Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
29.06.24 - klo:06:21

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Virtuaalifutis
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 53 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Virtuaalifutis  (Luettu 189136 kertaa)
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #480 : 23.03.07 - klo:15:36 »

Sehän näkyy siellä, eli siinä sivussa joka tulee kun sä kirjaudut, osassa "joukkueen tapahtumat". Siinä näkyy kun joku korottaa pelaajasta, jossa on tarjouksesi.

Ja mun vinkki sulle on ehdottomasti se, että kannattaa ostaa kelvollinen valmentaja (tai parempi) ja ruveta treenaamaan jotakin pelipaikkaa. Tämä kannattaa siksi, että treenattuja pelaajia saat sitten myytyä kun ne on parempia --> saat rahaa uusiin, parempiin pelaajiin.

Kiitokset, päävalmentajaan ei vaa nyt oikee varaa  Vaikenee
Millon noi mun liigapelit muuten alkavat?
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
vovan987
Kaaosteoria

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 228



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #481 : 23.03.07 - klo:16:06 »

Kaikki liigapelit alkavat ensi viikon lauantaina.
tallennettu

Play Hard. Go Pro.
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #482 : 23.03.07 - klo:16:37 »

Kaikki liigapelit alkavat ensi viikon lauantaina.

Se on selvä, harkkapelikumppanin oon haastanu, jos se hyväksyy täytyy sit ainaki 2 kokoonpanol pelaa.
Lauantain vastusta ei selvillä, mutta kovaa tulee kyyti olemaan.
Jos nyt saisin nämä muutamat pelaajat niin saisin asteikolla hyviä, jokaiseen paikkaan.
Tosin lähes kenelläkään mun pelaajista ei riitä kunto, kuntoharjoittelu vast lähtenyt käyntiin.

Nyt jos joku haluaa voi hiema silmäillä lohkoani ja sanoa mielipiteitä Hymyilee leveästi
Itse ihan uusi uudella joukkueella ja vastustajat ovat nojuu, aika kovan olosia.
Pelaajat alkupaskaa ja vahvistukset tulevat jos tulevat, jos muut eivät nosta hintoja järjettömästi.
Käskyt saan varmaa antaa lähempänä matsia?
Muuten on kuntoon painottuva harkkani tässä alussa ja 95% on komennus.
Valmentaja on heikko, mutta kokemus tais olla mahtava.
Varmaankin sekin heikosti nostaa pelaajien tasoa, onneks olen vain hakenut ostopelaajia alle 25v ja muutama hyvä 19-20v ois tulossa, jos niistä saisin pelimiehiä.
Tuntuu vain, vaik hinta ois alussa 1000 nousee helposti lähelle 10000 ja yhden-kaks ulkomaalasta hinta noussut jo yli 10000 niin luovuttanu oon.
Nyt joku idiootti ostaisi nuo vanhukset multa, vaik on sielki jokunen nuoriki.
Entäs se nuorisojoukkueen panostus, itse laitoin sen pienimmän summan, meinaan jos sielt tulis niit 17v hyviä pelaajia mist sais sitten kaameita tyQejä.
Tiukka budjetti ja rahaa hankala saada, mut seuraavaks valmentajan kun sais.
Miten se ''laina'' pystyykö lainaa ottamaan, ja paljon, nimenomaan valmentajaa varten sitä ottaisin.
Ainii mul on 2 apuvalmentajaa, onko niist hyötyä.?

Edit: 150867543 Tuli mukaan kokoonpanoon 19v hyvä kunto ja hyvä laituri, harmi vaan että laski joukkuehenkeä.
« Viimeksi muokattu: 23.03.07 - klo:17:11 kirjoittanut MiB-Bail » tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #483 : 23.03.07 - klo:19:30 »

Hesuksen teesit aloittavalle joukkueelle  Hymyilee leveästi

1. Palkkaa kunnon moke.
2. Kuten Adju sanoikin, palkkaa kunnon valmentaja
3. Päätä mitä rupeat treenaamaan
4. Valitse treeniin sopiva kuvio, mistä saat parhaimman hyödyn
5. Osta pelaajat treeni paikoille, muista aputaidot
6. Katso muut pelipaikat läpi, ja etsi sopivat pelaajat

Ja jätä se stadion rauhaan!!!!!!  Virnistää Suurin osa tiimeistä taitaa kaatua päättömään stadionin laajennukseen heti alukseen  Hymyilee

Itsehän en mitään näistä uskonut kun aloitin, ja kaikki kantapään kautta  Hymyilee

Pelaaja ostoissa olisin iän puolesta varovainen, ikäpäivitykset vasta tulossa. Joten elä osta 17v treenattavaa ylihinnalla joka on jo ensi viikolla 18v. Tosin jos menee vanhaan malliin, niin pelaaja hinnat tulee nousemaan hetkellisesti ikäpäivitysten jälkeen, tosin voin olla väärässäkin.
« Viimeksi muokattu: 23.03.07 - klo:19:32 kirjoittanut hess » tallennettu



F-18
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #484 : 23.03.07 - klo:19:39 »

