Suomen piloteista? Uskotteko ylipäätään, että olemme samaa rotua, noiden saastaisten ja kömpelöiden maalaisten kanssa?
Siis ei todellakaan olla samaa rotua ku noi evot yms. Meissä Espoolaisissa on se luonnollinen lahjakkuus vaan, jota ei voi selittää. Espoolaisia tähtipelaajia (mm. Synnoeve) kuuluu ehdottomasti lentokonepelin parhaimmistoon.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #96 : 31.08.13 - klo:17:58 »

Kautta edeltävissä joukkuekohtaisissa puinneissa, esitettiin erilaisia mielipiteitä jotka olivat enemmän tai vähemmän todenmukaisia. EINSTEIN koki velvoitteekseen kommentoida muutamaa esiin tullutta asiaa Pohjois-Koreaa koskien.

[P-K] EINSTEIN

Väite 1: Joukkueen johto kunnioittaa diktaattoreita ja ihannoi heidän saamaansa henkilökulttia. Suuri vaikutusvalta pienellä joukolla ja tiukka kuri ovat merkkejä vahvuudesta, jota myös Munkkiliigassa pelaava Pohjois-Korea haluaa edustaa, tai ainakin haluaa antaa ulospäin kuvan siitä.
Diktaattoreitten kasvattama henkilökultti on asia jota arvostamme, meillä johto ei kuitenkaan ota diktaattoreista mallia. Emme kuitenkaan paljoa arvosta toisenlaisia mielipiteitä, sillä nehän ovat automaattisesti vääriä jos ne poikkeavat meidän mielipiteestä. Tämä voi kuulostaa ylimieliseltä ja itsekeskeiseltä ajattelu tavalta, mutta eiköhän moni ole huomannut kellä liigassa aivotoiminta on hieman korkeammalla tasolla kuin muilla.

Väite 2: Pohjois-Korea nimi kuvastaa joukkueen sisäistä vallanjakoa. Johtajat päättävät tai pyrkivät päättämään kaikesta itse, lyttämällä pelaajien mielipiteet täysin ja tekemällä asioita pelkästään oman mielensä mukaisesti. Vastarannan kiiskien kurkut viilletään auki ja ruumit poltetaan roviolla.
Porukan erilaisuus tuo erilaisia mielipiteitä keskuuteemme, jotkut niistä on hyviä kun taas toiset ovat aivan naurettavia. Otamme huomioon kaikkien sanan, mutta jos ne eivät miellytä niin sillon niihin ei edes jaksa ottaa kantaa. Fiksut ideat ovat arvokkaita ja niitten antajat saavat positiivista palautetta. Pallon mielipide on hyvin arvokas keskuudessamme, arvokkaampi mitä hän itse voi luulla.

Väite 3: Joukkueen johto on katkeria ML:n päättäjiä kohtaan ja haluaa kulkea omaa polkuansa, nauttien jopa "kaltoinkohtelustaan", joka lähentää johtoportaan suhteita. PK ei ole liigassa kerätäkseen ystäviä tai postikortteja jouluksi, vaan on mielummin vihattu joukkue kuin väritön, mauton ja hajuton.
Jotkut päättäjät ovat hyviä, kun taas toiset eivät ole.. Arvostamme päättäjänä tätä laupiasta Samarialaista, sorrettujen puolustajaa, häntä joka ei yritä dominoida koko liigaa ja koita pelata uhkia pois, Tengsingeä. Valitettavasti se on aina näin, kun on todella hyvä päättäjä, on sille myös se vastakohta, Latesofi. Emme tulleet liigaan kehumaan ja vääristelemään muitten mitättömiä taitoja, vaan antaman kylmiä faktoja ja kertomaan miten asiat on.

Väite 4: Klaanin koostumus on valtavan erikoinen; löytyy EINSTEINia, Growwia, pallosalamaa, Tähtiyksikkö yms. PK on pelaajistoltaan liigan erikoisin ja kenties värikkäin joukkue. Vastaavaa rosteria ei tulla näkemään ehkä koskaan ja moni on päätynyt lentueeseen useamman sattuman kautta.
Tähän on helppo vastata.. Fiksut ja erikoiset ihmiset vetävät fiksuja ja erikoisia ihmisiä puoleensa, ei mitään sen kummempaa.. Yhteistä meillä kaikilla on ainakin se, että kaikilla on erinomainen musiikkimaku ja viisaat mielipiteet asijoihin..

Väite 5: Erilaisten persoonien ja räiskyvien henkilöiden vuoksi, klaanin henkilökemioita ei ole helppo sovittaa yheen. Persoonia on niin moneen lähtöön, etteivät he edes tunne toisiaan. Vaara riitatilanteisiin on olemassa, jos pelit eivät mene kuten pitäisi.
Riitoja ei tule kun klaanin sisäisen ilmapiiri pysyy positiivisena ja pelaajat ovat tyytyväisiä johdon tekemiin päätöksiin. Aina sillon tällöin pitää silittää ja antaa myös keksejä.

Väite 6: Pohjois-Korea on Munkkiliigan klaaneista se vaikeimmin arvioitavissa oleva. Muuttuvia tekijöitä on paljon ja kauden alla tapahtuvat asiat vaikuttavat loppusijoitukseen paljon. Potentiaalia aina mustasta hevosesta aina yhdeksi historian suurimmista flopeista.
Suurimman flopin mahdollisuudet ovat hyvin pienet.. Helppoja voittoja on niin paljon. Meillä on ollut vasta yksi peli joka oli aivan täysi fiasko, sen perusteella arviointi osoittaa vaan tyhmyyttä. Etanat eivät olleet kovin ylivoimaisia ja kyllä hekin kaatuvat kun peli alkaa sujumaan ilman takkuilua. Helppoja voittoja tulee olemaan: Dove, D2ve, burn, TyQ sekä SatQ.

Väite 7: Etukäteen tarkasteltuna pelaajamateriaali on liigan kuudenneksi laadukkainta, mutta voitot keskikastin joukkueista (Burn, Dove ja TyQ) eivät tule helpolla. A-playoffeihin eteneminen todella pienellä marginaalilla ja siellä putoaminen puolivälierissä vaikuttaa todennäköiseltä skenaariolta.
Sanottaisiinko, että yksilötaidoilta paljon laadukkaampaa kuin kuudenneksi. Jopa top klaaneista löytyy surkeampia pelaajia kun meidän porukasta, tästä erimieltä olevien kanssa voidaan pitää lehdistötilaisuus, tehkää kiva ja suora jono tonne lentoQ aulaan niin vastaan itkuihin.. Keskikastin joukkueista en usko olevan meille minkäänlaista vastusta.

Väite 8: Tiimi ei ole stabiilimmasta päästä. Räjähdevaara on olemassa, joka voi purkautua ja johtaa jopa valkeittentekoon, kauden keskeyttämiseen tai mielenosoituksiin. Klaanin ottelut tarjoilevat vauhtia ja vaarallisia tilanteita, eivätkä takuulla ole helpoimmasta päästä pelivalvojan näkökulmasta katsottuna.
Nään hyvin loukkaava vihjailla valkoistentekoa kun meidän klaanista puhutaan, eiköhän ne valkoistentekijät löydy aivan eri porukoista *kröhm* (Burn!).. Keskeytymis mahdollisuudet ovat hyvin pienet, enkä usko ollenkaan, että niin tulisi tapahtumaan niin kauan kun koulu ja minä pysymme johdossa. En nää mitään eroa meidän valvomiseen kun muittenkaan. Ainut ero on pelin laadukkuus ja mahdolliset huvittavat ja viisaat letkautukset joita suustani saattaa pelin aikana tulla.

Väite 9: On epävarmaa ketkä tulevat paikalle, pallosalamaa lukuun ottamatta. Koostumukset otteluiden välillä ja jopa sisällä, voivat vaihtua rajusti. Todennäköisesti klaani ei kuitenkaan kärsi pelaajapulasta missään vaiheessa kautta.
Pallosta ei ole epäilystäkään, pallo tulee vaikka mikä on. Huhut kertovat, että pallo nähtiin 24h ennen pelin alkamista jonottamassa aulassa. Hänen motivaationsa on ihailtavaa.. Oletus on kuitenkin, että paikalle pääsee aina tarpeellinen määrä. Minun paikalla olo ei ole aina niin selvää kun pelit on viikonloppuna jollon on hieman muutakin tekemistä.

