Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
07.10.24 - klo:01:51

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 245 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Munkkiliiga
| |-+  Liigan kulmanurkkaus
| | |-+  Teng's magazine
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
äänestys
Kysymys: Montako kiekkoa Suomi iskee verkon perukoille Ruotsia vastaan?
0 - 2 (25%)
1 - 1 (12.5%)
2 - 4 (50%)
3 - 1 (12.5%)
4 - 0 (0%)
5 - 0 (0%)
+5 - 0 (0%)
äänestäjiä yhteensä: 7

Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 32 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Teng's magazine  (Luettu 165952 kertaa)
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #105 : 13.09.13 - klo:20:26 »

[WHUOT] ifreetti

1. Kuuluitte Kaljoihin ja vaikutti siltä että olitte tärkeä osa tiimiä, hoitaen pitkään jopa varajohtaja pestiä. Aloitteko astumaan liikaa johtajan varpailla ja hän eliminoi pakon edestä uhan, vai miksi lähditte? Vieläkö olette väleissä klaanissa pelanneiden kanssa?
tyttö stadista ei tykänny mun uudesta hiustyylistä nii lähin menee. vihaan sitä en haluu puhua sille enää koskaan

2. Kaikkien yllätykseksi, valitsitte kevätkaudelle B.F.B:n, vaikka olisitte varmastikin päässeet tasokkaampiinkin joukkueisiin. Miten tulitte valinneeksi tiimin ja miten viihdyitte siellä?
hieno nimi paljo peliaikaa

3. Nyt olette puolestaan päätyneet SatQuun, joka toimii MunQin kolmoslentueenne. Oletteko menneet klaaniin toteuttaaksenne pitkäaikaisen unelmanne nousemalla jonain kauniina päivänä MunQiin asti, vai haluatteko vaan puhtaasti mukaan latesofin sopupelirinkeihin? Miten olette mukautuneet SatQun vähemmän kurinalaiseen pelityyliin?
toivon et viel joskus pääsen eteenpäin. opettelen siel pelaamaan kurinalaisesti ja kovaa

4. Voititte kaudelle 2012 (03) ML:n mestaruuden, mutta se on ainakin toistaiseksi jäänyt ainokaiksenne. Haluatteko vielä jonain päivänä seisoa kirkkaimmalla pallilla, vai oletteko tyytyväisiä nykytilanteeseen?
kerran mestari aina MESTARI

5. Olette menestyneet mainiosti latesofin järjestämissä pariturnauksissa, saalistaen monen monta ykkössijaa Vata56:n kanssa. Mikä on ollut avain menestykseenne? Onko välillenne ehtinyt kehkeytymään kemiaa muutenkin kuin pelikentän puolella ja tässä saattaisi olla lentsikan oma härkäpariskunta? Kannatatteko täten homoavioliittoja?
silkkaa taitoa. noi loput kysymykset on tyhmii en vastaa

6. Muiden järkytykseksi, poistuitte kesken Burn!-SatQ ottelun pelaamaan minigolfin tiimipelejä. Miten voitte olla edes mukana Munkkiliigassa, priorisoidessanne ajankäyttönne noin? Tuletteko tulevaisuudessakin menemään puttailemaan kesken lentsikkataiston, jos kutsu käy?
miksen vois olla mukana?? onks tää joku vihjaus et mun pitäs lähtee?

7. Otitte Ässien voittaman mestaruuden jälkeen yhteen !HHH!:n kanssa niin rajusti, että uhkauksia sateli puolin ja toisin. Pelottiko teitä missään vaiheessa kun tilanne ajautui niin hurjaksi? Millaiset ovat välinne tällä hetkellä?
jos kaverin paidassa lukee ÄSSÄT niin tietää ettei mikään hirveen kova jätkä kyseessa

8. Kuvauksessanne oli pitkään tietopätkä unista ja hahmollanne on nukkumiseen mahtavasti sopiva pyjama sekä karvatossut. Pidättekö nukkumisesta? Onko teillä todellisuudessa asusteestanne selkeästi puuttuva asia, eli unilelu?
mikset maininnu lippistä? nuG on ok. ei leluja

9. Millaiset sukat teillä on päällänne juuri nyt?
pöllösukat. hienoja pöllökuvia varsissa

10. Onko Synnoeve kiva?
enjaksa vastata eve kysymykseen sitä on kysytty joliian monelta
« Viimeksi muokattu: 27.09.13 - klo:20:21 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #106 : 14.09.13 - klo:16:54 »

[P-K] EINSTEIN

1. Olitte liigabanneissa jonkun aikaa asiattoman käytöksen ja tuplailun, jota luultavasti harrastitte useamman kerran kuin mitä jäitte kiinni - mutta mitä ette voi luonnollisestikaan tunnustaa, vuoksi. Koitteko että teidät tuomittiin aiheellisin perustein, vai onko tässä esimerkki ajojahdista teitä kohtaan, kuten on välillä epäilty? Pystyisivätkö päättäjät edes halutessaan pitämään teidät loitolla keskuudestamme?
Mielenkiintoinen käsite, nimittäin tuo asiaton käytös. Sen antoivat syyksi, mutta kukaan ei oikein ollut halukas tarkentamaan tai edes puhumaan asijasta kanssani, minkä sille voi.. Jos joku halutaan pelata ulos, niin sille keksitään ihan aina joku syy. Aina voi yrittää, mutta onko kukaan kuningatar oikeasti halukas jättämään valtakuntaansa, jossa hallitsee? Tuskinpa. Paluuni tulisi olemaan joka kerta näyttävämpi!

2. Kuten edellisessä kysymyksessä mainittiin, pelasitte sääntöjen vastaisesti Ja Deutch -tunnuksella Sirissä jonkun aikaa, ennen kun jäitte kiinni asiasta. Ehdittekö muodostamaan minkäänlaista tunnesidettä entiseen klaaniinne, vai olitteko heidän riveissään vaan siksi koska he olivat kyllin naiveja ottaakseen teidät mukaan? Mistä saitte ajatuksen käyttää perinteisen kortin ulkomaalaisena olemisesta? Puhutteko hyvääkin saksaa?
Minulla ja Gruusomillahan on oikein hyvät välit, ennen tuplailua ja vielä sen jälkeenkin. Vaikka Gruusom ei tiennyt minun olevan se kuka olen, tulimme hyvin juttuun. Muutkin klaanilaiset ottivat minut hyvin vastaan, havittelen jopa ex-Sir pelaajia meidän porukkaamme. Saksan taitoni ovat mitättömät, on todettava häpeäkseni.

3. Edustamanne klaani, P-K, on saalistanut kolmesta ottelusta seitsemän pistettä ja majailee siten sarjataulukossa sijalla seitsemän, mutta tulosten taakse katsottuna on todettava että alkukautenne on ollut menetys. Uskotteko että teillä todella on rahkeita aina mitalikarkeloihin asti, kuten joukkueenne sisältä on kovasti väitetty? Aiotteko peluuttaa kuumimpia pelaajia jos etenette playoffeihin asti, vai jatkatteko laajalla rintamalla lentelyä?
Minusta pistesaldomme ei ole edes hyvä, tässä voi taas jossitella sitä, että jos olisimme pelanneet hiemankin paremmin Etana ottelussa, tai ottaneet täydet pisteet SatQ:lta niin pistesaldomme olisi parempi. Kun peli alkaa sujua, niin ihan hyvin meidät saatettaisiin nähdä pronssiottelussakin (Kuitenkin pitäydyn ajatuksessa, että B-mestaruus tai keskitasoa A-sarjassa). Uskoisin, että merkittävissä peleissä hieman tasokkaammat saavat enemmän aikaa kun toiset.