Hesuksen teesit aloittavalle joukkueelle  Hymyilee leveästi

1. Palkkaa kunnon moke.
2. Kuten Adju sanoikin, palkkaa kunnon valmentaja
3. Päätä mitä rupeat treenaamaan
5. Valitse treeniin sopiva kuvio, mistä saat parhaimman hyödyn
4. Osta pelaajat treeni paikoille, muista aputaidot

Ja jätä se stadion rauhaan!!!!!!  Virnistää Suurin osa tiimeistä taitaa kaatua päättömään stadionin laajennukseen heti alukseen  Hymyilee

Itsehän en mitään näistä uskonut kun aloitin, ja kaikki kantapään kautta  Hymyilee

Pelaaja ostoissa olisin iän puolesta varovainen, ikäpäivitykset vasta tulossa. Joten elä osta 17v treenattavaa ylihinnalla joka on jo ensi viikolla 18v. Tosin jos menee vanhaan malliin, niin pelaaja hinnat tulee nousemaan hetkellisesti ikäpäivitysten jälkeen, tosin voin olla väärässäkin.

Melkee oon samas linjas kulkenu Hymyilee leveästi.
Mokke ois hyvä, mist oon huutanu hinta vaan kokoajan nousussa mutta paljon olen valmis maksamaan.
Hyvä valmentaja oli älyttömän kallis, ei varaa.
Miten voi saada rahaa ostaa niit :O
Kuvioita en voi viel harjotella.
Ja kunto on aiheeni, koska ei nuo pelaajat jaksa kun sen ekan puolikkaan -.-
Stadioniin en aio koskea, vaikka muut lohkoni klaanit näyttänee olevan siihe santsanneet mutta en viiti alkaa siihe sijoittaa viel Hymyilee leveästi.
Pelaajaostoissa tuntuu, et jotkut ovat jopa tajunneet että ostaa iäkkäämpiä (23-26). Mistä sitten heti peliin Hymyilee leveästi.
Niin ja juu, rahaa on nyt 10000 muttakun kattoo tarjoukset ja sielt ostosummaa niin alkaakin vapisemaan. Hymyilee
Noo tänään selvii paljon saanko vahvistukseni. Hymyilee leveästi
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
R-ankka
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #485 : 23.03.07 - klo:19:49 »

Hesuksen teesit aloittavalle joukkueelle  Hymyilee leveästi

1. Palkkaa kunnon moke.
2. Kuten Adju sanoikin, palkkaa kunnon valmentaja
3. Päätä mitä rupeat treenaamaan
4. Valitse treeniin sopiva kuvio, mistä saat parhaimman hyödyn
5. Osta pelaajat treeni paikoille, muista aputaidot
6. Katso muut pelipaikat läpi, ja etsi sopivat pelaajat

Ja jätä se stadion rauhaan!!!!!!  Virnistää Suurin osa tiimeistä taitaa kaatua päättömään stadionin laajennukseen heti alukseen  Hymyilee

Itsehän en mitään näistä uskonut kun aloitin, ja kaikki kantapään kautta  Hymyilee

Pelaaja ostoissa olisin iän puolesta varovainen, ikäpäivitykset vasta tulossa. Joten elä osta 17v treenattavaa ylihinnalla joka on jo ensi viikolla 18v. Tosin jos menee vanhaan malliin, niin pelaaja hinnat tulee nousemaan hetkellisesti ikäpäivitysten jälkeen, tosin voin olla väärässäkin.

1.Maalivahti ei paranna kuin keskuspuolustusta, ja maalivahdit ovat kalliita, eli ei se vastustaja 20 maalia tee, vaikka olisi tuhoisa maalivahti ja jumalaiset pakit. Eli ei välttämätön hankinta, kelvollisellakin pärjää
2.Aluksi kannattaa ostaa kelvollinen-kehno tai välttävä-heikko valmentaja
3. Treenata kannattaa aluksi keskikenttää tai puolustusta, keskikentällä saa pelinhallintaa, ja puolustuksella puolustusta. Toisaalta ei voi treenata kuin ainoastaan 6 keskikenttäpelaajaa, ja pakkeja voi treenata 10.
4.Maalivahti treenissä on se hyvä puoli, että voi pelata ihan millä tahansa kokoonpanolla. Puolustusta treenatessa kannattaa pelata 5-3-2 tai 5-4-1 kokoonpanolla, keskikentällä 3-5-2 kokoonpanolla, (3-5-2 on todettu Hattrickin parhaimmaksi taktiikaksi) ja hyökkäämällä kannattaa pelata 4-3-3 taktiikalla
5. http://hem.passagen.se/hammervald/abc_of_tactics_index.htm, sieltä vasemmalta Suomen lippu
6. J

Stadion on ainakin ekalla kaudella rauhan paikka. Make Peace, Not Nostokurkiyhdistyksenvuosikokouspaikkaa.

Jos ostat treenattavia, kannattaa ostaa 17-19v. kelvollisia-erinomaisia pelaajia, kauden alussa 17 v. erinomaisten pelaajien hinnat. Hrr.

