Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
26.06.24 - klo:12:46

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Virtuaalifutis
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 53 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Virtuaalifutis  (Luettu 188916 kertaa)
Salpo
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #90 : 21.10.06 - klo:20:10 »

Kuulostaa monimutkaiselta... Hymyilee
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #91 : 21.10.06 - klo:20:12 »

Kuulostaa monimutkaiselta... Hymyilee

'Monimutkainen' peli tämä onkin kaikille jotka siitä vähän enemmän ymmärtävät. Jusselle se on niin helppo, ymmärtäähän hän peliä niin hyvin...
tallennettu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #92 : 21.10.06 - klo:22:16 »

Mitä v....a botti teki maalin  Järkyttynyt Nyt hävettää ihan koko joukkueeni puolesta  Nolostunut
tallennettu



F-18
Proksu
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #93 : 21.10.06 - klo:22:53 »

Joo... Botti voitettiin sitten 1-10. Eipä mitään, rento peli auttaa kummasti ensi viikkoa varten, kun voittoa haetaan kynsin ja hampain eikä mitään anneta ilmaiseksi, eli MOTSit kehiin - tätä ottelua en halua hävitä. Cool
tallennettu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #94 : 21.10.06 - klo:23:00 »

Noo joo, botti kaatu 8-1. Auttaa kummasti loppukaudesta.
tallennettu



F-18
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #95 : 22.10.06 - klo:00:08 »

Ja mua hävettää koko Hattrickin puolesta... 1-5 häviö... REPS... Täysin käsittämätöntä... Mun hallinnat meni 44% ja 47%... Ja mun hyökkäys vs vastustajan puolustus menivät likimain tasan... Samoin vastustajan hyökkäys mun puolustukseen... Ja silti hävisin 1-5. Se oli sit paluu seiskaan.

Jusse, pistäppäs nyt ne sun ''faktat'' pöytään, miksi mä hävisin tossa nimenomaan 1-5 enkä esim. 2-3 joka olisi ollut oikeutetumpi, ellei olisi kyse ollut tuurista?
tallennettu
Proksu
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #96 : 22.10.06 - klo:12:14 »

Hohhoh Adju. Virnistää

En mä löydä kun yhden eron tuolta, sun vasen puolustus vs vastustajan oikea hyökkäys (Heikko (matala) vs Kelvollinen (erittäin matala)). Toi ei riitä selittämään kyllä yksinään tappiota, eikä erikoistilanne tai -tapahtumamaaleja nähty. Ja maalit meni vielä niin, että 2 maalia oikeelta, 2 vasemmalta ja 1 keskeltä. Sinulla ei kyllä ollut maalipaikkoja miltei ollenkaan.  Epävarma
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #97 : 22.10.06 - klo:12:25 »

Sinulla ei kyllä ollut maalipaikkoja miltei ollenkaan.  Epävarma

Eipä. Ja mul oli vielä ihan ok hallinta, ei jäänyt ihan täysin minimaaliseksi.

Joo-o, tää vituttaa aina yhtä paljon vaikka mulle on käyny näin aika usein...
tallennettu
Salpo
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #98 : 22.10.06 - klo:12:51 »

'Monimutkainen' peli tämä onkin kaikille jotka siitä vähän enemmän ymmärtävät. Jusselle se on niin helppo, ymmärtäähän hän peliä niin hyvin...
En minäkään voisi sanoa että ymmärtäisin pelistä paljon.  Itkee
tallennettu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #99 : 25.10.06 - klo:16:24 »

'Monimutkainen' peli tämä onkin kaikille jotka siitä vähän enemmän ymmärtävät. Jusselle se on niin helppo, ymmärtäähän hän peliä niin hyvin...
On nyt ihan pakko lainata Aventoa, "Adju vetää taas omia johtopäätöksiään".
En ole koskaan väittänyt, että tietäisin pelistä paljoa, olen vain esittänyt omia tulkintojani ohjeista ja säännöistä. Olet sattunut olemaan eri mieltä kanssani, joten yhtä hyvin voisin väittää, että sinä luulet tietäväsi kaiken pelistä - en sitä kuitenkaan tee, sillä tapanani ei keskusteluissa ole heittää kuraa toisen osapuolen niskaan Hymyilee