4. P-K:ssa toimitte lemonlightin kanssa johtoportaassa, tilanteen vaikuttaessa siltä että Chauesser on lähinnä nimellinen varajohtaja. Minkälainen johtojako teillä oikein on? Saatteko tarvittaessa myös omia näkemyksiänne läpi, vai oletteko täysin tossun alla?
Hmm, eiköhän se ole, että minä se varajohtaja ihan nimellisestikin olen? Pääasiassa minä ja lemon päätämme asijoista, tällä hetkellä olen ollut ehkä hieman enemmän päätöksien tekijänä, sillä lemon ei ole ollut aktiivisesti paikalla. Kun Gruusom siirtyi riveihimme luulen, että hänen neuvot tulee olemaan enemmän kun toivottuja! Tossun alla...? Vieras käsite minulle.

5. Ette tosiaan päässeet valtuuston - tai edes olleet lähellä pääsyä sinne. Uskotteko että osasyynä voisi olla se, että olette niin voimakas persoona että moni on luultavasti "äänestänyt teitä vastaan", joka mahdollistettiin käytössä olleella äänessysteemillä (=monta ääntä) normaalia paremmin? Mistä liigan pelirikkeitä tuomitseva elin jää nyt paitsi, kun teidät jätettiin rannalle?
Kuulin jotain omituista huhua, että jotkut olisivat jopa maksaneet siitä, että äänestävät jotakin muuta kun minua.. Olen rehti heppu joten en ala nimeämään ketään.. *kröhm* (kaljoista)! Totta tosiaan, jotkut pienet nuppuset siellä varmasti äänestivät aivan ketä sattuu, että heidän äänisaldonsa olisi korkeampi kuin minulla. Älykkyyteni ja loistava päätöksenteko kykyni ei ole nytten valtuuston apuna vaikeissa tilanteissa. On paljon mitä he menettävät, mutta ehkä se suurin asia.. He menettivät minut!

Haluaisin sanoa, arvostakaa toisianne ja muistakaa nukkua hyvät yöunet!


6. Filosofiastanne on välillä paistanut läpi se, että koette oikeututuksi olla miellyttämättä joitakin henkilöitä ja jopa mennä moittimisen puolelle. Koetteko olevanne niin älykäs henkilö, että voitte arvioida kehen on oikeutettua kohdistaa haukkuja ja kehen ei? Miten voitte edes kerätä riittävän tietomäärän toisesta, anonyymisti täällä esiintyvästä ihmisestä, että voitte ratkaista tuollaista?
Tosiaan, täällä kaikki on vain sen nimimerkin takana.. ja se miten käyttäydyt vaikuttaa siihen miten sua tuun kohtelemaan. Ihan sama ootko maailman ihanin kullannuppu sit netin ulkopuolella, mutta jos tääl oot mun mielestä ärsyttävä, en nää minkäänlaista syytä edes yrittää tulla sun kanssa toimeen.. En oo täällä miellyttämässä muita.

7. Myös pieni provokaatio vaikuttaa olevan melko yleistä, teidän esittäessä jatkuvasti henkilöistä/asioista kovin negatiivisensävytteisiä mielipiteitä. Oletteko oikeastikin pessimistinen, vai ymmärrämmekö teidät väärin? Pyrittekö piilottamaan todellista luonnettanne?
Ah, keskustelun lajeista puhtain ja parhain.. Jos ainut asia minkä näätte minusta on provokaatio, olette väärässä paikassa, väärään aikaan. Ne taas, jotka kokevat, että olen heille aina hyvin ärsyttävä. Niin he ovat varmaankin oikeassa, en muuta käytöstäni toista kohtaan toisina aikoina, oon sulle aina samanlainen.. Olen oikeasti myös hyvin rakastettava ja hellä henkilö.

8. Olette todenneet julkisesti olevanne puppelipoika. Oletteko huomanneet teihin kodistuvan erilaista käytöstä, kuten torjuntaa tai syrjintää, "tunnustettuanne" noinkin henkilökohtaisen asian seksuaalisuudestanne? Koetteko että ryhmänne edustajat ansaitsisivat samat oikeudet kuin heterotkin? Kuinka suvaitsevainen olette muita vähemmistöryhmiä, mitä kohtaan olette ikään kuin pakotettu ajattelemaan posiitivisesti edustaessa itsekin sellaista, kohtaan?
Tietyssä määrin olen julkisesti ja hyvin ylpeä siitä.. vaikka toisaalta eihän siinä ole mitään eroavaa heterona olemiseen kohtaan, pidän vain samasta sukupuolesta.. Ainahan riittää näitä joitten persettä rassaa jos toinen vaikka tilaa erilaisen annoksen ravintolasta, naurettavaa kun ei osata hyväksyä toisenlaisia aatteita. Ihan samanlaisethan oikeudet on periaatteessa.. käytännössä taas ei. Joitakin asioita pitää korjata. Olen hyvin suvatsevainen, mutta tätä ei kannata sitten kaikkien idioottejen ymmärtää väärin..

9. Kerroitte omistaneenna kaniinin aikoinaan, mutta sen menehtyneen jokunen aikaa sitten. Millaista on hoitaa kaneja, kun ne eivät ole mitään maailman tavanomaisimpia lemmikkejä? Mitä olette ajattelleet citypupuihin liittyvistä peloista, tautien levittämisineen ja kasvillisuuden syömisineen? Onko teillä jotain muita, vähemmän tai enemmän erikoisia eläimiä, jotka ovat mieleenne?
Joku on ollut hereillä! Arvostan, että tälläisiä asioita muistetaan. Onhan siitä jo tosiaan 2-vuotta kun pieni mussukkani menehtyi, on ollut harkinnassa hankkia uusi, mutta en tiedä pystynkö hoitamaan sitä samalla tavalla kun edellistä (kaipuu). Kanien hoito on yllättävän helppoo, jotkut voi luulla, että ne elää omassa maailmassaan, mutta oma kanini oli hyvin ihmisystävällinen, kun kutsui tuli luokse ja seurasi joka paikkaan.

Citypupuja alkaa olemaan aivan liikaa, niitä voisi jotenkin karsia, mutta turhat tappamiset ovat minusta raakoja.. Kuten jotkut varmasti ovat huomanneet, niin kissat ovat mieleeni.. Undulaatit, papukaijjat saavat myös silmäni säihkymään.

10. Uskotteko kohtaloon?
Tietyssä määrin kyllä, joihinkin asioihin ihminen ei voi vaikuttaa.. Siltikin, eiköhän ne omat teot ja ajatukset ole ne, jotka sua elämässä ohjaa ja niiden seurausta tapahtumat tulee olemaan. Oma kohtaloni on olla maailman kuningatar ja hallita maailmaa suurella sydämmellä.

DuFF.. lopeta se tupakointi.

