Jospas vähän selvennän tilannetta niille jotka ei ollut paikalla.
Siinä vaiheessa kun jouduin poistumaan syistä joita en näe nyt tarpeelliseks mainita, tarkoitus oli että mun pelit mitätöitäisiin kokonaan. Noh, mukavia ihmisiä kun olivat, odottivat minua kuitenkin*. Vaihtoehtoina oli joko a) mitätöidä tulokset mun peleistä kokonaan, b) antaa kaikille se kolme pistettä tai c) pelaan pelini loppuun. Päädyttiin vaihtoehtoon c) edellämainituista* syistä.
Lainaus sevalta:
"Eka olin pääsemässä jatkoon" -- jos oltaisiin menetelty millä hyvänsä ylläolevilla tavoilla, niin silloin et olisi ollut pääsemässä jatkoon. Sain välikäsien kautta sen käsityksen (ennen tarkennusta), että -SnowFlake- ei halua pelata enää, mutta kyse olikin vain eilisestä päivästä. Tämän perusteella olisin päästänytkin sut jatkoon. Mutta, unohdin semmosen palasen sieltä välistä, kun pelini Saialia vastaan. Saialilla 8p, sulla 10p, Saikulla vielä siis kaikki mahdollisuudet saada se 11p. Ja vaikka olisin mitätöinyt kaikki tulokseni tähän asti, niin sä olisit tippunut -SnowFlake-n ja Saialin taakse kokonaispisteissä - koska en voi jättää pisteittä heidän pelejään mua vastaan ja antaa sun pitää pisteitä jotka sait mua vastaan. Luovaritilanteessa taas molemmat olisivat ottaneet enemmän pisteitä kun sinä.
Kyllä, koko homma oli mun syytä. Kyllä, olen pahoillani niinkun oon tässä toistellutkin. Mutta vaikka huhujen mukaan olit "kaikkien mielestä turnauksen kahen parhaan joukossa", niin merkintätavasta riippumatta sulla ei olisi ollut jatkopaikkaan mitään saumaa. Se oli vaan se mun ensimmäinen päätös niiden tietojen pohjalta mitä minulla sillä hetkellä oli, mutta se olisi ollut erittäin epäreilu -SnowFlake-a ja Saialia kohtaan.
Voit olla just niin pettynyt ja vihainen mua kohtaan kun huvittaa, mut musta vähän ylireagointia, enkä jaksa tämän enempää asiaa avata.
Ja Tengille: Tuskin alan järjestämään turnauksia ainakaan yksin - ja just yllätysten varalta
koitin tähänkin saada niitä ylimääräisiä järjestäjiä...
Kiitokset latelle kun otti pisteet ylös.