Ehkä sinulla oli pelissä hieman huonoa tuuria, mutta eikös niillä ole joku kaava, jolla ne laskevat, monta hyökkäystä saa milläkin keskikentällä, missä säässä jne. Pelaajien erikoistilanneosaamiset tekevät osan erosta, loppua sitten ohjaa sattuma. En jaksa uskoa, että jokaisessa ottelussa sinulla huono tuuri kävisi, olisiko yksi mahdollisuus vain, että aliarvioit esim. joukkueeni x) Vieläkin repeilen sille 0-10:elle...

E: Me ollaan kyllä hyviä vetämään keskustelu offtopicille, voitaisiin vaikka jatkaa tätä mesessä...
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #100 : 25.10.06 - klo:17:50 »

On nyt ihan pakko lainata Aventoa, "Adju vetää taas omia johtopäätöksiään".
En ole koskaan väittänyt, että tietäisin pelistä paljoa, olen vain esittänyt omia tulkintojani ohjeista ja säännöistä. Olet sattunut olemaan eri mieltä kanssani, joten yhtä hyvin voisin väittää, että sinä luulet tietäväsi kaiken pelistä - en sitä kuitenkaan tee, sillä tapanani ei keskusteluissa ole heittää kuraa toisen osapuolen niskaan :)

Ehkä sinulla oli pelissä hieman huonoa tuuria, mutta eikös niillä ole joku kaava, jolla ne laskevat, monta hyökkäystä saa milläkin keskikentällä, missä säässä jne. Pelaajien erikoistilanneosaamiset tekevät osan erosta, loppua sitten ohjaa sattuma. En jaksa uskoa, että jokaisessa ottelussa sinulla huono tuuri kävisi, olisiko yksi mahdollisuus vain, että aliarvioit esim. joukkueeni x) Vieläkin repeilen sille 0-10:elle...

E: Me ollaan kyllä hyviä vetämään keskustelu offtopicille, voitaisiin vaikka jatkaa tätä mesessä...

Jep. Minun esittämät tekstit ovat faktoja, tietoa pelistä. En kyllä itsekään kaikkea tiedä. Sun pelkkiä olettamuksia, jotka kannattaakin ottaa ihan pelkkänä olettamuksena.

Sillä on kyllä kaava. Viet hallinnan 50%, saat 5/10 paikkaa suunnilleen. Sit tyrit tai teet maalin. Noin yksinkertaistettuna. Mutta, siinä on edelleen tuuria mukana. En tiedä miksi, mutta niin se vain on. Vai väitätkö että esim. se minun 1-5 tulokseni oli oikeutettu? Ei. Et edes sinä voi väittää niin.

Btw, offtopickiksiko? Tässähän keskustellaan virtuaalifutiksesta. :)
tallennettu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #101 : 25.10.06 - klo:18:33 »

Jep. Minun esittämät tekstit ovat faktoja, tietoa pelistä. En kyllä itsekään kaikkea tiedä. Sun pelkkiä olettamuksia, jotka kannattaakin ottaa ihan pelkkänä olettamuksena.

Sillä on kyllä kaava. Viet hallinnan 50%, saat 5/10 paikkaa suunnilleen. Sit tyrit tai teet maalin. Noin yksinkertaistettuna. Mutta, siinä on edelleen tuuria mukana. En tiedä miksi, mutta niin se vain on. Vai väitätkö että esim. se minun 1-5 tulokseni oli oikeutettu? Ei. Et edes sinä voi väittää niin.

Btw, offtopickiksiko? Tässähän keskustellaan virtuaalifutiksesta. Hymyilee

Pikemminkin kyseenalaisia faktoja, ainakin jotkut. Kyllähän mullakin siellä pari faktaa oli, vaikka suurin osa olikin omakohtaisia kokemuksia.

