Vastataan noin yleisesti, mitä itse koen tärkeäksi valvojilta.
Mielestäni valvojien ei pitäisi pitää omaa showtaan pelin aikana, sillä se voi häiriitä joidenkin pelaamista, sillä ainakin itse kiinnitän vihreisiin viesteihin huomiota, enkä todellakaan ole pelien aikana mennyt viettämään aikaa chatissa, vaan katsomaan missä ne koneet lentää.
Eli, noi alkamisten ilmoitukset on tärkeää, samoin tulokset on jees, mutta mitä vähemmän pelin aikana sen paremmin. Myös toivoisin välillä omalta tiimiltä niiden keltaisten viestien vähentämistä, sillä ne tuskin tuovat peliin parempaa tatsia, joskus tehnyt mieli ärähtää omille, että nyt ne per****en sormet sinne nuolinäppäimille
Olen ollut jossakin pelissä, missä valvoja on jutustellut enemmänkin ja se on hieman hermostuttanut minua. Ymmärrän, että vaihtoasiat ja tagien puuttumiset pitää ilmoittaa broadcastina kesken pelien, mutta turha huutelu on typerää, tai se, että siitä aletaan kovaan ääneen meuhkata ennen kuin on todellinen pakko.
Tiedän kyllä, että on puheliaita ihmisiä, mutta voisivathan he puhua tiimiviesteillä tai sitten vain katsomossa, ettei tausta hälyä sälytetä jokaisen silmille. Eli, mitä vähemmän viestispämmiä, sen parempi minunlaisen pelaajan kannalta, vaikkenn nyt luekkaan chattia, mutta jos siinä vielä vilkkuu vihreä, siihen kiinnittää huomiota, kun niiden viestien pitäisi olla ns. tärkeitä.