Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
29.06.24 - klo:06:28

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Virtuaalifutis
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 53 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Virtuaalifutis  (Luettu 189151 kertaa)
shawn_michels
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #180 : 04.12.06 - klo:18:45 »

#8 sarjassa VIII.337 minun pelaa tuollaisessa divarissa joukkueen nimi the69ball.mahtaako kukaan pelata samassa divarissa. itse olen hankkinut vain kelpo pelaajia ja satsannut maalivahtiin ja hyökkäykseen..taktiikkani on 4-3-3 ja minulla on 3 yli 20 maalia urallaan nakuttanutta pelaajaa.  ja olen ostanuy mahd hyviä pelaajia mahd halpaan hintaan

« Viimeksi muokattu: 04.12.06 - klo:20:15 kirjoittanut shawn_michels » tallennettu
Henri19
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 148



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #181 : 04.12.06 - klo:20:18 »

Mä oon 8# VIII.167. Ei vaan onnistu pelaajien osto kun joku tulee viime hetkellä ja nappaa koko potin Itkee Ja sarja alkaa häviäjillä 9.12 Fc Felleasta vastaa.
Eli tulossa on divarin jumbo taistelu!
« Viimeksi muokattu: 04.12.06 - klo:20:31 kirjoittanut Henri19 » tallennettu

shawn_michels
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #182 : 04.12.06 - klo:20:57 »

minulla tulee ensimmäisenä vatuksena sarjan ennakolta pahin joukkue. mutta huomenna pelaan ystävyys ottelun.tuommosen pelaajan ostin nyt 

Björn Sommarell (7270328)
32-vuotias, kelvollinen kunto, terve 
Hän on miellyttävä heppu, joka on temperamenttinen ja suoraselkäinen.
Hänen kokemuksensa on hyvä, ja hän on heikko johtaja.

Erikoisuus: Nopea

Kansallisuus:  Sverige 
Total Skill Index (TSI):   620
Palkka:  696 €/viikko  Sisältää 20% Bonuksen 
Omistaja:  Bufones Infernales C.S.C. 
Varoitukset:  0 
Loukkaantumiset:  Terve 


Kestävyys:    erinomainen   Maalivahti:    tuhoisa   
Pelinrakennus:    heikko   Syöttäminen:    kehno   
Laituri:    kelvollinen   Puolustus:    kurja   
Maalinteko:    hyvä   Erikoistilanteet:    kelvollinen   

Maaleja uralla:   95   
Hattutemppuja uralla:   3   
Maalit sarjapeleissä tällä kaudella:   0   
Maalit cupissa tällä kaudella:   0   

hinta 6000E
« Viimeksi muokattu: 04.12.06 - klo:21:07 kirjoittanut Adjustmentersh » tallennettu
Proksu
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #183 : 04.12.06 - klo:21:08 »

Mitä minä sanoin sinulle aiemmin siitä tuplapostauksesta, shawn...

Melko wanha on pelaaja, itse en koskaan ostaisi vanhempaa kuin 25-vuotias pelaaja. Tuon ikäiset jo alkavat rupistua, eli menettämään taitojansa, eivätkä palaudu loukkaantumisista niin nopeasti. Sen takia ne onkin niin halpoja Hymyilee
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #184 : 04.12.06 - klo:21:08 »


Aika hyvän pelaajan ostit ja halvalla. Mutta niinkuin Proksukin jo sanoi, vaarana on taitojen tipahtaminen ja loukkaantumisen pituus (jos ja kun se tulee).
tallennettu
shawn_michels
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #185 : 04.12.06 - klo:21:17 »

sori tosta postauksesta se oli vahinko Hymyilee leveästi itse olen ostanut joukkueeseen suurimman osan alle 20v tyyppei mutta mulla on 3 yli 30v pelaajaa tuomassa kokemusta
tallennettu
Proksu
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #186 : 04.12.06 - klo:21:47 »

Heh, kävipäs hyvä tsäkä. Huomenna cup-peli helppoo kasidivarilaista vastaan, joka siis menee PICsaamalla, ja lauantaina peli bottia vastaan, eli sekin mennään rento peli -asenteella. Mitä luultavammin myös ensi viikon cup-pelissä vielä rentoillaan, eli kivat boostit keskikenttään siis tiedossa Näyttää kieltä
tallennettu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #187 : 04.12.06 - klo:22:57 »

