Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
29.06.24 - klo:06:32

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Virtuaalifutis
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 53 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Virtuaalifutis  (Luettu 189157 kertaa)
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #690 : 29.04.07 - klo:01:56 »

Jes, 3-0 voitto, harmi vain että nyt on keskuspakki pelikiellossa ja tärkein kk-mieheni sairastuvalla.

Sanokaas, onko minulla mahdollisuuksia voittoon ensi viikolla:

- Minun ja vastustajan keskikenttä ovat kurja matala, pelaajillani on todennäköisesti parempi kestävyys
- Vastustajan kaikki hyökkäykset ovat heikko matala-luokkaa
- Oma puolustukseni on välttävä erittäin korkea - kelvollinen erittäin matala
- Oikea hyökkäykseni on kehno korkea, vastustajan vasen puolustus kehno erittäin korkea - heikko erittäin matala
- Hyökkään laidoilta
tallennettu
Henri19
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 148



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #691 : 29.04.07 - klo:08:50 »

1-1 tärkeä tasapeli sarjan kärkijoukkueesta. Et-mieheni toiseksi paras pakki oli sairastuvalla  Hymyilee
tallennettu

proksu
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #692 : 29.04.07 - klo:10:34 »

Jaa-a Jusse, ilman punaista ja loukkaantumista uskoisin sinulle voiton, mutta keskikentän arvosana notkahtaa hieman alaspäin pelintekijän ollessa paketissa, joten pallonhallinta mennee vastustajalle.

Itse pistäisin laitapuolustajat puolustaviksi, ja kenties lähtisin hyökkäämään keskeltä kun siellä on pelaajan kokoinen aukko vastustajalla. Tosin 4-5-1 keskushyökkäys on armotta surkea ja laitapuolustushan heikkenee myös hyökätessä keskeltä, joten laitahyökkäys on ihan yhtä ok vaihtoehto.

 Myös jonkun/joitakin pelaajia tukemaan keskustaa (tai keskuspuolustajaa hyökkääväksi), jotta pallonhallinta ei menisi vastustajalle kovinkaan pahasti (tietenkin edellyttäisi jonkinmoista pelinrakennustaitoa). Vähämaalinen ottelu, kuten aina 4-5-1:llä tasoeron ollessa pieni.

Mielenkiintoinen spekuloitava, hankala sanoo kun puolustuksesi on rautaa ja hyökkäyksesi kauraa :p
tallennettu
R-ankka
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #693 : 29.04.07 - klo:10:36 »

Huoh, vastustajalla kaikki pelasivat semmosta 2-3* ja mulla 3-5*, oletin että voitan PICcaamalla, mutta mitä vielä, 2-0 takkiin, vaikka keskuspuolustus on häikäisevä (matala)

Jos jotakin kiinnostaa niin ottelun ID on    118276919 Pyörittää silmiään Pyörittää silmiään Pyörittää silmiään
tallennettu
proksu
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #694 : 29.04.07 - klo:10:46 »

Hymyilee leveästi

Puhdasta randomia, ensimmäinen maali Special event (arvaamaton pelaaja laittaa uskomattoman syötön maalintekijälle), ja toinenkin tuli rangaistuspotkusta.
tallennettu
hess
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 247



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #695 : 29.04.07 - klo:11:51 »

Fc Lopozille avaus voitto  Hymyilee leveästi

Vaikka peli meni päin vttua, pääasia oli voitto.

Ekan erän pallon hallinta minulle 77-23. silti erän jälkeen vastustaja johtaa 0-2  Epävarma Onneksi joukkue heräsi toisessa erässä ja takoi kolme maalia, joten voitto Lopozille täpärästi 3-2. Seuraava peli vedetään piccaamalla bottia vastaan.

Voiton myötä kannattajatkin enää "vain" ärtyisiä  Hymyilee leveästi
tallennettu



F-18
Adju
Ylläpitäjä

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 384



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #696 : 29.04.07 - klo:12:47 »

Huh, tulipa mullekin eka voitto. Virnistää 2-3 täpärästi jonkun erinomaisen-häikäisevän puolustuksen omaavan joukkueen voitin. Ihme muuten, että sain edes sen 3 maalia.
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #697 : 29.04.07 - klo:18:35 »

Siis voi vittu (Sry).

