Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
07.10.24 - klo:01:45

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 245 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Munkkiliiga
| |-+  Liigan kulmanurkkaus
| | |-+  Teng's magazine
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
äänestys
Kysymys: Montako kiekkoa Suomi iskee verkon perukoille Ruotsia vastaan?
0 - 2 (25%)
1 - 1 (12.5%)
2 - 4 (50%)
3 - 1 (12.5%)
4 - 0 (0%)
5 - 0 (0%)
+5 - 0 (0%)
äänestäjiä yhteensä: 7

Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 32 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Teng's magazine  (Luettu 165942 kertaa)
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #120 : 27.10.13 - klo:16:52 »

[P-K] Growwi

1. Lentelette tällä hetkellä Pohjois-Koreassa, vaikka muita tarjouksia luultavasti sateli ennen kauden alkua. Oliko päätös mennä joukkueeseen mitenkään selvä, vai tapahtuiko se sattumien kautta? Millaiset suunitelmat teillä on talvikautta koskien, näin syyskauden puolivälissä?
Noh jälleen alunperin minun ei pitänyt taaskaan osallistua koko kauteen, vaan ajattelin vihdoin lopettaa kokonaan. Sitten asiat kääntyilivät sinne sun tänne ja äkkiä olinkin P-K:n riveissä. Aluksi ajatus kuulosti tosi utopiselta ja hassulta..mutta heti ekan pelin jälkeen huomasin että tämä oli se ainoa tiimi mihin olisin halunnut mennä. En osaa sanoa talvikaudesta viel yhtään mittään..kattellaan sitten myöhemmin.

2. P-K on napannut tällä kaudella kovia päänahkoja ja yksittäisistä erätappioista keskitasoisia joukkueita vastaan huolimatta, edustamanne joukkueenne kokonaiskuva on ollut pirteä. Millaisin tavoittein lähdette P.K:n kanssa loppukauteen? Vieläkö rahkeet riittävät puolivälieristä eteenpäin?
Tottakai meillä on paljon puhtia ja intoa vielä jäljellä. Kyllähän me halutaan päästä niin pitkälle kuin mahdollista. Emme anna yhtään pistettä helpolla vastustajille. Mitalisijoitus kutkuttaa varmasti monen mielessä ja eiköhän me semmosille yritetä päästä..saa nähdä sit et mikä väri mahdollisesti tulisi.

3. Pohjois-Korean johtopuikoissa toimii kauhukakaraduo kouluontyhmää ja EINSTEIN, mikä voisi hirvittää yhtä jos toistakin - tai ainakin saada kääntymään äidin puoleen. Millaisena olette kokeneet toimimisen näiden kahden herran alaisena, jotka eivät varsinaisesti ole tunnettuja minään kaikkien kavereina? Oletteko tottuneet jo siihen ettette (oletettavasti) saa päättää asioista yhtä paljon kuin aikaisemmin, toimiessanne itse johtajan pallilla?
Mitä itse huhuja kuulin, niin itse johtaja ainakin totesi että koko P-K on jo minun tossun alla. Heti ekasta päivästä lähtien totesin pojille, että minua on todella vaikea johtaa ja sen he ovat myös uskoneet. Hyviä tyyppejä minusta molemmat ovat. He tarvitsevat vain vähän rakkautta ja rajoja. Mutta ei minun tarvitse päättää asioista..pojat kyl kuuntelee minun mielipiteet ilman uhkailujakin.

4. Teitä ei näy lentokonepelissä enää aiempaan tapaan, mutta sunnuntain Munkkiliigapeleissä olette kuitenkin käyneet tunnollisesti ja pelanneet korkealla tasolla, ollen yksi suurimmista syistä miksi P.K:n sarjasijoitus on niin korkea kuin se tällä hetkellä on. Tämän kauden otteidenne valossa voidaan varmastikin todeta että teillä on halutessanne vielä paljonkin tarjottavaa pelille ja liigalle, mutta entäpä toisinpäin; onko pelillä enää mitään tarjottavaa teille? Koetteko olevanne tällä hetkellä samassa vedossa kuin yli vuosi sitten?
En ole kokenut liigaa ja pelaamista enää pitkiin aikoihin niin mielekkäänä kuin ennen. En sitten oikeasti tiedä, miksi vielä pelailen. Mutta joo tosiaan, eipä minua oikeen lentokkaan saa muuten kuin sunnuntaisin. Oon kyl huomannut, etten osaa pelata yhtä hyvin kuin ennen..mutta eipä tuo minuu haittaa. Sitten taas toiselta kannalta minust tuntuu et kehityn risul aina vaan lisää.

