Ensiksi, kiitokset kaikille paikalle saapuneista osanottajista! Turnaus sujui lopulta poissaoloista huolimatta yllättävän hyvin. Olin myös positiivisesti yllättynyt siitä, kuinka kärsivällisiä kaikki olivat alkusäädön aikana kun noin puolesta tiimeistä puuttui 1-2 pelaajaa. Mutta ihan sujuvasti saatiin kuitenkin pelit käyntiin lopulta ja turnaus pidettyä. Turnauksen voittajaksi selvisi Tiimareiden tiimi, jossa pelasivat Tengsinge, ifreetti ja mcboxerjr, onnittelut heille, taitavaa peliä läpi turnauksen! Roppakaupalla mainetta ja kunniaa tässä, olkaa hyvä!
Kiitokset palautteesta, Legend. Kyllä noissa peleissä ihan toisenlainen tunnelma oli pelata kuin normitykistipeleissä
Harkitsen ehdotustasi selviytymispinnan jättämisestä pois seuraavassa turneessa jos jossain vaiheessa sellaista laitan pystyyn. Olen hieman kahden vaiheilla sen suhteen, toisaalta innostus oli kovaa, mutta poisjäännit arveluttavat. Aina ei välttämättä mene yhtä sujuvasti säätö kuin tänään. Toki mielelläni kuulen myös muiden mielipiteitä asiaan. Toisi se mukanaan esim. sen, että tiimien kannattaisi aina tappaa toisensa niin, ettei ketään jää henkiin jos pelin lopussa on vain yhden tiimin pelaajia jäljellä. Hyvä vai huono asia?
Säännöissä kieltämättä oli puutteita. Tosin osasyy siihen oli se, etten suotta halunnut tehdä kaikenkattavaa sääntökokoelmaa tällaista ei niin vakavaa turnausta varten.
Mitä tulee krokkaajan saamaan 5 pisteen rangaistukseen.. toki se oli kyseenalainen päätös. Toisaalta ei siitä mielestäni voinut jättää myöskään rankaisematta, sillä niiden käyttö on tykistien hengen vastaista. Ja mikä tahansa lievempi rangaistus ei olisi merkinnyt yhtään mitään (niinkuin ymmärsitkin
). Miksi kyselin muilta tiimin jäseniltä mielipiteitä? Ihan vain siksi, että tämän turnauksen takia olisi ollut mielestäni ihan turhaa kiristää välejä henkilöihin, joiden kanssa noin muuten olen tullut ihan hyvin toimeen. Etenkin kun tuo teidän kokoonpanonne päätyi tuollaiseksi hieman randomkokoonpanoksi lopulta, kun alkuperäisestä oli vain yksi jäljellä. Noh, ensi kerralla sitten muutama lisäsääntö peliin niin jos ne ongelmat sillä ratkeaa
Voisi myös olla parempi, että en itse osallistu aktiivisesti tiimien kasaamiseen niin kuin nyt, vaan otan mukaan nopeiten ilmoittautuneet.
Ja tässä niille, jotka ilmoittamatta mitään olivat poissa: