Jokavuotista hahmoni pukiksilaittautumistraditiotani tehdessäni hoksasin, että nyt kisaillaan. Joulu on siihen hyvä teema, sillä siitä voi keksiä ties minkälaisia kisoja.
Tänä jouluna järjestän seuraavat neljä kilpailua:
1) Pukeudu pukiksi -kisaTuunaa aapelihahmosi pukiksi. Myös joulumuorit sallitaan! (Nalan vaatimuksesta myös kaikki muut jouluiset olennon, kuten tontut, porot yms. sallitaan)
2) Jouluinen kirjoitelmaSykkiikö runosuonesi jouluisin? Onko sinulla hyvää jouluista tarinaa, jonka haluat jakaa meille? Kaikki jouluun liittyvät kirjoitelmat kuuluvat tähän sarjaan.
3) Jouluisia tunnelmiaOletko maailman paras joulutorttuleipuri? Koristeletko kuusen hienommin kuin kukaan muu? Kaikki jouluteemainen (joka ei mene kahteen aiempaan) tähän sarjaan!
4) JouluarpajaisetOletko täysi tonttu? Eikö mielikuvituksesi lennä kuin Petteri aattona taivaalla? Ei se mitään - tässä sarjassa voit vain odottaa onneasi.
En aio asettaa minkäänlaisia osallistumisrajotteita kategorioiden suhteen, tulkaa kaikkiin jos halautte. Jokaisessa kategoriassa saa kuitenkin olla mukana vain yhdellä tunnuksella ja yhdellä teoksella/arvalla. Ilmoittautumiset ja kisatyöt
tähän avaukseen.Sen lisäksi annan kaikille liigalaisille vielä yhden päätösmahdollisuuden. Arvonnan suoritan itse, mutta entä muut kategoriat. Onko fiksumpaa että minä päätän voittajat, te päätätte voittajan yksityisviestitse minulle vai laitetaan foorumeille äänestykset jokaisesta kategoriasta? Valinta on teidän.
Hieman aikataulua kisoille:
1.12. - 9.12.: Keskustelua voittajan/voittajien päättämisen toteuttamisesta.
1.12. - 16.12.: Osallistumisaika kategorioihin.
17.12. - 23.12.: Mahdollinen äänestäminen.
17.12., 18.12./24.12.: Voittajan julkistaminen riippuen siitä, mihin äänestysmuotoon päädytään ja miten paljon osallistujia on.
Kiitos ja hyvää joulua kaikille.
Edit: Ja tottakai luvassa on hyvät palkinnot parhaimmille, niistä myöhemmin lisää.