CONST
F.L
Poissa
Sukupuoli:
|
Onko merkkitilejä nollailtu? Multa lähti eilisiltaan verrattuna sata pelimerkkiä pois mun pelimerkkisatsista, mutta ei mulle mitään lahjaakaan ole tullut. Hyvä juttu, taisi jäädä mun merkit tältä joululta nyt sit saamatta...
|
|
|
tallennettu
|
Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille! Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
Ei mull ainakaan, tosin niitä ei yön jälkeen saanut enää otettua lisääkään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Velo
Vieras
|
Mul oli hommat ennallaa Voitin eile 200pm hedelmäpelistäki, ni ei niitäkää oltu viety
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Saial
Moderaattori / TyQ
Poissa
|
Miten ne pelimerkit saa? Ei mulla ainakaan ole haluja maksaa niistä, kun kokeilen eri vaihtoehtoja, kun en välttämättä käytä niitä. Tässähän voi tosiaan tulla pahalle tuulelle, varsinkin kun mulla ei ole mahollisuuksia tällä 3G-netillä lorvailla aapelissa, jos vaikka keksisin, missä ne oikein ovat.
|
|
|
tallennettu
|
Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan. jääkuningatarTyQ- kieli = suomennos jääkuningatar (naisesta) = henkilö, joka on voittavan tiimin pakkasherra (miehestä) ainoa miinuksilla oleva pelaaja.
Lähde: Pehmon sanakirjaTee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista. Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
|
|
|
Velo
Vieras
|
Valitettavasti niitä ei enää saa, Saial. Eilen niit vielä sai.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Saial
Moderaattori / TyQ
Poissa
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.12.12 - klo:11:20 kirjoittanut Saial »
|
tallennettu
|
Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan. jääkuningatarTyQ- kieli = suomennos jääkuningatar (naisesta) = henkilö, joka on voittavan tiimin pakkasherra (miehestä) ainoa miinuksilla oleva pelaaja.
Lähde: Pehmon sanakirjaTee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista. Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
SaiG, otin sun osan itelleni lainaksi ku oon köyhä opiskelija.
50 313 pm.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
50 313 pm.
Ja kaikki vietiin julmasti. Nyt meni joulu piloille.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Velo
Vieras
|
Ja kaikki vietiin julmasti. Nyt meni joulu piloille. Mä hävisin eilen omani hedelmäpelissä. xD
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
Mä hävisin eilen omani hedelmäpelissä. xD Niin siis mä en hävinnyt niitä, vaan Ylläpito otti ne.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Velo
Vieras
|
Niin siis mä en hävinnyt niitä, vaan Ylläpito otti ne. Tiedän, tiedän. Sillo aikanaa 07 sen taatubugin kans mul kävi kans nii et taatut meni kaikki Vaik seas oli sellassii mitä olin iteki ostellu iha rehellisesti xP
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Someone44914
TyQ
Poissa
Sukupuoli:
Axu :3
|
Jes, huomasin (vasta nytten) että mun 2619 pelimerkistä on otettu se kakstuhattakuussataa pois, vaikka olin ostanut noista tuhat
|
|
|
tallennettu
|
ES
|
|
|
Tähtiyksikkö
Vieras
|
CONST.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Saial
Moderaattori / TyQ
Poissa
|
Ihan hyvä vain, etteivät muutkaan saa, kun mäkään en saanut!!!!!! Mutta rakas One, tee reklamaatio ostamiesi pelimerkkien osalta ja saat ne varmasti takaisin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Apple
Munkkiliigan admin
Poissa
|
Mä otin parituhatta, joista poistettiin noin tuhat, eli oon voittaja.
Edit: Jaa en olekaan, nyt on loputki häipyny.
|
|
|
tallennettu
|
Munkkiliigan admin Elppa
|
|
|
|