A) Sulla on virheellistä tietoa siitä, kuka dev_nullin omisti silloin (2012 loppu 2013 alku), ja et oo ottanu laskuihis mukaan sitä, että se vanha tunnus on poistettu. Ton tämänhetkisen dev_nullin luonnin kanssa mulla ei oo ollut mitään tekemistä.
B) Lue kohta A) - minulla ei ole mitään tekemistä tämänhetkisen dev_nullin kanssa. Alkuperäisen devin rekisteröinti aapeliin oli mun tekosiani, mutta tupla se ei ollut. 'Omistusoikeus' siirtyi toiselle henkilölle ennenkuin liigaan päin oltiin sillä pieraistukkaan, eikä kyseinen henkilö pelannut silloin missään muussa liigaklaanissa. Minun tekemäni nick, mutta minun tai kenenkään muunkaan liigatupla? Ei. Tunnustaisin kyllä oikeen mielelläni jos asia olisi näin.
Mut kaippa jos joku tekis nyt -royalblau- tunnuksen ja alkais pelaa sillä liigassa, niin sekin ois mun syytä.
Kaatakaa vaan jokainen liigatupla mun niskoilleni, niin maailmasta tulee parempi paikka. Mä myönnän. Oon oikeesti Novalog, Pahvii, Jatsi90, Nalayana, visavi, HUUHAATONTTU, Fär ja jopa sinä. Yksi on kaikki, kaikki on yksi, vai mitä ElNSTEIN? Eikun siis minä. Mä tunnustan. Poistakaa noi kaikki edellämainitut liigarosterista, ne on kaikki mun. Adjukin on minä. Sit visavi ei tehny valkeita, mä haxasin sen tunnukset ja kävin tekemässä. Uskokaa nyt pliis.
Tuu juttelemaan mulle joku päivä aapelissa niin voin ripittäytyä sulle, voit sit tulla tänne kertomaan kaiken.