5. Pari vuotta sitten kylväsitte kauhua fokkerilla, mutta sittemmin olette vaikuttaneet luopuneen sen käytöstä lähes tyystin. Mistä tämä johtuu? Puolestaan viimeaikoina on näyttänyt yhä enemmän ja enemmän siltä, että kone millä pystytte vetämään vertoja melkeinpä kenelle tahansa on bristol. Ajatteletteko samoin että nimenomaan bristol olisi koneenne, vai onko joukossa mielekkäämpiä koneita?
Fokkerin käytön lopetin siksi, että niin monetki alkoivat sillä sohimaan. Ennen noita hörhöjä tuntu vähän spessummalta pelailla sillä. Varsinkin ennen muinoin liigapeleissä. Monet epäilivät kykyjäni pelata sillä muita vastaan, mutta miten sitten kävikään. Kyllähän sitä oli mukavaa osoittaa luulot vääriksi. En ole oikeen ikinä pitänyt pelaamisesta rissen kanssa. Mutta niin nyt on tullut harjoitettuu senkin käyttöö ihan hyviin lukemiin. Kyllä se albba kuitenkin minun kone on jos joku. Eihä minuu koviin moneen yv-erään oo viel päästettykkään.

6. Vääntö tagien ympärillä on viimeaikoina ollut tapetilla vahvasti. Eräs lentsikan lentäjätär oli mennyt jopa niin pitkälle, että tyrmistyneensä miehensä käytöksestä hän oli asettanut tälle uhkauksia ja huhujen mukaan myös piilottanut avaimen aarrearkkuunsa. Mitä itse ajattelisitte jos moinen osuisi kohdallenne; voisiko suhtautumisenne kultaanne kohtaan pysyä ennallaan jos tämä paljastuisi yhdeksi tähän huligaaniryhmään kuuluvaksi? Millaisin mielin olette ylipäätään seuranneet jupakkaa tagisäännön ympärillä?
Ei se miksikään muuttuisi. Ihan sama minulle mitä H hommaa lentokassa. Mutta sen tuntien ei se semmoseen ryhdy. Ja ei minua yhtään kiinnosta koko tagisääntö touhu.

7. Kuulutte lentsikan _hameväestöön_ ja keskuudestanne yhä suurempi osa on alkanut vakiiinnuttamaan paikkansa keskitasoisten joukkueiden tärkeissä rooleissa. Kuka on tämän hetken paras naispelaaja? Mitä ajattelette noin ylipäätään keskuudessamme olevista kaunottarista?
Kyl minä ja Myy ollaan ne parhaimmat. Tosin en oo nähny pitkään aikaan Myyn pelaavan, joten tiiä nyt siitäkään sitte.. Tuntuu jotenki kauheen kylymältä sitten sanoo, että minähän se paras oon..mut mitäs sitä totuutta polttamaan. Se on vain minu mielipide. Ai mitäkö näistä muista aattelen..siinähä ovat omissa oloissaan. Kyl sen kaik tietää etten välitä.

8. Lentokonepelaajien välillä on ollut, on tällä hetkellä ja tulee varmasti olemaan romansseja, niin eri kuin samaa sukupuolta olevien henkilöiden välillä, mutta tietävästi ketkään eivät ole päässeet yhtä pitkälle kuin te ja valittunne. Olisitteko ikinä voineet kuvitella löytävänne jotain näin merkittävää näinkin vastenmielisestä paikasta, missä ihmiset tekevät valkeita pelkästään siksi että voisivat pilata muiden päivät? Näkyykö yhteinen historianne täältä millään tavalla elämässänne, vai oletteko kuten mikä tahansa "normaali" pari?
En ikinä olisi voinutkaan kuvitella tämmöstä omalle kohdalleni. Me ollaan keskusteltu täst H:n kanssa ennenkin ja olihan tää aikamoinen munkki. Ei lentsikka näy mitenkään meidän arjessa. Ja mitäpä sillä nyt oikeestaan on loppujen lopuksi väliä, mistä sen oman rakkaansa löytää.

