Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
29.06.24 - klo:06:00

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Virtuaalifutis
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 53 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Virtuaalifutis  (Luettu 189095 kertaa)
R-ankka
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #660 : 22.04.07 - klo:14:16 »

Pahiten mättää maalinteko, kolme peliä putkeen ettei maalinmaalia tehtynä, tämä yhdistettynä joukkueen tuhoisaan itseluottamukseen syö joukkuetta pahasti.
Paljonkos hessillä olisi rahaa, täällä saisi nimittäin erinomainen-hyvä hyökkääjän 300 000 eurolla.
tallennettu
Unrik
MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 161


-ᐃ=


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #661 : 22.04.07 - klo:14:28 »

Mun joukkue taitaa olla 5 divarissa? Järkyttynyt
Aattelin kysyä näin kokeneemmilta. Hymyilee
tallennettu

Musiikkiin absoluuttisesti hurahtanut.
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #662 : 22.04.07 - klo:14:31 »

Paljonkos hessillä olisi rahaa, täällä saisi nimittäin erinomainen-hyvä hyökkääjän 300 000 eurolla.

Ei pitäisi olla maalitykeistä kiinni. Joukkueesta löytyy maalinteoltaan mahtava ja erinomaisia pelaajia, varustettuna mahtava -  välttävä, mahtava - kelvollinen, kestävyys - kunto arvosanoilla.  Pyörittää silmiään

tallennettu



F-18
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #663 : 22.04.07 - klo:14:36 »

Mun joukkue taitaa olla 5 divarissa? Järkyttynyt
Aattelin kysyä näin kokeneemmilta. Hymyilee

Ei vaan 8 divarissa (VIII.1122). Olet viides omassa liigassasi.
tallennettu



F-18
R-ankka
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #664 : 22.04.07 - klo:14:56 »

Ei pitäisi olla maalitykeistä kiinni. Joukkueesta löytyy maalinteoltaan mahtava ja erinomaisia pelaajia, varustettuna mahtava -  välttävä, mahtava - kelvollinen, kestävyys - kunto arvosanoilla.  Pyörittää silmiään

Muistas toinen sivutaito, joka vaikuttaa mukavasti hyökkääjän arvosanaan - syöttäminen
tallennettu
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #665 : 22.04.07 - klo:15:09 »

Joops on tullut minunkin joukkue hävittyä kaikki pelit... Viimeksi 0-2. Kannattajat ovat onneksi "vain" raivoisia Hymyilee

Seiskaan lähtö odottaa taas, jos ei pelillistä menestystä tule. Keskikenttään olen enitein pettynyt tällä kaudella, se on suorastaan paska. Odotin jotain välttävän luokkaa ja se vetelee kehnoja-heikko matalia. Suunnitelmissa oli ennen tätä kautta, että treenaan Duminican häikäiseväksi ja myyn sen, mutta se suunnitelma on kuopattu, sillä Duminica on paras keskikenttäpelaajani ja sen myyminen olisi katastrofi tämän kauden menestystä ajatellen. Pelaajia on loukkaantunut, kunnot kusee, ei näin. Surullinen

Hessin tavoin odotin suuria tältä kaudelta (säilymistä) mutta se on uhattuna. Nakertaa.
tallennettu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #666 : 22.04.07 - klo:15:52 »

Muistas toinen sivutaito, joka vaikuttaa mukavasti hyökkääjän arvosanaan - syöttäminen

Sillä syöttäminen onkin kaikilla hyökkääjilläni kelvollinen - hyvä tasolla. Pois lukien mahtavalla maalinteolla varustettu hyökkääjä, viimeinen ensimmäisen treeni jakson hyökkääjistä, jolloin en paljon sivutaitoja katsellut  Hymyilee
tallennettu



F-18
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #667 : 22.04.07 - klo:22:45 »

Onpas taas mukavaa. Ensinnäkin, kuten Adju jo ystävällisesti voitonhuumassaan mainitsi, toinen 8-0 turpaanotto junnuilleni. Näihinkö pitäisi tulevaisuuden rakentua?
Lisäksi valmentaja kertoo kehitysraporteissaan pelaajien syntymäpäivistä, kykyjenetsijät joko eivät löydä ketään tai sitten tuhoisia pelinrakentajia, jotka ovat vielä kotoisasti toivottomia lupauksia.
(No, nyt sain kyllä ensimmäisen hyvän nostoni...)

Ja sitten se isoin murheeni: 2-0 ansaitsematon tappio. Nyt nimittäin potkaisi HT oikein kunnolla randomtuloksineen: vastustajan heikko matala keskushyökkäys vs minun kelvollinen korkea keskuspuolustus, vastustaja tekee molemmat maalinsa keskeltä, hallitsee peliä 53- ja 60-prosenttisesti.

Kyllä, ihanaa. Nyt on 4 pelin jälkeen maaliero 1-3. Ihan kuin maalihanat olisivat tukossa? Tosin saatan kyllä olla se joukkue, joka on päästänyt vähiten maaleja kauden lopussa... mutta laiha lohtu, jos maaleja ei synny, vaikka nyt siellä kärjessä heiluukin se erinomainen maalintekijä, joka oli muuten joukkueen paras saaden 3,5 *

Tätä vauhtia ysi kutsuu seireenilaulullaan Kilpiäistä, vaikka kyllä kieltämättä tähän mennessä minulla pitäisi olla 3 pistettä enemmän. No, kohtalo kolhii lapiolla haarojenväliin...

Lisään tähän jos tulee vielä jotain valitettavaa Pyörittää silmiään
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #668 : 22.04.07 - klo:23:10 »

Juu, sama vika.. Et putoon ehkä 9 divariin, mutta itse pitäisin sitä ihan hyvänä. Saisin maksettua sitä kautta velat pois.
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
Unrik
MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 161


-ᐃ=


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #669 : 23.04.07 - klo:08:31 »

Oon huomannu et mulla menee tähän asti paremmin ku muilla Cool

Mut seuraava liiga matsi onki mulle jo tuomio..
Sarja kärki vs mun rupu joukkue Surullinen
tallennettu

Musiikkiin absoluuttisesti hurahtanut.
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #670 : 23.04.07 - klo:15:28 »

Mut sulla se ei oo taidosta kiinni et pärjäät, satuit vaa samaan paremman joukkuueen alottaessa Hymyilee leveästi
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
Unrik
MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 161


-ᐃ=


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #671 : 23.04.07 - klo:15:38 »

Noh.. Ei se varmaa mitää merkkaa ku katoin vanhoja sijoituksia..
Oli siel viime kaudelta 6 sija ja sitä ennen oli 2 ja sitä ennen 3.. Miten voit väittää et sain paremman joukkueen? Pyörittää silmiään
tallennettu

Musiikkiin absoluuttisesti hurahtanut.
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #672 : 23.04.07 - klo:16:45 »

Miten voit väittää et sain paremman joukkueen? Pyörittää silmiään

Jokainen joukkue saa ihan randomilla ne pelaajat, eli sanoisin että ihan helposti voisi väittää niin. Hymyilee
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #673 : 23.04.07 - klo:21:10 »

Jep ja et kahes päiväs paljon oo saanut joukkuettas kehitettyä =)
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
Unrik
MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 161


-ᐃ=


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #674 : 25.04.07 - klo:21:07 »

Ystävyys ottelussa sain turpaa 0-7 Cool
tallennettu

Musiikkiin absoluuttisesti hurahtanut.
Sivuja: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 53 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024