Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
29.09.24 - klo:00:29

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 245 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Olen tupla
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Olen tupla  (Luettu 7519 kertaa)
Extra
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 239



Profiili
Vs: Olen tupla
« Vastaus #15 : 25.05.13 - klo:02:53 »

Extra: Mistä sä revit noita kuvia
Ihan ite tein Hymyilee
tallennettu

2. Extraordinary
Turun komein maahanmuuttaja
-B
pallosalama
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 750


PC ♥


Profiili
Vs: Olen tupla
« Vastaus #16 : 25.05.13 - klo:03:25 »

T:Wäz

Jos siellä oikeesti on Wäz, niin lopeta jo toi uutten tilien teko. Etkös sä sanonu jo lopettavas 2 kertaa? Jos niin aiot tehä, mee sit muualle. Hush.
Jos kuitenkin päätät jäädä, mitä vastaan mulla ei ole mitään, käytä sitä omaa nickiäs. Älä tee muita.

Jos et oo, niin kuka ikinä siellä teeskenteleekin wäziä, oot säälittävä. Mee pois.
tallennettu

(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Hymyilee
Lainaus käyttäjältä: Stephen King
Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415
Lainaus käyttäjältä: Crayak
There must be a game. If there is no game there is nothing for me.
[22:48] <@Adju> oon robotti
Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät
<Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä
<mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans
1986 - No brave new world, no brave new world.
2000 - A brave new world, in a brave new world

jeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
yu aksu
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 669


Some :3


Profiili WWW
Vs: Olen tupla
« Vastaus #17 : 25.05.13 - klo:08:46 »



Jos et oo, niin kuka ikinä siellä teeskenteleekin wäziä, oot säälittävä. Mee pois.
Oon samaa mieltä pallon kanssa. Turha tulla tänne enää wäz dissaan meidän yhteisöä tai yksittäisiä henkilöitä. Sillä et enää saavuta mitään.
Tollanen muitten haukkuminen tai muitten asettaminen jonkilaiseen arvojärjestykseen ei mitenkään edistä sun asemaa tai arvostusta. Se pidemminkin pienentää sitä. Miten esim. Voit sanoa noin monesta tyypistä jotain, oletko edes tutustunut heihin kunnolla. Opettele ihmisten tavat, wäz, ja häivy, jos kerran niin jo päätit.


Ja kuule tiesin.
« Viimeksi muokattu: 25.05.13 - klo:08:48 kirjoittanut yu aksu » tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Olen tupla
« Vastaus #18 : 25.05.13 - klo:08:52 »

Repeen.
Wäz get a clue.
tallennettu
D P
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 386


Lentokonepelin keski kastiin taidan kuulua :P


Profiili
Vs: Olen tupla
« Vastaus #19 : 25.05.13 - klo:11:00 »

Tarkottaako et mulla ei elämää? Mulla taitaa olla parempi kun siul
tallennettu

I.H --> B.F.B --> I.H ---> B.F.B ---> D2ve ---> F.B ---> B.F.B ----> Sir  ---> VihPo ---> Nokka
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Olen tupla
« Vastaus #20 : 25.05.13 - klo:11:05 »

Ihan ite tein Hymyilee

Oot ite tehny Dolanit jaahas.... Oot ite tehny vaan noista sen minkä nimen pistät alareunaan....
tallennettu

Pidän kissoista
Huutonaurua
Vieras
Vs: Olen tupla
« Vastaus #21 : 25.05.13 - klo:11:17 »

Duuni ja Aksu. Mistä yiedätte minkälainen oon oikeesti.

tallennettu
yu aksu
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 669


Some :3


Profiili WWW
Vs: Olen tupla
« Vastaus #22 : 25.05.13 - klo:11:33 »

Duuni ja Aksu. Mistä yiedätte minkälainen oon oikeesti.


Sun luonne kertoo siitä. Poista vaan käyttäjäsi, kun et pysty vastaamaa meidän kysymyksii. Siitä vaa, tännne o turha enää tulla jankuttamaan.
tallennettu
Extra
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 239



Profiili
Vs: Olen tupla
« Vastaus #23 : 25.05.13 - klo:12:09 »

Duuni ja Aksu. Mistä yiedätte minkälainen oon oikeesti.
Ei ketään kinosta minkälainen sä oot "oikeesti". Se, miten käyttäydyt Aapelissa ja Munkkiliigan foorumilla määrittelee sut tän yhteisön silmissä. Yhentekevää ootko tismalleen samanlainen vai yksityiskohtaa myöten erilainen "oikeesti".