Ainiin:
www.htsuomi.net

Ja tämä on sitten minun mielipiteeni 2 vuoden kokemuksella.
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #486 : 23.03.07 - klo:19:58 »

Jeess, kiva ku hjelpitte.
Oon käyny jo kaikenmaailman taktiikkapaikkoja läpi mist apua saanut Hymyilee leveästi.
Niin, ainakun löytyy hyvä nuori niin hinta vie halut varsinkin tässä alussa.
Niin jos sen valmentajan ostaa, ja tulee velalle?
Niin onko se velka niin paha?
Ja jos tuun, nii voinko jatkaa normaalisti ja sit pikkuhiljaa maksaa sitä takas Hymyilee leveästi.
Millon voin koota kentälliset ym.?
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
R-ankka
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #487 : 23.03.07 - klo:20:01 »

Jeess, kiva ku hjelpitte.
Oon käyny jo kaikenmaailman taktiikkapaikkoja läpi mist apua saanut Hymyilee leveästi.
Niin, ainakun löytyy hyvä nuori niin hinta vie halut varsinkin tässä alussa.
Niin jos sen valmentajan ostaa, ja tulee velalle?
1. Niin onko se velka niin paha?
2. Ja jos tuun, nii voinko jatkaa normaalisti ja sit pikkuhiljaa maksaa sitä takas Hymyilee leveästi.
3. Millon voin koota kentälliset ym.?
1. Ei ole vasta kuin n. 350 000 veloilla nimim. junnujoukkueen ansiosta 450 000 veloilla ollut Pulivari, silloin kyllä toisaalta Ritari
2. Voit
3. Suorittaessa HT-Lisenssissä vaiheen sejase, kato konffeista apua siihen tarkotetusta topicista.
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #488 : 23.03.07 - klo:20:04 »

1. Ei ole vasta kuin n. 350 000 veloilla nimim. junnujoukkueen ansiosta 450 000 veloilla ollut Pulivari, silloin kyllä toisaalta Ritari
2. Voit
3. Suorittaessa HT-Lisenssissä vaiheen sejase, kato konffeista apua siihen tarkotetusta topicista.

Eli kannattaisko nyt heti alussa jo ostaa se hyvä valmentaja?
Juu lisenssiapua oon kattonu, nyt ystävyysottelu, kokoonpano sit pääsen eteenpäin Hymyilee
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
R-ankka
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #489 : 23.03.07 - klo:20:10 »

Eli kannattaisko nyt heti alussa jo ostaa se hyvä valmentaja?
Juu lisenssiapua oon kattonu, nyt ystävyysottelu, kokoonpano sit pääsen eteenpäin Hymyilee
Ei kannata.
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #490 : 23.03.07 - klo:20:20 »

Ei kannata.

Haluja oisi kyllä, mut jos nyt kuunnellaan kokeneempiä.
Voise kyllä olla fiksumpi sitten myöhemmin.

Edit: 155661114 Uusin hankinta, mielipiteitä?
« Viimeksi muokattu: 23.03.07 - klo:20:50 kirjoittanut MiB-Bail » tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
vovan987
Kaaosteoria

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 228



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #491 : 23.03.07 - klo:21:19 »

Haluja oisi kyllä, mut jos nyt kuunnellaan kokeneempiä.
Voise kyllä olla fiksumpi sitten myöhemmin.

Edit: 155661114 Uusin hankinta, mielipiteitä?


Oliko toi se "hyvä" veska? Kattelin tota iltapäivällä. Ja sait sen 1000?
tallennettu

Play Hard. Go Pro.
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #492 : 23.03.07 - klo:21:21 »

Oliko toi se "hyvä" veska? Kattelin tota iltapäivällä. Ja sait sen 1000?

On se ''hyvä'' ja aika nuoriki mutta pulittaa joutusin kymmeniä tonneja.

Ja nyt tähtäimessä 17v erinomainen puolustaja. Hinta varmaankin nousee viel radikaalisesti, paljon semmosest kannattaa?
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
vovan987
Kaaosteoria

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 228



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #493 : 23.03.07 - klo:21:25 »

Kentän kokoa voi suurentaa sen verran että laittaa aluksi 10-50 VIP paikkaa.
Silloin ennen uuttavuotta rakensin 10 kpl ja joka liigamatsissa kaikki täynnä joten nyt rakensin suoraan 50 kpl.
tallennettu

Play Hard. Go Pro.
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #494 : 23.03.07 - klo:21:28 »

Kentän kokoa voi suurentaa sen verran että laittaa aluksi 10-50 VIP paikkaa.
Silloin ennen uuttavuotta rakensin 10 kpl ja joka liigamatsissa kaikki täynnä joten nyt rakensin suoraan 50 kpl.

Moni sanonut että ei kannata koskea niihin Hymyilee leveästi
En ainakaan nyt viel, budjetti ei anna periks =).
Nyt ois koht pelaaja Kestävyys: Mahtava Syöttäminen ja maalinteko : Kelvollinen

Siin vois olla yks hyvö hankinta?
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 53 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024