Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
21.09.24 - klo:02:05

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Pizzat
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
äänestys
Kysymys: Millainen pizza maistuu parhaalta?
Pizzerian - 27 (61.4%)
Kaupan - 1 (2.3%)
Omatekoinen - 16 (36.4%)
äänestäjiä yhteensä: 32

Sivuja: [1] 2 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pizzat  (Luettu 5707 kertaa)
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Pizzat
« : 22.01.13 - klo:23:26 »

Lentokonepelin käyttäjät vastaavat suuresta osasta vuosittaisesta pizzankulutuksesta, eikä vähiten laten ansiosta, joten pistetään keskustelua käyntiin. Lisäksi mua kiinostaa älyttömästi tietää, että onks väki enemmän järjissään kuin CONTS, joka vastasi väärin kun juteltiin parhaan mahdollisen pizzan valmistamisesta. Se meinas ihan tosissaan et omatekemät pizzat olis hyviä ja jopa parempi kuin pizzeriasta otetut tai kaupan valmispizzat. Toivottovasti en nää yhtä enempää ääntä sit ton itse tehdyn kohdalla, ettei mulla ihan mee luotto teidän makuaistiin.

Pizzarioiden tekemät kinkku, salami, aurajuusto, ananas pizzat on parhaita, mutta myös Casa Di maman salamipizza on syötävää. Aika paha valinta noiden välillä ja fiiliksen mukaan mennään. Hymyilee

e. jaa yks ääni jo omatekoisil ja conts ei oo käyny hetkeen fooruil.. mitä tää on..
« Viimeksi muokattu: 22.01.13 - klo:23:42 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: Pizzat
« Vastaus #1 : 22.01.13 - klo:23:55 »

Sä tai kuka ikinä teillä nyt kokkaakaan ei vaan osaa tehdä itse ruokaa. Virnistää

Omatekemä.
tallennettu
!HHH!
ALKO

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 152



Profiili
Vs: Pizzat
« Vastaus #2 : 22.01.13 - klo:23:58 »

Joo itekki vastasin ton omatekemän.. Vaikka itse en osaakkaan sitä tehä mut Lindan tekemä <3 mut joo ei siin kyl kotipizzas on tosi hyvii enkä loppujen lopuks osaa verrata niin keskenään. Mut vastaan omatekemä koska....... PAKSUPOHJA..
tallennettu
justus
Vieras
Vs: Pizzat
« Vastaus #3 : 23.01.13 - klo:00:06 »

Kyllähän pitseriasta saa parhaat. Viimevuosi, ja varsinki kolme ekaa kuukautta oli sellasta pitsan suurkulutusta ettei mitään järkeä. (tammi-maaliskuussa tilailin pitsaa yli 300e, ku oli tos lähipitserias tarjoukses 5 täytteen pitsa+juoma 10e ovelle toimitettuna) Kunnon pitsahan on lihapitoinen kinkku, salami, pekoni, pepperoni, kebab. Ainut huono puoli et tulee rasvaa nii älyttömästi että pahvikin kostuu, mut muuten huippu kamaa. Jos kevyempää haluaa nii voi tiputtaa pari lihaa pois ja lisätä vaik jonku kastikkeen tai joskus jonku erikoisjuuston.

Ja jos budjetti kusee nii pitsahimoa pystyy kyl kevyesti tyydyttää näillä kaupankin pakastepitsoilla. Huippu omatekemä saattaa just just joskus mennä kaupan version edelle mutta ei kyl koskaan hyvän pitserian edelle...
tallennettu
Small
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 130


too awesome


Profiili
Vs: Pizzat
« Vastaus #4 : 23.01.13 - klo:06:04 »

Oot jääny paljosta paitsi teng..
tallennettu
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Vs: Pizzat
« Vastaus #5 : 23.01.13 - klo:06:30 »

Suomessa ei pizzeriasta saa tarpeeksi hyviä pizzoja, että voisi voittaa itsetehdyn. Vaan meneppäs Italiaan niin siellä ne parhaimmat pizzat on Hymyilee
tallennettu

Foliot hattuun
CONST
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 974



Profiili
Vs: Pizzat
« Vastaus #6 : 23.01.13 - klo:08:10 »

*click*
Keskustelu voidaan lopettaa tähän.
tallennettu

Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille!
Lainaus käyttäjältä: Tengsinges
Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
Saial
Moderaattori / TyQ

Poissa Poissa

Viestejä: 996



Profiili
Vs: Pizzat
« Vastaus #7 : 23.01.13 - klo:10:20 »

En minä sano, etteikö pitseriapitsa ei hyvää olisi... mutta pitserioiden käsitys täytteistä on ihan omituinen. Kun tekee itse pitsan, siihen saa juuri ne täytteet, mitkä haluaa, juuri NIIIN PALJON kuin niitä haluaa. Mulla on myös sellainen pohjaresepti, mistä saa ohuen pohjankin.

