Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
26.06.24 - klo:14:50

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Vanhat ilmoittautumiset
| | | |-+  MLP pois liigasta.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: MLP pois liigasta.  (Luettu 6575 kertaa)
pallosalama
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 750


PC ♥


Profiili
MLP pois liigasta.
« : 27.01.13 - klo:20:22 »

En osaa mitään. Etenkään johtamista. Näinollen hajotan MLP:n perustajana ja johtajana. Menkööt pelaajat klaanista jonkun paremman johtajan johdettaviksi.

Ja päätös on täysin henkilökohtanen, kukaan muu ei myötävaikuttanu tähän.
Kiitos kaikille klaanissa pelanneille.
« Viimeksi muokattu: 27.01.13 - klo:20:38 kirjoittanut pallosalama » tallennettu

(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Hymyilee
Lainaus käyttäjältä: Stephen King
Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415
Lainaus käyttäjältä: Crayak
There must be a game. If there is no game there is nothing for me.
[22:48] <@Adju> oon robotti
Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät
<Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä
<mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans
1986 - No brave new world, no brave new world.
2000 - A brave new world, in a brave new world

jeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
Paras-POIKA123
Vieras
Vs: MLP pois liigasta.
« Vastaus #1 : 27.01.13 - klo:20:42 »

Jahas. Pallo, tämä oli kyllä aikamoinen emämunaus sinulta. Koskaan ei pidä luovuttaa vaikka tilanne näyttäisikin toivottomalta, sillä eihän elämässäkään luovuteta noin helposti. Tiedän, että ylireagoin hieman, sillä en ole tottunut luovuttamaan, ihan menestyvänä urheilijana. Joskus tietysti tuntuu, että ei onnistu. Mutta silti pitää luottaa itseensä sekä tiimiinsä, eikä antaa isojen haasteiden nousta liian suuriksi. Olen ylpeä siitä, miten joukkueemme taisteli F.B:tä vastaan sen jälkeen kun olit lähtenyt. Tietysti olisimme toivoneet että johtaja olisi taistellut kanssamme, joko häviöön tai voittoon. Itse toivon että MLP pysyisi liigassa, sekä sinä ottaisit opiksesi.
Kiitos F.B:lle, että suostuivat pelaamaan kaksi viimeistä erää luovutuksen jälkeen. Toivottavasti tämä ei ole MLP:en loppu.
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: MLP pois liigasta.
« Vastaus #2 : 27.01.13 - klo:20:48 »

Teil olis yks ja viimene peli eessä - jos sen ees jaksasitte pelata niin sit voisitte hyvinki ottaa hatkat jos sille tuntuu.
tallennettu
yu aksu
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 669


Some :3


Profiili WWW
Vs: MLP pois liigasta.
« Vastaus #3 : 27.01.13 - klo:20:50 »

Toivottavasti tämä ei ole MLP:en loppu.
Ei lainkaan. Voidaan valita uus johtaja vaikka äänestyksellä. Mä voin tehdä sen tonne meidän foorumiosioon.

EDIT:Äänestys lisätty, ja se umpeutuu viikon päästä.
EDIT2:Äänestys lukossa parhaan painostuksesta, sanoi että katsotaan tilannetta huomenna, avaan sen silloin.
EDIT3:Äänestys avattu.
« Viimeksi muokattu: 28.01.13 - klo:17:59 kirjoittanut yu aksu » tallennettu
Tähtiyksikkö
Vieras
Vs: MLP pois liigasta.
« Vastaus #4 : 27.01.13 - klo:20:57 »

Ei lainkaan. Voidaan valita uus johtaja vaikka äänestyksellä. Mä voin tehdä sen tonne meidän foorumiosioon.

Asenne 10+  Iskee silm&#228;&#228;
tallennettu
Roe
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 61



Profiili
Vs: MLP pois liigasta.
« Vastaus #5 : 27.01.13 - klo:21:18 »

Aksulla on mahtava asenne ja tuo halu pitää MLP pystyssä tekee mutkin iloiseksi.

OT: Aksu missäspäin Oulua asut?
tallennettu

Mun mukavat ihmiset
Kaikki muut paitsi:

Nörtti nala

Vitun nörtti noobi pallo

Nörtti epäsosiaalinen 35wee latesofi asuu mutsinsa luona
Saial
Moderaattori / TyQ

Poissa Poissa

Viestejä: 996



Profiili
Vs: MLP pois liigasta.
« Vastaus #6 : 27.01.13 - klo:23:22 »

Teen tyhmästi, kun vastaan.

Haluan sanoa kuitenkin mielipiteeni. Mielestäni MLP klaanin ulkopuolisten jäsenten ei pitäisi yrittää vaikuttaa toisen klaanin johtajuusasioihin, sillä sehän on heidän sisäinen asiansa. Ei ulkopuolinen voi tietää heidän sisäistä energiavirtaustaan.