Väite 10: Toistaiseksi vapailla markkinoilla oleva entinen taiturilentäjä, Extraordinary, sopisi joukkueesenne kuin nenä päähän. Extra edustaa koko komeudessaan juuri klaanissa vallitsevaa erikoisuutta ja maahanmuuttomyönteisyyttä. PK:n puolelta on tarjottu loppukauden kestävää sopimusta herralle.
En oikein tiedä tuosta.. Oma mielipiteeni asiaan on aika, no.. tuota sanottaisiinko kielteinen. Extra on aika tavallinen kaduntallaaja ja hänellä ei olisi mitään erikoista tarjottavaa klaanillimme. Voisi sanoa, että hän on lammas siinä missä muutkin. Kyllä hän ehkä sinne mahtuisi, mutta en oikein tällä hetkellä usko.. katellaan..

P.S Terkkui kaikille ihanille daa <3 IIH
« Viimeksi muokattu: 21.09.13 - klo:01:50 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #97 : 05.09.13 - klo:15:38 »

[SatQ] Tazd

1. SatQ jatkoi syyskaudelle saakka, vaikka latesofi väistyi johtajan pallilta tovi sitten. Olltiinko missään vaiheessa lähellä tilannetta, että SatQ olisikin jättäynyt pois tältä kaudelta? Miten koette yhteistyönne vähenemisen TyQin kanssa, vaikuttavan klaaninne? Voitteko selvitä tilanteessa, jossa joudutte olemaan itsenäisempiä?
Ei ollut missään vaiheessa aikomustakaan lopettaa. Jatketaan niin pitkälle kuin jaksetaan tai pysytään pystyssä. Hymyilee Ei se luultavasti paljoa haittaa joukkuettamme koska ollaan kuitenkin niin uusi joukkue että ei olla vielä kunnolla sopeuduttu liigaan. Luultavasti voisimme olla ilman TyQiä tai MunQia koska eivät ne hirveänä ole meitä auttaneetkaan.. TyQ kyllä jonkin verran mutta ei kuitenkaan liikaa. Hymyilee

2. Myös muita muutoksia nähtiin johtoportaassa, nimittäin Chessmate siirtyi tilallenne johtajan paikalle ja ryhdyitte itse varajohtajaksi. Miksi näin? Tuleeko tämä muutos tulee muuttamaan joukkueenne sisäisiä valtasuhteita? Päätättekö kahdestaan kaikesta, vai otatteko huomioon myös muut?
Koska itsellä ei olisi ollut tarpeeksi aikaa hoitaa kaikkia hommia. Hommat menee kuitenkin suunnilleen tasan. Yhdessä päätetään kaikki asiat. Pelaajilla ei ole nokan koputtamista siihen asiaan. Hymyilee

3. SatQussa nähtiin kesäkaudella kovemmista klaaneista tuttuja nimiä, heidän jättäytyessään joukkueensa kanssa pois kesän huveista. Kertooko se tiiminne vetovoiman lisääntymisestä, kun saitte myös kokeneempia kasvoja joukkoonne, olkoonkin että lyhyemmäksi ajaksi?
Kovempien pelaajien SatQuun tuleminen on oikeastaan minun "syy", koska pyysin esim. Kirsiä mukaan ja Kirsi tuli mukaan ja sai jotain aikaiseksi mutta ei oikein päässyt kyllä pelaamaan oikein. :ashamed:

4. Värväsitte klaaniinne ennen ensimmäistä ottelua hieman yllättäenkin ifreetin, joka on etsinyt jo tovin itseään tultuaan Kaljojen hylkäämäksi. Kenen ansiosta saitte hänet klaaniinne? Oletteko ylpeä siitä, että joukkueessanne pelaa henkilö, joka poistui kesken liigaottelun minigolfiin, jättäen teidät alivoimalle?
Kuten Kirsiäkin kesäkaudella niin pyysin Ifua mukaan lentueeseemme ja Ifu sana että tulee mukaan. Aattelin aluksi että onko toi tosissaan ja laitoin viestiä että "oikeestikko haluat" tai jotain tonnepäin ja se sano että joo. Ymmärrän että ifua ei oikeen kiinnosta niin paljoa pelata meidän kanssa koska ollaan hiukan huonompi tasosia kuin kaljat :p

5. Teidän ja tulokasklaani Vesinokkaeläinten välillä, on vaikuttanut olevan pientä kilpailua toistenne kanssa. Pääsette mittelemään paremmuudesta heidän kanssaan vasta kymmenennellä pelikierroksella, mutta nyt vaikuttaa siltä että he ovat koventuneet siinä määrin, että voitto tulee olemaan kovan työn takana. Mikä on tällä hetkellä ykkösvastustajanne? Kykenettekö saalistamaan erävoittoja tällä kaudella?
Pelaamme omaksi iloksemme mutta olen jostakin syystä alkanut ns. vihaamaan nokkia koska ovat meidän kilpailijoita. Ensimmäiseksi ainakin haluaisin kokeilla TyQia vastaan pelata ja näyttää pelaajiemme taidot :coffee: F.L-SatQ matsia en odota oikeastaan ollenkaan. :p Jotenkin vaan tuntuu että matsi on meidän mielestä todella tylsä. Koitamme taitojemme mukaan hankkia niin monta erävoitto kuin suinkin voimme. Hymyilee

6. Olette vasta 11-vuotias, eli ilmeisesti vielä ala-asteella. Koetteko sulautuvanne sujuvasti lentsikassa muiden joukkoon, kun keskuudessamme on myös toista ääripäätä olevia ihmisiä? Paljonko kuukausirahanne on?
Ala-asteella vielä ollaan ja siellä KKJ eli koulun kovin jätkä Hymyilee leve&#228;sti Omasta mielestäni sopeudun liigaan hyvin mutta joistakin henkilöistä en vain jostain syystä pidä. Mulla ei ole oikeastaan mitään kuukausirahaa tai muuta.. Raaka työ sen rahan mulle tuo. Hymyilee leve&#228;sti

7. Seuraatte foorumikirjoittelunne perusteella hiukan ison lätäkön takanakin tapahtuvia asioita, eli jääkiekkoliiga NHL:n tapahtumia. Miten teitä voi kiinostaa liiga, jonka otteluita ei ole oikein mahdollista nähdä paikan päällä? Valvotteko koskaan äidiltä salaa, nähdäksenne yöllä tulevat änärimatsit? Mitä mietteitä teillä on liigan suomalaisista kaudella 2013-14?
Mitään matsia en ole mistään liigasta paikan päällä katsonut joten se ei minua niinkään haittaa. Joskus tulee valvottua jos hyvä tuuri käy ja ei jää kiikkiiin. Kovimpia tulokkaita on ehdottomasti Barkov ja kovin pelaaja ehkä Mikko Koivu. Maalivahdeilla on loistavia mahdollisuuksia Vezinaan ja muihin molareiden palkintoihin. Hymyilee

8. Kertomanne mukaan, liikunta on koulun oppiaineista eniten mieleesi. Oletteko voittamaton polttopallossa? Lyöttekö pesäpallossa pallon aina lähellä olevalle parkkipaikkalle asti? Valitaanko teidät aina ensimmäiseinä joukkueita muodostettaessa?
Polttopallossa mut valitaan yleensä vasta viimesten joukossa eli olen siinä aika haka. :p
Pesäpallo ei oo mun laji mutta kyllä sitä ehkä saattas vaikka kunnarin tai pari saada. Yleensä jos puolet huudetaan niin olen ensimmäisten joukossa Hymyilee

9. Ikäisellänne pojalla, on takuulla rutkasti harrastuksia vapaa-aikansa tappamiseksi. Yksilö- vai joukkueurheilu? Harrastatteko urheilua monipuolisesti, vai oletteko ehtineet löytämään mitään lempilajeja?
Enemmänkin toi joukkueurheilu on mun mieleen saa kuitenkin kavereita ja myös tuntea sen koko joukon ilon kun maali tulee vaikka futiksessa. Hymyilee Harrastukset on minulle aika laaja käsite koska asun kuitenkin niin syrjäseudulla että vanhemmat ei pääse kuskaamaan minua aina jonnekkin.
Tässä nyt jotain harrastuksiani... Futis, lätkä, salibändy, uinti ja ammunta. Ammunta on oikeastaan vaan sitä että kotipihalla ilmakiväärillä paukuttelen tauluun. :coffee:

