Legend JJL
Vieras
|
En oo ollut, mutta olis varmaa siistiä
C'moon Oon ajatellut jo 20 min tiimiä ElNSTEIN, kouluontyhmää, pesäpalloilija ja Snakettaja. Mäkin voisin tulla, jos Myy tulee ja tietysti Extraa ei saa unohtaa - se, kun masentaa kaikki. Mitä mieltä sinä olet?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Snakettaja2
Jäsen
Poissa
|
C'moon Oon ajatellut jo 20 min tiimiä ElNSTEIN, kouluontyhmää, pesäpalloilija ja Snakettaja. Mäkin voisin tulla, jos Myy tulee ja tietysti Extraa ei saa unohtaa - se, kun masentaa kaikki. Mitä mieltä sinä olet? Kuulostaa hyvälle, mutta mä en saa johtaa tiimiä oon siitä lopullisessa bannissa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
WäZ
Nokka
Poissa
Sukupuoli:
|
Kuulostaa hyvälle, mutta mä en saa johtaa tiimiä oon siitä lopullisessa bannissa
Ja mulla on Vesinokkaeläimer. Tulkaa toki niihin.
|
|
|
tallennettu
|
Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
|
|
|
kouluontyhmää
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Valkoistentekijä
|
C'moon Oon ajatellut jo 20 min tiimiä ElNSTEIN, kouluontyhmää, pesäpalloilija ja Snakettaja. Mäkin voisin tulla, jos Myy tulee ja tietysti Extraa ei saa unohtaa - se, kun masentaa kaikki. Mitä mieltä sinä olet? Mä oon niiQ nii messis <3 Ja mun raksu hanipöö vois tulla kans ehkä kai entiä
|
|
|
tallennettu
|
Valkoistentekijä
|
|
|
WäZ
Nokka
Poissa
Sukupuoli:
|
Mä oon niiQ nii messis <3 Ja mun raksu hanipöö vois tulla kans ehkä kai entiä
Nokkaan tämmönen joukko
|
|
|
tallennettu
|
Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
|
|
|
MisseKissa
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Maailmanparantaja
|
Ihana nähdä sneikki oot ihQ ja niiQ tosi mukavaa nähdä sua fooruilki! Mä oon niiQ nii messis <3 Ja mun raksu hanipöö vois tulla kans ehkä kai entiä
Tietty mussu :*
|
|
|
tallennettu
|
Pidän kissoista
|
|
|
Unrik
MunQ
Poissa
Sukupuoli:
-ᐃ=
|
2-3 kertaa viikossa, phyh. Päivässähän tuo menee.
|
|
|
tallennettu
|
Musiikkiin absoluuttisesti hurahtanut.
|
|
|
Snakettaja2
Jäsen
Poissa
|
Niin menisi mutta naiset on pihejä
E: ei saatana mikä noita naisia vaivaa sisko kikattelee huoneessa ja puhuu skypessä ei saa unta mä tarviin mun yö unet saatana
Ja synno sä et voittanut mua duelissa vaan mulla lagas netti
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Extra
F.L
Poissa
Sukupuoli:
|
E: ei saatana mikä noita naisia vaivaa sisko kikattelee huoneessa ja puhuu skypessä ei saa unta mä tarviin mun yö unet saatana Sori ku se pitää sua valveilla mun takii...
|
|
|
tallennettu
|
2. Extraordinary Turun komein maahanmuuttaja
-B
|
|
|
Snakettaja2
Jäsen
Poissa
|
Sama juttu oli kun omistettiin yks nugetin kokonen papukaija mikäköhän adhd sitäki vaivas kun kirku joka hemmetin yö.. må en saanut nukuttuu ja yöt valvoin miettimässä reseptiä mitäbsiitä linnustq saisin se oli mun siskon vaikeutti asiaa. Se lintu oli vitun ärsyttävä kusipää kattelin kunse oli sen häkis oksan päällä siellä se kusipää kirku mitä jaksoi ja paskans joka nurkkaa siis ihan älyttömän turhii elukoita. Lopult yks yö kyllästyin siihen ja päästin sen vapaaks stadin keskustaan sisko oli ihan murtunut mutta se oli vapauttava tunne kun sitä vajaata elukkia ei enää ollut
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Snakettaja2
Jäsen
Poissa
|
Sori ku se pitää sua valveilla mun takii...
