Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
26.06.24 - klo:12:38

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Virtuaalifutis
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 53 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Virtuaalifutis  (Luettu 188906 kertaa)
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #75 : 16.10.06 - klo:23:14 »

Kuinka paljon se erikoistilannetaito sitten vaikuttaa hyökkäysarvosanaan?
Ainakin minulla erään konkarihyökkääjäni arvosana vaihtelee puolesta tähdestä kahteen ja puoleen tähteen.

Eikös tässä ollut kyse munkista? Jälleen tulkintakysymys, onko molken kokemus munkkia.

Ei yhtään.

Ei ole. Kun mokke pelaa paljon pelejä, mokke saa kokemusta. Sama pätee muihin pelaajiin. ^^
tallennettu
Proksu
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #76 : 16.10.06 - klo:23:19 »

Tähdethän ei kerro suoraan pelaajan taidosta ja joukkueesi suorituksesta. Mutta tähtien heittelyn voinee selittää vaikkapa kunnon vaihtelulla, en tiedä sitten paljonko koti/vierasotteluilla on väliä, mutta sehän vaikuttaa myös joissakin määrin suoritukseen.
tallennettu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #77 : 17.10.06 - klo:21:46 »

Joopa joo, ''mielestäsi''. Hymyilee leveästi Ei helv nyt naurattaa... Voisin jopa sanoa REPS mutta se ei olisi niin sopivaa. ^^
Mitä sinä olet sanomaan ilman mitään faktatietoa tuon?

Kokeilepa huviksesi vaikuttaako... Minulla ei nimittäin vaikuta paljon mitään jos puolustaja on esim. erinomainen... Iskee silmää Ja onko sulla muka kokemusta jumalaisista puolustajista? Hymyilee leveästi Tuskinpa olet edes kymmentä maaottelua enempää nähnytkään...
Niin, en tietenkään 100% faktaksi voi sitä sanoa, mutta mitä olen otteluitani katsellut, niin  myös puolustajilla kestävyys vaikuttaa jonkin verran arvosanaan. Joten se on "mielestäni".

Jep, eipä minulla kokemusta niistä ole, mutta veikkaanpa, että kyllä niillä "jumalaisen" puolustuksen joukkueillakin puolustajilla on myös laituri, kunto ja kestävyys kunnossa, (keskuspuolustajilla pelinrakennus?) että he saavat arvosanaksi "jumalainen".
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #78 : 17.10.06 - klo:22:32 »

Niin, en tietenkään 100% faktaksi voi sitä sanoa, mutta mitä olen otteluitani katsellut, niin  myös puolustajilla kestävyys vaikuttaa jonkin verran arvosanaan. Joten se on "mielestäni".

Jep, eipä minulla kokemusta niistä ole, mutta veikkaanpa, että kyllä niillä "jumalaisen" puolustuksen joukkueillakin puolustajilla on myös laituri, kunto ja kestävyys kunnossa, (keskuspuolustajilla pelinrakennus?) että he saavat arvosanaksi "jumalainen".

Siis kestävyys ei ''mielestäni'' nimenomaan vaikuta puolustajille... Kunto vaikuttaa.

Niin, veikkaile mitä veikkailet mutta fakta on se että nämä maajoukkueen pelaajat ovat yksipuolisia jumalais+++++ ('yli'jumalaisia) hirmuja joilla ei ole aputaitoja eli nyt näillä laitapuolustajilla laituri. Tai no, saattaahan niillä olla se erinomainen-kelvollisen verran. Fakta on se, että jos treenataan aputaitoja näille kavereille, jää päätaito alemmas verrattuna muihin joille treenataan päätaitoa ja siksi näin ei tehdä.

Btw, keskuspuolustajat eivät tarvitse pelinrakennusta juurikaan muuten kuin jos ne ovat ''hyökkääviä.'' :)
tallennettu
Proksu
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #79 : 18.10.06 - klo:09:50 »

0-6 voitto Jussesta o/

Oljhan tuo selevee pässinlihhoo Iskee silmää
tallennettu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #80 : 18.10.06 - klo:15:56 »

0-6 voitto Jussesta o/

Oljhan tuo selevee pässinlihhoo Iskee silmää
Jep, mutta se materiaali oli sulle niin 100-0, (muistaakseni jonkun hyökkäjäsi TSI oli 7500 kieppeillä, vai pelasiko se ottelussa?) että tuo oli sitten kuitenkin aika odotettu tulos, vaikka itse veikkasinkin lopputulokseksi 1-3 x)

Mutta nyt huvittaa entistä enemmäntuo matsi Adjua vastaan, pelas ykkösillään, veikkas rehvakkaasti (enemmän tai vähemmän tosissaan) 0-10:tä ja kun peli päättyikin vain 0-4, kirosi huonoa onneaan Hymyilee leveästi Ja nyt Puksu voittaa kakkosillaan 0-6 Hymyilee leveästi

Ensi viikolla sitten Sokkerissa ystävyysottelu, taitaa tulla hieman tasaisempaa, kun muistaa sen viimekertaisen 0-0 nyhjäyksen...