10. Millä säällä on paras pelata lentokonepeliä?
Ehkä sateessa :coffee: Ei oo kukaan sanomassa että pitää lähteä ulos kun on hyvä ilma xD
Riippuu tietenkin päivästä. Jotku päivät on raskaita niin että ei meinaa jaksaa enää alkaa pelaamaan. Hymyilee

Kiitoksia Tengulle!
« Viimeksi muokattu: 05.09.13 - klo:15:43 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #98 : 05.09.13 - klo:20:41 »

The Legend JJL

1. Jätitte juuri F.L2:n, vedoten teitä hetken riivanneisiin lagiongelmiin. Oliko eroamisen taustalla mitään muuta, josta me emme tiedä? Kuinka uskotte poistumisen vaikuttavan entisen joukkueenne iskukykyyn? Pidättekö paluutanne Munkkiliigaan onnistuneena?
En minä nyt ihan oikeasti pelkkään lagiin lopettaisi, mutta tämä nyt jääköön viralliseksi selitykseksi.
CONST on hyvä johtaja. Hän on laskelmoinut minun ja Kustin poistumisen ajat sitten, joten iskukyky ei tule kärsimään tappioita... Yhden pelaajan poistuminen on valitettavaa, mutta kahden lähtö on vain tilastoa.

Ei paluuta kovin onnistuneena voida pitää, kun Pehmeiden Jänisten ilmoitus siirtyi suoraan Kulmanurkkaukseen...

2. Monesta muusta ajanjakosta poiketen, ML:ssa vaikuttaa nyt olevan oikeasti useampi joukkue, jolla on realistiset saumat napata mestaruus. Näettekö itse tilanteen niin, että kärki olisi tasainen? Arvostatteko mitään klaania ylitse muiden, tässä kovan kilpailun tilanteessa?
En tietenkään näe. Kärjessä kamppailevat Kaljat ja Etanat, mikäli oikeasti realistisia ollaan. F.L ja MunQ ovat ihan kivoja, kun jaksavat monen vuoden jälkeen vielä yrittää =)

3. Olette olleet vaikuttamassa Munkkiliigassa jo hyvin pitkään, ehtien pelata monenlaisissa otteluissa. Onko teillä mitään muistoa, kuten pari vuotta sitten saalistamamme ML-mestaruus, joka olisi ylitse muiden? Ovatko hetkenne liigassa olleet edes ruusuisia?
Tuosta mestaruusottelusta en paljoa muista. Yritin vain ampua koneita alas, joukkueiden pistemittarit pyörivät ja jos onni soi, niin erän päätyttyä saatiin enemmän pisteitä. Paremmin muistan samalta kaudelta ottelun KKK:ta vastaan, missä kesken erän joukkuettaan pelastamaan tullut kellonaika jakeli minulle n. 100 pistettä yhdellä lennollani.

Eniten muisto minulla ajalta 2007-2008 ja nämä muistot ovat ne ruusuisimmat. Mainittakoon näistä nyt vaikka DF-liigaottelu RAID'ia vastaan, jolloin testasimme ensimmäisen kerran neljän bristolin taktiikkaa.

4. Kuulutte lentokonepelin vanhempaan kaartiin ja olette antaneet sen suuntaisia lausuntoja, että arvostatte alkuaikojen lentäjiä äärimmäisen korkealle. Miten suhteuttaisitte eri aikajaksojen pelaajat ja klaanit keskenään? Pärjäisikö takavuosien F-18 nykyliigassa? Pidättekö ylipäätään nykyistä Munkkiliigaa kovatasoisena?
Ennen oli huomattavasti taitavampia pelaajia. Heistä aktiivisimmat pelasivat 8 tuntia päivässä ja siinä vääjäämättä kehittyykin. Nykyiset jaksavat pelata yhden erän SP-peliä 2-3 kertaa viikossa ja siksi eivät voi yltää samalle taitotasolle.

Liigatiimit taas ovat huomattavasti kehittyneempiä kuin entiset. Tämä on joukkuepeli ja taktiikalla voi saavuttaa enemmän kuin taidolla. Sen on F.L:kin lähes joka kausi todistanut. Mikäli muinaisaikojen taktinen edelläkävijä F-18 laitettaisiin liigaan noin vain, niin jäisi se jotakuinkin kuudenneksi. Joukkueen sisällä vallitsi vahva kilpailuhenki ja epälooginen hierarkia, mikä söisi tiimin menestystä nykyliigassa. Jos F-18:lle annetaan mahdollisuus pelata toinenkin kausi, menestyisi se jälkimmäisellä huomattavasti paremmin - varmaan veisi mestaruuden.

5. Pari vuotta sitten, totesitte kesken F.L:n liigaottelun teamchatissa koko tiimin järkytykseksi, että peliotteenne eivät välttämättä ole parasta luokkaa, koska pelaatte ainoastaan yhdellä kädellä ja pidätte toista selkänne takana. Kai kyse oli ainoastaan yksittäisen matsin kokeilusta, eikä mistään laajamittaisemmasta operaatiosta? Suositteletteko kiireisille ihmisille yhdellä kädellä pelaamista, että toinen vapautuisi muuhun puuhailuun?
Ai tämä jäi oikeasti vaivaamaan sinua näinkin pitkäksi aikaa? Hymyilee leve&#228;sti
Potkujen pelossa en uskaltanut myöntää, mutta kyseessä oli toistuva paha tapa. Kevyemmissä otteluissa Junkersilla pelaaminen hoitui helposti yhdelläkin kädellä, joten miksi vaivautua käyttämään toista?

Suosittelen opettelemaan yhdellä kädellä peluuta. Kannattaa hankkia vielä kaksi konetta, niin toisella voi yhtä aikaa pelata ja toisella... tehdä jotain muuta. Oon kuullut kanssa huhua, että talouspaperi olisi hyvää pyyhkimiseen.

6. Olette ajoittain jakaneet kritiikiä ML-yhteisön suuntaan, sanoen että siihen on vaikea sopeutua ja lisäksi moittien mm EINSTEIN:in saamaa kohtelua. Koetteko että kaltaisenne, hieman omissa maailmoissa olevan ihmisen, on vaikea olla tälläisessä seurassa? Näettekö koko tämän synkän yhteisön joukossa, yhtään valoa?
Sun kannattaisi kysyä mieluummin FireStromilta, onko omissa maailmoissaan olevalla vaikeaa. En tiedä mihin kategoriaan itseni ja Elnin laittaisin, mutta vaikeaa meillä näyttää olevan. Mulla ongelmat alkoivat siitä, kun Gents8 sanoi mulle aulassa "Moi Lege, mitä kuuluu?". Enkä tiennyt, mitä vastaisin loukkaamatta häntä, kun en edes tyyppiä pahemmin tuntenut Surullinen Sitten ajattelin totella sinua herra Tengsinge edes yhden kerran ja lopetin turhan vaikeasti ajattelemisen... Tässä sitä sitten ollaan... Väärinymmärrettynä ja hyljeksittynä.

Mitään valoa en näe missään, synkkenee vaan...

7. Lentokonepeli ei varsinaisesti ole tunnettu minään varustelajina, mutta älykkäänä ihmisenä haluatte varmastikin ottaa yliotteen muihin pilotteihin nähden, jokaisella mahdollisella sektorilla mistä etua on revittävissä. Millainen peliasuste teillä on otteluita varten? Käytättekö esimerkiksi jotain erityisiä sukkia, sen mukaan mikä klaani on vastassa? Katsotteko aina meteorologian ennustaman sään, peliä edeltävänä iltana?
Älykkäänä ihmisenä tiedän, mitä kätevä osaa tehdä. Tiedän, että Lentokka on varustelaji. Itse en varustaudu, eikä säätäkään ole ollut tarpeen katsoa, kun en ole enää joukkuetta johtanut.
Extrahan pelasi vai pilvettömällä säällä ja Banaani ei pelannut, jos satoi.

8. Teidän ja liigaan ainakin vielä kuulumattoman, Synno "mestari" even, välille on vedetty vahvoja kytköksiä, epäillen että olisittekin sama henkilö. Miltä tuntuu tulla epäillyksi, yhdeksi lentokonepelin tämän hetken valoisammaksi tähtipelaajaksi? Oletteko tuplia?
Valoisin pelaaja.. Joo... Tietysti siinä on oma logiikkansa, että itse professori pimeys ja valoisa hortonomi jotain sukua toisilleen olisivat...
Tähän sopisi entisen Munkkiliigamoderaattorin, Creazuren viisaat sanat:
"...Joo kyllähän me tuplinick olemme. Minähän puolustan teitä opossumi nimimerkillä ja sitten haukun omallani."