tallennettu

2. Extraordinary
Turun komein maahanmuuttaja
-B
Unrik
MunQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 161


-ᐃ=


Profiili
Vs: Olen tupla
« Vastaus #24 : 25.05.13 - klo:12:49 »

Saial on nyt ihan tosissaan? toivon, että et ole.. Puhut kasvuympäristöstä, mutta tämä on netti? Nettihän ei ole missään suhteessa, ei edes pienimmässä, lapsen normaalia kasvuympäristöä, joten mitä suakelia iv ai meij ääsk? Joten jos Saial pitää nettiä kasvuympäristönä suosittelen sinullekin hieman sosiaalisia tapahtumia laik in riil laiv ju knou?
En tiiä koko tapahtumaa enkä sua, mutta pakko sanoa et ei kristus millanen ignorantti oot. Osaatko mitenkään rinnastaa myös internetin tapahtumia tosielämään? Millasen ihmisen se susta tekee, jos täällä uskallat sanoa asioita joita et uskalla sanoa "riil laivvissa"? Jotenki myös kun sun viestittelyjäs katselee, niin tulee vääjäämättä mieleen ajatus sun kaltasesta syrjäytyneestä koulukiusaajasta joka yrittää parantaa itsetuntoaa trollailemalla internetissä muille ihmisille. Tiesitkö muuten, et kaiken internetissä tapahtuvan pystyy rinnastamaan oikeaan elämään? Miksikö, no siksi että täällä on samankaltaisia kädellisiä ja jalallisia ihmisiä ku sinäki. Ootko myös tietonen, et miten internet on monien mielenterveysongelmien aiheuttaja ja miten edesauttaa syrjäytymistä yms? Internetistä monet nuoret hakee kaltaisiaan syrjäytyneitä ja hakee sieltä lohtua. Sä et edesauta tällästä yhteisvuorovaikutusta yhtään.

En ihan hiffaa myöskään logiikkaa miks hyökkäät Saialin kimppuun? Saial on täysi-ikäinen nainen joka tekee töitä, maksaa veroillaan sunkin kouluruokias ja omaa normaalin sosiaalisen elämän. Suosittelen katsomaan peiliin ennenkun postailet noita juttuja ja lopettamaan tän nettikiusaamisen ja näsäviisastelun koska teet ittestäs täyden pellen. Itteäni ohjaa nettikirjotuksissa se, et mitä arvoja ite koen tärkeinä ja kehtaisinko antaa jonkun tuttavani nähä niitä. Kantsii funtsii samaa, koska sä edustat kuitenkin itseäs täällä, vaikka anonyyminä. Ei tekis yhtään mieli edes tutustua reaalisinuus koska teet ittestäs tollasen pellen olemalla ultra nokkela täällä internetin villissä maailmassa.

Filosofisen lauseen joka ohjaa lähes kaikkia uskontoja (ja vaikka olisitki kuinka ateistinen niin ohjaa myös perus ihmisyyttä) viittomana yritä sisäistää tää lause, assosioi se internettiin ja käyttäydy sen mukaan. Tai ole pelle, ihan miten vaan.

- Tee muille niin miten toivoisit muiden tekevän itsellesi.

PS. Varmasti tuut vastaamaan tähän katsomukses sulkeuttaman kantas, mutta yritäppä miettiä parikertaa ennenkun lähetät sen viestin. Mee ittees ja kelaa vähän muutakin horisonttia kuin sen minkä ite näät.


Edit. Wäz, kannattaa miettiä useemmin mitä sanot ja teet lopettamis päätöksiä. Jos et pysty toteuttamaa sanomisias niin ei kannata sanoa, koska teet ittestäs naurunalasen tällä tavoin. Loppu on loppu, ei se elokuvakaan tuu encorena takaisin lopputekstien jälkeen.

Edit 2. Itseasias nyt ku kattelin vähän aikaa sun kirjottamia viestejä (MisseKissa) niin tajusin et oot samanlainen kusipää kun Kultanen Porsas a.k.a Synnoeve. Niin turhaan kirjotin tätä viestiä, toivottavasti ees jotain ammennat itseesi etkä vastaa yhtä typerällä asenteella kun oppi-isäs vastais.
« Viimeksi muokattu: 25.05.13 - klo:13:08 kirjoittanut Unrik » tallennettu

Musiikkiin absoluuttisesti hurahtanut.
JP
Rhöh

Poissa Poissa

Viestejä: 190


Profiili
Vs: Olen tupla
« Vastaus #25 : 25.05.13 - klo:13:35 »

Vaikka jokseenkin meneekin kukkahattuilun puolelle niin komppaan täs asias kyllä saialia... Koska tää yhteisö kuitenkin on suhteellisen tiivis ja ikäjakauma erittäin suuri (vanhimmat voisivat teoriassa olla nuorimpien vanhempia) niin tällaiset "massahyökkäykset" nuorimpia kohtaan on kyseenalaisia. Ja tätä kun ei ole tapahtunu vaan yhtä henkilöä kohtaan.

