Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
01.07.24 - klo:14:56

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Pääkokonaisuudet
| |-+  Kulmanurkkaus
| | |-+  Haikeat jäähyväiset, muistelkaa minua rakkaudella.
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 3 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Haikeat jäähyväiset, muistelkaa minua rakkaudella.  (Luettu 8391 kertaa)
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Haikeat jäähyväiset, muistelkaa minua rakkaudella.
« : 11.06.13 - klo:23:51 »

Jokainen tarina loppuu johonkin, minun taruni ei ole ohi. Tämä on vain pysäkki josta jatkan matkaa vielä joskus. Mitä lentokanyhteisö menettääkään kun poistun heidän keskuudestaan! I Will Always Love You. Kaipuunne on suuri kun lähden, tämä kappale ihanalta Whitneyltä saattaa helpottaa tuskaanne, tai kyynelvirtanne aiheuttaa ensimmäisen suuren tulvan koko Suomen alueella.

Hyvät kanssapelaajat; valvojat, adminit, ystäväni ja te muut maan matoset, joitten kanssa vietettiin niin ihania kun huonojakin hetkiä. Tiedän, että tulette kaipaamaan minua, ja miksi ette tulisi. Minua voi vihata, mutta minua on mahdoton olla rakastamatta siksi tiedän, että en poistu teidän mielestänne. Saatatte vielä joskus, kesken pelin, miettiä: "Mitä eini tekisi?" Tai jos teitä kohtaa vaikea pulma "Olisipa eini täällä."

Kaikki varmasti muistavat kun astuin lentokan pelitiloihin, oij se näyttävä sisään tulo, kukaan ei osannut arvata mitä siitä tulisi. Heti pelattuani pari tuntia, vai sanottaisiinko jopa minuuttia, olin heti jo pelin kärkikastia, olin pysäyttämätön mahti, jotkut voisi sanoa voittamaton, legendaarinen tai jopa yli-inhimillinen eini. Antaisin isot kiitokset mentoreilleni, opettajilleni ja ennen kaikkea suurimmille tukijoilleni, isot aplodit Mercenary- ja blacklotus92! He eivät koskaan epäilleet minua ja he tiesivät, että minusta tulisi jotain suurta.

Taitojani aliarvioitiin alusta lähtien, mutta en antanut sen pysäyttää. Vein dueleita toisensa jälkeen, tuplani pyörivät klaanissa kun klaanissa ja vain harvat niistä jäi kiinni.. Muutamat jopa tarkoituksella. Silti kukaan ei voinut kiistää minun mahtiani.

Vastarinta oli minua kohtaan aina suuri. Etenkin vanhemmat pelaajat ja ne muka hyvät näkivät mitä minusta voisi tulla ja yrittävät aina olla tielläni. Adminit näkivät auktoriteettinsa vähenevän juttujeni tiellä, monien silmät alkoivat valjeta totuudelle, jonka adminit olivat piilottaneet. Olin ainut, joka oikeasti vastusti tätä vääryyttä, mitä alemmat pelaajat kokivat. Monet sanoo, että se oli turhaa ja huonoa käytöstä, mutta minä en lopettanut! Banni jonka tulen saamaan on viimeinen vaihtoehto mitä he voivat.

Henkilökohtaisesti parhaita muistoja liigasta on tuplani Ja Deutsch jonka mahtavuutta seurailtiin Sir:ssä muutaman viikon ajan, se "bustattiin" IP:n avulla ja paljastuin. Syytä kaikki voi miettiä, oliko se vahinkoni vai ensimmäinen kerta kun näytän, että syy miksi en pääse klaaneihin on valheellinen. Kyvyt näytettiin, siitä maksettiin pienehköllä bannilla.

