Olen aiemmin kieltäytynyt vastailemasta näihin, mutta kun yhden pelin osalta on niin eriävä mielipide, että siksi päädyin lopulta aukaisemaan suuni... se löytynee viimeisestä parista.
DnZ - TyQ
TyQ:ssä on kuitenkin aina liikaa sellaisia pelaajia, joiden pelisuoritus riippuu täydellisesti, minä päivänä pelataan (erityisesti kuulun tuohon ryhmään), harmikseni kuulin, että Donuilla on motivaatio-ongelmia. Mä oikeasti pidän donuista (en yhtä paljon kuin TyQ:stä ja MunQ:sta, mutta tulee ihan kolmosena kuitenkin). Jos meidän hyvät pelaajat pelaavat ja meidän muut pelaajat saavat pelivireen käyntiin, miten heidän parhaina päivinä menee, niin voidaan joskus jopa haastakkin.. joko 4-1 tai 3-2... kauhuskenaariossa, jossa kaikki menee mönkään, 5-0. En sano lopullista arviota ääneen.
MunQ - F.L
Tiukka matsi... mutta joudun katsomaan tätä ottelua vain ja ainoastaan vaaleanpunaisin silmälasein ja siksi MunQ vie 4-1, vaikkka FL on hyvä ja sielläkin on kivoi pelaajia, mutta jostain syystä liputan kummallakin kädellä munQ:lle.
Kalja - Rambo
Toivoisin, että Rambo veisi jonkun erän, mutta... ehkä todennäköisemmin Kaljat vie matsin nimiinsä... joten arvataan 4-1.
Dove - F.B
Tätä on vaikea arvata... Mutta kyllä Baronit vie 2-3...
D2ve - I.H
Sitten tämä ottelu, josta suurinosa tuntuu povaavan hassuja lukemia... Okei D2ve saa kyllä pelaajia kasaan, mutta eihän IH:ssakaan ihan kädettömiä pelaajia ole.... jos IH ei vie koko peliä nimiinsä, niin sanottaisko 1-4 kuitenkin.