No, häviösi oli oikeutettu, pari maalia siinä kyllä oli ekstraa, ainakin jos arvosanoista katsotaan, tosin en niille painoarvoa kovin paljoa anna. Onhan minullekin tullut pari roimaa häviötä, eivätkä lukemat olleet sitä, mitä niiden olisi "pitänyt". Ne "ylimääräiset" maalit tulivatlin sitten suureksi osaksi erikoistilanteista.

Kyllä tämä mielestäni on ainakin lievää offtopickia, sillä en itse tarkoittanut tätä tällaiseen keskusteluun, ja muutenkin tämä menee hieman asian vierestä.

Sokkeriin: Tällä viikolla on tullut lunta tupaan oikein lapiolla kaataen. Hävisin vieraissa boteille 1-0, bottien maali tuli keskusympyrästä lähteneestä vaparista, joka kimposi maasta yhdellä pompulla suoraan maaliini, veskani tietty vain seisoskeli maalillaan. Eihän tämä epärealistisuus minua haittaa, kunhan itsekin joskus tekisin sellaisia maaleja.

Ja lisää lunta:

FC Jusse - AC Hattrick 0-1

Tuo kertoo aika paljon, eli kyseessä on siis ystävyysotteluni Proksua vastaan, ja se kirottu maali tuli kulmasta, joka kirjaimellisesti syötettiin maalin eteen, eivätkä hölmöt pakkini tai hölmö veskani tajunnut napata palloa, vaan se vieri suoraan hyökkääjälle, joka sitten siirsi sen tyhjiin. Tällaisia maaleja kun minäkin saisin...
tallennettu
Proksu
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #102 : 25.10.06 - klo:19:00 »

Toi mun voitto oli kyllä arvosanojen yms. osalta ihan oikeutettu, mutta se, että ainoa maali tehtiin tolleen, ei. Esim. mun mokke ei pahemmin tehnyt mitään, ja hallinta sekä arvosanat meni minulle myös.

Parempi onni ensi kerralla, Jusse. Iskee silmää
tallennettu
R-ankka
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #103 : 25.10.06 - klo:19:04 »

Miten tämä voi olla mahdollista, lähdin 1.kokoonpanolla taas ystävyysotteluun Epävarma

Ei, en ole epäaktiivinenkäyttäjä Hattrickissä...
tallennettu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #104 : 25.10.06 - klo:19:18 »

Toi mun voitto oli kyllä arvosanojen yms. osalta ihan oikeutettu, mutta se, että ainoa maali tehtiin tolleen, ei. Esim. mun mokke ei pahemmin tehnyt mitään, ja hallinta sekä arvosanat meni minulle myös.

Parempi onni ensi kerralla, Jusse. Iskee silmää
En sanonutkaan, että se olisi jotenkin epäoikeutettua. En tiedä, pelasitko ykköset yllä, mutta minä en. Lisäksi ykköshyökkääjäni on pitkällä sairaslevolla. Hän olisi saanut noita syöttöjä paremmin kiinni, ja myös pystynyt paremmin ohittamaan Sairasen, josta hyökkääjäni tekivät mielestäni ottelun hahmon. Heidän tekniikkansa olivat nimittäin tuhoisa ja kurja, joten heiltä sai naurettavan helposti pallot pois.
Taktiikkanikin oli tuollainen kilpikonnapuolustus, jonka toimivuus hyökkäyksen osalta kaipaa kyllä ykköspyssyäni. Näköjään se ei toimi optimaalisesti silloinkaan, kun en ole ennakkoon täysi altavastaaja. Taktiikkani selittää myös nuo hallintaprosentit.
Edellinen ottelumme osoittaa kyllä, etten ole paljoa jäljessä pelilisesti, siinä olisin aivan hyvin voinut voittaa.

E: Mitä tarkoitat, ettei maalisi tekotapa ollut oikeutettu?
« Viimeksi muokattu: 25.10.06 - klo:19:21 kirjoittanut Jusse » tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 53 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024