Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
28.06.24 - klo:04:54

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Arkisto
| |-+  Liiga-arkisto
| | |-+  Vanhat uutiset
| | | |-+  Valtuustovaalit
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
äänestys
Kysymys: Kenet näkisit mieluiten valtuustossa?  (äänestys päättynyt: 18.08.13 - klo:10:59)
CONST - 34 (18.6%)
EINSTEIN - 14 (7.7%)
juupeli k - 32 (17.5%)
kellonaika - 35 (19.1%)
kouluontyhmä - 14 (7.7%)
Pesäpalloilija - 2 (1.1%)
Verno - 30 (16.4%)
yu aksu - 22 (12%)
äänestäjiä yhteensä: 48

Sivuja: 1 [2] 3 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Valtuustovaalit  (Luettu 11428 kertaa)
Tazd
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 189


?


Profiili
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #15 : 14.08.13 - klo:19:27 »

Hrrrmmhhh. En nyt itsellä niin väliä oo, Jusse vaa kysy jtn asiaan liittyen ja sanoin että joo pistä mukaan vaan. Juaksun tilalle eini. Muuten samaa mielT

Einiä ei missään nimessä! Aksulla on järkeä päässä vaikka muille jakaa.. Tekee yleensä järkeviä ehdotuksia ja on kaikille mukava. Hymyilee
tallennettu

"Win the right games"
Juhani Tamminen

Pinks on rakas! Aww <3
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #16 : 14.08.13 - klo:19:35 »

Einiä ei missään nimessä! Aksulla on järkeä päässä vaikka muille jakaa.. Tekee yleensä järkeviä ehdotuksia ja on kaikille mukava. Hymyilee
Anna mä naura. On juaksulla järkeä, mutta nostaisin einin silti. Perusteles vähä miksei einiä?
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Tazd
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 189


?


Profiili
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #17 : 14.08.13 - klo:19:37 »

Anna mä naura. On juaksulla järkeä, mutta nostaisin einin silti. Perusteles vähä miksei einiä?

Ensinnäkin Einin ura ei ole ollut nytten oikein vakaalla pohjalla.. Ottaisin hänet myöhemmin kun hän on ollut about kauden pari mukana putkeen ilman banneja tai muita. Sitten Einin yleinen käyttäytyminen ei ole tasolla 5/5. Hymyilee
tallennettu

"Win the right games"
Juhani Tamminen

Pinks on rakas! Aww <3
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #18 : 14.08.13 - klo:19:38 »

Ensinnäkin Einin ura ei ole ollut nytten oikein vakaalla pohjalla.. Ottaisin hänet myöhemmin kun hän on ollut about kauden pari mukana putkeen ilman banneja tai muita. Sitten Einin yleinen käyttäytyminen ei ole tasolla 5/5. Hymyilee
Tämä luulo siulla on siksi, koska eini sai bannit suorapuheisuuden takia.
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Tazd
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 189


?


Profiili
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #19 : 14.08.13 - klo:19:42 »

Tämä luulo siulla on siksi, koska eini sai bannit suorapuheisuuden takia.

Syitä oli luultavasti myös muita joista et ole tietoinen. Einin takia kesäkauden loppu on ollut itselleni melkoista että pysyskö vaiko lähtiskö draamaa... Lopulta päätin että en jätä SatQua pulaan. Mutta pysyn kuitenkin asiassa.. Einstein verrattuna Yu Aksuun.... Aksu on omasta mielestäni hiukan iloisempi persoona kuin eini. Eini on aina niin sanotusti riitelemässä/väittelemässä muiden munkkiliigalaisten kanssa. Aksu on osoittanut jo monella tavalla osaavaisuuttaan ja kykyjään olla loistava valtuustoon. Päätän viestini tähän jos se sinulle riittää. Tämä on vain oma mielipiteeni joten saatat olla sitä mieltä että Eini on ansainnut paikan... Hymyilee
tallennettu

"Win the right games"
Juhani Tamminen

Pinks on rakas! Aww <3
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #20 : 14.08.13 - klo:19:46 »


Syitä oli luultavasti myös muita joista et ole tietoinen. Einin takia kesäkauden loppu on ollut itselleni melkoista että pysyskö vaiko lähtiskö draamaa... Lopulta päätin että en jätä SatQua pulaan. Mutta pysyn kuitenkin asiassa.. Einstein verrattuna Yu Aksuun.... Aksu on omasta mielestäni hiukan iloisempi persoona kuin eini. Eini on aina niin sanotusti riitelemässä/väittelemässä muiden munkkiliigalaisten kanssa. Aksu on osoittanut jo monella tavalla osaavaisuuttaan ja kykyjään olla loistava valtuustoon. Päätän viestini tähän jos se sinulle riittää. Tämä on vain oma mielipiteeni joten saatat olla sitä mieltä että Eini on ansainnut paikan... Hymyilee
Mäny vielä sanon. Aika reps jos einin takia meinasit lopata. Juaksu taas yrittää välillä olla likaa latea eli asiallista ja minä tiedän kaiken liigasta. Mutta ei mua haittaa jos juaKsu vslitaan
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
yu aksu
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 669


Some :3


Profiili WWW
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #21 : 14.08.13 - klo:19:48 »

Mäny vielä sanon. Aika reps jos einin takia meinasit lopata. Juaksu taas yrittää välillä olla likaa latea eli asiallista ja minä tiedän kaiken liigasta. Mutta ei mua haittaa jos juaKsu vslitaan
en tiedä kaikkea liigasta
tallennettu
Tazd
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 189


?


