Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
21.09.24 - klo:02:05

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Vanhat kierros -ja kausikeskustelut
| | | |-+  Kierros #4: Sadetusta enemmän kun laki sallii.
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Kierros #4: Sadetusta enemmän kun laki sallii.  (Luettu 11338 kertaa)
-SnowFlake-
Vieras
Vs: Kierros #4: Sadetusta enemmän kun laki sallii.
« Vastaus #15 : 03.12.12 - klo:22:14 »

Kyl me silt kaljalt yks piste viedään..paitsi se kyl nähdää sitte,ellei fär sähellä.
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Kierros #4: Sadetusta enemmän kun laki sallii.
« Vastaus #16 : 04.12.12 - klo:08:41 »

Färihän tunnetusti on yks sählä... Sori vaa. Cool
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Kierros #4: Sadetusta enemmän kun laki sallii.
« Vastaus #17 : 04.12.12 - klo:09:07 »

En ota selvää onko -SnowFlake- tosissaan vaiko ei, mutta itse arvostan paljon korkeammalle tuollaista asennetta että lähdetään voittamaan kuin "ei me yhtään noille pärjätä" - mentaliteettiä. Ihan sama vaikkei olisi oikeasti mitään saumoja, mutta altavastaajalta tuleva pienenmuotoinen jopa uhoksi menevä kirjoittelu on makuuni paljon miellyttävämpää luettavaa kuin itsesääli, mikä on yleensä äärimmäisen rasittavaa.
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Kierros #4: Sadetusta enemmän kun laki sallii.
« Vastaus #18 : 04.12.12 - klo:09:10 »

Riippuu tilanteesta. Totuuden myöntäminen ei välttämättä ole itsesääliä jos sen tekee oikein.
Mieluummin myönnän että "Ei noille pärjää mut parhaamme koitetaan" kun sen että uhoon vieväni ja kuuntelen kuukauenkin perästä vittuilua asiasta.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Kierros #4: Sadetusta enemmän kun laki sallii.
« Vastaus #19 : 04.12.12 - klo:09:53 »

Riippuu tilanteesta. Totuuden myöntäminen ei välttämättä ole itsesääliä jos sen tekee oikein.
Mieluummin myönnän että "Ei noille pärjää mut parhaamme koitetaan" kun sen että uhoon vieväni ja kuuntelen kuukauenkin perästä vittuilua asiasta.
Sepä se, suurin osa - tai ainakin moni taitaa vieroksua ajattelutapaani ja kokea tuon "uhoilun" pahana asiana. Minä puolestani vaan pidän siitä jos se on oikeiden henkilöiden tekemää kohdistettuna oikeille henkilölle. Lisää kummasti tunnetta sekä latautumista ja pelaamisestakin tulee siten paljon hauskempaa, jos saa harrastaa vähän huulenheittoa vrt. mykkäkouluun. Huonoimmilla tiimeillä on se etu puolellaan, että voivat paljon vapaammin kirjoitella mitä huvittavat.

Onnittelut hienosta viestilukemasta!
tallennettu
piisu
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 374


Herrasmiesfilosofi


Profiili
Vs: Kierros #4: Sadetusta enemmän kun laki sallii.
« Vastaus #20 : 04.12.12 - klo:11:30 »

Teng, mitenkä se nyt onkin noin päin? Vasta kun minä olin samalla kannalla kuin Snow, että Sir vie pisteet Kaljoilta, olit täysin sitä mieltä että sen mainitseminen on omaan nilkkaan ampumista! Nyt olet sitten yhtäkkiä sitä mieltä että uhoaminen on hyvä asia? Selitäs vähän tota..
tallennettu

~Melilosvolotta~

Nykyinen käyttäjätunnus: Rottamipii
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Kierros #4: Sadetusta enemmän kun laki sallii.
« Vastaus #21 : 04.12.12 - klo:12:23 »

Teng, mitenkä se nyt onkin noin päin? Vasta kun minä olin samalla kannalla kuin Snow, että Sir vie pisteet Kaljoilta, olit täysin sitä mieltä että sen mainitseminen on omaan nilkkaan ampumista! Nyt olet sitten yhtäkkiä sitä mieltä että uhoaminen on hyvä asia? Selitäs vähän tota..
... muutin kantaani sen mukaan kuka sitä harrasti.

Asiaa on tarkasteltu erilaisesta näkökulmasta koska konteksti ei ole samanlainen. Teidän kohdalla kommentoin "uhoamisen" vaikutusta pistejakoon perustellakseni veikkaustani, kun nyt puolestani otin yleisesti ottaen kantaa sellaiseen. Täten jälki voi luonnollisesti olla täysin vastakkaista ilman että mielipide olisi muuttunut pätkääkään.
tallennettu
Fär
Dove

Poissa Poissa

Viestejä: 415



Profiili
Vs: Kierros #4: Sadetusta enemmän kun laki sallii.
« Vastaus #22 : 04.12.12 - klo:14:24 »

Färihän tunnetusti on yks sählä... Sori vaa. Cool

Loppujen lopuksi pelitaidot  täysin eri luokkaa kuin sinulla, sinuna en lähtisi sanomaan yhtään mitään. Sählääminen kuten esim. (caps lockin) käyttö auttaa joissakin tilanteissa.
Jos et johtajatyylistäni pidä, niin turha tulla tänne pätee tai sanoa omia mielipiteitä  pelaajista.