Jos mielin päästä Pehmeänä Jäniksenä liigaan, niin minun on ehdottomasti kiellettävä olevani kenenkään tupla.

9. Yleensä ihmiset harmittelevat alkoholia nauttiessa seuraavana päivänä tulevaa pääkipua, mutta ette te: olette todenneet F.L:n alueella, että yritätte joskus tarkoituksella saada päänne kipeäksi. Yritättekö tuon myötä saada sairauslomaa, vai teettekö tieteellisiä kokeita itsellänne? Onko teillä muita, jota joku voisi luonnehtia hieman oudoksi, tapoja koittaa rajojanne?
Mä en niitä pääkipuja valita, koska mun pääni ei tule kipeäksi vaikka kuinka yrittäisin Surullinen
Teen tieteellistä koetta selvittääkseni pääkivun rajaa ja tämänhetkisen hypoteesin mukaan sitä ei voi saavuttaa.

En tiedä vastaako tämä kysymykseen, mutta yleensä kun esimerkiksi pelaan tietokoneella, niin minulla kuulemma varpaat suussa. Voitte vain arvailla, millä kehonosalla painan välilyöntiä Lentokkaa pelatessani Iskee silm&#228;&#228;

10. Millä tahansa mittarilla mitattuna, olette pelimies kovimmasta päästä, jättäen jopa Extraordinaryn kakkoseksi. Harmittaako teitä että Extran paluun myötä, voitte jopa joutua valitsemaan näiden missien väliltä, hänen haaliessa osan itselleen? Koetteko ylipäätään olevanne samalla aaltopituudella, ML:ssa pelaavien kaunottarien kanssa?
Huolestuttaa. Extran ollessa Aapelissa laskin hänellä olleen yhtä aikaa yli 20 nettideittiseuralaista. Vaikka minulla on ollut muutama vuosi aikaa kiriä samaan tai ohitse, niin en ole päässyt lähellekään.

Luulin olleeni samalla aallonpituudella Myyn ja Rammin kanssa, mutta he bluffasivat. Netissä naisten kanssa seurustellessa tärkein ei ole se synkkaako, vaan se montako kiloa nousee kylmiltään, paljon kulmasputu on yli 180 asteen ja juokseeko lenkillä nopeammin kuin 36 km/h. Photshopilla väännelty omakuva on plussa, mutta Paintilla piirretty parhautta.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #99 : 07.09.13 - klo:12:41 »

Kakkoskierroksen D2ve-Nokka, Etana-MunQ, TyQ-F.L2, P-K-SatQ, F.L-Burn ja Kalja-Dove otteluiden ennakointia

http://marsu.zerodistance.org/20132/kierros3ennakko.mp3

(Tengsinge & pallosalama & roeeelqv)
tallennettu
pallosalama
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 750


PC ♥


Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #100 : 07.09.13 - klo:22:59 »

Roen kaakaotarina
Varoitus, varsin sotkuista keskustelua!
tallennettu

(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Hymyilee
Lainaus käyttäjältä: Stephen King
Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415
Lainaus käyttäjältä: Crayak
There must be a game. If there is no game there is nothing for me.
[22:48] <@Adju> oon robotti
Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät
<Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä
<mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans
1986 - No brave new world, no brave new world.
2000 - A brave new world, in a brave new world

jeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #101 : 07.09.13 - klo:23:58 »

[P-K] kouluontyhmää

1. Toitte tulokasklaani Pohjois Korean mukaan, vaikkei teillä ole aikaisempaa johtajakokemusta - ainakaan Munkkiliigasta. Miten päätös syntyi? Tuntuuko tällä hetkellä että menettelitte oikealla tavalla, ilmoittaessanne P-K:n syyskaudelle?
No olihan tuolla rankkingkaudella tuo Puppe. Einsteinin kanssa halusimme ehdottomasti samaan klaaniin, mutta mihinkään kunnon klaaniin ei ollut tilaa kahdelle tai ne eivät kelvanneet vaativaan makuumme. Sitten alettiin puhua tuon Herran kanssa ja hän muistaakseni ehdotteli tuota klaanin perustamista ja kertoi, että hän menee Exen kanssa samaan klaaniin. Noh, siinä vaiheessahan meitä oli jo 4 ja täytyi ottaa enään pari. Saimme lisää hyviä pelaajia ja toimme klaanin kaudelle, päätös oli hyvä.

2. Vaikuttaa siltä, että olette läheisissä väleissä toisen häirikkökakaran, EINSTEIN:in kanssa, joka toimii myös P-K:n johtoportaassa. Oletteko kaikkien aikojen johtajaduo? Olisitteko pelanneet liigassa, jos EINSTEIN:in bannit olisivat jatkuneet vielä pitempään?
Olisin pelannut, mutta liiga tuskin enään pystyssä, jos einin bannit olisivat jatkuneet. MunQ-Mafia kuitenkin ymmärsi, että Einin päästäminen banneilta on pienempi paha, kuin se mitä tulisi tapahtumaan jos ne jatkuisivat. En yllättynyt kun pääpaha ei edes viitsinyt ilmaantua chattiin missä aiheesta keskusteltiin.
Minä ja Eini olemme synnynnäisiä johtajia ja loppujenlopuksi erittäin samanlaisia, yhdessä olemme todellakin kaikkien aikojen paras johto.

3. Onnistuitte kuin onnistuittekin kukistamaan toisella pelikierroksella MunQin, vaikka olitte mm itse veikkanneet saalistavanne ainoastaan yhden pisteen. Mikä oli avain voittoon? Uskotteko että ensimmäisen kovemman päänahan myötä, P-K otetaan toissaan myös tasokkaimpien porukoiden keskuudessa?
Minähän olen aina ihmetellyt miten MunQ pärjää niin hyvin. Pidän esimerkiksi Pehmoa sopivaksi TyQiin(anteeksi Pehmo), tämä osittain johtuu siitä, etten ole nähnyt pehmoa tositoimissa. Tuo ensimmäinen peli Etanoita vastaan oli meiltä täysi fiasko, sillä olihan se ensimmäinen peli yhdessä, eikä taktiikoita oltu vielä hiottu. MunQ pelissä ei sooloiltu ja kuviot toimivat, mutta ei se vielä täydellisesti mennyt. Näen meidät MunQia parempana. Vaikka heiltä puuttuikin tämä adju, tuskin hän olisi paljon tuohon tuonut, eihän peli edes ollut kovin tasainen. Enhän minäkään pystynyt pelaamaan meiltä(en tiedä olisinko tuonut mitään joukkueelle). Toivon, että P-K:ta ei oteta tosissaan, sillä olisi meille edullista, ettei vastustaja yritä edes täysillä: "sillä täähän on varma voitto".

4. Riveissänne pelaa tällä hetkellä lähimpänä kokopäiväistä lentokonepelaajaa oleva henkilö, nimittäin pallosalama, joka tietävästi viettää useita tunteja päivässä lennellessä ja jopa nukkuu fokkerlakanoissa. Kuuluuko tuo sopimusehtoihin, että hänen tulee pelata tietty määrä lunastakseen paikkansa joukkueessa? Millainen asema klaanissa hänellä noin muuten on?
Pallo pelaa paljon, joka näkyy hänen taidoissaan, mikäli kovan pelaamisen tulos on tuollaista, toivon hänen ehdottomasti jatkavat aktiivista pelaamista. Fokkerlakanat ovat urbaanilegenda, mutta uskon sen todeksi. Pallossa on ehdotonta johtaja ainesta. Hänen mielipidettä kysymme aina.

5. Asetuitte alkavaa kautta varten uudestaan muodostettuun liigavaltuustoon ehdolle, mutta ette keränneet puoliaikaan paikkaan vaadittavasta äänipotista. Epäilettekö vaalivilppiä? Miksi luulette ylipätään että liigalaiset jättivät äänestämättä noinkin ystävällistä, avuliasta ja kaikin puolin hyväsydämistä ihmistä?
Jaa-a, uskon tuon juontavan juurensa MunQ-Mafia salaliitosta, sillä onhan se näyttänyt ennenkin mihin se pystyy. Suurin osa liigalaisista on sokeasti Latesofia tottelevia robotteja. Fiksuja jäseniä, joita ei vielä ole aivopesty on liian pieni osa. Heidän määränsä ei siivittänyt minua valtuustoon. Pelko on rakkautta vahvempi tunne, sen me tässä juuri todistimme.