Osa kysymyksistä on Saialin keksimiä
« Viimeksi muokattu: 14.09.13 - klo:17:03 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #107 : 14.09.13 - klo:20:02 »

mcboxerjr:n haastattelu:

http://marsu.zerodistance.org/20132/boxer.mp3
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #108 : 21.09.13 - klo:01:39 »

Vitoskierroksen D2ve-F.L2, MunQ-SatQ, Nokka-Burn!, Etana-Dove, TyQ-Kalja ja P-K-F.L otteluiden ennakointia

http://marsu.zerodistance.org/20132/kierros5ennakko.mp3

(Tengsinge & Larens)
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #109 : 28.09.13 - klo:00:37 »

Tagikeskustelua:

http://marsu.zerodistance.org/20132/tagikeskustelu.mp3

(Tengsinge & Larens)
« Viimeksi muokattu: 29.09.13 - klo:01:15 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #110 : 29.09.13 - klo:01:14 »

Kutoskierroksen F.L2-Burn, MunQ-Dove, Nokka-Kalja, Etana-F.L, SatQ-D2ve ja TyQ-P-K otteluiden ennakointia

http://marsu.zerodistance.org/20132/kierros6ennakko.mp3

(Tengsinge & Larens)
tallennettu
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #111 : 07.10.13 - klo:20:00 »

Sain kunnian haastatella itse lehden sankaria tenGiÄ. Haastattelu täytyi jakaa kahteen osioon TenGsinGen innokkuuden vuoksi. Kysymykset ovat omaa käsialaani

PART I

1. Olette olleet jo pitkään kirjoittamassa lehteänne, mutta miten pitkään tämä tulee jatkumaan? Tulemmeko siis näkemään vuodenkin päästä painatuksianne? Entäpä tuleeko lehden sisältö pysymään samanlaisena koko matkan ajan?

Oikea kysymys on enemmänkin se, että missä tahdissa juttuja on tulossa. Sinänsä se että kuinka pitkään lehti on olemassa ei oo ollenkaan olennainen seikka, sillä en ainakaan tässä vaiheessa usko että panisin missään vaiheessa peliä virallisesti poikki. On paljon mielekkäämpää antaa sen sitten kuolla hiljakseen kun aika on koittanut, eikä järjestää mitään tunteikkaita hautajaisia muistiseremioineen.

Yleisesti ottaen into tuottaa materiaalia on ollut hirvittävän kausittaista. Tällä hetkellä se ei ole ylimillään, mutta oon varma siitä että pian tulee jälleen periodi milloin halukkuutta löytyy, ja saan enemmän aikaan. Asia mikä haastatteluista ei ehkä niin selkeästi välity on se, että juuri sen kausittaisen innokuusvaihtelun vuoksi, kysymykset on tehty aina hirvittävän tiiviseen aikatauluun ja osan teosten julkaisua on pitänyt pantata, ettei lukijoille tulisi makeaa mahan täydeltä. Toki tilannetta tasoittaa hieman innokkaiden haastateltavien löytyminen, jotka on ottanut muhun yhteyttä ja toivonut et kysyisin niitten mietteitä, minkä myötä tosiaan myös laskukausina oon tuottanut joitakin haastatteluita. Täytyy tosin myöntää että pari herraa, kuten te arvon haastattelija, on saanu odottaa tovin ja jopa potkia mua hieman kulkusille saadakseen ne kysymykset, mutta ainakin toistaiseksi voin ilokseni sanoa haastatelleeni jokaista joka on sitä pyytänyt. Edes mä en oo joka asiassa täydellinen, joten hyväksenet mitä nöyrimmät anteeksipyyntöni, joohan?

Jos vielä mun ylivertaisuudestani palataan toviksi lehden rakenteeseen, niin suurin muutos mitä tämän puolitoistavuotiaan (mikä on muuten mennyt pirun äkkiä) taipaleen aikana on tapahtunut on ehdottomasti äänijorinoitten aloittaminen. Se on tuonut aika makean uuden ulottuvuuden näin tekijän näkökulmasta - ja varmasti myös kuulijan. Voin sanoa nauttineeni suuresti äänittämisen tuomasta rentoudesta, kun pääsee jakamaan spontaanisti ajatuksiaan, eikä tarvitse kirjoittelun tapaan raapustaa jokaista sana harkiten. Lisäksi on ollut mahtavaa päästä olemaan suuremmassa määrin oma ihana itsensä ja revittelemään kunnolla, kun ei tarvitse yhtä paljon pohtia omien sanomisten aiheuttanaa reaktioita muissa, itseironian ja muiden itsekeskeisten sanomisten tarkoistusten välittyessä selkeämmin. Toisin sanoen kirjoittaminen saa ihmisen tuntumaan paljon kylmemmältä ja tunteettomammalta kuin hän todellisuudessa on, ja sen myötä on helpompa saada väärä kuva toisen jutuista. Kokonaisuudessaan puhumisen edut ovat siis niin valtaisat kirjoittamiseen nähden, että äänituotosten suhteellinen määrä on ollut voimakkaasti kasvussa ja jatkaa sitä todennäköisesti myös tulevaisuudessakin.

Noin muuten tulevaisuudesta on aivan mahdoton sanoa paljoa. En olisi alunperin uskonut tekeväni kahta kattavaa finaaliennakoa, joista tuotoksina olenkin kaikista ylpein, mutta niin vaan sille tielle tuli eksyttyä ja tekeminen oli näin jälkikäteen ajateltuna valtaisasta työstään huolimatta oikein antoisaa puuhaa. Jos jotain kirjoitusaiheisia juttuja tulee, niin kiintoisaa voisi olla viedä homma ennakosta eteenpäin ja tehdä jostain suuresta liigapelistä tarkempi jälkipuinti, arvosteluineen, tarkkoine pelaajien pelityyliin menemisineen, yms. Toinen juttu mitä oon pohtinut aina silloin tällöin on uuden peliohjekirjoituksen kirjoittaminen, joka kuitenkin suunnattaisiin aikaisemmasta poiketen liigapelien mukaiseen nelikkopelin ja kovien matsien nikseihin, enemmän tai vähemmän yltiöanalyyttisesti, teorieettisesta näkökulmasta katsottuna. En aidosti usko että sellainen tekisi kovinkaan monesta parempaa pelaajaa, mutta ehkä joukostamme löytyy mun lisäksi muitakin henkilöitä, jotka on vähän liiankin kiinostuneita lentsikan teoreettisesta puolesta. Kolmantena potentiaalisena juttuna voisi sitten olla uuden kirjoituksen tekeminen lentokonepelin nykytilasta, joka totta tosiaan on muuttunut sitten viime kerran.

Joitakin ideoita siis on, mutta en voi sanoa että mikään olisi lähellä toteutumista juuri nyt. Kyse ei ehkä niinkään ole pelkästään siitä että olisi hirvittävän vastenmielistä kirjoittaa jostain, vaan siitä että oon asettanut itselleni henkilöiset standardirajat joiden puutteissa yritän pysytellä. Se on oikeastaan ollut syy kierroksia seuraavien jälkipuintien lopettamiseen, sillä en ole enää kokenut voivani tarjota riittävää tasoa kuulijoilleni, jotka ovat tietysti mulle kaikki kaikessa.

2. Uhriksenne haastattelijanpenkkiin on joutunut monia kasvoja, mutta kuka on ollut mieleenpainuvin (minun lisäkseni..)? Entä onko joku ketä haluaisitte haastatella, mutta ette ole vielä saanut sille tilaisuutta?

Totta tosiaan, jengiä on ollut vähän laidasta laitaan, mikä alusta alkaen olikin tarkoituksena. Ei ole mitään edellytyksiä nousta hirveän arvostettavaan asemaan jos haastattelee vaan yhtä osastoa, joten tuo monipuolisuus haastateltavien suhteen oli tosiaan mihin kokoajan oon kokoajan tähdänny. On siltikin myönnettävä että noin yleisesti ottaen oon lähestynyt helpommin heitä jotka ovat mulle läheisiä ja tuttuja kuin niitä joista en niinkään perusta tai tunne. Hieman paranneltavaa riittää siis vielä, vaikka oonkin yrittänyt tsempata saadakseni mahdollisimman monen äänet kuuluviin. Tosin ihan inhimillistä ja loogistahan se kai on että lähestyy helpommin heitä jotka tietää tutuiksi ja turvallisiksi, ihmisiähän me tässä vaan ollaan? Vai pitäisköhän tässä alkaa ihan uudenvuoden lupauksia tekemään..

