Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
06.07.24 - klo:00:22

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Lomakeskustelua
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Lomakeskustelua  (Luettu 12767 kertaa)
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Lomakeskustelua
« Vastaus #45 : 29.05.13 - klo:18:49 »

En suuttunut, koin vain oloni epämukavaksi kun puhuttiin eri asiasta josta minä itse ajattelin puhuvani. [Huomaa tuo "en ole suuttunut" otin tuon ole sanan pois.] En vain selvästi ymmärrä kirjoitustyyliäsi, josta johtui väärinkäsitys. Juu mielestäsi olen nyt alakynnessä, koska laitan liikaa kieltosanoja. Mutta kuitenkin en ole. Yllätys..

Jos et ole varma asiasta josta puhut, miksi sitten ylipäätään puhua siitä. Ota asioista selvää ennekuin niistä alat äheltämään. Kuinka niin "mielestäsi olen nyt alakynnessä" Oi et ollenkaan, et todellakaan
tallennettu

Pidän kissoista
Tode1
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 75


Bööm


Profiili WWW
Lomakeskustelua
« Vastaus #46 : 29.05.13 - klo:18:53 »

Kyllä sen näkee ilmestäsi ja kirjoitustyylistäsi, että olen alakynnessä tuo Oioi, on pikkuisen hämmentävää ja todella outoa. Olin silloin varma, mutta kun selitit asian paremmin, jolloin tajusin asian.
Voin sanoa sinullekin myös että sinun ei tarvitse puuttua kaikkeen asiaan eräänä "viisautena".
tallennettu

Kartanlukijan kuuluisat viimeiset sanat: Tiukka kurvi alaspäin. EIKU....

Nyt on Sirissä kovin pelaaja ikinä Cool Cool Cool
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Lomakeskustelua
« Vastaus #47 : 29.05.13 - klo:18:56 »

Voin sanoa sinullekin myös että sinun ei tarvitse puuttua kaikkeen asiaan eräänä "viisautena".

Jep minä puutun joka asiaan, kaikki täällä puuttuu joka asiaan vaikka ne ei niille kuullu.... En ole ainut mustalammas laumassa. En kyl kuulu samaan laumaan...... en seuraa... johtajaa sokeena
tallennettu

Pidän kissoista
Tode1
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 75


Bööm


Profiili WWW
Lomakeskustelua
« Vastaus #48 : 29.05.13 - klo:19:02 »

Kuka on sitten johtaja? Kouluontyhmääkö? Sinut voidaan myös hyväksyä "Munkkiliigan" lauman jos vähennät "näsäviisauttasi". Kerrohan mulle miksi sulle annettiin porttikielto?
tallennettu

Kartanlukijan kuuluisat viimeiset sanat: Tiukka kurvi alaspäin. EIKU....

Nyt on Sirissä kovin pelaaja ikinä Cool Cool Cool
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Lomakeskustelua
« Vastaus #49 : 29.05.13 - klo:19:06 »

Kuka on sitten johtaja? Kouluontyhmääkö? Sinut voidaan myös hyväksyä "Munkkiliigan" lauman jos vähennät "näsäviisauttasi". Kerrohan mulle miksi sulle annettiin porttikielto?

Minä? Näsäviisas? Oi nyt kyllä haukut väärää puuta ja se on faktaa se. Minulla ei ole johtajaa en seuraile ketään enkä ota käskyjä keltään niinkuin te sinisilmäsenä tottelette admineita ja valvojia, jonka nään naurettavana. Haluanko kuulua laumaan, jossa vain pari päättää ja muitten mielipiteitä ei oteta vastaan? Ei kuulosta hyvältä, no thanks hunny. Minulle annettiin porttikielto, koska "Pelasin kahdessa klaanissa samaan aikaan", mutta oikeastihan olin lähteny MLP kun menin ja deutschil Sir, eli syy oli tuplailu eikä kahdessa klaanissa pelailu. Silti sitä ei laitettu syyksi, turhanpäivästä lässynläätä admineilta.
tallennettu

Pidän kissoista
Tode1
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 75


Bööm


Profiili WWW
Lomakeskustelua
« Vastaus #50 : 29.05.13 - klo:19:11 »

Näen tulevaisuudessasi rikollisuutta maamme lakeja vastaan, koska et tääläkään jaksa noudattaa "sääntöjä". Kouluakaan et jaksa käydä ja opiskella siellä, kun aapelin ja munkkiliigan johtajiakaan et jaksa kuunnella. Luulen että sinulla on tälläinen elämä juuri nyt. Muuta ne väitteet oikeiksi, jos jotkut ovat epätottaa..

