Adju
Ylläpitäjä
Poissa
Sukupuoli:
|
Mul on laantunut jo aikoja sitten. Hyvä et muistaa ystävyysottelun sopia. Turhan usein unohtuu sekin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Henri19
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Kaikilla menny kiinnostus Hattrickii Travian myötä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Kaikilla menny kiinnostus Hattrickii Travian myötä Osaksi, kun tääl nähtävästi melkeen kaikki sitä pelaa Mulla myös toi talous vbituttaa jo et..
|
|
|
tallennettu
|
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
|
|
|
hess
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Kyllä minä ainakin pelailen HT:tä täyttä häkää, Fallenin ja Travianin kanssa. Tosin menossa suvanto vaihe, ensi kautta jo odotellessa Ystävyysotteluun haasteita voipi laitella tulemaan, jos on halukkaita
|
|
|
tallennettu
|
F-18
|
|
|
vovan987
Kaaosteoria
Poissa
Sukupuoli:
|
Kiinnostaisko tälläinen monitaituri?
Kari Eliasson (154989786) 22-vuotias, erinomainen kunto, terve Hän on kiistelty henkilö, joka on seesteinen ja rehellinen. Hänen kokemuksensa on kurja, ja hän on välttävä johtaja.
Erikoisuus: Arvaamaton
Kansallisuus: Suomi Total Skill Index (TSI): 1 660 Palkka: 660 €/viikko Omistaja: EsPa1 Varoitukset: 0 Loukkaantumiset: Terve
Kestävyys: kehno Maalivahti: tuhoisa Pelinrakennus: välttävä Syöttäminen: kelvollinen Laituri: kelvollinen Puolustus: kehno Maalinteko: kelvollinen Erikoistilanteet: hyvä
Maaleja uralla: 12 Hattutemppuja uralla: 1 Maalit sarjapeleissä tällä kaudella: 12 Maalit cupissa tällä kaudella: 0
|
|
|
tallennettu
|
Play Hard. Go Pro.
|
|
|
Henri19
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
Kiinnostaisko tälläinen monitaituri?
Kari Eliasson (154989786) 22-vuotias, erinomainen kunto, terve Hän on kiistelty henkilö, joka on seesteinen ja rehellinen. Hänen kokemuksensa on kurja, ja hän on välttävä johtaja.
Erikoisuus: Arvaamaton
Kansallisuus: Suomi Total Skill Index (TSI): 1 660 Palkka: 660 €/viikko Omistaja: EsPa1 Varoitukset: 0 Loukkaantumiset: Terve
Kestävyys: kehno Maalivahti: tuhoisa Pelinrakennus: välttävä Syöttäminen: kelvollinen Laituri: kelvollinen Puolustus: kehno Maalinteko: kelvollinen Erikoistilanteet: hyvä
Maaleja uralla: 12 Hattutemppuja uralla: 1 Maalit sarjapeleissä tällä kaudella: 12 Maalit cupissa tällä kaudella: 0
Kyllä tuo kiinnostaa minua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Adju
Ylläpitäjä
Poissa
Sukupuoli:
|
Munkkiliigan junioriliiga on päättynyt. Mitäs nyt tehdään? TinkivaPulivari, eli liigan perustaja lopetti ton kai.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
R-ankka
Vieras
|
Munkkiliigan junioriliiga on päättynyt. Mitäs nyt tehdään? TinkivaPulivari, eli liigan perustaja lopetti ton kai.
Empä lopettanut, kausi loppui
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Adju
Ylläpitäjä
Poissa
Sukupuoli:
|
Empä lopettanut, kausi loppui Siis tarkoitin hattrickia - sitä kohtaanhan sulla ei ollut enää kiinnostusta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
R-ankka
Vieras
|
Siis tarkoitin hattrickia - sitä kohtaanhan sulla ei ollut enää kiinnostusta Aa, juu ei oo kiinnostusta, mutta joskus ehkä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Henri19
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
1-4 voitto odotettu voitto putoajasta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
Mulla häviö sarja 2.
Kyl mie pysyn 8 divus varmaankin. =)
Mut talous on perZ
|
|
|
tallennettu
|
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
|
|
|
Adju
Ylläpitäjä
Poissa
Sukupuoli:
|
Joo, tipun taas seiskaan, jos en voita kahta seuraavaa ottelua ja kaksi mua edellä olevat häviäisivät kaikki... No olisi siinä periaatteessa hyvä puoli se, et seiskas pärjää idlaamallakin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Henri19
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
|
2-0 voitto Seuraava peli helposti MOTS:saamalla sarja jumbosta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MiB-Bail
Kaljamahat
Poissa
|
3-0 turpiin.. Jejee
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|