No niin tai näin, niin en haluaisi laittaa haastatteluja mitenkään paremmuusjärjestykseen, vaikka ihan selvää se on etten pysty välttymään asialta että osa on enemmän mieleen kuin toiset. Kaikki eivät ole yhtä kiintoisia persoonia, tai mitään SaiGuja kirjoittamaan, joten suurelta osalta on myös mun tehtävä ja vastuu tehdä haastattelusta sen antajaa kiintoisampi. Joten mieleenpainuvuus ei ole pelkästään kiinni siitä kuka vastaaja on, vaan myös kysymysten luonne vaikuttaa älyttömän paljon siihen mitä piinapenkiltä olevalta saa revittyä ulos. Joskus siinä onnistuu hyvin ja joskus ei, mutta sellaista se on.

Henkilökohtaisesti mua on miellyttänyt haastatteluissa erityisesti se kun on tullut jotain uutta esiin kohdehenkilöstä, mihin onkin tähdätty jokaisella kerralla. Sitä on kuitenkin tullut ja tulee pyörittyä niin monta tuntia rakkaassa lentokonepelissä, että miksei sitä haluaisi kuulla millaisia persoonia ne muut ruudun takana olevat ihmiset oikein ovat? Jos nyt ihan nimiin mennään, niin vaikkapa tuo hiljattain tullut Aristotelen haastattelu oli valtavan hyvä esimerkki tästä: kaveri oli täysin tuntematon mulle entuudestaan, mutta haastattelun myötä koen omaavani jonkinlaisen kuvan siitä kuka hän on. Tätä toivoisi lisää.

Mitä haluamaani haastateltaviin tulee, niin tässä asiassa oon hieman rohkeampi. Haluamani kolmikko on MunQin raskaansarjan osasto: Adju, IneartheD, JussePal. Adjun oon jo kertaalleen saanut suostuteltua haastatteluun, mutta viime kerrat on ollut vähän tuloksettomia: ensimmäisellä yrittämällä Adju lähetti mulle vastaukset, mutta kun kommentoin miten sen pitäis hioa vastauksia saadakseen väen hyväksyntää, niin kaveri murtui täysin ja jätti asian sikseen. Toisella kerralla käytettiin varta vasten hänen vuokseen uutta haastattelumenetelmää, mutta just kun homma oli saatu pakettiin niin äijä ilmotti et menikin pupu pöksyyn. Toivotaan et mies sais joskus ryhtiä itteensä ja saatais edes toi valmis, F.L -alueella (huomatkaa kuinka sitä ei haittaa jos me luetaan sitä) oleva pätkä ulos.

IneartheDin mietteitä olis tosiaan kans mahtava lueskella haastattelun muodossa. Häneltä tulee välillä kysymyttäkin niin hienoja viestejä, että en voi lakkaa miettimästä millaista jälki olisi jos liikuttaisiin laajemmalla skaalalla. Oon useiden pikkutunneilla vietetyiden ajattelutuokioiden jälkeen kallistunu siihen päätelmään että noissa hänen viesteissään on selkeetä piilosanomaa, mitä me tavalliset kuolevaiset ei välttämättä heti tajuta. Jos ja kun heppu on yhtä teräksinen ihmissuhdeasioissa kuin sanktioiden antamisessa, niin mä haluun ehdottomasti kääntyä hänen puoleen parisuhdehuolissa. Jaksokohan se muuten tällä kertaa lukea tänne asti.

Ja Jusse. Noo, mä oon jo kuuden vuoden ajan viettänyt unettomia öitä pohdiskellen että mitä se tekee MunQissa ja ajattelee roolistaan. Edelleenkin noi asiat on täysiä kysymysmerkkejä, joten jos yrität Jusse jaksaa vastata mun kysymyksiin jossain välissä niin pystyn elämään kevyemmin mielin? Muuten lennät twitter-vastaavan pallilta alta aikayksikön.

3. Lehtenne rinnalle on noussut aikojen saatossa muitakin kanditaatteja. Mitä mieltä olette näistä toisista lehdista, luetteko te niitä?

Mahtava juttu kun jotkut muutkin on kokenut innostuksen kipinän ja on osoittanut etten mä tosiaankaan ole ainoa joka kykenee tähän. En siis oikein osaa ajatella että se olis jollain tavalla multa pois jos joku muukin suorittaa pelaajahaastatteluita - vaan ajattelen pikemminkin päinvastoin, se motivoi mua entistä enemmän kun näen että idea on levinnyt, ja tietysti luen oikein mielelläni myös haastatteluja missä en ole ollut osallisena millään tavalla. Mitä nyt muita lehtiä oon katsellut, niin on ollut ilahduttavaa nähdä että nää jotkut henkilöt jotka on niitä tehnyt, on osannut valita hiukan musta poikkeavan linjan, eikä vaikuta siltä että ne olis pyrkiny ottamaan pelkästään multa vaikutteita. Toivottovasti siis sama meno jatkuu ja nykyiset kirjoittelijat jaksavat tehdä päivityksiä, kenties jonkun tai joidenkin uusien tullessa mukaan markinnoille - vielä kun riittää paikkoja.

Viimeaikoina julkinen keskustelu liiga-asioista on ilahduttavaa kyllä ollut hiukan nousussa, mutta suurta kuvaa katsoessa on todettava että se on laskenut paljolti ajoista jolloin Tomppa (ElvenSpells) oli heiluttelemassa tahtipuikkoja. Käytännössä oon TM:n myötä vastannut varovaisestikin ajatellen noin puolesta julkisesta liigajutustelusta. Se on sikäli vaarallinen tilanne, että pystyn syöttämään ulos jos minkälaista propagandaa - ja tyhmähän mä olisin jos en sitä tekisi, kun on aika kova kynnys lähteä kommentoimaan avausta mikä on lukittu, mutta missä suurin osa liigakeskustelusta silti on. Uudet, paremmin riippumattomat toimijat, toimivat tuohon hyvänä vastapainona.

Toivoisin tosiaan noin ylipäätään että mahdollisimman moni jaksaisi tarttua tuumasta toimeen ja ryhtyisi rohkeasti tekemään haastatteluita tai mitä muuta ikinä keksiikään. Se ei oikeasti ole mitään hirvittävän vaativaa hommaa - ellei sitä sitten itselleen sellaiseksi tee, ja jo pienellä vaivalla voi tuottaa yllättävän hyvää matskua. Oon ihan varma että jokainen kykenee halutessaan siihen.

4. Olette selkeästi yksi Munkkiliigan suuria nimiä ja herätätte paljon suuria ja eroavia tunteita yhteisössämme. Mitä mieltä olette saamastanne huomiosta? Haluaisitteko sanoa jotain kannattajillenne?

Se herättää hyvin ristiriitaisia ajatuksia. Usein tulee tunne että tahtoisin jättäytyä hiukan taka-alalle, mutta toisaalta jokin on aina vetänyt näkyvään roolin. Omalta osaltaan varmaankin se vaikuttaa että yhteisöstä on oikeasti kehkeytynyt hirvittävän läheisiä ihmisiä, joihin on kiintynyt niin että on ihan vaan senkin takia pakko olla yhteyksissä useaan. Oli peli kuinka hyvä tahansa, niin tuo on se hienoin sekä tärkein asia lentsikassa.

