super koira2
Vieras
|
Jos kaikki pelit pelataan kello 20 ei yksinkertaisesti valvojia riitä. Suurin osa on jo peleihin siinä vaiheeessa varattu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kouluontyhmää
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Valkoistentekijä
|
Joo toi mun lentelijätyttö poistettiin aapelin toimesta kun taisin tehä sille sähköpostin sellases postis jota aapeli ei ehkä hyväksy :s Niin tein nyt sit uuden jolla pelaan, nick on: tuhmapallityttö
Et älkää ihmetelkö jos sellanen pomppaa huoneeseen
|
|
|
tallennettu
|
Valkoistentekijä
|
|
|
Paras-POIKA123
Vieras
|
Apeliz pois Burn!, lukuoikat saa jäädä
adimini hoi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
WäZ
Nokka
Poissa
Sukupuoli:
|
Miks klaanit kaudella 13 (03) on Nokan johtaja Pesäpalloolija. Hey en käytä sitä enää laittakaa se WäZiks
|
|
|
tallennettu
|
Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
|
|
|
WäZ
Nokka
Poissa
Sukupuoli:
|
Oishan se ihan kiva, jos duunille laitettaasin Nokka_Nobba_alue näkyviin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
super koira2
Vieras
|
http://munq.arkku.net/forum/index.php?action=profile;u=501Voiko tämän profiilin ja minun profiilin nimet vaihtaa? (Tuohan siis on minun profiili. Aikanaan unohdin sen salasanan ja sähköpostin [ja sen salasanan].) Vanhan profiilin voi poistaa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.10.13 - klo:20:48 kirjoittanut super koira2 »
|
tallennettu
|
|
|
|
lodureu
Vieras
|
Tiiän, et moderaattorioikat on jänniä, mut voisko super koira vähän dial down sen moderointia? Ihmiset provoaa ja örveltää foorumilla, ei se oo mitään uutta et offtopikkia välillä tulee. Mut jos ei tulis, niin ei tulis viihdyttävää/järkevää keskusteluakaan. Muutama OT-viesti ei ole maailmanloppu.
Mun mielipide siis vaan, palautteenantaminen lienee tässä topikissa sallittua?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Gents8
Etanat
Poissa
Sukupuoli:
|
Vaikkei asia muhun liitykkään, nii sanon mielipiteeni.
Mun mielestä hurtta on tehnyt hommansa hyvin. On totta, että offtopiccia on joissain aiheissa tuolla Kulmanurkkauksessa, mutta mikäli sitä esiintyy tärkeämmissä paikoissa (siirtomarkkinat, ilmoitukset, pelien aikataulut yms.) on aiheen ymmärrettävyyden kannalta paljon parempi, jos siellä olisi mahdollisimman vähän aiheesta poikkeavaa tekstiä. Kyllä niille teidän väittelyille ja "+1" viesteille löytyy tilaa muualtakin. Tehkää vaikka väittelytopic, tai "+1" topic, eipähän menisi ohi aiheen.
Kerta aseita vastaan taistellaan aseilla, niin taistelenpa offtopiccia vastaan offtopicilla. Seems legit.
|
|
|
tallennettu
|
Foliot hattuun
|
|
|
super koira2
Vieras
|
Tosiaan siirtomarkkinoista yms. "tärkeämmistä" aiheista hävitän offtopicit selkeyden vuoksi. Ymmärrän tiietysti tarpeen viihteelle, joten vastaisuudessa voin siirtää ne vaikka roskakoriin, jos joku niitä oikeasti lukea haluaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Torso Pää
ODB
Poissa
Sukupuoli:
|
Tosiaan siirtomarkkinoista yms. "tärkeämmistä" aiheista hävitän offtopicit selkeyden vuoksi. Ymmärrän tiietysti tarpeen viihteelle, joten vastaisuudessa voin siirtää ne vaikka roskakoriin, jos joku niitä oikeasti lukea haluaa.
Tai oikeudet pois. Vai mitä latty, lege? Ainiin +1 yolo swag tsirp tsirp
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
lodureu
Vieras
|
Pyytäisin offtopic-aihetta kulmanurkkaukseen, stickynä.
Joistain vain pienesti raiteilta pois menevistä asioista pitää saada puhua, ja kun se ei ole suvaittua niissä, olisi sellainen säie mun mielestäni ihan asiallinen.
Palaute annettu'd.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MisseKissa
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Maailmanparantaja
|
Niin tuota jos gruusomilta ei olla vielä otettu forum oikkia meidän alueelta pois niin ottakaas.
|
|
|
tallennettu
|
Pidän kissoista
|
|
|
lodureu
Vieras
|
Ne on poistettu jo klaanistapoistumisen yhteydessä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
WäZ
Nokka
Poissa
Sukupuoli:
|
Miksi aina MunQin pelien tulokset tulloo nii myöhään? niit selvästikki muunnellaan!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pallosalama
F.L
Poissa
Sukupuoli:
PC ♥
|
MunQ - pelin käsittely on kesken liigavaltuustossa.
|
|
|
tallennettu
|
(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415 There must be a game. If there is no game there is nothing for me. [22:48] <@Adju> oon robotti Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät <Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä <mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans 1986 - No brave new world, no brave new world. 2000 - A brave new world, in a brave new worldjeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
|
|
|
|