((Näköjää pitää luistaa vähän ja tyytyy siihe mitä saa. Ah well, täs olis seuraava pätkä! Samal heitän jo 2 halukkaisksi ilmottautuneista messiin. Jussekin pääsee messiin pian, älä huoli. :3
Tän lisäks teen sen törkeen tempun, että ignoraan kommentit joissa koitetaan kontrolloida muuta kun itse pelihahmon tekosia. Ympäristön ja vihut hoidan ihan omin päin, ei hätää.))
pelaat erän bingoa ja taiot paikalle 10 lehmää
Missä bingo pidetään? Hetken mietit tätä ideaa kunnes tajuat, että koko ideahan on järjetön. Olet vihollisleirissä ja ajattelit pelata bingoa?!
Et valitettavasti osaa taikoa kymmentä lehmää, et edes yhtä vaikka tällä hetkellä kyseinen idea olisi
aivan loistava.
Päätät ottaa ulkona olevan fokkerin ja kolkkaat koneen ohjaajan.
Loistava idea. Kunhan ensin keksit, miten täältä pääsee pois hengissä.
Mikäli näet ulkona fokkerin, otat sen takuuvarmasti. Kukaan ei huomaa mitään, toivottavasti.
Vahtikoira saapuu aivan viereesi ja alkaa haukkumaan kovalla äänellä. Jäädyt aloillesi - koko pohdiskelusi aikana unohdit koko hurtan ja nyt se jo haukkui aivan korvasi juuressa! Nouset kyykysta senverran että potkaiset mokoman piskin huoneen peräseinälle asti, mihin se vajoaa kuin märkä rätti.
Kuitenkin varoitus ehti kuulua ja paikalle saapui noin viiden keskusvaltalaisen ryhmä. Jäädyt aloillesi ja paniikki valtaa mielesi - nyt taisi tulla leikin loppu, ennen kuin se kerkesi kunnolla alkaakaan. Kyykistyt nopeasti takaisin junken renkaan taakse kun alkaa kuulumaan laukauksia ja hapuilet pistooliasi.
Räiske kuitenkin loppuu pian ja olet vielä ihmeen kaupalla hengissä. Varovasti kurkistat renkaan takaa ja huomaat maassa vihollisten ruumiit, joiden takan seisoo pari muuta pilottia. Huomaat heti heidän tamineissaan komeilevat Ympärysvaltojen merkit ja et ole uskoa silmiäsi.
"Alas tulla sielt kyykkimäst niin lähetään mäkeen näin hyvän sään aikana. Tää välikohtaus tuskin jäi kuulematta." sanoo toinen piloteista, jolla on kellertävä pilotinliina kaulallaan ja ruskea lippalakki päässään.
Livahdat nopeasti kaksikon luokse.
"Tuskin tunnistat meit, mut mä oon Jazazka ja tää täs on Seva." äijä jatkaa ja osoitti peukalollaan vierellään olevaa pilottikaveriaan - huomaat että tällä Sevalla on päässään
kissa. Vihaat kissoja, mutta ajattelit tuon katin antaa olla, vaikka hiukan sitä mulkoiletkin. Mikä järki ylipäätään oli pitää kissaa päälaellaan...
"Ja sun nimes on?" Seva kysyy ja jäädyt. Yrität muistella, mutta et muista mitään ennen heräämistäsi täältä hornantuutista.
"Mä... en muista mitään." soperrat surkeana samalla kun laitat pistoolisi takaisin huostaansa. Sekä Jazazka että Seva pudistavat päätään.
"Oli miten oli, niin saat valita. Joko lähet mun mukan turvallisesti pois täältä, tai meet Sevan mukan vähä tiedon keruussa auttamaan, päätä itte." Jazazka tuumaa ja odottaa vastaustasi.
**HUUTOÄÄNESTYS**
>Lähde Jazazkan mukana turvallisesti pois vihollisleiristä.
>Lähde Sevan mukana keräämään tietoa.
Valitse vain toinen annettu vaihtoehto. Enemmän ääniä saanut vaihtoehto sitten jatkaa tarinaa seuraavan pätkän.