Profiili
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #22 : 14.08.13 - klo:19:49 »

Mäny vielä sanon. Aika reps jos einin takia meinasit lopata. Juaksu taas yrittää välillä olla likaa latea eli asiallista ja minä tiedän kaiken liigasta. Mutta ei mua haittaa jos juaKsu vslitaan

En einin vaan liigan ilmapiirin joka oli omasta mielestäni täysin kamala... Pidän ennemminkin rauhalllisesta ilmapiiristä joka saa kaikki hyvälle tuulelle. Hymyilee

E: Jos sinua kiinnostaa vielä selvittää välisi kanssani tule aapelin chattiin hoitamaan se asia.. Tämä ei ole oikea paikka tälle. Hymyilee

Einsteinille vielä... Minulla ei ole mitään sinua vastaan mutta Wäz kaipasi perusteluja ja niitä sitten annoin. Hymyilee
« Viimeksi muokattu: 14.08.13 - klo:19:50 kirjoittanut Tazd » tallennettu

"Win the right games"
Juhani Tamminen

Pinks on rakas! Aww <3
super koira2
Vieras
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #23 : 14.08.13 - klo:19:56 »

Yksittäisellä valtuustolaisella ei ole niinkään paljon valtaa, vaikka hän kykeneekin äänestyksien tuloksiin vaikuttamaan. Eini toisi oman näkökulmansa valtuustoon, joten hän ei oikeasti ole huono vaihtoehto.

Tietysti hänen käytöksessään (kuten monien muidenkin) on parantamisen varaa, en silti näe sitä asiana, joka estäisi hänen valtuustossa olemisensa.
« Viimeksi muokattu: 14.08.13 - klo:20:02 kirjoittanut super koira2 » tallennettu
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #24 : 14.08.13 - klo:20:00 »

En einin vaan liigan ilmapiirin joka oli omasta mielestäni täysin kamala... Pidän ennemminkin rauhalllisesta ilmapiiristä joka saa kaikki hyvälle tuulelle. Hymyilee

E: Jos sinua kiinnostaa vielä selvittää välisi kanssani tule aapelin chattiin hoitamaan se asia.. Tämä ei ole oikea paikka tälle. Hymyilee

Einsteinille vielä... Minulla ei ole mitään sinua vastaan mutta Wäz kaipasi perusteluja ja niitä sitten annoin. Hymyilee
Mmm. Äiti ei päästä koneelle. Perustelin tarpeeksi. Kännyl ei jakka romaaneja. Mut ku ny käytin aivojani. nii juaksu,Eikka,jupsu ja konsta ois aika hot

EDIT: Kyllä se siun ilmapiiri homma ois kivempi Hymyilee
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
E P I
Vieras
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #25 : 14.08.13 - klo:20:06 »

Eikö se ollut niin että vaalit ratkaisevat vai mitä Tazd ja -Wäz- ?
tallennettu
Legend JJL
Vieras
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #26 : 14.08.13 - klo:20:10 »

Mitkä nämä tällaiset vallit ovat, missä ei ole kamppanijointia tai vaalipuheita?
Tiedän kyllä, että Eini on oikeus, Juupeli on järki ja Konsta on kaikkien kaveri, mutta mitä nämä loput aikovat tehdä valtuustossa?
tallennettu
kellonaika
Kaljamahat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 936



Profiili
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #27 : 14.08.13 - klo:20:26 »

Valtuustoon vaaditaan nyt seuraavanlaisia henkilöitä ->

Heillä pitää olla intohimoa, rohkeutta, tietoa ja ennenkaikkea paljon kokemusta!!

Verno & Kellonaika

Äänestäkää siis näitä kyseisiä ehdokkaita. Älä jää odottelemaan - anna äänesi heti.
tallennettu

The King of Kaljamahat
Gents8
Etanat

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 772


Profiili
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #28 : 14.08.13 - klo:21:30 »

Sanonpa nyt itsekin sitten oman mielipiteeni...


Eli äänestin seuraavia henkilöitä:

kellonaika: järkevä, paljon kokemusta ja Kaljojen johtaja. Kaljoista ei ole vielä kukaan päättämässä asioista. Toivon että tähän tulee muutos.

Verno: kokemus, Kalja.

Juupeli: Hieno ihminen, "thinks outside the box", kokemus.

kouluontyhmää: 4:nnen äänen kanssa piti miettiä hieman pitempään, mutta päädyin häneen. Syy, jonka takia valitsin hänet ennen Constia on se, että koulu toisi väriä valtuustoon. En todellakaan kaipaa valtuustoon mitään "jees"-miestä, tai kaikkien kaveria. Yleensä juuri heiltä ei tule mitään uusia ideoita, vaan he menevät massan mukana mielistelijöinä.
tallennettu

Foliot hattuun
CONST
F.L

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 974



Profiili
Vs: Valtuustovaalit
« Vastaus #29 : 14.08.13 - klo:21:45 »

    Rakkaat kanssapelaajat, liigalaiset!