6. ML:n foorumeilla teillä on tällä hetkellä avatarkuvana Stalin ja aikaisemmin Hitler. Onko seuraava valintanne Mao? Ihailetteko millään tasolla heidän kaltaisiaan massamurhaajia? Oletteko seuranneet masentuneena arabikevään tapahtumia ja niissä sattuneita diktaattoreiden alassyöksemisiä?
Stalin pysyy avatarkuvana niinkauan, kunnes se ylläpitäjien toimesta poistetaan, seuraavina listalla ovat Saddam Hussein ja Pol Pot. Mao ei ole johtaja, pelkkä älykääpiö. En ihaile millään tasolla massamurhaajia, mutta diktaattoreiden keräämä arvostus ja pelko heitä kohtaan ovat kunnioitettavia. En oikeastaan, tuollaisia diktaattoreita mahtuu 12 tusinaan.

7. Olette käsittääkseni vaihtaneet tunnusta kerran jos toisenkin. Miksi? Onko nyt käytössänne oleva, sitruunanmehun mieltymykseen viittava nimimerkki tullut jäädäkseen? Poistettiinko aikaisempi käyttäjänne syyttä?
Tuskin tämäkään tunnus minulla loputtomiin pysyy, sillä aapelilla on tapana poistaa tunnuksiani syyttä. Ja kyllä, kouluontyhmää poistettiin täysin syyttä, ilman mitään selitystä tälle.

8. Välillä vaikuttaa siltä, että olette ottaneet kirjoitustyyliinne vaikutteita Synno "mestari" eveltä ja jo aikaisemmin mainitulta EINSTEIN:ilta. Onko näin? Pidättekö näitä kahta henkilöä esikuvinanne?
Synnolta en ole ottanut mitään vaikutteita, sillä en häntä kovin älykkäänä pidä. Kovasti hän yrittää olla fiksu, mutta ei ole vielä tavoitteeseensa yltänyt. Einsteinhän on älykäs ja pidän hänen kirjoitustyylistään. Voi olla, että olen huomaamattani siitä vaikutteita ottanut. Eintein on esikuvani, synnoa halveksun.

9. Kovan kuorenne alla on varmastikin muutakin kuin mitä uskallatte aina näyttää, ainakin herkän musiikin arvostamisen perusteella. Millainen olette noin muuten, Munkkiliigan, lentokonepelin ja Aapelin ulkopuolella?
Pidän todellakin herkästä musiikista, sillä olen varsin herkkä ihminen. Harvoinhan minä sitä näytän, mutta kyllä se ystävilläni on tiedossa. Olen ehkä vähän turhan vittumainen sellaisille joiden olemuksesta en pidä, myös netissä. Netissä kukaan ei voi tietää millainen ihminen se toinen on, joten rakastettava persoonani jää kovankuoreni alle.

10. Mitä Munkkiliiga merkitsee teille?
Tykkään pelata ja nautin voittamisesta. Lyhyet kicksit siitä saa, mutta tappiosta nyt ei mene päivä pilalle. Nyt en ole jaksanut pelailla, peleissä vain käyn. Peleissä käyn jatkossakin, mutta en sitten tiedä alanko käymään muutenkin pelailemassa.

Haluaisin sanoa kaikille, että rakastakaa toisianne.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #102 : 10.09.13 - klo:06:58 »

[KKK] Verno

noin noobi siinä on

1. Satutte olemaan yksi alkuperäisistä mohikaaneista, nimittäin aloititte lentsikan jo pian pelin ilmestymisen jälkeen. Mikä on saanut teidät pysymään näin kauan keskuudessamme? Vieläkö peli pystyy antamaan teille mitään?
Pitää paikkansa. A) Tissit. b) sirkushuveja.

2. Olette pomppineet klaanien välillä kuin jänis, edustaen Munkkiliigassa reilu vuoden aikana Dashia, F.L2:ta, Kaljoja, Siriä ja Whuotia. Onko teillä sopeutumisongelmia, vai ovatko johtajat vaan kyllästyneet teihin nopeasti? Miksi ylipäätään päädyitte kokeilemaan muita joukkueita Kaljojen jälkeen, tilanteen vaikuttaessa siltä että olette klaanin oma lemmikki?
Antais epäreilun edun yhdelle klaanille jos liigan eittämättä paras pelaaja olisi samassa klaanissa kaudesta toiseen.

3. Ilmoititte kevätkaudelle oman klaaninne Whuotin, jonka urakka liigassa ei varsinaisesti ollut mikään tuhkimotarina. Miksi kaikki meni lopulta pieleen? Ei kai joukkuetta tulla koskaan enää näkemään lentelemässä?
Kaikki meni suunnitelmien mukaan. Tuhkimotarinoissa katkotaan varpaita jotta ne mahtuis paskoihin kenkiin, miten se ei ole pieleen menemässä? Whuot ei kuole koskaan.

4. Whuotin lisäksi, olette johtaneet myös KKK:tä ja RR:tä. Oletteko rasisti, koska valitsitte KKK:n klaaninne nimeksi? Vieläkö olette katkera RR:n hylkimisestä?
KKK on Kustin KevätKiima, eikä sillä ole mitään tekemistä rotusyrjinnän kanssa, kuten RR:n ulosjättämisellä. Se oli silkkaa RotuRasismia.

5. Vastasitte pari kautta sitten kaikkien aikojen kovimmasta eräkohtaisesta pistetuloksesta Munkkiliigassa, saalistamalla ympärysvalloilla 761 pistettä Burnia vastaan. Mikä sai teidät venymään moiseen suonenvetoon vanhoilla päivillänne? Litkittekö superjuomaa vai söittekö taikatatteja?
Rutiinilla.

6. Tulitte valituksi liigavaltuustoon, keräämällä 50% (30/60) mahdollisista äänistä. Kuinka monta ääntä ostitte? Aiotteko osoittaa äänestäjille että he eivät luottaneet teihin turhaan, lyömällä jauhot pahisten suuhun ja puolustamalla heikko-osaisempia?
Mulle maksettiin jotta menisin valtuustoon.

7. Tietävästi olette tilanneet alkoholia ulkomailta, ilmeisesti säästääksenne rahaa. Ovatko tuotteet tulleet perille asti ja päässeet kurkustanne alas? Eikö tunnu epäisänmaalliselta ostaa viinaa ulkomailta?
Kieltäydyn ottamasta kantaa tähän asiaan.

8. Ette ole kertoneet itsestänne juuri mitään, vaikka olette vaikuttaneet keskuudessamme jo todella pitkään. Työskentelettekö turvallisuusalalla, vai miksi olette niin salaperäinen? Onko koulun opit siitä ettei tietojaan saa jakaa tuntemattomille, mennyt teidän kohdalla harvinaisen hyvin perille?
Olen kaikkien janoisten sankari, Kari Grandi. En kerro esimerkiks sulle itsestäni mitään, koska aivokapasiteettisi ei pystyisi käsittämään minun mahtavuuttani.

9. Hieman härö hahmonne on kerännyt hämmenystä samoissa määrin kuin kiinnostusta. Onko tavoitteenne ajaa homojen oikeuksia, vai mikä on hahmonne päälimmäinen sanoma?
Lue edellisen kysymyksen ensimmäinen lause.

10. Huhujen mukaan, olette Small Myyn kakkosmies, hänen sydämensä kuuluessa toiselle urokselle. Miltä tuntuu olla sijalla kaksi? Tyydyttekö usein muiden tähteisiin?
Ei pidä paikkaansa. Mun äiti sano aikoinaan, et naiset on yleensä semmosia, et tota ne vaatii tyhmän miehen, jolla on paljon rahaa ja pitkä kalu.

