no anteeksi valtavasti. Tuskin tollast saarnaa kannattaa kuitenkaa pitää ku ei se vaikuta mihinkään
Ei henkilökohtaista. Pidän sinusta edelleen. Luonteeni ei vaan anna periksi olemaan tekemättä mitään kun näen vääryyksiä jossain. Etköhän ole huomannut sen jo pari kertaa. Tällä kertaa tarkoitukseni oli puhdistaa viattomien maineet.
Eiköhän halukkaita olisi ollut enempää lasten tiimiin? Meinaan sanoit viime tähdistöottelu-topicissa, ettei kukaan olisi kolmea kertaa putkeen. No, Thamlen (aka. Raija123) :lle tämä on jo kolmas peräkkäin. Justice, peace, metal.
Hyvät naiset ja herrat, kerronpa teille salaisuuden. Kaikkina näinä kertoina kuin olen foorumeiden tai lentokonepelin puolella kehoittanut ilmaisemaan kiinostuksesta tähdistöottelua kohtaan, olen vastaanottanut pelkästään yhden yksityisviestin. Ainoastaan yksi henkilö on ollut tarpeeksi halukas osallistumaan tapahtumaan, että on ottanut yhteyttä joukkueen kokoajaan. Hän on Thamlen.
Jos haluat jotain, sinun on usein oltava valmis tekemään jotain sen eteen. Kyseinen henkilö on tehnyt niin, ja se merkitsee minulle kaikkea. Hän ei ole ehkä pelitaidoiltaa samalla tasolla kuin osa lapsista, mutta se ei ole olennaista. Olennaista on se, että hän valmis taistelemaan asian vuoksi ja on nuoresta iästään huolimatta äärimmäisen esimerkillinen henkilö, josta me kaikki voisimme oppia jotain. Joku sellainen, jonka minä haluan joukkueeseeni.
---
Viestin kirjoitushetkellä en tarkoittanut ettenkö voisi valita jotakuta henkilöä kolmea kertaa putkeen, vaan sitä, että välttelin kaikissa aikaisemmissa tähdistöpeleissä olleiden valitsemista. Sama kai tuo, sillä eipähän hävetä jos tässä tilanteessa toimin sanojani vastaan.
Hyvä kuitenkin, että tästä sanottiin, sillä olen lopulta aika samaa mieltä. Lähtökohtaisesti pitäisi pyrkiä ottamaan uusia pelaajia sisään, eikä vain edellisillä kausilla olleita. Mielestäni siinä ollaan pääsääntöisesti onnistuttu, sillä joka kerralla on ollut pari uutta kasvoa. Tässä tapauksessa Thamlenin poisjättö ei olisi hirveästi auttanut, sillä omissa papereissani sopivin korvaaja olisi ollut jo monessa tähdistöottelussa esiintynyt Tuplanolla 10.
Kesäkauden aktiivisimmasta klaaneista (B.F.B, Chaos, Kalja, TyQ1) pyrin ottamaan kaksi henkilö mukaan, mutta kieltäytymisten vuoksi tuo ei täysin onnistunut.
Niin Gents8 varmaan tarkoitti että antaisi muillekin tilaa kun pelaajia kuitenkin lapsiin löytyisi
Hyvä että annetaan rakentavaa kritiikkiä valinnoista. Toivoisin sitä lisää.