Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
30.04.24 - klo:02:20

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Munkkiliiga
| |-+  Liigan kulmanurkkaus
| | |-+  Palautenurkka
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 51 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Palautenurkka  (Luettu 209914 kertaa)
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Avioliittolain
« Vastaus #15 : 04.04.13 - klo:13:19 »

...
En mä sillä että olisit ainoa aiheseen vastannut joka on keskittynyt hiukan vääriin asioihin, vaan on samaa mieltä kanssas siitä että toiseltakin osapuolelta tuli samansuuntaista tekstiä. Musta homma ei kuitenkaan mene niin että se on täysin sama kuka kirjoituksen pistää, vaan sama asia voi muuttaa merkitystänsä riippuen kuka on näppäimistön takana. Varsinkin palstalla missä on eri-ikäisiä ihmisiä on tärkeätä ymmärtää tuo ja koen sen oikeaksi linjaksi ettei kaikilla ole samat säännöt. Kuulostaa vähän karulta, mutta ihan samalla tavalla se on oikeudenkin edessä niin että on eri asia onko rikokseen syyllistynyt lapsi vai aikuinen.

En tiedä kuinka vanha Minimaalinen on, mutta oletan kuitenkin hänen olevan sinua nuorempi. Tosin tuo ikä ei ole ylipäätään se ainoa syy miksi suhtaudun eri tavalla hänen laittamiinsa viesteihin kuin sinun, vaikka teksti olisi pilkulleen samaa. Yksi valtava ero teidän välillä on se, että hän on ollut täällä foorumeilla alle viikon, sinä yli seitsemän vuotta. Mielestäni on täysin eri juttu jos noin rutinoinut foorumikäyttäjä moitti toisen kirjoitustapaa kuin että henkilö joka vielä etsii paikkaansa täällä harrastaa moista. Toivottovasti ymmärrät sen, vaikka tuo saattaakin tuntua epäreilulta.
« Viimeksi muokattu: 04.04.13 - klo:13:43 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #16 : 04.04.13 - klo:15:21 »

Ok. Jos foorumin moderaattorien linja on se, että uuden postaajan toimiin ei puututa lainkaan, koska hänelle saattaa tulla paha mieli - vaikka (täysin kuvitteellisessa tilanteellisessa toki) iso osa foorumiaktiiveja ovat jo turhautuneet kyseiseen toimintaan, niin mikäs siinä.

Muistuupa vuoden takaa semmoinen tilanne mieleen, missä senhetkiselle munkkiliigayhteisölle uusi henkilö joutui asiaa edesauttamattaan paljon rankemman höykytyksen kohteeksi, ja siinä tilanteessa eräs admin oli sitä mieltä, että henkilön reaktio siihen oli ylireagointia. Hymyilee Taisi jopa jutella kyseisen provosoijan kanssa toisaalla että "seuraavaksi sitten hankit 9 vihaista postia sen klaanin jäseniltä". Ihan vaan yksi esimerkki, näitä on toki muitakin samalta ajalta.

Olen tottunut liigafoorumin kuvioihin, kyllä. Mutta vaikka mä olenkin tehnyt tänne tunnuksen aikoina ennen munkkiliigaa, niin en tiedä mitä sä koitat hakea takaa tuolla "toinen ollut yli 7 vuotta" - jutullasi.

Mitä taas tulee siihen, että toinen on ollut alle viikon...

Viestit:    54 (18 viestiä per päivä)

... joo. Päätetään postaus millä aloitetaankin, eli jos foorumin linjaus on tämä, niin ok. Saatte varmaan bannata mut foorumilta jossain vaiheessa, pistäkää sitten vaan varoitus ensin. Iskee silmää
« Viimeksi muokattu: 04.04.13 - klo:15:26 kirjoittanut lodureu » tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #17 : 04.04.13 - klo:17:40 »

Tietysti myös uusien jäsenten asiattomuuksiin pitää puuttua, mutta silloin on erityisen tärketä valita oikea tapa ja olla paljon varovaisempi kuin kokeneemman käyttäjän kohdalla. En totta puhuen edes tiedä yrititkö saada parannusta toisen osallistujan viesteihin lyttäämällä tämä vai oliko aikeesi pelkästään kuulostaa vakuuttavalta, mutta luulisi sinun fiksuna kaverina ymmärtävän että tuo metodi tuskin edistää tilannetta hirvittävästi. Sen sijaan että napsauttelee noinkin voimakasta julkista kritiikkiä toisen kirjoitustavasta, olisi tuota voinut muotoilla lempeämmäksi tai vaikkapa ottaa yhteyttä yksityiste. Luulisi että lopputulos olisi samalla ollut parempi, muullakin tavalla kun että tulee banniuhkauksia yksärillä pahoilta mode-sediltä.
tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #18 : 04.04.13 - klo:18:55 »

En totta puhuen edes tiedä yrititkö saada parannusta toisen osallistujan viesteihin lyttäämällä
Se moderoitu osa viestistäni oli tyyliin: "CAPSIN KÄYTTÖ, blablabla, luetun ymmärtämisen puute blah, syövät kirjoituksesi uskottavuutta aika lailla. Panosta näihin jatkossa". En muista enää pilkuntarkkaa tekstiä, mutta musta se ei ollut "lyttäämistä" kuten toi antaa ymmärtää. Myöskään sen ei luulisi olevan odottamatonta, että jos kirjoittaa jotain ilmiselvän tarkoituksellisesti provokatiivista / ymmärtää tahallaan väärin toisen tekstiä ja muodostaa sen "ymmärryksen" pohjalta jonkun provonpätkän, että joku siitä sanookin.

Ainoat virheet mitkä myönnän tehneeni tämän asian suhteen ovat leikkiin mukaan lähteminen, + se kirjoituksen tekstinpätkä mistä tämä sinun ja minun keskustelu lähti. Hymyilee Asia oli mun puolesta jo ihan selviö siinä vaiheessa kun latesofi siitä viestitti, eikä mun ollut edes tarkoitus tuoda tästä aiheesta keskustelua foorumille.

Kiitos ja kuittaus, lupaan jatkaa tätä hirveän ilkeämielistä keskusteluani myös jatkossa. Liikaa hälyä taas ihan tyhjästä, tää oli viimeinen kannanottoni tähän, tuli sieltä sitten jotain "lyttääjä" tai "ongelmanaiheuttaja" - kommenttia hyvänsä - kai mä sit olen sellainen. Virnistää Nyt poistun esiripun taakse nauttimaan pienien jänövauvojen sieluja, joista ammennan voimaa toteuttaa julmia tekojani ihmiskuntaa forumisteja vastaan. (jatketaan nyt tätä dramaattista marttyyriteemaa minkä sanapari "paha modesetä" aloitti)

Täälä on NaaMaRajA.. LoL...
tallennettu
D P
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 386


Lentokonepelin keski kastiin taidan kuulua :P


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #19 : 16.04.13 - klo:15:41 »

Mä haluun liiga-pelien valvojaks!!!
tallennettu

I.H --> B.F.B --> I.H ---> B.F.B ---> D2ve ---> F.B ---> B.F.B ----> Sir  ---> VihPo ---> Nokka
Ilari_Melart
Vieras
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #20 : 20.04.13 - klo:22:36 »

Jos tänä vuonna on palkintogaala niin miksei oo kategoriaa "Vuoden pelaaja" palkintoa. Ja nyt en tarkoita sitä vuoden pelaajalla, että se joka mättää aina paljo pisteitä on vuoden pelaaja. Vaan sitä, että pelaaja aktiivinen,osoittaa hyvää henkeä,kannustaa muita,on ystävällinen,pelaa peleissä hyvin ja osallistuu Munkkiliigan aktiviteetteihin (en nyt tarkoita, että on kaikissa mukana). Kirjoittelee foorumeille järkeviä asioita ja ei spämmää (toisin ku mä välil:-( ). Niin mun mielest "Vuoden pelaaja" palkinto ois ihan jees. Ja toinen palkinto ois MVP pysti eli omalle klaaninsa arvokkain pelaaja. Pelaaja, joka on pitänyt klaaniaa pystyssä taidollisesti.
Mitä mieltä ootte?

PS:Sry kirjoitusvirheistä. Kirjotin tän kännykällä niin on aikasta hankala korjailla niit.