Tähän väliin kunnianosoitus parhaalta 2v2 parilta, loistavalta pelaajalta ja uskolliselta toverilta! Oodi Einille by: Kouluontyhmää

Sen päivän vielkin ma muistan, kun einin tapasin. Oli kaunis päivä, linnut lailoi, einillä hymysuu. Ma istuin rantakalliolla, eini vieressäin, sitä riemunpäivää en koskaan uskonut ma unohtain. Mut kun tämä päivä koitti, hymyni pyyhkiyty. Ma pyyhin kyyneleet silmiltäin ja koitin jatkaa elämähäin, mut ei se enää onnistunut, sillä rakkaani oli lähtenyt pois. OODI EINILLE

Henkilöitä, jotka ovat jääneet mieleeni liigan aikana, heitä ei ole kovin montaa, mutta heistä kaikki ovat helmiä omalla tavallaan. Anteeksi jos jotkut henkilöt unohtuivat. Tässä he tulevat.

Helmilista

Mercy
Blacklotus
Abi
Gruu
Juupeli
Pallo
Lemoni(koulu, banni)  Pusu Pusu
X-wave
Piisami
Myykkönen

Seuraavassa osiossa vapaaehtoiset henkilöt kertovat niin hyviä kuin huonoja muistoja minusta, olen niin liikuttunut. Muut voivat lisätä omat muistonsa kommentteihin tai mainita niistä minulle lisään ne tänne jos he haluavat.

super koira: "Duelit mun ja Einin välillä varmasti"
Apeliz: "Eini on homo, transu ja ärsyttävä nobo joka tappaa omia. Mut se on söpö"
juupeli k: "Mulle tulee einistä mieleen lassipallo (Huh) Einille on kiva hävii"
pallosalama: "Eini on älykästä juttu seuraa"
Abisnail: "Kun eini hävis mulle 10-0" Abille tämä oli suurin saavutus hänen urallaan
Koulu: "iiiih!!!!!!!"
Mercy: "Lotuksen, Einin ja mun kierros pelailut"
Synno"mestari"eve: "Ei mulla oo... susta mitään.." Byää  Itkee Synno meni liian tunteelliseks
Myy: "Eini on elämäni rakkaus"
Fär: "Joku duel varmaan. Einin vittuilut kaikille"
Glowzor: "Waddle waddle" Vähän sanoja, paljon merkitystä!
-Zombie: "ekana tulee mieleen hyvä Junkettaja. Ja aina sait kiinostavia keskusteluja aikaan. Oot hyvä tyyppi!"
Herra Z: "Kun suunnittelin pärinöissä klaania ja sain einin mukaan"
yu aksu: "Eini tykkää kissoista" Miauuu :3

Lentokasta en kuitenkaan kokonaan poistu. Liigaakin jään kaipaamaan vaikka se minua kaltoin kohtelikin, mutta muutamat henkilöt olivat niin mieleenpainuvia, että heidän jättäminen, vaikkakin vain liigassa on särkeä sydämeni Munkkiliiga, Sydämeni sun luokse jää


Niinkuin moni maanpäältä poistuessaan sanonut: "Minä palaan vielä". Vaikka Queen Bee nyt jättääkin teidät, hän elää legendoissa ainiaan. Muisto musta vaan jää
« Viimeksi muokattu: 11.06.13 - klo:23:57 kirjoittanut MisseKissa » tallennettu

Pidän kissoista
Extra
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 239



Profiili
Vs: Haikeat jäähyväiset, muistelkaa minua rakkaudella.
« Vastaus #1 : 11.06.13 - klo:23:52 »

mad
tallennettu

2. Extraordinary
Turun komein maahanmuuttaja
-B
kouluontyhmää
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 1 247


Valkoistentekijä


Profiili
Vs: Haikeat jäähyväiset, muistelkaa minua rakkaudella.
« Vastaus #2 : 12.06.13 - klo:00:01 »

mad

sad*
tallennettu

Valkoistentekijä
-Zombie
Vieras
Vs: Haikeat jäähyväiset, muistelkaa minua rakkaudella.
« Vastaus #3 : 12.06.13 - klo:00:51 »

Älä lähde  Itkee
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Haikeat jäähyväiset, muistelkaa minua rakkaudella.
« Vastaus #4 : 12.06.13 - klo:07:10 »

Almost victory.
tallennettu
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Haikeat jäähyväiset, muistelkaa minua rakkaudella.
« Vastaus #5 : 12.06.13 - klo:09:10 »

Almost victory.

