Siis saan semmosen kuvan tosta, että pelonaikana tulleet valkeet ovan minun vika? En edellenkääb ole slacea tai visua teään valkeita. Käsittääkseni Snakettaja käski. Mun nää Xdevil ja zombie örcellykset johtu siitä, ku ekana kautena haukuttiin lyttyyn ihan totaalisesti. Sketen pelinjälkeiset vvalkwet ei vaikuttaneet paskan vertaa. Koska olin tehnyt ne häntä ennen. Ja niistäki löytyy näköjään hirveää valittamista.
Johtajana sinun pitäisi olla vastuussa pelaajistasi ja estää heitä törttöilemästä. Jos et pysty estämään pelaajiasi tekemästä valkoisia kanattaa todellakin laittaa mietinnän alle niinkuin jo sanoin onko heidän pitäminen klaanissa järkevää, tai oletko sinä ylipäänsään kykenevä johtamiseen.
Tuohon lyttyyn haukkumiseen olit myös itse osallisena käytökselläsi. Kuitenkaan, se ei missään muodossa pakota tekemään tuplia, tuplia, tuplia. Järkevä ihminen pääsee asiasta ylitse ilmankin. Tai sitten
oikeasti lähtee meneen niinkun moneen kertaan sanoo.
Saanen käyttää tässä tapauksessa
vertauskuvaa pelinjälkeisiin valkoisiisi? Oletetaanpa, että jalkapallossa toinen joukkue on hävinnyt suurella maalierolla. Tästä seonneena pelaaja X alkaa nyrkkeilemään vastajoukkueen pelaajia vastaan. Tarkoittaako tämä, että pelaajan Y pitäisi seurata tämän esimerkkiä tai että hän olisi mitenkään oikeutetumpi tällaista tekemään?