Kukas muuten haluaa seuraavaksi antamaan köniin mulle ystävyysmatsissa?
« Viimeksi muokattu: 18.10.06 - klo:15:58 kirjoittanut Jusse » tallennettu
Proksu
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #81 : 18.10.06 - klo:23:06 »

Jep, mutta se materiaali oli sulle niin 100-0, (muistaakseni jonkun hyökkäjäsi TSI oli 7500 kieppeillä, vai pelasiko se ottelussa?) että tuo oli sitten kuitenkin aika odotettu tulos, vaikka itse veikkasinkin lopputulokseksi 1-3 x)

Mun loistavalla keskikenttäpelaajalla on TSI 7500 - välttävässä kunnossa. Ehkäpä ainut niin ikään hyvä pelaaja, lukuunottamatta paria hyökkääjää mitkä ovat siis treenissä. Muut pitäisikin sitten vissiin vaihtaa, tavoitteena on saada kaikille pelaajille väh. mahtava päätaito ennen kuin mennään V.iitoseen. Eli siis mun tapauksessa se tarkoittaa, että hyökkääjät vähintään häikäiseviä, ja sitten pr loistavia ja puolustajat mahtavia, maalivahti sitten on ihan oma lukunsa Näyttää kieltä

Pittää kattella tässä jos joku kerta sitä Adjua nöyryyttäisi Cool
tallennettu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #82 : 19.10.06 - klo:20:17 »

Mun loistavalla keskikenttäpelaajalla on TSI 7500 - välttävässä kunnossa. Ehkäpä ainut niin ikään hyvä pelaaja, lukuunottamatta paria hyökkääjää mitkä ovat siis treenissä. Muut pitäisikin sitten vissiin vaihtaa, tavoitteena on saada kaikille pelaajille väh. mahtava päätaito ennen kuin mennään V.iitoseen. Eli siis mun tapauksessa se tarkoittaa, että hyökkääjät vähintään häikäiseviä, ja sitten pr loistavia ja puolustajat mahtavia, maalivahti sitten on ihan oma lukunsa Näyttää kieltä

Pittää kattella tässä jos joku kerta sitä Adjua nöyryyttäisi Cool

Näköjään olet Sokkerissakin viime päivinä käynyt, joten otatko uusinta-ystävyysmatsin? Jos nyt tehtäis niitä maalejakin x)

Hah, kannattajani ovat murhanhimoisia, ja silti vain 1 kannattaja jättää seuran viikoittain x) Ja sponssini ovat edelleen haltioituneita, vaikka olen ottanut pataan oikein urakalla, kolmen viimeisen sarjapelini maaliero on 3-18...
tallennettu
Proksu
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #83 : 19.10.06 - klo:20:23 »

Käyn mä aina kerran viikossa kattomassa miten siel kävi, eli en hoida joukkuettani ollenkaan Näyttää kieltä
tallennettu
Proksu
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #84 : 21.10.06 - klo:09:59 »

Ja tänään taas peli. Hymyilee

Juniorijoukkuesta nousi taas kuraa - yllätys. Illan pelistä ei mulla ole mitää sanottavaa kun se joukkue on bottiintunut. No, saapa joukkoehenkee vähä ylöspäin.
tallennettu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #85 : 21.10.06 - klo:14:01 »

Ja tänään taas peli. Hymyilee

Juniorijoukkuesta nousi taas kuraa - yllätys. Illan pelistä ei mulla ole mitää sanottavaa kun se joukkue on bottiintunut. No, saapa joukkoehenkee vähä ylöspäin.

Viimein minäkin taidan palata voittokantaan, saan nimittäin vastaani ihan upouuden joukkueen.

Siis, hyväksytkö Sokker-haasteen? x) Olisi kiva päästä pelaamaan jotain omantasoista joukkuetta vastaan, kun on ollut tähän mennessä tyytyminen nelosdivarin joukkueisiin.

Ja mullakin suuntana on oikeastaan vaan ylös, itseluottamus on huono, kannattajat murhanhimoisia. Sponssit ovat kuitenkin jostain syystä haltioituneita, vaikka ystävyysmatsit (tiedän, ne eivät vaikuta) mukaanlukien maalieroni on 5 viime pelistä 3-28 x)
tallennettu
Salpo
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #86 : 21.10.06 - klo:16:14 »

Olen kyllä pelannut molempia, mutta menestys ei ole ollut parasta mahdollista. Siksi päätin olla pelaamatta kyseisiä pelejä. Hymyilee
tallennettu
Proksu
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #87 : 21.10.06 - klo:16:15 »

Okei Jusse, käyn huomenna hyväksymässä haasteen. =)
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #88 : 21.10.06 - klo:20:00 »

Nyt, tänään, on elintärkeä ottelu sarjassa pysymisen kannalta, sillä häviö merkitsisi 80% varmaa putoamista (mulla on niin huono maaliero) vaikka voittaisin 6:lla sijalla olevan joukkueen.
Jos voitan, saan tärkeät pisteet ja sarjassa pysyminen näyttää huomattavasti paremmalta. Tosin, putoan jos häviäisin 6:lla sijalla olevan joukkueen.
tallennettu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #89 : 21.10.06 - klo:20:01 »

Tänään Fc Lopoz tahkoo maaleja ja paljon, tai no yritetään  Hymyilee
Botti ois vastassa, joten maalinteko pitäs luistaa  Hymyilee
Tappelen kahen muun tiimin kaa tippumisesta suhkot tasapisteilla, joten maaliero voipi ratkasta kauden lopus  Hymyilee
tallennettu



F-18
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 53 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024