Tuo näsäviisaus on makuasia, minä ja monet täällä pidämme sinua sellaisena. Toki sinä itse et pidä itseään näsäviisana. Se on vasta viisasta kun tottelee adminia ja samalailla poliisejakin. Nyt on hyvää aikaa harjoitella tottelemista ja kuuntelua "johtajilta".
tallennettu

Kartanlukijan kuuluisat viimeiset sanat: Tiukka kurvi alaspäin. EIKU....

Nyt on Sirissä kovin pelaaja ikinä Cool Cool Cool
pallosalama
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 750


PC ♥


Profiili
Lomakeskustelua
« Vastaus #51 : 29.05.13 - klo:19:13 »

Minä? Näsäviisas? Oi nyt kyllä haukut väärää puuta ja se on faktaa se.
Se on faktaa se? Eli, jos omasta mielestäsi et ole näsäviisas se tekee siitä faktan?

Lainaus
Minulla ei ole johtajaa en seuraile ketään enkä ota käskyjä keltään niinkuin te sinisilmäsenä tottelette admineita ja valvojia, jonka nään naurettavana. Haluanko kuulua laumaan, jossa vain pari päättää ja muitten mielipiteitä ei oteta vastaan? Ei kuulosta hyvältä, no thanks hunny.
Munkkiliigassa kaikilla on mahdollisuus arvostella ylläpidon toimintaa tai muita epäkohtia. Huonosta käytöksestä rangaistaan, vaan eipä näytä että sitä olisit tajunnut.

Koet siis että anarkia on siis parempi kuin mitenkään muuten johdettu systeemi? Tee toki lentokonepeliliiga, jossa kukaan ei johda eikä minkäänlaisia auktoriteetteja ole paikalla, tämmöinen olisi varsin mielenkiintoista nähdä. Toimivana.

Anarkia ei toimi hallintomuotona, tämä on nähty moneen kertaan historiallisena aikana. Jos järjestelmään sopeutuminen tuottaa ongelmia, suosittelisin muuttamista jonnekkin autiomaahan, autiolle saarelle tai muualle kauas auktoriteeteista.
« Viimeksi muokattu: 29.05.13 - klo:19:17 kirjoittanut pallosalama » tallennettu

(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Hymyilee
Lainaus käyttäjältä: Stephen King
Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415
Lainaus käyttäjältä: Crayak
There must be a game. If there is no game there is nothing for me.
[22:48] <@Adju> oon robotti
Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät
<Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä
<mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans
1986 - No brave new world, no brave new world.
2000 - A brave new world, in a brave new world

jeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Lomakeskustelua
« Vastaus #52 : 29.05.13 - klo:19:17 »

Näen tulevaisuudessasi rikollisuutta maamme lakeja vastaan, koska et tääläkään jaksa noudattaa "sääntöjä". Kouluakaan et jaksa käydä ja opiskella siellä, kun aapelin ja munkkiliigan johtajiakaan et jaksa kuunnella. Luulen että sinulla on tälläinen elämä juuri nyt. Muuta ne väitteet oikeiksi, jos jotkut ovat epätottaa..

Tuo näsäviisaus on makuasia, minä ja monet täällä pidämme sinua sellaisena. Toki sinä itse et pidä itseään näsäviisana. Se on vasta viisasta kun tottelee adminia ja samalailla poliisejakin. Nyt on hyvää aikaa harjoitella tottelemista ja kuuntelua "johtajilta".

Joo siis mä kuuntelen tuntemattomia ihmisiä netissä ei hellanlettas tode.... oletko nyt aivan tosissasi. Admini käskee lähettää alastonkuvan "selvä se late!" netti on eriasia aivan eriasia turha väittää että se olisi sama, koska sen voi niin monella tavalla osoittaa, että niin ei ole. Luulet siis, etten jaksa käydä koulua, koska en mielistele ja paljo jotain tengsingeä ja latesofia vaan sanon mielipiteeni asiasta ja saatan sanoa vastaan, no joo.... oot kyllä aika ulalla, etkä aika vaan todellakin keskellä merta ilman vettä tai pelastusta. Sama tohon, luulet että alan rikkoo lakia, koska voi ei en lentokassa tottele jotain vutun adminia, aattele nyt aivoillais...... Näsäviisaus ei ole makuasia, näsäviisaus ja nää mun jutut on aivan eriasia. Näsäviisaus on sitä kun käyt hihkumaan pienistä pikkuseikoista kuten juuri sinä siitä huuhaa ---> huuhaatonttu jutusta, se on näsäviisautta. Ei tämä mitä minä teen joten sinä "ja ne muut, jotka näin luulee" ottakaa selvää mitä käsitteet tarkoittavat

Se on faktaa se? Eli, jos omasta mielestäsi et ole näsäviisas se tekee siitä faktan?
Koet siis että anarkia on siis parempi kuin mitenkään muuten johdettu systeemi? Tee toki lentokonepeliliiga, jossa kukaan ei johda eikä minkäänlaisia auktoriteetteja ole paikalla, tämmöinen olisi varsin mielenkiintoista nähdä. Toimivana.