Itse en tykkää siitä, että monia lihatäytteitä sekoitetaan yhteen. Maksimissaan kaksi erilaista lihaa voi sopia yhteen. Pitserianpitsoissa joutuu myös olemaan salapoliisi, että löytää pitsan, missä on lihatuotteiden kanssa, minun lihapolitiikan tapainen täyte, eikä lainkaan ananasta. Yleensä juuri joku jälkiruoka (kuten se ananas) on tungettu pitsaan, kun sieltä puuttuu se 10 muuta lihajalostetta.

Moskovassa söin kerran muistaakseni 4-5 juuston pitsaa Hymyilee leve&#228;sti Se oli hyvää, eikä juustoja ole koskaan liikaa.
Parhaat ei lihatäytteet ovat paprika, sipuli, sienet, aurajuusto, feta, mozzarella sekä kaikki muut juustot, mitä nyt vain voi keksiäkkään. Lihoissa suosin kanaa tai kinkkua (ehkä hyvin harvoin salamia, jos ostan pitseriasta)... yritän vältellä tonnikalaa (vaikken niin paljon kuin...) ja erityisesti katkarapuja. Katkarapujen pyydystäminen on niin kestämättömällä tolalla, että toivoisin useamman ihmisen välttelevän niiden syömistä, vaikka hyviä ovatkin.

Mun pitäisi varmaan yrittää pontevammin käännyttää ihmisiä boikotoimaan katkarapuja Surullinen
« Viimeksi muokattu: 23.01.13 - klo:10:21 kirjoittanut Saial » tallennettu

Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan.

jääkuningatar

TyQ- kieli                      =  suomennos
jääkuningatar (naisesta) =  henkilö, joka on voittavan tiimin
pakkasherra (miehestä)      ainoa miinuksilla oleva pelaaja.

Lähde: Pehmon sanakirja


Tee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista.

Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
myway
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 301



Profiili WWW
Vs: Pizzat
« Vastaus #8 : 23.01.13 - klo:10:55 »

Pizzeria ja omatekemä vaihtelevat, kumpikin on parempaa aina välillä. Mutta ei Kotipizza, ihan älyttömän rasvaisia (ja pieniä). Kaupan pizzat eivät juurikaan nappaa.

Täytteenä ehdottomasti kinkku-ananas-valkosipuli. Ei mitään jauhelihaa, ei sieniä, ei katkoja, eikä muutakaan epäilyttävää.
tallennettu
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Pizzat
« Vastaus #9 : 23.01.13 - klo:13:01 »

Sä tai kuka ikinä teillä nyt kokkaakaan ei vaan osaa tehdä itse ruokaa. Virnist&#228;&#228;
Pitää osittain paikkaansa, mutta en oikein pidä olettamuksesta että urheilulliset ja komeat miehet eivät voisi tehdä hyvää ruokaa siinä missä muutkin.

lihapitoinen kinkku, salami, pekoni, pepperoni, kebab.
Aika jännä, mä oon joskus kans tälläistä kokeillut, mutta yhdyn SaiGuun (= max 2 lihatäytettä).

Huippu omatekemä saattaa just just joskus mennä kaupan version edelle mutta ei kyl koskaan hyvän pitserian edelle...
Jos on huonolaatuinen pakastepizza niin ehkä silloin, mutta pitää oikeasti olla jotain saarioisten valmistamaa että itse valmistettu yltäisi parempaan.

Oot jääny paljosta paitsi teng..
En tiedä mistä puhut, tosin sut tuntien kyse lienee enemmänkin että kenestä..

*click*
Keskustelu voidaan lopettaa tähän.
Ihan hyvältä näyttää, mutta meidän taloudesta ei valitettavasti löydy kotieläimiä mille tuota voisi tarjoillakkin.

Tätä mä kutsun ruuaksi: http://aijaa.com/jhp4jB

Mutta ei Kotipizza, ihan älyttömän rasvaisia (ja pieniä).
Itse taas nimenomaan pidän siitä rasvaisuudesta ja maultaan nostan kotipizzan tuotokset korkealle, mutta hinta on kieltämättä älyttömän korkea annosten kokoon nähden.
tallennettu
myway
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 301



Profiili WWW
Vs: Pizzat
« Vastaus #10 : 23.01.13 - klo:15:09 »

Itse taas nimenomaan pidän siitä rasvaisuudesta ja maultaan nostan kotipizzan tuotokset korkealle, mutta hinta on kieltämättä älyttömän korkea annosten kokoon nähden.