PSS:En tiedä tuliko oikeaan paikkaan
« Viimeksi muokattu: 20.04.13 - klo:22:40 kirjoittanut -Wäz- » tallennettu
D P
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 386


Lentokonepelin keski kastiin taidan kuulua :P


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #21 : 29.04.13 - klo:15:08 »

Miksi minut bannattiin kesken Sir-Kalja pelin!?!?!
tallennettu

I.H --> B.F.B --> I.H ---> B.F.B ---> D2ve ---> F.B ---> B.F.B ----> Sir  ---> VihPo ---> Nokka
Ilari_Melart
Vieras
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #22 : 01.05.13 - klo:14:54 »

Mitä muutes jos molemmilta tulee vsan yks paikalle pelis?
tallennettu
Extra
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 239



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #23 : 01.05.13 - klo:15:26 »

http://munkkiliiga.arkku.net/index.php?sivu=saannot#peliajan

Samoin jos kummallakin on alle kaksi pelaajaa, peli siirretään seuraavalle väliviikolle. 1 vs 1 pelejä ei siis liigassa pelata, mutta 2 vs 2 pelit pelataan (2 vs 1 peleistähän seurasi luovutusvoitto)
tallennettu

2. Extraordinary
Turun komein maahanmuuttaja
-B
Ilari_Melart
Vieras
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #24 : 01.05.13 - klo:15:30 »

http://munkkiliiga.arkku.net/index.php?sivu=saannot#peliajan

Samoin jos kummallakin on alle kaksi pelaajaa, peli siirretään seuraavalle väliviikolle. 1 vs 1 pelejä ei siis liigassa pelata, mutta 2 vs 2 pelit pelataan (2 vs 1 peleistähän seurasi luovutusvoitto)
en oo noit sääntöi niin tarkasti lukenu. Tai oon mutten muista
tallennettu
D P
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 386


Lentokonepelin keski kastiin taidan kuulua :P


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #25 : 01.05.13 - klo:18:13 »

Mut miks mut bannattii vai tuliks autot?
tallennettu

I.H --> B.F.B --> I.H ---> B.F.B ---> D2ve ---> F.B ---> B.F.B ----> Sir  ---> VihPo ---> Nokka
Jusse
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 699


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #26 : 01.05.13 - klo:18:40 »

En bannannut tai potkinut ketään tuon pelin aikana. Siitä en sitten tiedä, jos siellä joku huumoriveikko on käynyt katsomossa, mutta aika hiljaista oli. Todennäköisimmin autot heilahti tai lentokka muuten sekoillut jotain.
tallennettu
D P
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 386


Lentokonepelin keski kastiin taidan kuulua :P


Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #27 : 01.05.13 - klo:18:48 »

ja en tuhonnut sillä hetkellä yhtään omaa
tallennettu

I.H --> B.F.B --> I.H ---> B.F.B ---> D2ve ---> F.B ---> B.F.B ----> Sir  ---> VihPo ---> Nokka
Ilari_Melart
Vieras
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #28 : 04.05.13 - klo:12:09 »

Miksei klaaneja Lighting Strike ja Ilmapallo ole merkitty etusivulla olevaan taulukkoon?
tallennettu
Saial
Moderaattori / TyQ

Poissa Poissa

Viestejä: 996



Profiili
Vs: Palautenurkka
« Vastaus #29 : 05.05.13 - klo:17:04 »

Koska nuo klaanit on niin vanhoja, että eivät sinne kuulu. Aika ajoin vanhat klaanit poistetaan siltä listalta, jos eivät ole aktiivisia. Pari kautta he siis siellä oleilevat ennen tipahtamistaan.

Sitä en tiedä, mikä ranking pohja oli aiemmin käytössä, eli ovatko listaukset edes yhdistettävissä ja listattavissa mukamas "paremmuusjärjestykseen".

Korjatkaa, jos olen väärässä, mutta näin olen ymmärtänyt.
tallennettu

Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan.

jääkuningatar

TyQ- kieli                      =  suomennos
jääkuningatar (naisesta) =  henkilö, joka on voittavan tiimin
pakkasherra (miehestä)      ainoa miinuksilla oleva pelaaja.

Lähde: Pehmon sanakirja


Tee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista.

Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 51 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024