Anarkia ei toimi hallintomuotona, tämä on nähty moneen kertaan historiallisena aikana. Jos järjestelmään sopeutuminen tuottaa ongelmia, suosittelisin muuttamista jonnekkin autiomaahan, autiolle saarelle tai muualle kauas auktoriteeteista.

Siis sä puhut oikeesti lentokonepeli liigasta anarkiasta ja johdosta, noniin pallo waky waky  Pusu Sinulle sama, ota selvää mitä se näsäviisaus on. Kuuntelisit omia juttujasi peleissä niin huomaat mitä on näsäviisaus "ei tääl puhuta tääl kirjotetaan" <---- esim toi on sitä näsäviisautta.

Nyt oikeasti iloinen asia.... Saan tämmösen monen sivun keskustelun aikaan, vain sanomalla pallon ennätystä huonoksi, joo mä oon tosi huono tässä.....
tallennettu

Pidän kissoista
Tode1
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 75


Bööm


Profiili WWW
Lomakeskustelua
« Vastaus #53 : 29.05.13 - klo:19:26 »

Tuo huuhaantontun juttu oli huumoria ei näsäviisautta. Jotain rajaa hei. Alastonkuvien lähettäminen tai ylipäätänsä kuvien lähettäminen joidenkin adminien käskystä ei lue munkkiliigan säännöissä. Se on kyllä erittäin tyhmää jos jotain tuollaisia tekee tai kertoo omia henkilötietoja tai muutenkin elämästään aapelin ulkopuolella. Jos on liittynyt tänne foorumille ja rupee kirjoittelemaan asioita, siinäkin on yksi sääntö ei spämmäystä ja offtopic-viesteistä. Kuten itsekin olit sanonnut juuri Apelizille. Monen monella huutomerkillä jotka ovat täysin tarpeettomia.

Siiis iiih!!!!!!!! +1!!!! Sun offtopic oli upee

Myöskin jos on jossakin klaanissa joka on ilmoitettu munkkiliigaan ja pelaa liigapelejä niin on velvollisia noudattamaan sääntöjä. Ethän sinä voi ruveta levittelemään liigapelihuoneen salasanaa tai tuhoamaan omia. Säännöissä ei taida omien tuhoamisesta olla pykälää. Mutta maalaisjärki sen kieltää myöskin nakukuvien laittamista internettiin. Sehän on nyt ihan selvää.
tallennettu

Kartanlukijan kuuluisat viimeiset sanat: Tiukka kurvi alaspäin. EIKU....

Nyt on Sirissä kovin pelaaja ikinä Cool Cool Cool
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Lomakeskustelua
« Vastaus #54 : 29.05.13 - klo:19:33 »

Tuo huuhaantontun juttu oli huumoria ei näsäviisautta. Jotain rajaa hei. Alastonkuvien lähettäminen tai ylipäätänsä kuvien lähettäminen joidenkin adminien käskystä ei lue munkkiliigan säännöissä. Se on kyllä erittäin tyhmää jos jotain tuollaisia tekee tai kertoo omia henkilötietoja tai muutenkin elämästään aapelin ulkopuolella. Jos on liittynyt tänne foorumille ja rupee kirjoittelemaan asioita, siinäkin on yksi sääntö ei spämmäystä ja offtopic-viesteistä. Kuten itsekin olit sanonnut juuri Apelizille. Monen monella huutomerkillä jotka ovat täysin tarpeettomia.

Myöskin jos on jossakin klaanissa joka on ilmoitettu munkkiliigaan ja pelaa liigapelejä niin on velvollisia noudattamaan sääntöjä. Ethän sinä voi ruveta levittelemään liigapelihuoneen salasanaa tai tuhoamaan omia. Säännöissä ei taida omien tuhoamisesta olla pykälää. Mutta maalaisjärki sen kieltää myöskin nakukuvien laittamista internettiin. Sehän on nyt ihan selvää.

