pallosalama
F.L
Poissa
Sukupuoli:
PC ♥
|
Nimeks sopis kyl paremmin Fin-style, koska sitähän tää suomalainen pelityyli on pohjimmiltaan. (Ctrl pohjaan ja menoks!)
|
|
|
tallennettu
|
(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415 There must be a game. If there is no game there is nothing for me. [22:48] <@Adju> oon robotti Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät <Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä <mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans 1986 - No brave new world, no brave new world. 2000 - A brave new world, in a brave new worldjeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
|
|
|
Someone44914
TyQ
Poissa
Sukupuoli:
Axu :3
|
Nimeks sopis kyl paremmin Fin-style, koska sitähän tää suomalainen pelityyli on pohjimmiltaan. (Ctrl pohjaan ja menoks!)
Mitäs se slmisadetus sitten on?
|
|
|
tallennettu
|
ES
|
|
|
Velo
Vieras
|
Mitäs se slmisadetus sitten on? oppan bombshit style eikuhä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
latesofi
Modiktaattori / MunQ
Poissa
Sukupuoli:
|
oppan bombshit style eikuhä. Siitä vain uutta sanoitusta kehiin xD
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
latesofi
Modiktaattori / MunQ
Poissa
Sukupuoli:
|
Uuden vuoden pelit tänään taas kuudesta eteenpäin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
duff-beer
Munkkiliigan admin
Poissa
sdfjshdf
|
Nostanpas tämän täältä "arkistojen kätköstä" Eli näin pikkutunneilla mietiskelin, olisko ihmisillä vielä kiinnostusta tällaiseen pelailuun?
|
|
|
tallennettu
|
joo
|
|
|
WäZ
Nokka
Poissa
Sukupuoli:
|
Minulla ainakin olisi kiinostusta!
|
|
|
tallennettu
|
Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
|
|
|
kouluontyhmää
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Valkoistentekijä
|
Muistan näitä pelailuja ja koskaan en ole noissa jaksanut olla kokonaista erää. 16 tyyppiä sähläämässä huoneessa sarjatulikoneilla ja kaikki liikkuva ammutaan, sopat ja foket pyörivät ympäriinsä ja saavat omien luodeista. Se on helvettiä, yhtä helvettiä. Paskempaa kuraa saa etsiä. Aloittelijat tulevat huoneeseen eivätkä tajua, että admin vinkuu "pommari pois", kyseistä aloittelijaa kickitään muutama kerta ja sitten bannataan. Tuollaisia iltapelailuja olisi mukava järjestää, mutta ei 16 pelaajan huoneessa ja ilman pommareita.
|
|
|
tallennettu
|
Valkoistentekijä
|
|
|
Velo
Vieras
|
Tämähän meni muistaakseni jopa niin pitkälle että se oli pelkkää albarisseä mikä varmaan oli joidenkin mielestä mukavaa, mutta itse en näissä kovinkaan viihtynyt sillä liigapeleissäkin tähän törmää aivan tarpeeksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kouluontyhmää
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Valkoistentekijä
|
Tämähän meni muistaakseni jopa niin pitkälle että se oli pelkkää albarisseä mikä varmaan oli joidenkin mielestä mukavaa, mutta itse en näissä kovinkaan viihtynyt sillä liigapeleissäkin tähän törmää aivan tarpeeksi.
Sitähän se lähinnä olikin. Mitä nyt vielä kun molemmista suunnista tulee sarjatulikoneet ctrl pohjassa ja siellä pyörii royal. Luulen, että noin 90% porukasta haluaisi pelata mieluummin normaalisti.
|
|
|
tallennettu
|
Valkoistentekijä
|
|
|
juupeli
Etanat
Poissa
|
Mun mielestä pommiton peli on sinällään ihan ok, koska siellä pystyy hyvin pelailemaan brissellä, mikä on perus mätössä melko mahdotonta. Mulle ainakin kävis, että näitä pelailtaisiin silloin tällöin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kouluontyhmää
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Valkoistentekijä
|
Mun mielestä pommiton peli on sinällään ihan ok, koska siellä pystyy hyvin pelailemaan brissellä, mikä on perus mätössä melko mahdotonta.
Pakko ihmetellä minkä ongelman pommarit tuovat risupeliin. Junkkeja mukava räiskiä risulla ja salmeihin ei kovin usein vahingossa osu, sillä lentävät yläilmoissa ja niitä osaa varoa.
|
|
|
tallennettu
|
Valkoistentekijä
|
|
|
Velo
Vieras
|
Ootko ikin kunnolla yrittäny pelaa rissellä T-areenalla?
Ei siitä tule mitään koska kaikki lentää kuin päättömät kanat.
Omia salmeja saa tosiaan varoo koska ne ei kato yhtään mihin pommittavat tai missä lentävät.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kouluontyhmää
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Valkoistentekijä
|
Omia salmeja saa tosiaan varoo koska ne ei kato yhtään mihin pommittavat tai missä lentävät.
Aikamoista yleistystä. Soppia minä ainakin risulla enemmän ammun, vaikka niitä yleensä salmeja vähemmän pelissä.
|
|
|
tallennettu
|
Valkoistentekijä
|
|
|
Velo
Vieras
|
Ite oon saanu varoo niitä salmeja koska isoin osa porukkaa lentelee siellä yläilmoissa. Toki jos vihut junkettaa melkee kaikki niin sitten on ollut niitä rissel kiva rätkiä mut harvemminpa... Liigapeleissä tulee sahattuu kaikki ymppierät rissellä anyways.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|