Heh, kävipäs hyvä tsäkä. Huomenna cup-peli helppoo kasidivarilaista vastaan, joka siis menee PICsaamalla, ja lauantaina peli bottia vastaan, eli sekin mennään rento peli -asenteella. Mitä luultavammin myös ensi viikon cup-pelissä vielä rentoillaan, eli kivat boostit keskikenttään siis tiedossa Näyttää kieltä
Ja minulla kävi juuri toisin päin. Cupissa saan vastaani kovan kutosdivarilaisen, jonka kk on parhaimmillaan muistaakseni kelvollinen, ja tämä siis verrattuna minun tuhoisa korkea - kurja matala vastaavaan. Ei ole epäselvyyttä, kuka sitä peliä hallitsee. Taktiikkani pelissä on nerokkaan yksinkertainen, kaikki paitsi hyökkääjät puolustavat, niin vältyn toivottavasti rökäletappiolta ja kannattajien mieliala laskee vähemmän. Sitten kauden ensimmäinen peli on tietty sitä parasta sarjalaistani vastaan, siitäkin odotettavissa tappio.
tallennettu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #188 : 05.12.06 - klo:13:03 »

Satsaan täysiä cuppiin. Jos pääsis tokalle kierrokselle mukaan. Sais pari eskoo kolahtaa tilille ees. Pitäs voittaa eka peli kyll aika heittämäl.
tallennettu



F-18
Henri19
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 148



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #189 : 05.12.06 - klo:15:41 »

Nyt myös sokkerissa minulla on joukkue nimeltä Fc PallonPotkijat.
tallennettu

vovan987
Kaaosteoria

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 228



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #190 : 05.12.06 - klo:16:51 »

Olen sarjassa VIII.130. En tiedä onko vastukset helppoja vai vaikeita.
tallennettu

Play Hard. Go Pro.
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #191 : 05.12.06 - klo:17:15 »

Nyt myös sokkerissa minulla on joukkue nimeltä Fc PallonPotkijat.
Satuit pääsemään samaan sarjaan luokkalaiseni joukkueen kanssa, (Fc Ässät) tosin se tiimi on hyvää vauhtia bottiintumassa. Ja kun kerran tuo tulevan ystävyyscupin omistaja on sopinut matsin jo tälle viikolle, voin minäkin lähettää haasteen sinnepäin.
Ihanasti muuten menee Sokkerissa, kauden 2 ensimmäisen ottelun tulokset 2-5 ja 1-2, eli maaliero surkea 3-7. Oikeastaan ihmettelen, jos voitan edes sinun tulokasjoukkueesi..

E: Ja sen ystävyysottelun voi hyväksyä sieltä oikealta, puhelimen kuvasta, jonka jälkeen painat sieltä ylhäältä "ystävyysottelut".
« Viimeksi muokattu: 05.12.06 - klo:19:03 kirjoittanut Jusse » tallennettu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #192 : 05.12.06 - klo:17:21 »

Pitäsköhän ihan huvikseen kokeilla tota sokkeriikin, kun kaikki sit hehkuttaa  Epävarma
tallennettu



F-18
Henri19
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 148



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #193 : 05.12.06 - klo:17:49 »

Satuit pääsemään samaan sarjaan luokkalaiseni joukkueen kanssa, (Fc Ässät) tosin se tiimi on hyvää vauhtia bottiintumassa. Ja kun kerran tuo tulevan ystävyyscupin omistaja on sopinut matsin jo tälle viikolle, voin minäkin lähettää haasteen sinnepäin.
Ihanasti muuten menee Sokkerissa, kauden 2 ensimmäisen ottelun tulokset 2-5 ja 1-2, eli maaliero surkea 3-7. Oikeastaan ihmettelen, jos voitan edes sinun tulokasjoukkueesi..
Kivahan se olisi jos voittaisi ekan pelin.  Näyttää kieltä
tallennettu

Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #194 : 05.12.06 - klo:18:02 »

Pitäsköhän ihan huvikseen kokeilla tota sokkeriikin, kun kaikki sit hehkuttaa  Epävarma

Mä en ainakaan ole hehkuttamassa sitä eikä puksukaan ole innostunut. Itse asiassa kokeilen muita manageripelejä mieluummin ennen sokkeria.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 53 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024