Osa kysymyksistä on Pinksyn käsialaa
« Viimeksi muokattu: 10.09.13 - klo:07:03 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #103 : 12.09.13 - klo:19:11 »

Jazazka

1. Kuuluitte keväällä ALKO:n riveihin, mutta lähditte pois entisestä klaanistanne kesken kauden syystä tai toisesta. Onko ollut vaikea pysyä pelikentiltä poissa? Kuinka tiiviisti seuraatte Munkkiliigaa? Jos päättäisitte nyt palata takaisin, minkä klaanin riveissä se tapahtuisi?
Pelikentiltä pois pysyminen ei ole ollut yhtään vaikeaa, koska elämässä puhaltaa uudet tuulet ja uudet kuviot.
Munkkiliigaa en ole seurannut paskaakaan, viime sunnuntaina kävin muutaman matsin katsomassa ja toteamassa, että liigan taso on laskenut kuin lehmän häntä.. todella heikkolaatuisia pelejä, joissa muutama tähdenlento molemmissa klaaneissa, jotka kantoivat tiimejään selässä. Tiiviistä ja kurinalaisesta nelikkopelistä ei ollut näkyvissä merkin merkkiäkään.
Jos nyt päättäisin, että missä klaanissa tekisin paluuni (joka on erittäin epätodennäköistä) tapahtuisi paluuni todennäköisesti jossain peräpään jengissä, jossa tarvitaan todellista vahvistusta ja tarjolla olisi selkeä ykköspelaajan rooli. Koska menestys ruokkii itsetuntoa ja täten myös pelirohkeus kasvaa.

2. Olette puhuneet joistakin klaaneista äärimmäisen myönteiseen sävyyn, kun taas toisista vähemmän myönteiseen. Avaatteko lukijoille hieman Munkkiliigan tilannetta; missä klaanissa ovat liigan pahimmat kusipäät, joita meidän kaikkien tulisi vihata? Entäpä kääntäen: ketkä ovat ihkuimpia?
Kyllä, olen puhunut klaaneista niin positiivisessa, kuin myös negatiivisessa sävyssä. Lukijoille hieman vaikea avata klaanien tilannetta, että missä on parhaat tyypit ja missä kusipäät. Mutta sanotaan näin et jokaisessa klaanissa on ainakin yksi kusipää, joissakin enemmän ja joissakin vain tuo yksi tai ei ollenkaan. Parhaimpia klaaneja, joissa olen pelannut ovat tietenkin munkkiliigassa huikean peliurani aloilleen laittanut Dash. Kotiklaanini Fizz, jossa pelaajana puhkesin todelliseen kukoistukseen ja jossa sijaitsi kaikkein parhaimmat pelaajat. Ja viimeisenä, muttei vähäisimpänä ALKO. Tässä klaanissa koin erittäin rentoa ja mukavaa peluuta, jonka päätarkoitus ei ollut voitto vaan hauskanpito niin pelikentillä, kuin niiden ulkopuolellakin.

3. Suomen kaikkien aikojen kiekkolegenda, Teemu Selänne, päätti jatkaa uraansa "vielä kauden verran", solmimalla Anaheimin kanssa vuoden jatkosopimuksen. Olitteko mielissänne kuullessanne asiasta? Näettekö Teemun yhä mahtuvan Sotshiin matkustavaan joukkueeseen? Uskotteko leijonalauman palaavan nyt Suomeen juhlittuina sankareina, kultamitalit kaulansa ympärillä?
Teemu Selänteen sopimus oli selvää jo kauan aikaa, koska Olympiavuosi edessä. Selänteen selkeä tavoite on pelata vielä kerran Olympialaisissa ja antaa kunno jäähyväiset maajoukkueessa voittamalla Suomen kiekkoleijonille ensimmäinen Olympiakulta.

4. Myös toisessa teille läheisessä urheilulajissa, nimittäin jalkapallossa, on viimeaikoina tapahtunut paljon, kirsikkana kakun päällä tietysti Gareth Balen siirtyminen Real Madridiin arviolta noin 100 miljoonan euron siirtokorvausta vastaan. Kumpi seurajoukkueista voitti kaupassa? Onko kukaan pelaaja ylipäätään noin arvokas? Mitä liigaa ja joukkuetta seuraatte alkavalla jalkapallosesonkilla eniten?
Gareth Balen kaupassa voitti ehdottomasti Tottenham ihan sen takia, koska Bale siirtyi uuteen maahan, uuteen joukkueeseen ja ennen kaikkea uuteen jalkapallokulttuuriin. Ura voi kehittyä entisestään tästä mutta myöskin laskea alamäkeen.. todennäköisesti koti-ikävä iskee jossain vaiheessa ja Bale palaa Tottenhamiin pienemmällä summalla ja parhaassa iässä ollessaan. Alkavalla jalkapallosesonkilla eniten tulee seurattua Englannin Valioliigaa sekä tietenkin Chanpions Liigaa ja Europe Liigaa. Muita sarjoja tulee seurattua huomattavasti vähemmän.

5. Kaikkien rakastama realitysarja, Big Brother, käynnistyi tiistaina ja tällä kertaa julkkisversiona. Seuraatteko sarjaa? Miksi uskotte niin monen halveksuvan kyseistä, aivan vertaansa vailla olevaa ohjelmaa?
Itse en seuraa Big Brotheria ollenkaan, koska muuta tekemistä tuohon aikaan. Ohjelma ei enään kiinnosta itseäni, koska formaatti alkaa olemaan jo hieman vanha. Hyvänä esimerkkinä juuri tämä julkkisbb. Ohjelmaa koitetaan saada väkisin mielenkiintoiseksi, kun normaali formaatti ei enään riitä.
« Viimeksi muokattu: 12.09.13 - klo:23:43 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #104 : 13.09.13 - klo:13:18 »

[Dove] piisami h

1. Kuuluitte Siriin talvikaudella, mutta juuri pelien alettua muuttumaan kovemmiksi, lähditte yllättäen pois entisestä joukkueestanne. Alkoiko teitä huimaamaan tajutessanne että kauden todelliset koitokset ovat ovella, vai miksi jätitte klaanin? Nautitteko edes ajasta, jolloin olitte ymmärtääkseni ensimmäistä kertaa mukana ML-karkeloissa kunnolla?
Pääsyynä lähtööni oli elämäntilanteen muuttuminen. Joistakin tavoista ja tottumuksista oli päästettävä irti ja siinä samalla myös lentokonepelin pelaaminen oli jätettävä pois hetkeksi. Pelien koveneminen ei itseäni hirvittänyt laisinkaan, olihan meillä sentään asiansa osaava johtaja jonka neuvojen ja ideoiden pohjalta lähdettiin kaatamaan ketä tahansa vastaanasettuvaa lentuetta. Ehdimmehän kohdata kauden ennakkosuosikin sinä aikana kun olin vielä mukana ja ryöstimme näyttävällä pelillämme eränkin. Hieman kovemmalla pelillä olisi voitu voittaa koko peli, mutta se on ollutta ja mennyttä.. Myös lagiongelmistani voisin valittaa kuten tavallista ja väittää sitä yhdeksi syyksi jonka vuoksi poistuin kesken kauden, mutta en sitä kuitenkaan tee sillä jotkin persoonat pitävät sitä vain tekosyynä sille etten vain voi myöntää heikkouttani. Tuntemuksiani ajalta, jonka vietin munkkiliigassa en kutsuisi ihan nauttimiseksi, mutta hauskaa oli!

2. Palasitte Munkkiliigaan yhtä yllättäen kuin lähdittekin, menemällä Doven riveihin, vaikka ensin olittekin kovasti siirtymässä kakkoslentueen, D2ven, joukkoihin. Mikä sai teidät tekemään päätöksen liigaan palaamisesta ja Doveen menemisestä? Uskotteko että kaltaisenne värikkään persoosan comeback herättää enemmän riemunkiljaduksia vai närää? Millaisin tavoittein palaatte ilmoihin?
No kuten aiempaan kysymykseen vastasin niin silloinen tilanne oli se, että elämäntilanteeni muuttui ja sama juttu myös tämän paluun kanssa. Eli nyt on taas enemmän joutoaikaa ja päätin osan tästä ajasta kuluttaa lentokonepelin parissa. Doveen menemisessä oli puhtaasti syynä se, että Fär ehdotti minulle ensimmäisenä paluuta ML:ään ja hän pyysi minua myös liittymään Doveen. Tuosta on kuitenkin jo aikaa useampi viikko, joten päätin kuitenkin hakea klaania myös foorumeilta. Päätavoitteeni oli saada paikka jostain heikommin pärjänneestä klaanista. Doveen liityin, mutta rehellisesti sanoen se oli oikeastaan vahinko. Luulin, että Fär olisi sijoittanut minut D2veen, joka käsitykseni mukaan on Doven kakkoslentue ja näin ollen se olisi ollut mahdollista. Pian kuitenkin käsitin olleeni väärässä tuossa asiassa, mutta en halunnut enää ruveta hankaloittamaan asioita ja en ottanut asiaa sen kummemmin puheeksi. Dovessa olen ja näin on ihan hyvä. Eiköhän comebackini herätä monenlaisia tuntemuksia. En osaa sanoa kummanlaisia enemmän - toivonmukaan nuita riemunkiljahduksia vaikkei sillä olekaan varsinaisesti mitään merkitystä, mutta aina mukavempi tuottaa iloa kuin pahaa mieltä. Tavotteeni on tottakai auttaa Dove sijoittumaan niin korkealle kuin suinkin mahdollista. Kärkinelikko olisi sellainen kiva tavoiteltava, tuskin se on mikään mahdoton saavutus. Ja tottakai tavoitteeni on kehittyä pelaajana..

