Kaikki liigapelit alkavat ensi viikon lauantaina.
Se on selvä, harkkapelikumppanin oon haastanu, jos se hyväksyy täytyy sit ainaki 2 kokoonpanol pelaa.
Lauantain vastusta ei selvillä, mutta kovaa tulee kyyti olemaan.
Jos nyt saisin nämä muutamat pelaajat niin saisin asteikolla hyviä, jokaiseen paikkaan.
Tosin lähes kenelläkään mun pelaajista ei riitä kunto, kuntoharjoittelu vast lähtenyt käyntiin.
Nyt jos joku haluaa voi hiema silmäillä lohkoani ja sanoa mielipiteitä
Itse ihan uusi uudella joukkueella ja vastustajat ovat nojuu, aika kovan olosia.
Pelaajat alkupaskaa ja vahvistukset tulevat jos tulevat, jos muut eivät nosta hintoja järjettömästi.
Käskyt saan varmaa antaa lähempänä matsia?
Muuten on kuntoon painottuva harkkani tässä alussa ja 95% on komennus.
Valmentaja on heikko, mutta kokemus tais olla mahtava.
Varmaankin sekin heikosti nostaa pelaajien tasoa, onneks olen vain hakenut ostopelaajia alle 25v ja muutama hyvä 19-20v ois tulossa, jos niistä saisin pelimiehiä.
Tuntuu vain, vaik hinta ois alussa 1000 nousee helposti lähelle 10000 ja yhden-kaks ulkomaalasta hinta noussut jo yli 10000 niin luovuttanu oon.
Nyt joku idiootti ostaisi nuo vanhukset multa, vaik on sielki jokunen nuoriki.
Entäs se nuorisojoukkueen panostus, itse laitoin sen pienimmän summan, meinaan jos sielt tulis niit 17v hyviä pelaajia mist sais sitten kaameita tyQejä.
Tiukka budjetti ja rahaa hankala saada, mut seuraavaks valmentajan kun sais.
Miten se ''laina'' pystyykö lainaa ottamaan, ja paljon, nimenomaan valmentajaa varten sitä ottaisin.
Ainii mul on 2 apuvalmentajaa, onko niist hyötyä.?
Edit: 150867543 Tuli mukaan kokoonpanoon 19v hyvä kunto ja hyvä laituri, harmi vaan että laski joukkuehenkeä.