Burn! - Kalja 0-5 Okei Burnin taso vaihtelee aika paljonkin siitä, ketkä siellä pelaavat ja minkälaista pelitaktiikkaa hoitavat, mutta kyllä Kaljat tuntuvat myös tarkentavan peliään, jos piste-ero ei ole tarpeeksi suuri, eli kyllä tulos on tämä.
SatQ - F.L 2-3/0-5 Riippuu täysin siitä, pelaako Torni ja Ifreeti, mutta luulen, että F.L -tiimissä huomattiin noiden kahden vaarallisuus viime pelissä.
F.L2 - P-K 2-3 Joo. Muuten, ilmeisesti P-K:lta saa eriä, jos oma tiimi pelaa hetken aikaa alivoimalla... no joo, ehkei tuota kannata kokeilla
Dove - D2ve 4-1 Vaikea sanoa, mutta heitetään intuitiolla näin.
MunQ - TyQ 3-2 Siiiiis... periaatteessahan tämä peli voisi loppua 5-0, mutta en tiedä kuinka motivoituneita munQ:ssa ollaan, ainakin tuota olen saanut kuulla hieman enemmänkin. Luulen kuitenkin, että ovat sentään hieman paremmin perillä pelin luonteesta kuin viime kohtaamisessamme, joten mitään yllätysrykäystä ei voida tehdä. Siksi peli päättyy varmaan todennäköisemmin 4-1 tulokseen. *koputtaa puuta kolmesti*
Nokka - Etana 0-5 Kyllähän Etanoiden pitäisi nokkapokka hoitaa, vaikka etanuus viittaisikin hitauteen, mutta samalla se on suht varma.
Mhh, onkohan mulla tällä kierroksella mahdollisuus voittaa kierrosveikkaus taateli.com:sta, kun on vain kaksi veikkaajaa? Jos on, niin hei... sopulivoitto mulle, jooko?
Muussa tapauksessa ainakin viellä siellä on tarjolla esmes 33% voittomahdollisuutta.