3. Useista muista käyttäjistä poiketen, teillä on ollut uskallusta lyödä luut kurkkuun henkilölle kuin henkilölle, oli hänen statuksensa lentsikassa mikä tahansa. Haluaisitteko lukijakunnan iloksi avata ketkä ovat lentokonepelin vastenmielisemmät henkilöt, kun me muut emme välttämättä uskalla tehdä sitä, koska pelkäämme erityisesti joidenkin vahvempien persoonien reaktiota? Koetteko että yhteisössä on auktoritäärinen valta oikeilla henkilöillä?
(Onkohan tässä kyse piilovittuilusta?)
No mutta vastataan siitä huolimatta. Vastenmielisimpiä henkilöitä ovat ehdottomasti Synnoeve, Ifreetti ja IneartheD. Tuo auktoritäärinen valta.. hankala kysymys. En oikein hahmota miltä kannalta tuota pitäisi lähteä avaamaan. Meinaatko näitä varsinaisia munkkiliigan admineja, että ovatko siinä asemassa olevat henkilöt mielestäni päteviä. Vai tarkoitatko niinkuin ylipäätänsä koko ML yhteisössämme olevia persoonia, että ketkä heistä ovat tavallaan kunnioitettavia ja vaikutusvaltaisia, ja onko heillä mielestäni syytä olla saamassaan asemassa?

Jos nyt tarkoitit tuota ML-admin toimintaa, niin kyllä sanoisin, että valta on oikeilla henkilöillä. Vaikka kritiikkiä annan välillä heillekkin tai heidän toiminnalleen. Eihän kukaan ole täydellinen ja kunnioitettavaa on, että he kritiikistä huolimatta jatkavat hyvää työtänsä eivätkä turhaudu järin helposti.
Jos taas tarkoitit tuota ylipäätänsä ML yhteisössä vallitsevaa "valta hierargiaa" niin näkisin ettei sellaista juurikaan enää ole. Toki monista nuoremmista/kokemattomammista pelaajista on huomattavissa tietynlaista "aristelua" ja kunnioitusta vanhempia ja kokeneempia kohtaan. Harvat heistä uskaltavat nousta yhteisön vanhempia jäseniä vastaan. Mutta mielestäni se on ihan normaalia.

4. Olette maininneet aloittaneenne lentokonepelin peluun matotunnuksella jo vuonna 2005, tunnuksen tullessa käyttöön seuraavan vuoden puolella. Missä vaiheessa koette olleenne pitkään taivaleenne aikana parhaimillanne? Koetteko voivanne saavuttaa vielä takavuosien tason? Missä iässä arvioisitte lentsikkalaisen etsikkoajan olevan, pelitasollisesta näkökulmasta katsottuna?
Tuo on vaikea kysymys siinä mielessä, että pelaajien ja pelien taso on noussut huomattavasti siitä mitä se joskus aiemmin on ollut. Aiemmin, sanotaanko vuosina 2006-2008 vain harvat pelaajat olivat tällaisia varsinaisia taitureita. Itseni luokittelisin silloisten taitureiden joukkoon. Siitä syystä on voinut tuntua ettei muista pelaajista ole löytynyt oikein vastusta itselleni. Myöhemmin pelien taso alkoi koventua ja näitä taitureita tuli jatkuvasti lisää. Yhä useammat pelaajat tarjosivat kunnon vastuksen ja ei aikaakaan kun peli tuntuikin jo varsin vaikealta itselleni. Tästä syystä tuntuu, että olisin hukannut taitoni ja, että parhaat vuoteni olisivat olleet juuri nuo 2006-2008. Uskon kuitenkin ettei niin ole ja että parhaillani olen aina silloin kun ryhdyn uudestaan pelaamaan. Pelien taso on vain koventunut ja omat taitoni ovat jääneet pelien kovetessa keskiverroiksi. Kiva kuitenkin kuulla aina joidenkin suusta sitä hehkutusta kuinka hyvä pelaaja olen, se on kuitenkin jäänyt nykyvuosina paljon vähemmälle. Voihan olla, että tulevaisuudessa kehityn vielä entisestään ja pystyn jälleen hätkäyttämään pelitaidoillani, mutta ei ole realistinen tavoite saada samaa hehkutusta osakseni kuin takavuosina. Lentokonepeli ei mielestäni katso ikää. Tässä voi menestyä niin nuoret kuin vanhatkin. Toki jos halutaan kaivella koulussa opittuja asioita niin ihmisen reagointi nopeudet vaihtelee ikäluokittain ja nuorella reagointi nopeus on paljon parempi kuin vanhoilla ja täten nuoren henkilön pitäisi pärjätä tässäkin pelissä paremmin. Nopeatempoinen peli kun tämä lentokka on. Arviotani kysyit kuitenkin niin sanotaan että 15-17 vuotiaat ovat pelitasollisesti parhaita. Ainakin aiempina aikoina. En sitten tiedä nykyisin kun en ole ihmisten ikää pahemmin kysellyt.

5. Kommentoitte viime vuoden liigagaalan yhteydessä hienovaraisesti, että vuoden naispelaajaehdokkaista ainoastaan Growwilla kasvaa rintavarustus, johon reagoitiin myöhemmin mm siten, että tyttöjen tähdistöjoukkueeseen värvättiin normaalista poiketen miespuolinen henkilö, nimittäin Adju, joka omaa kiistatta ML-yhteisön suurimman kuppikoon. Uskotteko että jos pikajuoksussa on niin, että mitä suurempi alapää miehellä on sitä todennäköisempää on että hän ylittää maaliviivan ensimmäisenä, niin lentokonepelissä on suora yhteys kookkaan ylävarustuksen ja pelitaidon välillä? Kuinka olennaisena pidätte naisessa naisten "siskojen" koko noin muuten, verrattaen vaikkapa reisiin? Suositteletteko "pieniosaisempia" laittamaan sukkia aarteihinsa tai käymään kirurgilla?
Arvasin että kysyt jotain tähän liittyvää. Nosiis, tarkoitukseni ei ollut loukata ketään, vaikka todella törkeästi sanottu voi olla joitakin naisia kohtaan tiedän miten herkkä aihe se voi joillekin naisille olla. Se oli mauton vitsi.. pahoittelen jos joku otti siitä itseensä. Mutta joo, en usko että ylävarustuksella on yhteyttä pelitaitoihin.
Kyllä mää tykkään jos naisella on isot tissit, ei tietenkään mitkään överit. Tärkeinhän on luonne, sitten ulkonäkö. Mutta jos naisella ois aivan ihana luonne, mutta muutoin hän on ruma, niin on kyllä tunnustettava, että olen sen verran pinnallinen ihminen etten voisi kuvitella seurustelevani kyseisen henkilön kanssa.. Tuohan on nykyisin yhä yleisempi vika miehissä. En naisen ruumin osia katsele erityisesti tyyliin vertaillen että tolla on hyvät tissit, muuten se näyttää iha virtahevolta, mutta ei se mitään kunhanpahan on vaa isot tissit. Tai vastaavasti tolla on hyvät reidet, mutta muuta hyvää siinä ei olekkaan. Kokonaisuus ulkonäössä ratkasee. Hyvä nainen on sellanen jota tykkään kattella ja jonka luonne on oikeenlainen. Suosittelen ettei ainakaan kannata niitä sukkia laittaa, mieti jos ne jää sinne jotenki huonosti ja näkyy läpi joku ihme muhkura..(riippuu toki rintsikoista näkyykö läpi). Silikonitissit on kunkin oma asia. Jos haluaa, että on vielä vanhana mummonaki terhakat tissit nii mikäs siinä. Ja vaikka nää suomalaiset miehet esittää herrasmiehiä ja sanovat, että vain luonteella on väliä nii se on täyttä paskaa. Jokaisen miehen mielestä on kiva kattella jos naisella on hyvä perse tai isot tissit.
Ja onhan niitä näitäki naisia jotka ottaa silikonit vaan sen takia että ne näyttää hyvältä niijen omasta mielestä, vähä niinku kävis ostaa uuden hienon paidan.