Englannin kielen taitosi on "loistava"  Järkyttynyt

Nala on ok itkeä, mutta ymmärrän, että jäähyväiset saavat sinut tunteelliseksi ja ehkä jopa parkumaan kuin pikkutyttö joka oikeasti sisäisesti oletkin. Älä huoli näät minua vielä  Pusu
tallennettu

Pidän kissoista
Chasseur
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 170



Profiili
Vs: Haikeat jäähyväiset, muistelkaa minua rakkaudella.
« Vastaus #6 : 12.06.13 - klo:09:28 »

tää sun tekstis oli jotenki samalla huvittava mutta haikea :/

ps.tulee ikävä sun ns. trolleja Hymyilee leveästi
tallennettu
Velo
Vieras
Vs: Haikeat jäähyväiset, muistelkaa minua rakkaudella.
« Vastaus #7 : 12.06.13 - klo:09:58 »

Itseasiassa toivoin jo, että suksisit kokonaan kuuseen, mutta huomattuani ettet kokonaan katoakaan, olen pettynyt. Noh vielä parempi syy olla pyörimättä lentokas hetkeen.
tallennettu
myway
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 301



Profiili WWW
Vs: Haikeat jäähyväiset, muistelkaa minua rakkaudella.
« Vastaus #8 : 12.06.13 - klo:12:24 »

Nah, mietin aina että onko tällä kissa poikittain perseessä, vai mistä nyppii, kun muiden teot ja sanomiset tuntuvat olevan aina väärää. Ihan kieron ilon vuoksi pitää kaivaa jostain jotain mille voisi märistä. Ja sitten pidetään itseään muita parempina, käyttäydytään sen mukaisesti. Jooh, oli asia niin tai näin, mutta samanlaista... voimakasluontoista olemusta ja energiaa en ole kenelläkään toisella täällä nähnyt.
Mut nämä sosiaaliset hyvästit ovat ihan typeriä, hienompaa on omata taito kadota kuin tuhka tuuleen.
tallennettu
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Haikeat jäähyväiset, muistelkaa minua rakkaudella.
« Vastaus #9 : 12.06.13 - klo:13:49 »

Nah, mietin aina että onko tällä kissa poikittain perseessä, vai mistä nyppii, kun muiden teot ja sanomiset tuntuvat olevan aina väärää. Ihan kieron ilon vuoksi pitää kaivaa jostain jotain mille voisi märistä. Ja sitten pidetään itseään muita parempina, käyttäydytään sen mukaisesti. Jooh, oli asia niin tai näin, mutta samanlaista... voimakasluontoista olemusta ja energiaa en ole kenelläkään toisella täällä nähnyt.
Mut nämä sosiaaliset hyvästit ovat ihan typeriä, hienompaa on omata taito kadota kuin tuhka tuuleen.

Mukava nähdä mitä mieltä asiasta olet. Sitäkin mukavempi nähdä miten tämä "sosiaalinen hyvästi" nappasi sinut mukaansa aivan kuten toivoin sen kaikille tekevän. Prövö on prövö muista se, marina, ylimielinen olemus on kaikki vain sitä itseään.
tallennettu

Pidän kissoista
Legend JJL
Vieras
Vs: Haikeat jäähyväiset, muistelkaa minua rakkaudella.
« Vastaus #10 : 12.06.13 - klo:16:43 »

Ai bannit... Mistäköhän syystä? Olen kyllä kuullut valtuuston jäseniltä sytöksiä muodossa "joku teki matona valkeet -> Eini" ja "Ulkona sataa -> Einin syy". Onko mitään oikeasti konkreettisia perusteita bannia häntä vai pelattiinko tämäkin tyyppi ulos liigasta?