Näkyvyyden myötä tulee luonnollisesti sekä positiivista että negatiivista huomiota, mikä on tietysti ihan itsestään selvää. En sano että voisin nollata ihan nappia painamalla kaikki negailevat jutut, mutta siihen voi pyrkiä. Käytännössä kun karu fakta on se, että olit kuinka hyvä tyyppi tahansa, niin jos olet paljon esillä niin et voi saada kaikkia puolellesi. Tätä voisi verrata vaikkapa presidenttivaaleihin, joiden suhteen olen kuullut mainittavan että demokratiassa kukaan (ellet oo Kekkonen Hymyilee leveästi) ei voi käytännössä saada yli 80% mahdollisista äänistä. Jostain syystä mä haluan usko niin..

Ja joo, on mulla toki yks juttu rakkaille kannattajilleni: Muistakaa tilata pizzanne ilman katkarapuja ja tonnikalaa.

5. Sivullanne kerrotte, että vähempiosaisten auttaminen on lempiasijoitanne, osallistutteko millään tavalla hyväntekeväisyyteen vai onko tämä fraasi siellä sattumanvaraisten pikapanojen toivossa? Mikä on kantanne vähemmistöjen oikeuksiin?

Ei toki, muthan on siunattu valtaisalla sydämellä josta riittää jaettavaa myös etnisille ryhmille jotka ovat niin nirsoja sen suhteen mitä suuhunsa laittavat, että meinavat tapattaa itsensä. Mitenkään osoittelematta liikaa sormella meistä katsottuna eteläisessä maanosassa eläviä ihmisiä, mutta onhan se täysin käsittämätöntä jos jengi ei suostu syömään muuta kuin mäkkärisafkaa ja samaan aikaan itkee kuinka rikkaat teollisuusmaat tekevät heidän olostaan mahdotonta, eikä ruokaa löydy missään. En mäkään mene mielellään alas kun äiti huutaa mua syömään jos tiedän että siellä on odottamassa porkkana- tai parsakaalikeittoa, mutta ero on siinä että oon sentään omaksunut sen että kaikesta ei pidä valittaa. Joskus kaipaisin samaa mentaliteettiä myös noilta dilleiltä jotka saa tapaisteni hyväntekeväisyytttä harrastavien ihmisten kautta ylläpidettyä ahnetta elämäntyyliään, jossa elellään kuin mitään ei olisi rajallisesti.

Myönnettäköön, eksyin hieman aiheesta. Mutta olen tosiaan hyväntekijä viimeisen päälle ja kun lähdevedessä oli joskus joku kampanja, minkä myötä jokaista ostamaa pulloa kohti lahjoitettiin 5 litraa vettä Afrikkaan, niin mä menin ja osteskelin sellaista että yksi paikallinen sais jalkansa kastettua päivän ajaksi tarpeeksi puhtaalla vedessä.. Uhrautuvainen kun olen, niin muistaakseni (en oo täysin varma) ostin joskus myös karkkipussin, mistä osa lahjoitettiin samaisen maanosan asukkaille. Eli olen tehnyt osani maailman pelastamiseksi, vaikka mietittiinkin hiukan tykistipeleissä saiGun kanssa että itämeri pitäisi vielä pelastaa, ja saimaannorppa. Sit on tietysti vielä katkaravut ja tonnikalat joita pitäis suojella, mutta ne ei oo kuulemma niin kriittisessä tilanteessa SaiK sano.

6. Kuten kysyin aiemmin saamastanne huomiosta.. Niin heppatytöthän ovat suuria ihailijoitanne. Onko teillä heille aikaa vai löytyykö lentoQ ulkopuolelta mielitiettyä jolle jaatte rakkauttanne?

Joo, mä oon ihan sillee miten se Adju sen sanookaa FÖLL IN LAW niihin. Valitettavasti toi ryhmä on vaan vähän sellasta sakkia, että niillä on aina parempaa tekemistä kun mun kanssa jutustelu. Yks sano mulle jopa hiljattain että tuun olemaan ikisinkku. Se repi mut niin sisältä kuin ulkoakin rikki, mutta vielä mä jotenkin saan estettyä kyynelten tirauttelun.
tallennettu

Pidän kissoista
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #112 : 07.10.13 - klo:20:01 »

PART II

7. Kuulutte yhteisömme juomakoneisiin joille alkoholi todellakin maistuu aina silloin tällöin. Kännissähän tulee myös aina joskus mokailtua ja käyttäydyttyä todella typerästi. Mikä on teidän pahin kännimoka?

Vai niin. Prosentuaalisesti ajateltuna en edes oo ollut monessa äänitteessä ottaneena, ja se kun on mitä parhain alkoholismimittari, niin mun on hiukan tyynnyteltävä teitä ja todettava etten ole se miksikä minua luulette. Oon KOHTUUKÄYTTÄJÄ, enkä kykene juomaan niin paljon että menisin ihan sekasin, joten mitään tyhmää en vastuuntuntoisena aikuisena oo tehnyt. Ehkä pahin on se että oon joskus stumpannut savuketta huuleen ja polttanut siten osan siitä, mutta silloinkaan en ollut hirvittävän juopunut. Sun pitäis oikeasti kysyä kolmikolta duff-jp-ine samaa, niin ei olisi varmaan edes ystävien äidit - tai edes eläimet turvassa. Mutta joo, lupaan kertoa sulle jos onnistun siittämään jonkun paksuks humalassa.

8. Loppu kevennyksenä oikeissa kysymyksissä on valkoistenteko. Mitä mieltä olette tästä, pitäisikö valkoistentekijöiden painua suolle vai ovatko tästä asijasta valittavat nörttejä joiden pitäisin löysyttää pipoaan? Ettekai te ole paha valkosankari?

Avasin reilu vuosi sitten kulmanurkkaukseen aiheen "Valkoistentekijä" mihin suuri osa purnauksista on tullut, joten jos tämä ei ihan sydämenasia ole, niin ainakin pitää todeta että olen seurannut korva höröllä keskustelua vierestä. Itse aiheenhan avasin aikoinaan ollessani silmiin nähden ärsyyntynyt kun ei tahtonut kyetä pelaamaan ilman chatin sekoittumista ja tarkoituksena oli tosissaan yrittää josko tuota saisi vähennettyä. Uskohan tässä on jo iät ja ajat ollut koetuksella mahdollisuuksiin tilanteen vaikuttamiseen, mutta ainakin voin hyvällä omallatunnolla sanoa että suhteellisen pitkään jaksoin lähettää viestiä asiakastukeen moisesta häiriökäyttäytymisestä.

Noin muuten niin mun suhtautuminen valkeisiin on muuttunut aikalailla suopeammaksi. Tässä yksi päivä taannoisia viestejä lukiessani vähän yllätti se, kuinka jyrkkiä mun kannanotot oli silloin ja piti ihan editoida paria vastausta kun rupesi hävettämään ne ihan törkeesti. En oikein vieläkään tiedä tasan tarkkaan mitä ajattelen valkoisesta tekstistä, mutta ehkä jotenkin niin että yksittäiset valkeet ei ole mitekään hirveät - päivittäminen kun on melko yksinkertaista ja vaivatonta, mutta suuremmassa määrin ne voivat laskea peli-innokkuutta huolella. En siis oikein osaa tarjota tähän kysymykseen kunnollista vastausta kun on vaikea samaistua täysin kumpaankaan leiriin.