Itse toivon vain, että MLP jatkaa, koska ette te nyt huonojakaan ole Hymyilee
tallennettu

Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan.

jääkuningatar

TyQ- kieli                      =  suomennos
jääkuningatar (naisesta) =  henkilö, joka on voittavan tiimin
pakkasherra (miehestä)      ainoa miinuksilla oleva pelaaja.

Lähde: Pehmon sanakirja


Tee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista.

Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: MLP pois liigasta.
« Vastaus #7 : 27.01.13 - klo:23:43 »

Haluan sanoa kuitenkin mielipiteeni. Mielestäni MLP klaanin ulkopuolisten jäsenten ei pitäisi yrittää vaikuttaa toisen klaanin johtajuusasioihin, sillä sehän on heidän sisäinen asiansa. Ei ulkopuolinen voi tietää heidän sisäistä energiavirtaustaan.
Olen eri mieltä, mielestäni se osoittaa vaan kuinka ihmiset yrittävät kannustaa heitä jatkamaan ja on merkki siitä, että vaikka ollaankin eri klaaneja niin tunnetaan edes jonkinlaista yhteenkuuluvuutta ja toivotaan ettei kukaan lähde kesken kauden. On täysin selvää että joukkueen täytyy itse kyetä valitsemaan johtajansa, mutta on pikemminkin arvostettavaa että jotkut koittavat ehdottaa ratkaisuja, vaikkei asia sinällään liity heille pätkääkään. Eiköhän jokainen meistä kuitenkin toivo että MLP saa asiansa kuntoon ja on mittelemässä kauden viimeisessä matsissa paremmuudesta TyQin kanssa, oli käskyttäjänä sitten kuka tahansa.

Ainakin F.B teki hienon teon tänään kannustaessaan MLP:ta jatkamaan matsia, vaikka pallosalama oli jo ehtinyt luovuttamaan kahden pelatun erän jälkeen. Myös jäljelle jäänyt MLP nelikko osoitti sitkeyttä jäädessään pelaamaan ilman johtajaa, vaikka oli tullut rumasti turpiin kahdessa ekassa erässä. Niin vain kaverit tsemppasit ja antoivat kaikkensa, onnistuen voittamaan kaksi erää noinkin laadukasta joukkuetta kuin F.B:ta vastaan. Mahtava suoritus. F.B:lle ele saattoi maksaa paikan B-playoffeissa, mutta ainakin tuolla irtosi monen kunnioitus CONTSIA sekä muita FBläisiä kohtaan, joten eiköhän temppu sitä kautta maksanut itsensä takaisin moninkerroin.

Minun on pakko vielä sanoa, että en kauteen lähtiessä uskonut MLP:n voittavan erääkään, enkä usko että olin täysin yksin luuloni kanssa. Kova työ ja sinnikkyys on kuitenkin maksanut itsenä takaisin ja he ovat onnistuneet saalistamaan enemmän pisteitä kuin tuskin kukaan osasi odottaa, pistäen monta vuosia lennellyttä porukkaa todella koville. MLP on voittanut tällä kaudella TyQ-X:n selkeänumeroisesti, napannut kaksi pistettä F.B:tä vastaan ja ollut lähellä voittaa D2ven. Huikea suoritus keltanokilta, missä kaikki tosiaan pelaavat ensimmäistä kokonaista liigakauttaan.
tallennettu
D P
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 386


Lentokonepelin keski kastiin taidan kuulua :P


Profiili
Vs: MLP pois liigasta.
« Vastaus #8 : 28.01.13 - klo:20:32 »

Pallo äsken huuteli että MLP kaikki pelaajat paskoja ja paska joukkue eikä ikinä menis takas....
tallennettu

I.H --> B.F.B --> I.H ---> B.F.B ---> D2ve ---> F.B ---> B.F.B ----> Sir  ---> VihPo ---> Nokka
D P
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 386


Lentokonepelin keski kastiin taidan kuulua :P


Profiili
Vs: MLP pois liigasta.
« Vastaus #9 : 28.01.13 - klo:20:49 »


Pallo lähetti mulle tämmösen yksärin
Uteloittaa? No tässä on niitä vastauksia

Eilen 2 erän jälkeen oltiin miinuksella tuhat. Tässä kohtaa päätin että luovutetaan. Vaikka oltaskin saatu ne 2 erävoittoa 1000 pisteen eron kurominen oli aika mahdotonta. Minkä takia pelata häviöön tuomittua peliä vaikka siitä saiskin 2 eräpistettä? Ollaan kummiskin tilastojen pohjalla eikä sieltä nousta tän kauden aikana enää.

No nää muut päätti että pelaavat kummiskin, mikäs siinä. En jaksanu alkaa väitteleen niitten kanssa. Minä kuitenkin tätä klaania johdan, minä sen oon perustanu. Oon realisti. Ymmärrän kyllä muitten kannan miks halusivat pelata.