 Jos omaa egoa tarvii jotenkin täälä pönkittää niin tehkää se edes joidenkin muiden kustannuksella, itse voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi kohteeksi teiniangstin purkamiseen..
tallennettu
-SnowFlake-
Vieras
Vs: Olen tupla
« Vastaus #26 : 25.05.13 - klo:13:36 »

En ole sanonut sinusta mitään,enkä tule sanomaankaan. Ihmiset voisivat katsoa vähän mitä kirjoittelevat toisille tosin.

Viesteistä näkee ihmisen todellisen luonteen ja iän.
tallennettu
CONST
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 974



Profiili
Vs: Olen tupla
« Vastaus #27 : 25.05.13 - klo:14:19 »

Eikö olisi mukavampi jos vain lukittaisiin tämä avaus ja oltaisi kaikki taas kavereita...? Itkee
tallennettu

Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille!
Lainaus käyttäjältä: Tengsinges
Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
Saial
Moderaattori / TyQ

Poissa Poissa

Viestejä: 996



Profiili
Vs: Olen tupla
« Vastaus #28 : 25.05.13 - klo:14:41 »

Tuo Huutonauruhan ei ole wäzmäinen, vaan einseinmäinen.

Voin toki olla väärässä, mutta eihän wäz koskaan aiemmin arvostellut noin ihmisiä? Tai ainakaan hän ei tehnyt sitä tietoisesti, sen saattoi lukea rivien välistä, jos oli jotain mieltä, jos sitäkään. Se on enemmänkin Einstenin tyyppistä. Hän ei myöskään kirjoita pitkiä viestejä, mikä taasen on Einsteintyyppistä. Huutonauru ei välittynyt wäzin teksteistä aiemmin, ennemminkin vain halu olla osa yhteisöä, liian innokkaasti, rasittavuuteen asti.

Tätä mieltä olen.
tallennettu

Jos maailma ahdistaa, pakene Bub-kissan söpöön maailmaan.

jääkuningatar

TyQ- kieli                      =  suomennos
jääkuningatar (naisesta) =  henkilö, joka on voittavan tiimin
pakkasherra (miehestä)      ainoa miinuksilla oleva pelaaja.

Lähde: Pehmon sanakirja


Tee uuden vuoden lupaus: Ajattele ympäristöä- valitse ihmismoottori tai julkinen kulkuväline matkustaessasi aina, kun se on mahdollista.

Muistakaa vältellä myös katkarapujen syömistä, sillä ne pyydystetään tuhoamalla merenpohja elinkelvottomaksi useaksi vuosikymmeneksi... täysin elinkelvottomaksi, viemällä kasvit ja maa-aineskin. Miettikää sitä.
pallosalama
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 750


PC ♥


Profiili
Vs: Olen tupla
« Vastaus #29 : 25.05.13 - klo:14:54 »

Taisinpa joskus nähdä jossain einin käyttävän myös tuota "huutonaurua" -sanaa, mikä viittais kans siihen kuka siellä on. Tämä nyt on tietenkin vaan valistunutta arvailua.

Oon samaa mieltä pallon kanssa. Turha tulla tänne enää wäz dissaan meidän yhteisöä tai yksittäisiä henkilöitä. Sillä et enää saavuta mitään.
Tolla kyllä viittasin siihen että ruudun takana on tod.näk. joku muu kuin se, joksi tuo huutonaurua esittäytyy.

Tarkottaako et mulla ei elämää? Mulla taitaa olla parempi kun siul
Itserakkaus ei ole sama asia kuin ns. "nolife". Millä määrittelet paremmuuden elämällesi kuin joku muu? Kuka väittää olevansa tarpeeksi viisas että voi kenenkään elämiä laittaa paremmuusjärjestykseen? Ja eikö retorinen kysymys "mulla ei elämää" ole sinällään turha, koska sen kirjoittaminen kumoaa jo itsessään väitteen jonka tekee ts. kuollut ei voisi kirjoittaa kyseistä kysymystä.

.
tallennettu

(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Hymyilee
Lainaus käyttäjältä: Stephen King
Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415
Lainaus käyttäjältä: Crayak
There must be a game. If there is no game there is nothing for me.
[22:48] <@Adju> oon robotti
Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät
<Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä
<mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans
1986 - No brave new world, no brave new world.
2000 - A brave new world, in a brave new world

jeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
Sivuja: 1 [2] 3 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024