Ehkä meidän kaikkien tulisi ajatella tilannetta enemmän huumorisesta näkökulmasta; nimittäin sunnuntaisessa F.L2-Dove -harjoitusottelussa ilmestyi adminvalkeet matsin tuoksinnassa ja siitä käynnistyi kiintoisa debatti kuka se oikein oli. Valitettavaa ettei aihetta koskien ole ainakaan vielä saatu suurempaa käsittelyä, sillä musta olisi oikeasti ihan valtaisan jännää nähdä millä tavalla tilanne etenisi ja syyllistä alettais selvittämään, mutta olen jo varsin tyytyväinen tähän. Kunnollinen psykologinen testi, jossa ketään admineista ei ole suljettu epäiltyjen listalta ja vainoharhaisuus on kokoajan vahvasti läsnä. Tuostahan saisi ihan mahtavan rikosdokkarinkin; on tapahtunut "rikos", tekijöiden määrä pystytään rajaamaan, todisteita on kuvauksen muodossa ja jotkut kohtaavat taustansa vuoksi suurempaa epäilyä kuin toiset. Ah sanon mä ja toivon ettei tää jää ainoaksi kerraksi kun mällit lentää. Niin ja se pitää vielä kertoa, että oon tyytyväinen siihen etten oo onnistunu edes vanhoilla päivilläni saavuttamaan niin lepsua mainetta, etteikö mun nimi olis noussut esiin potentiaalisia tekijöitä pohdiskellessa.

Mutta ihan aikuisten oikeasti (onpa toi muuten typerän kuuloista) jokaisella on omat syntinsä, mutta valkeet ei ole mun pahe. Voin ihan valehtematta sanoa etten edes muista milloin olisin viimeksi sellaiset tehnyt, mutta nyt kun otit asian puheeksi niin rupesin hiukan pohtimaan että pitäiskö asiaan tehdä muutos, mä kun en oo oikein tottunut jäämään missään kakkoseksi. Tosin, nyt kun ajattelin asiaa vielä yhden askeleen eteenpäin niin ehkä se omientappo tuntuu hiukan kiehtovammalta kuin valkeet, joten ehkä mä pysyttelen vielä pikkurikollisena..

9. Mitä piditte olla toisessa roolissa tällä kertaa? Olivatko kysymykset sitä tasoa, että paikka TenG lehdistössä voisi napsahtaa? *wink wink*

Ei siinä, vastauksien kirjoitteluun meni ihan liian kauan, mutta nyt on huojentunut olo kun loppusuora häämöttää ja homma on pian paketissa. Hyvän musiikin ja omasta kullan kalliista lasista vedetyn veden myötä, tästä tuli edes jollain tavalla inhimillistä, vaikka täytyy myöntää että pari kertaa kiroilin sisäisesti itsekseni että mihin mä suostuinkaan. En tämän äärimmäisen traumatisoivan kokemuksen myötä ajatellu kyllä hetkeen olla enää tällä puolella, vaan oon ihan tyytyväisenä se haastattelija jonkun aikaa.

Kysymykset olivat oikein mainiot, korostin aikaisemmin että paljon on kiinni myös siitä miten haastattelija saa revittyä juttuja haastateltavalta ja siinä sä onnistuit melko hyvin. Ehkä olisin itse korvannut yhden lehtiaiheisen kysymyksen kysymällä jotain klaaniasioihin liittyen ja muuttanut kysyntäjärjestystä loogisemmaksi, mutta aikalailla makuasioita noikin. Sait mut kuluttamaan ihan liian monta tuntia tähän, joten ole ylpeä itestäsi. Niin ja joku punttikysymys olis kanssa ollut mahtava, olisin mieluusti egoillut ylpeänä mun uudesta, NELIJAKOISESTA, saliohjelmasta.

Sähän voit yhtä hyvin tehdä kilpailevan lehden mulle? Onhan sulta blogikirjoituksiakin ilmestynyt, joten suuremman lukijakunnan saavuttamiseksi voisi olla aika ottaa seuraava askel.

10. Klaanini on lähellä sydäntäni ja pelaajani ovat kuin pikku suklaamuffinseja taskussani. Alussa epäilit meidän pelikykyisyyttä liigassa, onko tämä asia muuttunut? Mitä odotatte meiltä loppukaudesta?

Vai että suklaamuffinsit taskussas? Oikeesti? Musta edelleenkin se "xx on kuin nakki mun hot dogissa" on parempi. Sitä paitsi, mustikkamuffinsit on parempia kuin jotkut kuivat suklaa.

Ei vaan, annettakoon tuo anteeksi tämän kerran, sen verran mukiin menevästi kautenne on tosiaan lähtenyt käyntiin. Tai no tarkennettavaan nyt näin masentavasti että nimenomaan tulosmielessä avauksenne on ollut onnistunut - enhän oikeastaan ole katsellut yhtäkään otteluanne kunnolla ja siten voi ylistää joukkojanne ihan maasta taivaisiin. Toki se on sanottava että keskinäisessä kamppailuissamme pari yksilöä joukossanne teki vaikutuksen, joten toivottovasti kyse ei ollut vaan yksittäisestä suonenvedosta. Mutta ei siinä, kaikki syy teillä on olla ylpeä itsestänne ja pelaajistanne.

Muistaakseni sanoin kausiennakossa uskovani P.K:n yltävän A-playoffeihin asti, mutta tien tulevan vastaan puolivälierissä. Sikäli en ole muuttanut paljonkaan kantaani että nyt pidän selviönä teidän ylempää playoffpaikkaa, mutta yllätyn suuresti jos saalistatte siellä erääkään, riippuen toki hieman vastustajastakin. Mutta mielelläni olen kuitenkin väärässä, joten jatkakaa vaan samaa rataa ja yrittäkää osoittaa edelleen omaavani "epäilykset" aiheettomiksi.

[2:29:52] Adju Adju: heh...
[2:29:58] Adju Adju: toivottovasti joudut käyttämään paljon aikaa vastauksiin
[2:30:11] Adju Adju: ainakin on sellasija kysymyksiä että vastattavaa riittää
[2:55:44] Adju Adju: helponpaa olis jos vaan kieltäytyis kaikist haastattelu pyynnöist
[2:55:46] Adju Adju: niiQu mä
[2:55:54] Adju Adju: suosittelen
tallennettu

Pidän kissoista
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #113 : 09.10.13 - klo:14:55 »

Keskustelu tagisäännön ympärillä on käynyt vilkkaana ja monia hyviä puheenvuoroja on kuultu - mutta mikään tähänastinen ei vedä vertoja seuraavalle. Hän on kaunis, hän on lihaksikas, hän on viisas, mutta ennen kaikkea hän on henkilö, joka haluaa vilpittömästi auttaa hädässä olevia. Täten Synnoeve haluaa jakaa osan älystään ja avata missä piilee totuus koko tämän kohun ympärillä.

Synnoeve (Mestari)

Tässä kun näemme nyt äänestyksen tuloksen ja me todella kaikki olemme äänemme antaneet ja jälki löylyt on käynnissä..Ja hyväveli puuhastelu on alkanut ... Pienissä piireissä itkemme tuloksen huonoutta vaikka todellisuudessa enemmistö on sitä äänestänyt On täysin vasten mielistä ja jossain määrin jopa oksettavaa että asiasta käydään vielä keskustelua sen muuttamiseksi .. vaikka äänestyksen tulos kertoo miten sääntöjä tulisi muuttaa. Ajaako tässä taas tärkeempien päättäjien..sana ohi äänestyksen...MunQliigan vaaleissa

Kun keskustelua säännöistä käytiin niin esimerkiksi MunQliiga pelaaja einST ei saanut sanoa mitään....Koska hänellä on kuulemma huono maine....Ja valvojatkin vähissä mutta einst ei kelpaa samasta syystä...Mutta miten pitkään tämä huono maine vaikuttaa..