Enpä usko, se oli kyllä selvää näsäviisautta se aivan sama oliko huumoria, se oli silti näsäviisautta. Silti noita asioita voi ihan hyvin verrata, jos sä vertaat mun adminien mielipiteitten ignoorausta poliisien halveksuntaan ja vankilaan joutumiseen? Samoilla linjoilla mennään, poliiseilla ja aapelin admineilla ei ole mitään yhteistä. Jos näillä admineilla olisi jonkinlainen arvo tai ylempiasema minua nähden (Nettisivun adminina olo ei ole arvo.....) saattaisin kuunnella heitä, mutta ihmisiä siinä missä minä, en nää syytä olla alistuva osapuoli.

En koskaan tapa liigapeleissä omia, tuhoa omaa kenttää, jaa salasanoja. Joten.... mitä voidaan päätellä, turhia umm, syytöksiä? Tai toteamuksia/esimerkkejä. Joo tapan public huoneissa, sitten? En nää mitään pätevää syytä olla tappamatta? Jos sellainen annetaan niin selvä lopetan, mutta ei ole näkynyt turhaa ininää vain... Keskustelu adminien kanssa ei onnistu he suuttuvat kun ollaan vähänkin erimieltä heidän kanssa, alhainen tempperamentti, siinä vasta epäkypsyyden merkki.
tallennettu

Pidän kissoista
Tode1
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 75


Bööm


Profiili WWW
Lomakeskustelua
« Vastaus #55 : 29.05.13 - klo:19:48 »

Minusta tuntuu että huumori ja näsäviisaus ovat sama asia. Jos sanoo jotain huumorilla niin silloin saa näsäviisauden maineen. Poliisilla ja adminilla on valta yhteistä. Adminit voivat poistaa sinut lentokonepelihuoneesta jos tapat omia (olen nähnyt omientappoasi) niin kuin poliisit pidättävät ihmisiä ja huumeidenkäyttäjiä, sekä rikollisia. Jos et aio kuunella ja noudattaa adminien, modikaattorien ja valvojien kehotuksia. En suosittele tätä sivustoa sinulle. Google apunaan löydetään sulle kunnon offtopic foorumi. Jos ei löydy, voit kirjoittaa kätösilläsi HTML-koodeilla ihka oman foorumisivuston jossa olet itse johtaja ja diktaattori. Eikä kukaan kuuntele sinua ja hakkeroi sinne sun sivutolle ja poistaa sen, miltä tuntuisi. Ei kovin mukavalta.

Se oli esimerkki, eihän kukaan tuhoa omaa kenttää, maalaisjärki esteenä.
tallennettu

Kartanlukijan kuuluisat viimeiset sanat: Tiukka kurvi alaspäin. EIKU....

Nyt on Sirissä kovin pelaaja ikinä Cool Cool Cool
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Lomakeskustelua
« Vastaus #56 : 01.06.13 - klo:16:08 »

Noniin sittenpä se loma ihan tärähti. Perus kesä tiedossa luulisin? Pihalla oleskeluu, jäätelön mussutusta ja pientä siemailua sillon tällön, ei kuitenkaan mitään liiallisuuksia  J&#228;rkyttynyt.

Jos sitä yrittäs tänä kesänä vaikka festareille tai konserttiin, hyviä ehdotuksia bändeineen? Jotain Rock/metal henkistä niin kyl kelpais
tallennettu

Pidän kissoista
myway
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 301



Profiili WWW
Vs: Lomakeskustelua
« Vastaus #57 : 01.06.13 - klo:16:26 »

Näh, kolmen viikon loma alkaa vasta heinäkuussa.

Lainaus käyttäjältä: MisseKissa
Jos sitä yrittäs tänä kesänä vaikka festareille tai konserttiin, hyviä ehdotuksia bändeineen? Jotain Rock/metal henkistä niin kyl kelpais
Provinssissa Bad Religionia ja Tuskassa Wintersunia.. Tosin itse skippaan kaikki, ei oo ylimäärästä rahaa.
tallennettu
seva2
Vieras
Vs: Lomakeskustelua
« Vastaus #58 : 01.06.13 - klo:16:45 »

Ite menossa todnäk. rock the beachiin  Cool
tallennettu
kellonaika
Kaljamahat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 936



Profiili
Vs: Lomakeskustelua
« Vastaus #59 : 01.06.13 - klo:16:48 »

Provinssirock, tangomarkkinat ja vauhtiajot Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n
tallennettu

The King of Kaljamahat
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024