nimimerkki
Jäsen
Poissa
|
Sir nuijii tyqin selkeesti 5-0 ainoo mielenkiintoinen asia onko nala oppinu kummalle puolen kenttää laskeudutaan. Sit toinen juttu on se että onko mun kuolemat laskettavissa yhen käden sormilla. Vai tarvitaanko siihen sormia ollenkaan, jos tyq jatkaa samalla tasolla niin laskun luulis ineartiltakin onnistuvan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
tomich
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Spray and pray!
|
Etana - F.L 0-5
TyQ - Sir 0-5
MunQ - MLP 5-0
F.B - D2ve 4-1 tai 5-0 yritetään hakea yhtä erää väh.
TyQ-X - Burn! 3-2
Kalja - Dove 5-0
|
|
|
tallennettu
|
I.H -> B.F.B -> D2ve -> Dove -> SatQ -> SWAT-> Jämät -> JKL ilmottaudun pelaajaksi tai varapelaajaks oon kuitenkin niin luottavainen voittoomme että sen prosentit on 100 mut voijjaan viellä playereihin päästä
|
|
|
latesofi
Modiktaattori / MunQ
Poissa
Sukupuoli:
|
Sir nuijii tyqin selkeesti 5-0 ainoo mielenkiintoinen asia onko nala oppinu kummalle puolen kenttää laskeudutaan. Sit toinen juttu on se että onko mun kuolemat laskettavissa yhen käden sormilla. Vai tarvitaanko siihen sormia ollenkaan, jos tyq jatkaa samalla tasolla niin laskun luulis ineartiltakin onnistuvan. Psst. Nala pelaa TyQ-X:ssä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Velo
Vieras
|
Sir nuijii tyqin selkeesti 5-0 ainoo mielenkiintoinen asia onko nala oppinu kummalle puolen kenttää laskeudutaan. Sit toinen juttu on se että onko mun kuolemat laskettavissa yhen käden sormilla. Vai tarvitaanko siihen sormia ollenkaan, jos tyq jatkaa samalla tasolla niin laskun luulis ineartiltakin onnistuvan. Late veis sut vaikka yksinää Psst. Nala pelaa TyQ-X:ssä.
+1. Kaveri on pihalla... kun lumiukko keskellä kesää...
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.12.12 - klo:07:25 kirjoittanut Nalayana »
|
tallennettu
|
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
Tämäkään kierros ei yllätyksiä tarjoile, koko kierroksella vain parissa tuloksessa voi erehtyä suuntaan tai toiseen. Miksi muuten sanot "tämä kään kierros ei yllätyksiä tarjoile" ja oletettavasti viittaat siihen että aikaisemmat kierrokset ovat menneet kuten povattu. Vasta viime kierroksellahan 4/5 pelatun ottelun tulos oli yllätys. Aiai Nala, sun ei pitäis mennä noin aikasin nukkumaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Velo
Vieras
|
Miksi muuten sanot "tämä kään kierros ei yllätyksiä tarjoile" ja oletettavasti viittaat siihen että aikaisemmat kierrokset ovat menneet kuten povattu. Vasta viime kierroksellahan 4/5 pelatun ottelun tulos oli yllätys. Aiai Nala, sun ei pitäis mennä noin aikasin nukkumaan. Puhun oletusarvojen pohjalta. Oletuksena isoin osa näistä peleistä on selkeitä. Sutturanaama umpen mun nukkumaanmenemisistä PS. Ly.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
Puhun oletusarvojen pohjalta. Oletuksena isoin osa näistä peleistä on selkeitä. Sutturanaama umpen mun nukkumaanmenemisistä Hä? Mut otat edelliset kierrokset mukaan siihen minkä vuoksi toi ei ole korrektia. Tohon yhteen ala-arvoiseen henkilökohtaiseen solvaukseen en edes viitsi vastata.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Velo
Vieras
|
Hä? Mut otat edelliset kierrokset mukaan siihen minkä vuoksi toi ei ole korrektia. En puhu tulosten pohjalta vaan oletuksien pohjalta ennenkun pelit pelattu, duh.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