Mutta sen siaan justuksen ja biisonin mielipide tuntui kovasti kiinnostavan...Ihan näin välihuomiona se että johtaja late ei edes viitsinyt osallistua keskusteluun...(todellisen johtajan merkki) Mutta yhtään parannusehdotusta emme kuulleet ... einillä niitä olisi ollut tarjolla mutta ne eivät kiinnostaneet ketään...myös pallo joka ymmärtääkseni on jonkunlaisessa johtajan asemassa.. niin pelas mielummin yksin kun olisi osallistunut sääntöjen mietintään....Kiinnostaako ketään on hyvä kysymys?

Ja nyt pitäisi huomata että jos jollain on hyvä ehdotus niin sen ei pitäisi olla kiinni siitä kuka sitä ehdottaa että onko se hyvä vai huono.. jos se kerta on ihan fiksu...Mutta näin se tuntuu menevän..

Ja jotta tämä ei olisi vain valitus laulu ... niin on toki parannus ehdotus joka toimii ..

Nyt ihan oikeesti lopettakaa se pelleily ja äänestyksen tulos voimaan ja säännöt sen mukaisesti. Okei se ei kaikkia miellytä mutta voi voi....Se on heidän ongelmansa.. ja jos he meinaavat jatkossa pelaa heidän on syytä sopeutua sääntöihin...Myös munkkiliigan johto on äänestänyt joten hekin ovat ihan samalla tavalla päättäneet siinä asiaa....TOi turha jossittelu ei johda mihinkään...

Se että aletaan miettimään että riittääkö pelaajat on kans hyvin joutavaa jossittelua pelaajia on aivan varmasti jatkossa jopa enemmän kun saadaan säännöt kuntoo ja hieman parenpaa johtamista

Voisi tietysti kysyä että onko siellä liigan johtajissa ihan oikeasti johtajan VIRKAAN sopivia kavereita jos kaikki päätökset tehdään niin ettei kukaan seiso päätöksen takana...EI OLE .. se on fakta..

Kun päätetään jostain säännöstä niin se ilmotetaan ja siitä ei keskustella. Mielipiteitä saa kertoa mutta sen ei pidä viakuttaa millään tavalla päätökseen. ASiattomat mielipiteet voi unohtaa jo enemmän kun edes ehtii miettiä...

Freetti sopis muuten johtajaksi aika hyvin ....Kaveri on sitä mitä sanoo eli kovis...Mutta jollekkin voisi tulla
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #114 : 11.10.13 - klo:21:45 »

Extraordinary on elänyt vuosikaudet Suomen pelätyimmässä kolkassa ja on kohdannut jos minkälaisia häiriköitä, oppien tuntemaan rikollisten tunnuspiirteet ja toimintatavat kuin omat taskunsa. Viimeaikoina keskuudestamme on alkanut nousemaan huligaanilauma, tagia käyttämättömät henkilöt, joita koskien lienee paikallaan esittää muutama kysymys alan ekspertille.

Extraordinary

Millainen on tyypillinen tagisäännön rikkoja?
Luulee olevansa pahapeppu, mutta sisältä on pehmeä kuin vaahtokarkki. Luulisi sun tietävän jotain asiasta.

Tunnistaako sellaisen kadulla kohdattaessa?
Mikäli tietää minkälaisia vaatteita Citymarketissa myydään, tagisäännön rikkojat erottuvat kyllä massasta.

Voiko kuka tahansa meistä ryhtyä moiseksi rikolliseksi?
Kyllä. Siis nimenomaan kuka tahansa. En nyt esitä mitään nimiä...

Mikä voi saada ihmisen rötöstelemään noinkin rajulla tavalla?
Kasvatuksessa on mennyt jokin vikaan. Toisena vaihtoehtona se, että pakkien saaminen tytöiltä on tullut liiankin tutuksi, joten on pakko iteki saada sanoa jossakin yhteydessä "ei".

Pohjautuuko syy yleensä yksittäiseen seikkaan, vai onko se monen tekijän summa?
Kysyt saman kysymyksen kahteen kertaan, hauska veto..

Uskotko että toiminta on järjestäytynyttä?
Yhtä järjestäytynyttä ku veden molekyylit kiehumispisteessä.

Onko siinä minkäänlaisia ihmiskaupan piirteitä?
En usko että kukaan haluaisi ostaa, tai sen puoleen myydäkään, näitä ihmisiä.

Miten minun tulisi toimia jos epäilen ettei lähimmäiseni käytä tagia?
Siinä kohtaa on korkea aika alkaa luopua nimityksestä "lähimmäinen".

Onko tagin käyttämättömyydellä ja matalalla älykkyysosamäärällä yhteyttä?
Aivan... onko?

Uskotko että monella heistä on vankilatuomio takanaan?
Jos ei takana, ni edessä ainakin. Sielun pitää olla oikein erityisen pimeä, jotta ihminen voi tehdä tollasta.

Vaikuttaako ihonvärillä olevan yhteyttä miltään osin koko asiaan?
En haluis ryhtyä rasistiksi ja haukkua valkosia..

Haastatteluun vastattaessa ei käytetty klaanitagia.
« Viimeksi muokattu: 11.10.13 - klo:21:55 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #115 : 16.10.13 - klo:14:36 »

[MunK] pehmo

Mitä ajattelette kun olette viime otteluissa olleet ainoa joukkueenne tagia käyttävä henkilö?
Pelaan lentokonepeliä, koska haluan saavuttaa siinä vielä jotain. Munkkiliigan mestaruus olisi mielestäni hieno tavoite oli kyseessä sitten viimeinen kausi aapelin lentokonepelissä, tai vasta alku pitemmälle lentokonepeli-uralle. Mielestäni päättömästi toteutettu tagittoman pelaamisen kamppanja ei auta yhtään eteenpäin pelillisessä tavoitteessa.

Protestoin joukkueeni valitsemaa taginkäyttölinjaa vastaan. Mikäli tagittomuudella yritettäisiin parantaa liigan linjauksia asian suhteen ja protesti olisi jotenkin mielekkkäästi rajattu, saattaisin olla mukana siinä.

Lähteekö käytös johtajasta vai pelaajista?
Tagitta pelaaminen ei ole johtajan alkuperäinen idea, mutta tilanne ei olisi koskaan edennyt tämänkaltaiseksi, jos hän olisi halunnut puuttua siihen.

Kestäisikö Munkkiliiga Kaljojen ja MunQin poistumisen?
Tämä on huhupuheiden mukaan Kaljojen viimeinen kausi. Vaihtopenkiltä katsottuna tämän voisi kuvitella olevan myös MunQin viimeinen kausi. Ensimmäinen kerta, kun en näe pelissä enää mitään intohimoa peliä kohtaan. Epäilen, että Munkkiliigan pitää oppia tulemaan toimeen ilman Kaljoja ja MunQia, riippumatta siitä mitä tämän kauden aikana päätetään tai tapahtuu.

Miten itse ratkaisisit tilanteen, päättäjien näkökulmasta katsottuna?
Hajoittaisin ja hallitsisin.

