Tässä ei puhuta mitä varten te adminit olette olemassa, joten älä vaihda aihetta kiitos.
Ilman admineja ei "ilman syytä bannauksia" tapahtuisi, joten kyllä, he ovat olennaisia.
Eli te haluatte muuttaa henkilöitä, he eivät saa olla sitä mitä he ovat? Aika kapeakatseista käytöstä, heidän pitää sopia teidän asettamaan muottiin.
Kyllä, pyritään siihen että käyttäydytään tiettyjen normien mukaan. Tietenkin, jos kyseiset henkilöt eivät tätä halua voivat he pelailla muissa huoneissa itsekseen. Ensisijaisena on ei-toivotun käytöksen mahdollinen poistaminen huomauttamalla asiasta. Bannaaminen vasta jos tämä ei onnistu.
Tuolla asenteella et tule pärjäämään työelämässä. Uhkailet myös? Samaten ei hyvältä näytä.
Mistä lähtien tässä työelämästä puhutaan? Eli alat automaattisesti rinnastamaan lentokonepelissä toimintaa työelämään? Mitähän ihmettä siellä nyt päässä liikkuu. Kyllä, koen että bannaamisen uhka on riittävä pelote asiallisen käytöksen aikaansaamiseksi. Jos avaat hieman silmiäsi huomaat, että rangaistuksen uhkaa käytetään paljon myös lentokonepelin ulkopuolella.
Ei hyvältä näytä? Kumma sitten että minä olen päässyt adminiksi pariinkiin huoneeseen
höpöhöpö, siellä ei ole mitään sääntöjä.
Sanoinko niin? Omaat surkeat sosiaalisettaidot, jos et osaa tulkita tekstiä,
Kyllä, juurikin sanoit ettei sääntöjä ole. Tässä vielä muistin virkistyksenä.
vielä huonompia asia, et osaa perustella näkemystäsi.... aivan "hyödyttävät"... puhut taas ihan ohi aiheen, kun mikä tekstini alkuperäinen aihe oli...
Perustelu ei ole pakollista, mutta kai se pitää jos et osaa muuten ottaa vastaan ajatuksia.
Jos opettelisit pysymään annetussa aiheessa, keskustelu olisi helpompaa, eikä saataisi perustelematonta puppua, vieläpä ohi aiheen....
Mikään ei pakota liittymään keskusteluun. Aika lailla aiheessa minun viestit on. Ja en kyllä näe että sun viestit sen enempää tässä aiheessa liittyisi otsikkoon?
[Ilman syytä bannaaminen]En nyt tiiä mistä rivien välistä sä tonkin taas luit... kertoo taas vähän miten jotkut ei osaa tulkita tekstiä... vaan kertoo mitä he ite asiasta ajattelee...
Sinäkö et syyllisty siihen että sanot omia ajatuksiasi? Voi kyllä taidat yhtä lailla. Ja se, että koet tekstis tulkittavan väärin ei ole tulkitsijan itsensä vika. Älä jätä tulkinnanvaraa, jos harmittaa että se tulkitaan eri tavalla mihin pyrit.
Sehän.. on ihan eri asia.... jos joku sua perseestä tarraa tai häiritsee sun työn tekoa.. vai vertaatko, omien tappoa tämmöseen häirintään? Vai vertaatko lentokonepelin pelaamista työnteoksi...? Nään aika turhana marinana tämmösestä asiasta itkemisen.. jos oikeesti tää on pahinta mitä sulle tapahtuu päivien aikana, niin sanosin, että sä et tiiä elämästä mitään.... Nerds first world problems "mun pelihetket pilallaaa!!! ääääh!!"
Häiritsemisen voi rinnastaa suoraan valkoistentekoon/omientappamiseen, koska vaikuttaa jotakuinkin samassa suhteessa asiasta suoriutumiseen.
Sanoko nala missään kohti että valkostenteko/muu on pahinta mitä sille tapahtuu päivien aikana?
Kaikki mitä sä sanoit.. meni hukkaan sen jälkeen kun..
Aloit pistämään turhia pisteitä tekstiin.