Sulla on erittäin huono naismaku
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Extra
F.L
Poissa
Sukupuoli:
|
Sun siskolla sen sijaan on mitä ilmeisemmin hyvä miesmaku..
|
|
|
tallennettu
|
2. Extraordinary Turun komein maahanmuuttaja
-B
|
|
|
kouluontyhmää
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Valkoistentekijä
|
Munkkiliiga näyttää kyllä taas pimeän puolensa. Eikös tämä ole aika läpinäkyvää, kuinka snakettajaa koitetaan pelata ulos. Pelkääköhän munQmafia Battle Snaken nousua liian vahvaksi, kun snakelta kielletään johtajuus. Maybe. On se kumma kun kielletään johtajuus, eikö ole aika samantekevää onko "titteli" johtaja vai rivipelaaja. Kyllä tämä siltä vaikuttaa, että Snakellekin asetetaan rajoitteita vain pelon nimissä. Noh... voihan sitä "johtajan" titteliä kantaa joku muu, mutta snake on kuitenkin auktoriteetiltään se johtaja. Eiköhän siinä vaiheessa, kun BS perustettaisiin eri johtajalla, alkaisi uusia rajoitteita satelemaan. Pohdin asioita, joihin en koskaan saa haluamaltani taholta vastauksia. Eini pelattiin ulos, sillä hän oli selvä "poliittinen" uhka, eiköhän tämä ala siltä näyttämään, että snake on seuraava. Liigabannit ovat suuri asia,mutta siltikään eini ei saa mitään tarkkoja vastauksia loppumisajoista. Kuka tätä liigaa eniten dominoi, siihen vastaus on näiltä "ylimmiltä" tahoilta varmasti aina tämän tasoinen: "ei kukaa :DDD". Onneksi johdossa on vielä jokunen vastailevakin taho... to be continued... Yeah, to be continued...
|
|
|
tallennettu
|
Valkoistentekijä
|
|
|
Snakettaja2
Jäsen
Poissa
|
Munkkiliiga näyttää kyllä taas pimeän puolensa. Eikös tämä ole aika läpinäkyvää, kuinka snakettajaa koitetaan pelata ulos. Pelkääköhän munQmafia Battle Snaken nousua liian vahvaksi, kun snakelta kielletään johtajuus. Maybe. On se kumma kun kielletään johtajuus, eikö ole aika samantekevää onko "titteli" johtaja vai rivipelaaja. Kyllä tämä siltä vaikuttaa, että Snakellekin asetetaan rajoitteita vain pelon nimissä. Noh... voihan sitä "johtajan" titteliä kantaa joku muu, mutta snake on kuitenkin auktoriteetiltään se johtaja. Eiköhän siinä vaiheessa, kun BS perustettaisiin eri johtajalla, alkaisi uusia rajoitteita satelemaan. Pohdin asioita, joihin en koskaan saa haluamaltani taholta vastauksia. Eini pelattiin ulos, sillä hän oli selvä "poliittinen" uhka, eiköhän tämä ala siltä näyttämään, että snake on seuraava. Liigabannit ovat suuri asia,mutta siltikään eini ei saa mitään tarkkoja vastauksia loppumisajoista. Kuka tätä liigaa eniten dominoi, siihen vastaus on näiltä "ylimmiltä" tahoilta varmasti aina tämän tasoinen: "ei kukaa :DDD". Onneksi johdossa on vielä jokunen vastailevakin taho... to be continued... Yeah, to be continued...
En ota kantaa, mutta kuulostaa hyvältä, eli otin kantaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Velo
Vieras
|
Tai sitten koko touhu on teiä kannalta vaan harhauskosten kuvitelmia. :3
Liigavaltuuston jäsenenä voin sanoa senverran että syyt kieltoihin/banneihin on aivan jotain muuta kun "pelkoa". Jokainen tapaus on käsitelty läpikottaisin valtuustossa ennenkuin asian toimenpiteistä edes äänestetään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|