9. Kirjoititte foorumeilla jokin aika sitten kihlauksestanne tämän keskuudessamme pyörivän ihmisen kanssa. Ilmeisesti tämä tapahtui herran viettämän ensimmäinen armeijaviikon jälken, josta kotiuduttuaan tämä merkittävä tapahtuma sai alkunsa ja lopputuloksensa oli sormus nimettömässä. Oliko tämä unelmianne täyttymys, vaikkette ollutkaan tapahtumahetkellä Nicaraguan vesiputouksilla viettämässä piknikkiä? Oletteko koskaan miettineet, että olisiko kosinta voinut olla tupakaverin kanssa solmitun hävityn vedon lopputulos?
Kyllähän minä hyvin onnellikseksi tulin siitä. Ja se koko asia tuli vielä niin puskista et huh huh. Ei sillä paikalla nyt mitään kovin väliä ollu..minust se ajankohta oli todella ihana. H oli muuten sillon 3 viikkoa putkeen siellä, ettei se ihan yhden viikon jälkeen tullu. Se teki siitä tapahtumasta niin tunnerikkaan, kun ei ollu nähnyt toista niin pitkään aikaa jne jne. Toi jälkimmäinen kysymys on todella tyhmä. Ei minulla ole syytä ajatella sellasia.

10. Miehenne on tosiaan tällä hetkellä armeijan leiveissä, minkä vuoksi olette tällä hetkellä ns. inttileski. Miltä tuntuu kun rakkaanne saa viettää päiviään ympäristössä, missä pääsee näkemään komeita miehiä enemmän kuin laki sallii? Millaisia vaihtelua olette tarjonneet hänen arkeen lomien aikana, kun on mahdollisuus pyöriä hiukan kauniimmassakin seurassa? Mikä on tämä suurta kohua herättänyt mystinen postilähetys, joka saapui hiljattain kotiinne?
Onhan tää ero ollut välillä todella rankkaakin. Mutta tämmönen vain vahvistaa suhdetta. Ja sitten niistä pienistä yhteisistä hetkistä osaa nauttia paljon enemmän. Niih onhan siellä paljon miehiä juu..mikäs siinä..hyvä kun viihtyy. Lomilla me nyt tehdään ihan normaaleit asioita mitä ollaan yleensäkki tehty..katsotaan leffoja, käydään ravintolois syömäs, ollaan ihan vaan mukavasti täällä meillä.. Vai kohuko siitä on jo tullu..mitälie muuan piisami onkaan kertonut. Tottakai piti syntymäpäivän kunniaksi ostaa lahja.

11. Vaikutitte riemastuneelta - ainakin ML:n foorumeiden kirjoituksien mukaan, Ässien voitettua sm -liigan keväällä useiden vaiheiden jälkeen. Kuinka olette ylipäätään ruvenneet seuraamaan lajia, joka on tunnettu enemmänkin miesten lajina? Kuinka paljon seuraatte Ässien otteita? Joko välit ifreetin, joka oli sitä mieltä että mestaruus tuli tuurilla, ovat kunnossa?
Pienenä kannatin Ilveksiä vain siksi, että pidin ilveksistä. Sitten myöhemmin tuli Kärppä buumi kun tässä lähel asun Ouluu..taino lähel ja lähel. H:n kautta sitten löyty Ässät. Oon ny jopa kerran päässy kattomaan niitten peliä Poriin. Oli oikein mukava reissu ja tunnelma paikan päällä oli hieno. Porilaiset tosiaan osaavat pitää melua. Ei se ifu tullu kahville meille..kaitpa se jänisti. Mutta eipä tuota vanhaa juttua tartte enää miettii. Mielipiteet kullakin.

12. Gallerianne on ilmestynyt monenlaisia piirroksia milloin mistäkin, kuitenkin pääsääntöisesti sellaisia missä olette piirrelleet lentsikkaan kuuluvien ihmistan hahmoja. Saatteko rahaa tästä, vai oletteko niin ainutlaatuinen henkilö että teette jotain toisten vuoksi pelkästään sen tuottamasta ilosta? Kykeneeko moiseen kuka tahansa, vai ovatko taitonne pitkän ja hartaan harjoittelun lopputulema?
Kyl tykkään ilahduttaa muita minu piirrustuksilla. Olis aapelin sääntöjen vastaista ainakin alkaa rahastamaan siellä..mutta oisha noit muitaki kenoi. Kyl minä ainakin oon ihan pienestä pitäen piirtänyt. Että kaitpa noi taidot on 20 vuoden kokemuksen tuloksia.