Lieventäisin linjausta tagien käytöstä niin että valvojat eivät puuttuisi enää nykyiseen tapaan tagien käyttöön. Tämä saisi luultavasti osan protestoivista pelaajista käyttämään tageja, koska osa sitä pohjaa mitä vastaan täällä protestoidaan tippuisi pois. Toisaalta mikäli ne tagit on pakko saada päälle, niin tagitta lenteville pelaajille voisi antaa tapauskohtaisesti varoituksia ja pelikieltoja.

Mitä mieltä olette uudesta tagisäännöstä, onko se lainkaan edeltäjäänsä parempi vai silkka epätoivoinen/populistinen yritys pelastaa liiga?
Mielestäni uusi tagisääntö on huono.

Käsittääkseni ihmiset äänestivät tagipakon puolesta, koska tagin käyttö on katsojaystävällistä, sekä jokaisen liigaklaanin pelaajalle on kunnia-asia käyttää sitä oman klaaninsa tagia. Harvassa ovat ne kovan linjan kannattajat, jotka äänestivät sen puolesta, että pelkästä tagin typottamisesta ("Fl", "Dizz", "Love" "Smetana") pitäisi antaa loppupelin banni.

Nykyisestä tagisäännöstä on häivytetty nimenomaa se pakko, minkä puolesta äänestäjät äänestivät.
"Selkeyden vuoksi pelaajien toivotaan käyttävän ilmoitettua tagia liigapeleissä."
Siis toivotaan? TOIVOTAAN? Minkännäköinen pakko on se että säännöissä toivotaan jotain asiaa. Pyöräilykypärääkin on lain mukaan pakko käyttää, vaikkei siitä sakoteta. Miksei säännöissä voi vain yksinkertaisesti lukea, että munkkiliigan peleihin osallistuvien pelaajien odotetaan käyttävän tageja, tai että jokaisella liigan klaanilla on oltava tagi jota on käytettävä otteluissa?

Uutta sääntöä luodessa on otettu huomioon kovan linjan kannattajien vaatimus siitä, että tagittomia pelaajia pitää poistaa peleistä. Toisaalta liigan reaaliteetit huomioonottaen siihen ei yksinkertaisesti voida puuttua. Suurin osa pelinvalvojista vastustaa tageista huomauttelua, koska tagien käytöllä ei ole pelillistä merkitystä. Liigaa on pelattu nyt muutama peli uudella tagisäännöllä ja otteluissa se tagisääntö on näkynyt nimenomaa niin, etteivät pelinvalvojat noudata sitä. Tagipakkoa vastustavat valvojat eivät edes kysy ottelun alussa, halutaanko tageja käytettävän ottelussa. Minäkään en tekisi niin. Uusi sääntö rajaa entistä selvemmin valvojat kahteen ryhmään, eli niihin jotka valittavat tagien puuttumisesta ja niihin jotka eivät välitä. Epäilen, että uuden säännön ongelmaksi tulee se, että pelaajat ensin totutetaan väljempää linjaa vetävillä valvojilla siihen, ettei tageihin puututa ja sitten sieltä takavasemmalta löytyykin joku valvoja joka haluaa puuttua tageihin. Voin vain kuvitella sitä, itkun ja parun määrää, kun joku valvoja oikeasti noudattaa tuota sääntöä jonka mukaan loppupelin banni pitäisi antaa viidessä minuutissa. Semmoinen lukee säännöissä, mutta sääntöjen olemassaolo ei tarkoita sitä, että pelisilmän käyttö olisi kiellettyä.

Uusi tagisääntö ei ole yritys tehdä liigasta pelaajille entistä parempaa paikkaa. Uusi tagisääntö on adminien viimeisin yritys puuhastella jotain hyvännäköistä. Sääntö näyttää paperilla hyvältä, mutta se ei ole loppuun asti toimiva johtuen siitä, etteivät valvojat ole sitoutuneet noudattamaan mitään valmista toimintamallia. Minulle tulee väkisin mieleen, että uusi malli on tehty savuverhoksi sille, että tagipakosta, jonka puolesta liigan pelaajat äänestivät, ollaan luopumassa. Valvojat, jotka haluaisivat pakottaa pelaajat käyttämään tageja, tulevat kokemaan sosiaalista painetta muiden pelaajien taholta, koska enemmistö muista valvojista ei tue tagipakkoa. Lopputilanteessa kukaan valvojista ei halua, tai uskalla puuttua taginkäyttöön.

Mielestäni olisi vain parempi tunnustaa se, että liigalla ei ole resursseja pitää yllä sellaista tagipakkoa, että liigapelissä jokaisesta tagittomasta lennosta heilahtaa banni. Uusi tagisääntö on yritys peitellä tätä tosiasiaa populistisin sanankääntein. Sen sijaan, että vietämme aikamme puuhastelemassa sanankäänteitä jotka kuulostavat hyvältä, voisimme miettiä mitä voimme oikeasti tehdä asian puolesta. Myös koko tagipakon mielekkyys pitäisi ottaa rehelliseen puntarointiin. On kuitenkin fakta, että ennen kuin liigaan tuli tagipakko, kaikki pelaajat käyttivät tageja.

Miksemme voisi vain käyttää niitä tageja ja olla ylpeitä niistä, koska ne kertovat kuinka hienoa joukkuetta saamme edustaa tässä liigassa?
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #116 : 16.10.13 - klo:15:21 »

[F.L] mcboxerjr

Onko MunQ -tagi liian ruma käytettäväksi ja mitta tuli täyteen?
Tykkäsin enemmän laq

Tiedättekö ylipäätään miten klaanitagi puetaan päälle?
En

Entä sujuuko riisuminen?
Sun riisuminen kyllä

Uskotteko myös Adjun ja IneartheDin osaavan teknisen puolen?
Kyllä noilla pojilla riittää teknistä osaamista

Oletteko niitä poikia jotka eivät piittaa äidin määräämistä kotiintuloajoista?
Oon aina ollut kiltti poika

Oletteko koskaan ollut syytettynä käräjillä?
En

Mitä luulette naisten ajattelevan kaltaisestanne rentusta?
Olen gentlemanni

Minkälaisia reaktioita tagittomuus on herättänyt lähimmäisessäsi?
Suhtautui aika vakavasti siihen ja sain uhkauksia

Suhtautuvatko perheesi ja ystäväsi kun olisit yhä sama ihminen?
Mitä vittua?

Lentelettekö usein humalassa kauniimpi tagi päällä?
ENKN LenTLEle hUumallassa
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #117 : 19.10.13 - klo:01:18 »

Kasikierroksen Burn!-Kalja, SatQ-F.L, F.L2-P-K, Dove-D2ve, MunQ-TyQ ja Nokka-Etana otteluiden ennakointia

http://marsu.zerodistance.org/20132/kierros8ennakko.mp3

(Tengsinge & Nalayana & pallosalama & super koira)
« Viimeksi muokattu: 19.10.13 - klo:02:37 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #118 : 19.10.13 - klo:02:38 »

pallosalaman haastattelu

http://marsu.zerodistance.org/20132/pallo.mp3
« Viimeksi muokattu: 17.11.13 - klo:11:02 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #119 : 26.10.13 - klo:01:35 »

Ysikierroksen D2ve-Kalja, Dove-F.L, Burn!-P-K, SatQ-TyQ ja F.L2-Etana otteluiden ennakointia

http://marsu.zerodistance.org/20132/kierros9ennakko.mp3

(Tengsinge & Larens & pallosalama & Extraordinary)
« Viimeksi muokattu: 26.10.13 - klo:01:41 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 32 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024