6. Totesitte talvikaudella 4-1 päättyneen Kalja-Sir ottelun jälkeen, että Kaljat suoriutuivat pelaajamateriaalinsa nähden kehnosti ja heidän pitäisi jäsenten nimilistan perusteella voittaa jokaikinen erä ML:ssa. Vieläkö ajattelette joukkueen kärsimien menetysten (ifreetti & Verno) jälkeen, kärkipään voimasuhteiden olevan samanlainen? Miten rankkaisitte tämän hetken klaanit paremmuusjärjestykseen?
Kustin menetys on luultavasti aika ratkasevaa. Ehdottomasti kaljojen paras pelaaja lähti pois, hänhän hallitsee lentelyn lähestulkoon yhtähyvin jokaisella koneella ja täten pystyy vaihtamaan koneen haluamaansa milloin vain ja saa siitä samanlaisen hyödyn irti kuin muut parhaiten taitamallaan koneella. Nuista voimasuhteista sanoisin että nyt ollaan aika tasaisia kärkipäässä, toki F.L:llä on Teng joka on ehdottomasti pelin kyvykkäin aktiivinen pelaaja, mutta luulen että melko tasoissa noin niinkuin voimasuhteiltaan. Järjestys on luultavasti:
1. F.L, 2. Etana, 3. Kalja, 4. Dove, 5. P-K, 6. MunQ, 7. Burn!, 8. F.L2, 9. Nokka, 10. D2ve, 11. TyQ, 12. SatQ. Mutta tämmöinen ujo toivomus olisi, että saataisiin kannettua Dove finaaliin asti, jolloin Dove nousisi 1. tai 2. sijalle Hymyilee leve&#228;sti (Melko epärealistinen haave, mutta tavoitteet on oltava korkealla.)

7. Olette keränneet näyttävän adressin blogiinne lentokonepeliin kohdistuvista parannaehdotuksista, mutta kuten kaikki tiedämme, niin mitään ei ole tapahtunut. Miten sanoisitte noin lyhykäisyydessään, että asioita voisi muuttaa lentsikassa? Entä pitäisikö kenties Munkkiliigan kokeilla nykyisestä poikkeavia asetuksia?
Sehän on jo vanha juttu. Ja todettava on että ainoa huima uudistus jonka peli on kokenut, on pelin aulassa olevien yksityisesti ja mykistä valittu käyttäjä tekstien vaihtuminen. Nehän siis muuttuivat erilaisiksi tuossa n. vuosi sitten ellen väärin muista? En muista mitä niissä ennen luki, mutta huomasin silloin että ne muuttuivat. Toivomuksia uudistuksista on esitetty, muttei mitään ole tapahtunut useista yrityksistä huolimatta, joten ehkä on aika itsekunkin lopettaa asiasta märehtiminen ja olla tyytyväinen siihen mitä meillä on. ML:n ei minun mielestäni tarvitse kokeilla mitään uusia asetuksia vaan on hyvä näin, vaihtelu toki virkistää, mutta eihän sekään kaikkia miellyttäisi kuitenkaan.

8. Alla lainauksia stUkan klaaniesittelystä Aapelissa:
"...stUka on koostunut toinen toistaan taitavammista ja kokeneemmista lentäjista..."
"...Heitä on arvosteltu myös historian parhaaksi ja ylistetyimmäksi lentokonepeli klaaniksi, jota ei kukaan pystyisi kaatamaan..."


Miten kommentoitte valitsemiani lainauksia: Onko klaani todella niin hyvä, että joku voi käsi sydämen päällä väittää, että joukkue voisi olla voittamaton? Miten uskoisitte että pärjäisitte joukkojenne kanssa nykyisessä liigassa, jos jollain ihmeen kaupalla saisitte rivit jälleen kootuksi kasaan?

Alempi lainaus johon viittaat tuolla käsi sydämen päällä väittämiseen ei ole minun itseni keksimä. Se on lainaus joka on tullut muiden lentokonepeli yhteisön jäsenten suusta aikojen varrelta. Ilmeisesti jonkun mielestä olimme joskus niin hyviä, tosin eihän tuo ole totta sillä hävisimme myös monia pelejä, joskus jopa kunnon rökäletappioin. stUkan jäsenet ovat levinneet niin laajalle, että jos haluaisimme vanhan stUka klaanimme tekevän paluun niin pelaajia poistuisi useammasta kuin yhdestä tai kahdesta tämän hetkisestäkin klaanista ja näin ollen mukana olevien klaanien määrä voisi laskea. Kyseistä vanhaa kokoonpanoa tuskin pystyttäisiin enää saamaan kokoon sillä esimerkiksi kellonaika joka oli yksi stUkan väkevimmistä pelaajista tuskin suostuisi ryhtymään moiseen. Mutta leikitään lisää tätä ajatusleikkiä, joten jos nämä kaikki aktiiviset pelaajat jotka ovat olleet stUkassa liittyisivät stUkan tehdessä paluuta, niin luulen että esim. Kaljat perustaisivat uuden porukan johon ottaisivat täydennyksiä menetysten myötä. Jokin klaani luultavasti hajoaisi ja pelaajat hyppäisivät uusiin remmeihin. Sanoisin että F.L, MunQ ja stUka olisivat ainoat klaanit jotka mittelöisivät tosissaan kauden mestaruudesta, ja MunQin tämän kauden pistesaalis puhuu sen puolesta, että vain F.L ja stUka taistelisivat siitä. Voi toki olla, että jotkut perustaisivat myös uuden vahvan klaanin ja se tulisi mukaan mestaruus mittelöön. Ei voi tietää. Mutta jos stUka kasaisi rivinsä uudestaan niin pelaajat tuskin olisivat samat kuin aiemmin. Täten stUkan vahvuus riippuisi täysin siitä ketkä nykyisistä pelaajista saataisiin liittymään. Tuskin johtopään klaaneista saataisiin ketään joten keskivahva joukkue olisi tiedossa, ei hätyyttelisi kärkisijoja.

9. Kuulutte tiettävästi lentokonepelin mustiin lampaisiin, häpeäpilkkuihin, tai mitä haukkumanimitystä ikinä käytetäänkään, eli heihin jotka tupakoivat. Luonnolliset kysymykset ovat siten että: Milloin aloititte? Miksi? Kuinka usein? Mitä mieltä olette sauhuttelijana Munkkiliigapeleissä olevasta kahden minuutin taukoajasta, joka tekee kääryleen polttamisesta äärimmäisen kiireistä puuhaa?
Melko nuorena aloitin, oisinko ollu 14 vee. Nyttemmin kuitenkin lopettanut, puolivuotta ollut ilman. Mutta kysymyksiisi vastaan sen perusteella miten toimin vielä silloin kun poltin. Miksi, no tupakointi lievittää stressiä väitetään, en sitten tiijä onko totta, mutta tuntuu ainakin siltä. Ja kun on töissäkin ja on aika lähteä tupakkitauolle nii sinnehän lähetään vaikka ei stressaiskaan se jää vaan tavaksi, ei välttämättä mitään suurempaa syytä ole kellään tupakoida. Monethan aloittaa kuulema ryhmäpaineen takia, en tiedä liekö perää.. ehkä jotkut heikkomieliset. Miten usein poltin, no päivittäin. Joskus meni aski joskus kaksi joskus taas vähän vähemmän.. riippuu ihan päivästä. Kyllä se 2 minuuttia ihan riittävä taukoaika on, sauhuttelemattomat kyllästyis oottelee jos ois pitempi.

10. Onko teillä kova viinapää?
Helevetin kova.
« Viimeksi muokattu: 13.09.13 - klo:13:57 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 32 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024