Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
Ihan mielenkiinnon vuoksi kyselen, kun haluan jotain hajua siitä mitä jengi ajattelee. Toivottovasti löytyy mieleinen vaihtoehto. Saa kans kirjottaa tänne jos ette tykkää laten äänestä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.12.12 - klo:17:24 kirjoittanut Tengsinges »
|
tallennettu
|
|
|
|
Velo
Vieras
|
Kummatki o iha kivoja, millo sit videohaastattelut? Eikuhä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
latesofi
Modiktaattori / MunQ
Poissa
Sukupuoli:
|
Saa kans kirjottaa tänne jos ette tykkää laten äänestä.
En tykkää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tengsinges
Munkkiliigan admin
Poissa
Sukupuoli:
|
En tykkää Ei sit saa, mutta muokkasin äänestystä vielä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
latesofi
Modiktaattori / MunQ
Poissa
Sukupuoli:
|
Tarkotin etten tykkää äänestäni Saa muutki sanoo jos eivät siit tykkää! P.S. hyvä muokkaus
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Larens
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Vuoden Nestetankkaaja 2012, 2013
|
Tarkotin etten tykkää äänestäni Saa muutki sanoo jos eivät siit tykkää! P.S. hyvä muokkaus Mä tykkään ainakin laten rennon lepposasta äänestä Tengin möreys taas sopii asialliseen haastatteluun *e* Ja tykkään vain äänihaastatteluista, kun niitä voi kuunnella taustalla, niitä myös tulee kuunneltua uudelleen aina. Kirjoitettuja en jaksa lukea useinkaan, kun ei ole niin tärkeää asiaa yleensä kuitenkaan loppuen lopuksi.
|
|
|
tallennettu
|
AML-club-->eXe-->F2kke-->Fokke-->vuodet 2009-2011 taukoa-->Dove-->TyQ-X-->ALKO-->Dove-->D2ve-->Dove (Muita en muista)
|
|
|
-SnowFlake-
Vieras
|
En jaksa kuunnella äänihaastatteluja.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Someone44914
TyQ
Poissa
Sukupuoli:
Axu :3
|
Mä tykkään ainakin laten rennon lepposasta äänestä Tengin möreys taas sopii asialliseen haastatteluun *e* Ja tykkään vain äänihaastatteluista, kun niitä voi kuunnella taustalla, niitä myös tulee kuunneltua uudelleen aina. Kirjoitettuja en jaksa lukea useinkaan, kun ei ole niin tärkeää asiaa yleensä kuitenkaan loppuen lopuksi. Komppaan tätä 101%sesti
|
|
|
tallennettu
|
ES
|
|
|
Gents8
Etanat
Poissa
Sukupuoli:
|
Äänihaastattelu on aika huono, varsinkaan kun kaikilla ei ole mahdollisuutta tehdä, tai kuunnella niitä. Muutenkin tykkään itse kirjoitella ennemmin kuin puhua.
|
|
|
tallennettu
|
Foliot hattuun
|
|
|
D P
Jäsen
Poissa
Lentokonepelin keski kastiin taidan kuulua :P
|
must noi oli kivoja.
|
|
|
tallennettu
|
I.H --> B.F.B --> I.H ---> B.F.B ---> D2ve ---> F.B ---> B.F.B ----> Sir ---> VihPo ---> Nokka
|
|
|
latesofi
Modiktaattori / MunQ
Poissa
Sukupuoli:
|
Äänihaastattelu on aika huono, varsinkaan kun kaikilla ei ole mahdollisuutta tehdä, tai kuunnella niitä. Muutenkin tykkään itse kirjoitella ennemmin kuin puhua.
Hmm, mitenniin ei ole mahdollisuutta tehdä tai kuunnella? Teamspeakkiin pääsevät kyllä kaikki, ohjeet ovat tykistien avauksessa. Ja MP3 on sen verran yleinen tiedostomuoto, että sitä ainakin pitäisi pystyä kaikkien kuuntelemaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Gents8
Etanat
Poissa
Sukupuoli:
|
Hmm, mitenniin ei ole mahdollisuutta tehdä tai kuunnella? Teamspeakkiin pääsevät kyllä kaikki, ohjeet ovat tykistien avauksessa. Ja MP3 on sen verran yleinen tiedostomuoto, että sitä ainakin pitäisi pystyä kaikkien kuuntelemaan.
Itse en ainakaan osannut liittyä sinne kun tänään yritin. Salasanaa kysyi, josta ei puhetta ole missään. En rupea siellä puhumaan, koska ei ole mikkiä, (No en oo varma onko koneessa) enkä varmaan ole ainut. Enkä kehtaiskaa puhuu siellä, muute porukat viepi mielisairaalaan. Ja itse en pysty puhelimella noita kuuntelemaan. Mutta koneellahan pystyy.
|
|
|
tallennettu
|
Foliot hattuun
|
|
|
Velo
Vieras
|
Serverin salasana on password.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mcboxer
Jäsen
Poissa
|
Niin, ja tuosta lainaus. Connections -> Connect -> Server Address: 176.31.99.121 Nickname: nimimerkki Salasana: password
Löytyy siis kulmanurkkauksesta osiosta Tykistit - Hauskanpitoa moninpelissä. Sanoisin että kaikki ketä on ts3 käynyt, on puhunut enemmän tai vähemmän. Ehkä voi olla että jotkut ei oo puhunu, mutta kyllä erittäin suuri osa on.
|
|
|
tallennettu
|
Boxx
|
|
|
latesofi
Modiktaattori / MunQ
Poissa
Sukupuoli:
|
Enkä kehtaiskaa puhuu siellä, muute porukat viepi mielisairaalaan.
Sanoisin että kaikki ketä on ts3 käynyt, on puhunut enemmän tai vähemmän.
Siis tokihan monet alkuun vähän ujostelee puhumista. Mutta tottumiskysymys se on lähinnä. Tokihan se on alussa uutta ja epämukavaa varsinki jos ei ole ennen käyttänyt konetta/mikkiä puhumiseen, mutta se menee ohi kun aikansa siellä on.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|