En puhu tulosten pohjalta vaan oletuksien pohjalta ennenkun pelit pelattu, duh. Aah, no nyt tajusin, mutta toi on silti väärin. (Nyt sais joku tulla valkeessa ratsussaan iskemään naulan arkkuun ja sanomaan et oon oikeessa ja Nala hakoteillä)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Velo
Vieras
|
No mitä helkkaria varte sä ny ylipäätää tollasest pikkujutust alat itkustamaan in first place? Kukaa muukaa siitä itkeny ni miks sinä? <.<
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
No mitä helkkaria varte sä ny ylipäätää tollasest pikkujutust alat itkustamaan in first place? Kukaa muukaa siitä itkeny ni miks sinä? <.< Anteeks, oon pepsihumalassa ja väsyttää mikä saa mut tekemään asioita mitä en ikinpäivänä muuten tekisi, koska musta muuttuu eri ihminen. :'<<
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Velo
Vieras
|
Anteeks, oon pepsihumalassa ja väsyttää mikä saa mut tekemään asioita mitä en ikinpäivänä muuten tekisi, koska musta muuttuu eri ihminen. :'<<
Amatööri. Varmaa joit vaa yhe pepsitölkin ja oot vast yhe yön nukkunu tuntii vähemmil unil ku normaalisti ja oot jo noin sekaisin.. Kaunista. Ei siinä, sammuthan sä yhestä siideristäki...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Gents8
Etanat
Poissa
Sukupuoli:
|
Amatööri. Varmaa joit vaa yhe pepsitölkin ja oot vast yhe yön nukkunu tuntii vähemmil unil ku normaalisti ja oot jo noin sekaisin.. Kaunista. Ei siinä, sammuthan sä yhestä siideristäki... Watch out! We have a badass over here!
|
|
|
tallennettu
|
Foliot hattuun
|
|
|
super koira2
Vieras
|
Etana - F.L 0-5
TyQ - Sir 0-5
MunQ - MLP 5-0
F.B - D2ve 4-1 tai 5-0 yritetään hakea yhtä erää väh.
TyQ-X - Burn! 3-2
Kalja - Dove 5-0
Haetaan kuitenkin voittoa, eikä yhtä erää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
Etana - F.L 0-5 Vastuksemme on astetta kovempi kuin viime sunnuntaina, joten otteet tulevat paranemaan samaa tahtia. Kunhan MunQ-ottelun viimeisessä erässä puolta miehistöämme riivannut lagi tyyntyy, ei puhtaan voiton pitäisi olla mikään mahdottomuus, vaikkemme pääsekkään liikkeelle parhaalla kokoonpanollamme. Onneksi meillä on osaamista niin laajalta taholta, ettei yhden avainpelaaja puute miestä kaada ja teinit sekä lauantai-iltana veronpalautuksiaan pois juova duff-beer nujertuvat.
TyQ - Sir 5-0/0-5 5-0 TyQ jos SaiG pelaa, muuten 5-0 Sir.
MunQ - MLP 3-2 Kierroksen tiukoin matsi joka tulee olemaan ns. pienten marginaalien ottelu. Vastassa ehkäpä kaksi liigan tasaisinta joukkuetta, jotka ratkovat keskenään neljännen ja viimeisen jatkoonmenijän. Voidaan siis sanoa että näille joukkueille kyseessä on jo ensimmäinen playoffmatsi, sillä hävijä voi hyvästellä jatkohaaveensa.
Toivottovaa tietenkin olisi että MLP saisi tällä kertaa jäsenensä paikalle, ettei MunQ pääsisi ikään kuin ilmaiseksi ylempään jatkosarjaan. Jos heiltä sitten on täysi miehistö, tulee matsista todella tiukka ja voittajan veikkaaminen on lähes kuin kolikkoa heittäisi. MunQ on hienoinen ennakkosuosikki, mutta kuten sanottu mitä tahansa voi tapahtua.
F.B - D2ve 5-0/0-5 5-0 F.B jos Glowwi pelaa, muuten 5-0 D2ve.
TyQ-X - Burn! 5-0/0-5 5-0 TyQ-X jos Nala pelaa, muuten 5-0 Burn!.
Kalja - Dove 3-2 Kaljat liukastuvat suihkuhuoneen lattialla olevaan saippuaan pepsiholin vaikutuksen alaisena mutta saavat pian hoitoa tullessaan laskuhumalaan ja selviää ettei pysyviä vaurioita olekkaan tapahtunut.
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.12.12 - klo:08:43 kirjoittanut Tengsinges »
|
tallennettu
|
|
|
|
|