-Fär
« Viimeksi muokattu: 04.12.12 - klo:14:27 kirjoittanut FC Aapeli » tallennettu

Dove
piisu
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 374


Herrasmiesfilosofi


Profiili
Vs: Kierros #4: Sadetusta enemmän kun laki sallii.
« Vastaus #23 : 04.12.12 - klo:14:33 »

Kerrohan Fär tarkemmin missä tilanteissa caps auttaa mtn? Ja jos pitäisin johtajatyylistäsi niin saisinko tulla pätemään tai arvostelemaan pelaajiasi? Sellaisen käsityksen ainakin viimeisen lauseen perusteella sain  Pyörittää silmiään

Ja juttuhan on niin että mielipiteitä saa olla, jokaisella.. Sitä et sinä eikä kukaan muukaan voi estää ja siitä on turha nipottaa
tallennettu

~Melilosvolotta~

Nykyinen käyttäjätunnus: Rottamipii
Fär
Dove

Poissa Poissa

Viestejä: 415



Profiili
Vs: Kierros #4: Sadetusta enemmän kun laki sallii.
« Vastaus #24 : 04.12.12 - klo:14:39 »

Kerrohan Fär tarkemmin missä tilanteissa caps auttaa mtn? Ja jos pitäisin johtajatyylistäsi niin saisinko tulla pätemään tai arvostelemaan pelaajiasi? Sellaisen käsityksen ainakin viimeisen lauseen perusteella sain  Pyörittää silmiään

Ja juttuhan on niin että mielipiteitä saa olla, jokaisella.. Sitä et sinä eikä kukaan muukaan voi estää ja siitä on turha nipottaa


Capsi auttaa esim. kun aika on vähissä ja joukkue rupeen "pelleilee" ja sit ku capsii käyttää niin tietävät että olen tosissaan enkä vitsaile. Hymyilee
Juu, tule vaa arvostelemaan ei mua haittaa yhtään, mutta älä tähän topicciin sillä tämä aihe ei ole tarkoitettu pelaajien pätemiseenn ja arvostelemiseen , vaan veikkaamaan pelien tuloksia. Hymyilee
Tottakai mielipiteitä saa olla jokaisella, mutta ei tässä aiheessa kysytä kenenkään mielepidettä mistään asiasta.
tallennettu

Dove
Velo
Vieras
Vs: Kierros #4: Sadetusta enemmän kun laki sallii.
« Vastaus #25 : 04.12.12 - klo:14:40 »

+1 piisulle ja se, ettei kaikest tarvii vetää herneit. Ja missä välissä minä sanoin että olisin sua parempi? Järkyttynyt Olis kiva tietää mistä tollasesta asiasta keksit alkaa pätemää?
tallennettu
Fär
Dove

Poissa Poissa

Viestejä: 415



Profiili
Vs: Kierros #4: Sadetusta enemmän kun laki sallii.
« Vastaus #26 : 04.12.12 - klo:14:41 »

+1 piisulle ja se, ettei kaikest tarvii vetää herneit. Ja missä välissä minä sanoin että olisin sua parempi? Järkyttynyt Olis kiva tietää mistä tollasesta asiasta keksit alkaa pätemää?
En mä herneet vetänyt, sanoin asiat suoraan. Hymyilee leveästi
tallennettu

Dove
Velo
Vieras
Vs: Kierros #4: Sadetusta enemmän kun laki sallii.
« Vastaus #27 : 04.12.12 - klo:14:43 »

En mä herneet vetänyt, sanoin asiat suoraan. Hymyilee leveästi

Vähä vaa kuulosti silel et herneet nenää. Ja nuo ns. "pelitaidot" riippuu kans ja täst asiast voisin väitellä enemmänkin. En väitä, että olisin hyvä, mutta en myöskään oo niin huono mitä monet uskoo/pisteistä kattoo.

PS. Rakastan niputtaa Doven junkeja risselläni. <3
tallennettu
piisu
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 374


Herrasmiesfilosofi


Profiili
Vs: Kierros #4: Sadetusta enemmän kun laki sallii.
« Vastaus #28 : 04.12.12 - klo:14:43 »

Njoo, pitänee jonkun aukasta tänne kinastelu topicci  erikseen Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n
tallennettu

~Melilosvolotta~

Nykyinen käyttäjätunnus: Rottamipii
Fär
Dove

Poissa Poissa

Viestejä: 415



Profiili
Vs: Kierros #4: Sadetusta enemmän kun laki sallii.
« Vastaus #29 : 04.12.12 - klo:14:47 »

Vähä vaa kuulosti silel et herneet nenää. Ja nuo ns. "pelitaidot" riippuu kans ja täst asiast voisin väitellä enemmänkin. En väitä, että olisin hyvä, mutta en myöskään oo niin huono mitä monet uskoo/pisteistä kattoo.

PS. Rakastan niputtaa Doven junkeja risselläni. <3

  Et ookkaa huono, enkä mä nii väittänykkää. Surullinen

tallennettu

Dove
Sivuja: 1 [2] 3 4 5 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024