+ pizzataxi. Maku on ok, mutta pizzat ovat pieniä, ja rasva tihkuu.
tallennettu
tomich
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 206


Spray and pray!


Profiili
Vs: Pizzat
« Vastaus #11 : 23.01.13 - klo:15:13 »


kotipizza!         Cool                Iskee silm&#228;&#228;              Hymyilee               
tallennettu

I.H -> B.F.B -> D2ve -> Dove -> SatQ -> SWAT-> Jämät -> JKL

ilmottaudun pelaajaksi tai varapelaajaks oon kuitenkin niin luottavainen voittoomme että sen prosentit on 100 mut voijjaan viellä playereihin päästä
latesofi
Modiktaattori / MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 3 211



Profiili
Vs: Pizzat
« Vastaus #12 : 23.01.13 - klo:15:35 »

Juuh, mullahan tuli taannoin syötyä pizzaa se 7* viikossa ja toisinaan muutama extraa. Sittemmin keskustaan muuttaneen lähipizzerian ruokalista tuli käytyä pariinkin kertaan järjestyksessä läpi ja kyllähän sieltä suosikkeja löytyi. Sanotaan nyt tähänkin ne täytteet siitä kestosuosikista, salaattikanapizzasta: kana, fetajuusto, tuoretomaatti, sipuli, salaatti, majoneesi. Tullut tuota syötyä myös niin, että kana on vaihdettu johonkin toiseen lihatäytteeseen kuten kebab, poro tai tonnikala.

Peruspizzoista perinteinen suosikkini on ehdottomasti tonnikala-ananas -pizza, myös kinkku on tuossa ookoo. Itse olen tuon mielipiteitä jakavan ananaksen ystävä ja sen voi lisätä lähestulkoon mihin tahansa täytevalikoimaan. Ihan näin btw, poropizzat muuten ovat myös hyviä ja kananmuna sopii mm. niihin.

Mitä tulee itse kysymykseen niin turha kai sanoakaan, että pizzerioiden pizzat vievät voiton. Tosin täytyy todeta, että eivät kaikki niistäkään hyvältä maistu Hymyilee leve&#228;sti (Mikä ylläri!) Kaupan pizzoista en koskaan ole hirveästi oppinut pitämään, toisinaan tulee pakastepizzoja ostettua ja niistä paras johon olen törmännyt on ehdottomasti Ristoranten Hawai -pizza.

Roiskeläppiä tuli joskus töissä syötyä eväänä. Siis näitä mikropizzoja. Voin kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoa, että niihin kyllästyy melko nopeasti jos niistä sattuukin hetken pitämään.

Itsetehdyt pizzat eivät myöskään ole pahoja. Syystä tai toisesta en vain pidä omistani, joten pizzerioiden pizzat vievät voiton Hymyilee leve&#228;sti

Jos joskus satutte Ouluun ja haluatte iloitella erikoisemmilla täytteillä, niin tässä parin suositeltavan paikan menut (katsokaa erikoispizzat)

Da Mario
La Festa
tallennettu

Kooste kaikista turnauksistani

Tykisti, MunQ -klaanin jäsen,  liiga-admin, sekä Vuoden rantaleijona 2012!

Nopeimmin saat yhteyttä foorumin y-viestillä.
Apple
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Viestejä: 546



Profiili
Vs: Pizzat
« Vastaus #13 : 23.01.13 - klo:16:44 »

Pizzerian. Olen liian laiska tekemään ite, vaikka erittäin hyvää itsetehden aikaiseksi saakin. Ei maksa silti vaivaa. Kulinaristi-Apple suosittelee kahta seuraavaa pizzeeriaa varauksetta: Pizzeria Riviera Raumalla ja Pizzeria Napoli Tampereella. Perustylsä kinkku-ananas-aurajuusto-kananmuna pizza iskee kyllä edelleenkin. Mutta usein vaihtelen, esimerkiksi tänään isäpapan kanssa liikelounaalla päädyin Operaan.
tallennettu

 Munkkiliigan admin
 Elppa
pallosalama
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 750


PC ♥


Profiili
Vs: Pizzat
« Vastaus #14 : 23.01.13 - klo:20:39 »

Pitserioissa on yleensä parempaa, mutta pitihän se omatehtyä äänestää koska teng  Virnist&#228;&#228;

ps. Teng millon opettelet kirjottaan CONST
tallennettu

(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Hymyilee
Lainaus käyttäjältä: Stephen King
Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415
Lainaus käyttäjältä: Crayak
There must be a game. If there is no game there is nothing for me.
[22:48] <@Adju> oon robotti
Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät
<Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä
<mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans
1986 - No brave new world, no brave new world.
2000 - A brave new world, in a brave new world

jeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
Sivuja: [1] 2 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024