Taas semmonen perkeleen 2 maalin häviö.
On TOSIAAN aivan sama onko vastassa pissiX94 joukkue vai Suomen Maajoukkue.
AINA häviin sen 2 maalilla.
Vaikka painostaisinkin peliä.
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #698 : 29.04.07 - klo:21:03 »

Joo, olihan tuo minullekin ensimmäinen voitto...

Siis, olen melko varma, että saan keskikentäkseni tuon kurja matalan, koska tässäkin kotipelissä vaihtomies pelasi noin puolet ottelusta ja silti keskikenttäni oli kurja erittäin korkea.

Laitapakkini ovat aina puolustavia. Ajattelin hyökätä nimenomaan laidoilta, koska paras hyökkäykseni on nimenomaan oikea ja vastustajan heikoin puolustus on vasen.

En viitsi laittaa keskuspakkeja hyökkääviksi, koska keskuspuolustus heikkenee siitä yllättävän paljon. Lisäksi tuoreessa muistissani on edelleen se outo peli, jossa vastustaja teki heikko matala- keskushyökkäyksellään 2 maalia keskeltä minun kelvollinen korkea-keskuspuolustustani vastaan hädin tuskin halliten ottelua.

E: Itse olen sitä mieltä, että jos HT temppuilee, niin voin yhtä hyvin hävitä, mutta on minulla kyllä mahdollisuudet voittoonkin.
« Viimeksi muokattu: 29.04.07 - klo:21:30 kirjoittanut Jusse » tallennettu
R-ankka
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #699 : 30.04.07 - klo:07:20 »

Vaikka painostaisinkin peliä.
Peliä kannattaa painostaa ainoastaan silloin, kun:

1. Tulet häviämään muuten pallonhallinnan
2. Keskikenttä pelaajien kunto on erinomainen, mutta jos näin ei ole, vastustaja tulee saamaan toisella puoliajalla enemmän pallonhallintaa, mitä olisi normaalisti saanut.
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #700 : 30.04.07 - klo:16:06 »

Peliä kannattaa painostaa ainoastaan silloin, kun:

1. Tulet häviämään muuten pallonhallinnan
2. Keskikenttä pelaajien kunto on erinomainen, mutta jos näin ei ole, vastustaja tulee saamaan toisella puoliajalla enemmän pallonhallintaa, mitä olisi normaalisti saanut.

Siis en oo laittanu taktiikaksi painostus, vaan ihan normaalitaktiikalla häviin 2 maalilla, vaikka pallonhallinta on suurempi.
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #701 : 06.05.07 - klo:20:55 »

Mitäs Rankalle käyny, junnupelissä mulle 5-0 luovutusvoitto sulta? Hymyilee leveästi
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
R-ankka
Vieras
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #702 : 06.05.07 - klo:21:01 »

Mitäs Rankalle käyny, junnupelissä mulle 5-0 luovutusvoitto sulta? Hymyilee leveästi
Nolostunut

Mulla on alotuskokoonpanona nämä pelaajat jotka ovat löytäneet pelipaikkansa, ja aloittelijan moka tuli Nolostunut
tallennettu
MiB-Bail
Kaljamahat

Poissa Poissa

Viestejä: 598



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #703 : 06.05.07 - klo:21:17 »

Nolostunut

Mulla on alotuskokoonpanona nämä pelaajat jotka ovat löytäneet pelipaikkansa, ja aloittelijan moka tuli Nolostunut

Juu, sul ois aika hyvät mahollisuudet ollu siin matsis  Pyörittää silmiään
tallennettu

Lainaus käyttäjältä: duunipoju
mid mail älä kuule esitä kaikki kannustaa ketä haluaa ja olet itse urpo kun toisia hauktu
Henri19
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 148



Profiili
Vs: Virtuaalifutis
« Vastaus #704 : 07.05.07 - klo:14:02 »

2-1 tappio ja hallitsin peliä:43/57% Ja 36/64%
   
tallennettu

Sivuja: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 53 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024