Koska minusta on mielenkiintoisempaa seurata valintoja sivusta.
... mutta kuitenkin tulla valittamaan kun joku ei mennytkään mielesi mukaisesti.
Ja huomasihan tuon ettei abikaan päässyt vuoden salmittaja äänestykseen vaikka niin ehdotin, joten mikä pointti tehdä ehdotuksia kun kuitenkaan ei yhden henkilön mielipide mitään ratkaise?
Aika vaativaa jos oletetaan että jokainen ehdotus päätyy listalle. Laskeskelin että ehdotetuista 76% (28/37) pääsi mukaan, joka on omasta mielestäni todella korkea lukema. Mikä olisi sinusta sopiva prosentti?
Tässä vielä joitakin ehdotuksia jotka kuuluivat tuohon yhdeksän hylkäyksen saaneeseen:
- Pelaajaa ehdotettiin kategoriaan millaista ei ollut olemassa ja tämä itse ei halunnut siihen
- Ehdotettiin lentäjää kitaristikategoriaan (millaista ei ollut olemassa)
- Ehdotettiin pelaajan laittamista jokaiseen kategoriaan (hän oli jo kahdessa)
- Ehdotettiin ihmistä vuoden turnaukseksi
- Henkilöä ei otettu konekategoriaan, mutta hän oli jo toisessa
- Henkilöä ei otettu konekategoriaan, mutta hän oli jo toisessa
- Henkilöä ei otettu konekategoriaan, mutta hän oli jo toisessa ja valinnasta seurasi laskutavasta riippuen noin 1000 sanan väittely valtuusto-osiossa ja asianomaiselle itseltään kysyttiin mielipidettä
- Henkilöä ei otettu konekategoriaan, hän on pelannut liigassa yhden ottelun vuoden aikana
Mutta selitä millätavoin kellonaika mielletään ennemmin vuoden albattajaksi kuin minut? Olen tästä erittäin närkästynyt ja hämilläni..
Valinnoissa lähdettiin liikeelle pelaajan profilisoitumisesta kutakin konetta kohtaan, mutta myös muut seikat kuten aktiivisuus vaikuttivat. Jos välttämättä haluat tarkemman vastauksen niin jatketaan yksityisviestein, sillä mulla ei oo hirveesti intressejä alkaa ottamaan kantaa yksittäisten pelaajien valintaan julkisesti.