13. Sijoituitte viime vuoden palkintogaalan nestetankkaaja -kategoriassa kolmanneksi. Oliko tuo oikeutettu sijoitus?
On niit pahempiaki juoppoja ku minä..minä ku juon nyt niin harvoin ennäää..ainki sillai humalahakuisesti.

* Vuodenvaihteessa järjestetty palkintogaala muistetaan monesta asiasta, mutta yksi päällimmäisenä mieleen jääneistä seikoista oli ehdottomasti piisami h:n kommentti rintavarustustanne koskien. Ihan vaan ilman puhdistamiseksi; uskotteko kenenkään lentsikkalaisen lentäjättären vetävän vertoja teille tässä elämän ja kuoleman asiassa, vai onko keskustelu siskostenne ympärillä paisunut ylimittoihin? Mitä mieltä olette silikonirinnoista?
Ja tuoho viimeseen..piisami on nyt yks semmone...semmone. Onko asia nuin vakava? En ole nähnyt kuin mm kolmen muun ''lentäjättären'' kuvaa..nii paha mennä sanoon niist lopuist ainkaa. Kyl tottakai oon iha omaa luokkaani. Silikoonit sopii toisille, joillekki sitten taas ei.
« Viimeksi muokattu: 27.10.13 - klo:17:01 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #121 : 02.11.13 - klo:13:14 »

Kymppikierroksen Kalja-P-K, Dove-TyQ, Burn-Etana, F.L-D2ve, SatQ-Nokka ja F.L2-MunQ otteluiden ennakointia

http://marsu.zerodistance.org/20132/kierros10ennakko.mp3

(Tengsinge & Larens & roeeelqv)
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #122 : 09.11.13 - klo:07:09 »

Yhdestoistakierroksen D2ve-P-K, F.L-TyQ, Kalja-Etana, Dove-Nokka, Burn-MunQ ja SatQ-F.L2 otteluiden ennakointia

http://marsu.zerodistance.org/20132/kierros11ennakko.mp3

(Tengsinge & Larens)
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #123 : 16.11.13 - klo:03:29 »

Väliviikon SatQ-MunQ, Dove-D2ve ja Nokka-MunQ otteluiden ennakointia

http://marsu.zerodistance.org/20132/valiviikkoennakko.mp3

(Tengsinge & Larens)
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #124 : 18.11.13 - klo:13:42 »

Jutustelua liigan päätäntäelimistä (valtuusto & adminit)

http://marsu.zerodistance.org/20132/valtuusto.mp3

(Tengsinge & Larens & pehmo)

e. niin ja mietteitä voi tosiaan heittää tänne
« Viimeksi muokattu: 18.11.13 - klo:14:12 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #125 : 23.11.13 - klo:04:16 »

Kahdestoistakierroksen F.L2-SatQ, F.L-Burn!, Nokka-TyQ ja P-K-MunQ otteluiden ennakointia:

http://marsu.zerodistance.org/20132/kierros12ennakko.mp3

(Tengsinge & Saial & pehmo)

palaute tänne
tallennettu
Saial
Moderaattori / TyQ

Poissa Poissa

Viestejä: 996



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #126 : 01.12.13 - klo:11:55 »

13. kierroksen kierrosennakointia:

http://marsu.zerodistance.org/20132/kierros13ennakko.mp3
tallennettu

Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan.

jääkuningatar

TyQ- kieli                      =  suomennos
jääkuningatar (naisesta) =  henkilö, joka on voittavan tiimin
pakkasherra (miehestä)      ainoa miinuksilla oleva pelaaja.

Lähde: Pehmon sanakirja


Tee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista.

Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #127 : 08.12.13 - klo:14:59 »

http://marsu.zerodistance.org/20132/kierros14ennakko.mp3

(Tengsinge, pallosalama, pehmo)
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #128 : 21.12.13 - klo:16:42 »

Nalayanan ja super koiran haastattelu

http://marsu.zerodistance.org/20132/supernala.mp3

(Tengsinge & mcboxerjr & Nalayana & super koira)
« Viimeksi muokattu: 04.01.14 - klo:14:57 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #129 : 04.01.14 - klo:19:19 »

Keskustelua foorumilinjauksesta

http://marsu.zerodistance.org/foorumit.mp3

(Tengsinge & Larens)
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #130 : 04.01.14 - klo:19:27 »

Keskustelua palkintogaalasta

http://marsu.zerodistance.org/gaala.mp3

(Tengsinge & Larens)
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #131 : 12.01.14 - klo:22:25 »

Uusi Munkkiliigakausi on juuri aluillaan, mutta sitä ennen lentokonepeliguru Synnoeve, haluaa sanoa muutaman sanan. Hän on nimittäin seurannut tarkkana kuin porkkana mitä kaikkea yhteisön ja sen ulkopuolella on tapahtunut, ja on valmis jakamaan osaa älystään myös tavallisille kuolevaisille henkilöille. Olkaa hyvä, arvon kleopatra.

Synnoeve (Mestari)

Ammatti ihmettelijä

Rakas kanssakulkia tiedän että ammatti ihmetteliä on monen suosikki ammatti eikä siinä mitään onhan se hauska kattoo kun kärpäset katossa lentää.

Monet menee hyvin aikaisin iltasin nukkumaan koska se on paras tekosyy vain siihen että voi ihan rauhassa makkoilla silmät auki sängyssä...Tosin meillä suomessa tota sanotaan masennukseksi

Olymppialaiset alkamassa...Onko kisakatsomo valmis....Monet veikkailee suomelle 10 mitallia....Ja kansahan uskoo kaiken mitä telkkarissa sanotaan... Taitaa urheilutoimittajan tärkein homma olla nykypäivänä täysin pihalla itse urheilusta...Mutta osaa kirjottaa niin hyvän Blogikirjotuksen että sillä olisi mahdollisimman monta lukiaa..ja silläkös sitä arvostusta tulee miesten saunaillassa ..ja selkään taputtelijoita....
Oikeasti mitalli saalishan tulee olemaan 1-2 mitallia ja kummatkin hiihdosta....Sori tytöt mut leijonat eivät ole siinä vireessaä että mitali tulisi ....Parasta ennen päiväys on jo mennyt...ja keskiikä 35..

Jos kiira olisi kunnossa niin mitalli saalis olis 3....

Munkkiliigasta: Ai mistä?

top 5

1.Lorden ja legen seuranhaku viestit mitkä ylläpito poisti asiattomuuden takia

2.Nalayan lähtö munkkiliigasta vihasena

3. Pallon into pelaamiseen 120 prosenttinen...

4. P-k:n poistuminen liigasta

5.Positiivisenpaa nuorisoo tulossa liigaan


Miten helvetissä parikymppiset äijät ei tajua mikä on hyvän maun rajoissa? Terveisiä vaan lordelle..

Kuunnelkaa kappale...Rekkamies....Ei se oo helppoo muuallakaan...joku sano et suomalainen musiikki paskaa..No onhan se jos kuuntelet jotain sukkahousu heviä....En arvosta..

Rammi miellyttäminen on sanoja....Ei lauseita....Nob...(anteeks teng) onneks et jaksa lukee tänne asti

Nojoo hyvät jokerifanit tässä tämä nyt sitten on ..Hyvää uutta vuotta...Ja parenpaa PELI vuotta 2014...

Varsinkin tosifaneille Hedge ja kumppanit ON VAIN YKSI SEURA JOKERIT...Ainoo suomalais jengi joka pelaa ammattilaisliigassa....enskaudella...Että jos siitä lähdetään....
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #132 : 19.01.14 - klo:13:08 »

Ensimmäisen kierroksen ALKO-D̀̉̃́, Dove-Sieni, TyQ-Nokka ja F.L-SWAT otteluiden ennakointia:

http://marsu.zerodistance.org/20141/kierros1.mp3

(Tengsinge & latesofi & Saial)

palaute tänne
« Viimeksi muokattu: 19.01.14 - klo:13:27 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #133 : 19.01.14 - klo:14:19 »

Keskustelua TyQ -klaanista

http://marsu.zerodistance.org/20141/tyq.mp3

(Tengsinge & latesofi & Saial)

palaute tänne
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Teng's magazine
« Vastaus #134 : 22.01.14 - klo:11:05 »

Keskustelua MunQ -klaanista

http://marsu.zerodistance.org/20141/munq.mp3

(Tengsinge & latesofi & mcboxerjr & pehmo)

palaute tänne
« Viimeksi muokattu: 22.01.14 - klo:11:16 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 32 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024