    Jos teidän tahtonne on se, että minun on yhdessä muodostettavan liigavaltuuston kanssa astuttava tällä kohtalokkaalla hetkellä täyttämään tarvittavia tehtäviä, niin tahdon ne tehtävät horjumatta täyttää voimieni mukaan. Kun heikoimpien hätä on niin hirveä, että liigatoveri siitä pelastuakseen ottaa yksityisesti yhteyttä valtuustolaiseen, ja kun hänessä reilun ja rehdin pelaamisen jano on niin valtava, että hän sen takia miettii jopa lentäjäuransa lopettamista, niin tällöin on minun, tulevan valtuustolaisen pyhä velvollisuus, missä toimessa vain tarvitaan, ponnistaa kaikki voimani heikompain vapautuksen auttamiseksi niin pitkälle kuin suinkin mahdollista. Mutta jos tahdotte, toverit, toisia miehiä liigavaltuustoon tehtäviä täyttämään, niin olkoon se teidän valintanne. Viimeinen valintanne.

    Me olemme sankareita. Tiedätte siis, mikä on toimintaohjelmani. Se on Konstan ohjelma.

    Uskon, että voin voittaa viholliseni nykyisessä vallankumoustaistelussa, olkootpa sitten vielä edessä olevat väittelytilaisuudet kuinka verisiä tahansa. Ja tällöin on joka tapauksessa paljon voitettu, niin nykyisten kuin tulevienkin sukupolvien hyväksi. Ei ainoastaan ole torjuttu synkkiä vaaroja, vaan myös vallattu liigan kohoamisen kannalta tärkeät perusehdot.

    Mielestäni liigassa on nyt pyrittävä rohkein, harkituin ottein muuttamaan koko liigan arvostusta. Mätäpaiseet on nyt niin murrettava, etteivät ne enää myöhemminkään voi liigalaisten riesaksi päästä. Koko liiga on perustettava taatusti sen pelaajien etujen mukaiselle pohjalle. Vanhat ja hyödyttömät on ajettava alas käytännössä jo ennen kuin mitään kamalampaa pääsee tapahtumaan. Liigan tulevaisuuden johdosta on hävitettävä taantumuksellisuus. Liigasysteemiksi on valittava kaksi divisioonaa. Ja vieläkin syvemmältä on käytävä perinneseura-aatteeseen käsiksi. Uudet lentueet on rakennettava kestäviksi, ei vain lyhytikäisiksi valopilkahduksiksi. Nykyisten lentueiden oikeuteen lentää ei ole kajottava, mutta jos liigan yleinen etu sitä vaatii, väistyköön heidän oikeutensa lentää liigassa.

    Tällä tavoin on päivä päivältä, viikko viikolta astuttava herkeämättä eteenpäin Konstan ohjelman tietä. Se voi tapahtua ainoastaan vallankumouksellisten säännösten kautta, joihin te minulle luvan annatte. Minä huolehdin teistä, kunhan annatte minun nousta valtaan.

    Useat ovat astuneet julkeasti taantumuksellisen liigavaltuuston kaappauksen tielle. Nyt on Konsta vuorostaan käyttävä vallankumouksen oikeuttaan, liigan edistyksen palvelukseen.

    Muut ehdokkaat tahtovat "lujaa järjestysvaltaa", tahtovat sitä rakentaakseen ympärilleen turvakehää. Nyt tulkoon tähän liigaan luja järjestysvalta, heikkojen pelastukseksi, vahvojen lentueiden rakentamiseksi sekä täydellisen liigaympäristön luomiseksi!

    Tämä on minun kantani. Ainoastaan tekoni saattavat osoittaa, mitä aikaan saadaan. En ole enempää kuin tekään, en lähde vallankumoukseen leikin vuoksi, vaan syvästä vakaumuksesta, että ainoastaan siinä on Munkkiliigan pelastus, ja että sen eteen on uhrattava mitä ikinä vaaditaan.

    Mutta sanokaamme samalla suoraan: teistä itsestänne, ystävät rakkaat, riippuu nyt kaikkein enimmän, kuinka isoja tuloksia aikaan saadaan. Ei mikään liigavaltuusto voi omin päin todellista olojen kumousta tehdä. Siihen kykenee vain kansa itse suurten järjestöjensä avulla.

    Voimaa ja yksimielisyyttä nyt kysytään! Suuria uhrauksia ja uupumattomuutta! Niistä riippuu nyt liigan tulevaisuus.

    Tapolan mustamakkarabaarissa, 10 päivänä elokuuta 2013.

CONST
tallennettu

Vuoden herrasmiespelaaja (2012), kiitos äänestäneille!
Lainaus käyttäjältä: Tengsinges
Ja sit kun se on niin ilonen nii kukaan ei jaksa mököttää sille yhtää...
Sivuja: 1 [2] 3 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024