MLP:n hajotin parista syystä:

-Jos eivät halua pelata niinkun minä, ei muakaan erityisesti huvita liidata
-Kauden aikana ollaan lähinnä hävitty, 1-2 voittoa lukuunottamatta. En syytä jäsenistöä siitä ettei voiteta, koska vastassa on kovia porukoita. Häviäminen kumminkin syö miestä ja jatkuva sellanen ei todellakaan kannusta aina vaan uusiin otteluihin.

Tehkööt uuden klaanin ja pelatkoon siellä, jos tahtovat.
Ja ei todellakaan kiinnosta jatkuvasti vastailla pelissä kaikkeen höpölöpömyrskyyn mitä niskaan tulee.
tallennettu

I.H --> B.F.B --> I.H ---> B.F.B ---> D2ve ---> F.B ---> B.F.B ----> Sir  ---> VihPo ---> Nokka
Velo
Vieras
Vs: MLP pois liigasta.
« Vastaus #10 : 28.01.13 - klo:20:53 »

TyQ-X on hävinny täl kauel KAIKKI PELINSÄ. Silti me ei olla luovutettu. Vielä viimene pelimme pelataan ja sen jälkeen vaivutaan uneen.

Lisäksi TyQ, näin ylipäätään, on liigan ENITEN TAPPIOITA KERÄNNYT JOUKKUE. Silti se on yhä pystyssä. Kaikki on kiinni vaan omasta asenteesta ja halusta pelata,
Oon samal kannal et pallo on huono häviäjä - ei millään pahalla, mutta ei hyvälläkään.
tallennettu
yu aksu
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 669


Some :3


Profiili WWW
Vs: MLP pois liigasta.
« Vastaus #11 : 28.01.13 - klo:20:57 »

Pallo äsken huuteli että MLP kaikki pelaajat paskoja ja paska joukkue eikä ikinä menis takas....
Se varmaa suuttu, ku huomas, ettei MLP:tä lopetetakkaa. Toi on kyllä vähä jo liikaa. Eikä varmana pääsekkää takas meidän klaanii. Tässä on nyt kyse siitä toisten lentokonepeli klaanien kunnioituksesta, ja noh... en tiiä miten häijysti se on siellä huudellu, mut asialle ois ehkä suotavaa tehdä jotain.
Ja adminit: oikat pois pallosalamalta MLP-alueelta.

MLP:n hajotin parista syystä:

-Jos eivät halua pelata niinkun minä, ei muakaan erityisesti huvita liidata
-Kauden aikana ollaan lähinnä hävitty, 1-2 voittoa lukuunottamatta. En syytä jäsenistöä siitä ettei voiteta, koska vastassa on kovia porukoita. Häviäminen kumminkin syö miestä ja jatkuva sellanen ei todellakaan kannusta aina vaan uusiin otteluihin.
En osaa mitään. Etenkään johtamista. Näinollen hajotan MLP:n perustajana ja johtajana. Menkööt pelaajat klaanista jonkun paremman johtajan johdettaviksi.

Ja päätös on täysin henkilökohtanen, kukaan muu ei myötävaikuttanu tähän.
Kiitos kaikille klaanissa pelanneille.
Hmm, vähän ristiriitaista, eikö?

yhdistetty
« Viimeksi muokattu: 29.01.13 - klo:00:37 kirjoittanut Jusse » tallennettu
pallosalama
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 750


PC ♥


Profiili
Vs: MLP pois liigasta.
« Vastaus #12 : 28.01.13 - klo:22:07 »

Pallo äsken huuteli että MLP kaikki pelaajat paskoja ja paska joukkue eikä ikinä menis takas....

Mitäs tämä on? Minä en todellakaan tollasta ole huudellu. Eiköhän oo jo tullu mun täälläoloaikana etten tollasta sano.

text

Kuka anto luvan julkasta yksityisviestin? Ei sillä että sisältäis mitään erityisen salaista tietoa.
« Viimeksi muokattu: 28.01.13 - klo:22:16 kirjoittanut pallosalama » tallennettu

(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Hymyilee
Lainaus käyttäjältä: Stephen King
Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415
Lainaus käyttäjältä: Crayak
There must be a game. If there is no game there is nothing for me.
[22:48] <@Adju> oon robotti
Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät
<Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä
<mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans
1986 - No brave new world, no brave new world.
2000 - A brave new world, in a brave new world

jeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
yu aksu
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 669


Some :3


Profiili WWW
Vs: MLP pois liigasta.
« Vastaus #13 : 29.01.13 - klo:21:00 »

Uusi MLP lopettaa tämän kauden jälkeen. Pohdittiin, ette resurssit ei riitä, kun on vaan 4 pelaajaa jäljellä. Ei kannata lähteä uudelle kaudelle näin vähillä joukoilla. Tyqiä vastaan kuiteskin pelataan tämä viimenen ottelu, ja se me tullaan kyllä voittamaan.  Iskee silm&#228;&#228;

Kiitos,

yu aksu,
PARAS-poika123,
Aristotele77,
eeil
tallennettu
Sivuja: [1] Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024