Huomautan vielä ihan v*lakseni, ettei minun aikanani rankaistu valkoisten tekemisitä liigapeleissäkään kuin korkeintaan pistevähennyksin. Syy rangaistuksettomuuteen saattoi toki olla, että tekijä oli eräästä tietystä klaanista...
tallennettu
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Haikeat jäähyväiset, muistelkaa minua rakkaudella.
« Vastaus #11 : 12.06.13 - klo:16:49 »

Ai bannit... Mistäköhän syystä? Olen kyllä kuullut valtuuston jäseniltä sytöksiä muodossa "joku teki matona valkeet -> Eini" ja "Ulkona sataa -> Einin syy". Onko mitään oikeasti konkreettisia perusteita bannia häntä vai pelattiinko tämäkin tyyppi ulos liigasta?

Huomautan vielä ihan v*lakseni, ettei minun aikanani rankaistu valkoisten tekemisitä liigapeleissäkään kuin korkeintaan pistevähennyksin. Syy rangaistuksettomuuteen saattoi toki olla, että tekijä oli eräästä tietystä klaanista...

Olen niin lapsellinen ja huonokäytöksinen. Saan ihmiset ärsyyntymään, joka on tietysti vain minun syy.

Lähdetään nyt siitä, että en ole koskaan tehnyt valkeita joten ne turhat syyttelyt on naurettavia. Minun "huonokäytös" on vain sanallista.
tallennettu

Pidän kissoista
kouluontyhmää
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 1 247


Valkoistentekijä


Profiili
Vs: Haikeat jäähyväiset, muistelkaa minua rakkaudella.
« Vastaus #12 : 12.06.13 - klo:17:19 »

Ai bannit... Mistäköhän syystä? Olen kyllä kuullut valtuuston jäseniltä sytöksiä muodossa "joku teki matona valkeet -> Eini" ja "Ulkona sataa -> Einin syy". Onko mitään oikeasti konkreettisia perusteita bannia häntä vai pelattiinko tämäkin tyyppi ulos liigasta?

Huomautan vielä ihan v*lakseni, ettei minun aikanani rankaistu valkoisten tekemisitä liigapeleissäkään kuin korkeintaan pistevähennyksin. Syy rangaistuksettomuuteen saattoi toki olla, että tekijä oli eräästä tietystä klaanista...


Liiga ei olekaan enään entisellään. Valkoisia Eini ei käsitteekseni edes osaa tehdä ja vieraiden valkeita ei voida katsoa kenenkään tekemiksi, ellei ole selviä todisteita. Provosoiminen taasen ei ole edes huomautuksen arvoinen "rike".
tallennettu

Valkoistentekijä
Legend JJL
Vieras
Vs: Haikeat jäähyväiset, muistelkaa minua rakkaudella.
« Vastaus #13 : 13.06.13 - klo:17:06 »

Olen niin lapsellinen ja huonokäytöksinen. Saan ihmiset ärsyyntymään, joka on tietysti vain minun syy.
Tämä siis olikin se todellinen "syy"... Voi herranen aika sentään Hymyilee leveästi
Tämä ei ole todellakaan se suunta, mitä pitäisi jatkaa yhtään pidemmälle. Montakohan pelaajaa jää jäljelle tähän liigaan, jos tietynlaiset ihmiset pelataan pois tällä tapaa?

Eini oli tavallaan hiukan tyhmä, kun ei tajunnut itse lähteä Lentokkayhteisöstä, vaan piti väkisin heittää pihalla. Monet muut vanhat pelaajat ovat olleet fiksumpia. Hauskana faktana voinkin kertoa, että vuosina 2010 - 2013 comebackin tehneistä tuntemistani vanhoista 100 % on lopettanut uudestaan hyvinkin nopeasti. Muutamalta olen lopetuksen syytä kysellyt ja ylläripylläri vika on ollut yhteisössä.. Että näin.

Liiga ei olekaan enään entisellään.
Joo, huomasin tämän just äsken.

 
tallennettu
-SnowFlake-
Vieras
Vs: Haikeat jäähyväiset, muistelkaa minua rakkaudella.
« Vastaus #14 : 13.06.13 - klo:17:18 »

Hassua jos ton takia vaa potkittii pihalle. Ei se ainakaan minua häiritteny
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024