Joku idiootti teki jo avauksen tonne aapelin puolelle ja eiköhän joku ylläpidon paras kaveri oo jo ilmottanu tästä. (CONST)
Eiköhän tämä olla huomattu (tai huomataan viimeistään kun yllis palaa lomilta). Mun mielestä on ihan oikein sanoa esimerkiksi nuoremmille käyttäjille etteivät lähde käyttämään tätä bugia hyväksi, koska tiedetään millaiset seuraamukset tällä on muutamia vuosia sitten ollut. Sen lisäksi mun mielestä sheriffien ja meidän moderaattoreiden tulee palvelun vapaaehtoisvoimina olla sen verran varpaillaan, että opastetaan käyttäjiä juuri tämäntyyppisissä asioissa vaikka ne meidän virkatehtävärajat ylittääkin.
Muuten, jos ei ole ostanut taateleita, niin onko mitään mahdollisuuksia hankkia niitä ilmaismerkkejä vai jääkö minun haaviin vaan tuo 100 kpl?
Jostain kuulin huhua, että kaupan puolelta merkkejä ei voi hakea jos taateleita ei ole ostettu. Ilmeisesti kuitenkin ne Sparkyn lahjoittamat (tulivat keille tulivat, mun piti ainakin hakea omani kaupasta) sai ilmaiseksi.
Entäs ne mitä noilla ilmaismerkeillä voittaa?
Modekaverin kanssa keskusteltiin kanssa tästä päivällä. Ylläpidon on toki helppo poistaa käyttäjiltä ne ylimääräiset merkit ja tehdä taikansa, mutta vahinko tapahtuu juuri siinä kun merkeillä lähdetään pelaamaan ja inflaatio iskee koko systeemin. Toivottavasti siellä on joku kikkakolmonen takataskussa, melkoinen fiasko tuo bugi kuiteskin on.