kouluontyhmää
Jäsen
Poissa
Sukupuoli:
Valkoistentekijä
|
Meillähän siis ei ole pulaa valvojista, vaan asia on niin, että kaikki valvojat melkein poikkeuksetta on pelannut 20:00 ellei erikseen ole vaihdettu aikoja...
= Teillä on valvojapulaa
|
|
|
tallennettu
|
Valkoistentekijä
|
|
|
lodureu
Vieras
|
= Teillä on valvojapulaa
Mä ilmoittaudun vapaaehtoseks valvojaks kun ei oo enää pelejä täl kaudel Ai niin mut tein syntiä niin ei se sovi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
WäZ
Nokka
Poissa
Sukupuoli:
|
Mä ilmoittaudun vapaaehtoseks valvojaks kun ei oo enää pelejä täl kaudel Ai niin mut tein syntiä niin ei se sovi. MINÄ VOISIN OLLA VALVOJA MUTTA KU EI KÄY
|
|
|
tallennettu
|
Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
|
|
|
piisu
Jäsen
Poissa
Herrasmiesfilosofi
|
Eikö tollanen oo aika turhaa? Itse olette luottamuspulanne aiheuttanut.. Piskiltä plus yks
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.10.13 - klo:20:01 kirjoittanut Super koira »
|
tallennettu
|
~Melilosvolotta~
Nykyinen käyttäjätunnus: Rottamipii
|
|
|
lodureu
Vieras
|
Joo, ootte super koiran kanssa ihan oikeessa. Oon tehnyt tosi paljon pahaa liigalle ihan alkuvuosista asti, varsinkin kuin katsoo kuin puhtaita pulmusia nuo muut siellä ovat. Mä rukoilen jumalilta anteeksiantoa tämän vuoksi elämäni loppuun saakka.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
WäZ
Nokka
Poissa
Sukupuoli:
|
Joo, ootte super koiran kanssa ihan oikeessa. Oon tehnyt tosi paljon pahaa liigalle ihan alkuvuosista asti, varsinkin kuin katsoo kuin puhtaita pulmusia nuo muut siellä ovat. Mä rukoilen jumalilta anteeksiantoa tämän vuoksi elämäni loppuun saakka. Antakaa tälle pojalle anteeksi! Pystyisin oleen valvoja,ei vaa uskota
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Someone44914
TyQ
Poissa
Sukupuoli:
Axu :3
|
Wäz, mällääjiä tuskin ollaan ekana päästämässä...
|
|
|
tallennettu
|
ES
|
|
|
WäZ
Nokka
Poissa
Sukupuoli:
|
Wäz, mällääjiä tuskin ollaan ekana päästämässä...
Tosiaan valvojana mällääsin..Miks pelleelisin valvojana? Kärsisin ite vaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Someone44914
TyQ
Poissa
Sukupuoli:
Axu :3
|
No, mut veikkaisin että sä laittaisit vihreetä tekstiä joka minuutti...
|
|
|
tallennettu
|
ES
|
|
|
WäZ
Nokka
Poissa
Sukupuoli:
|
No, mut veikkaisin että sä laittaisit vihreetä tekstiä joka minuutti...
Miks laittaisin? arvaa jaksaisinko kirjoittaa broadcast jatkuvasi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pallosalama
F.L
Poissa
Sukupuoli:
PC ♥
|
Miks laittaisin? arvaa jaksaisinko kirjoittaa broadcast jatkuvasi? Jatketaas ny sit viel tätä offtopiccia: Konsoliin pystyy pasteemaan esim sen broadcast tekstin, tätä nyt tietenkin vois spämmeri käyttää hyödykseen jos tahtois. Ite kopioin sen broadcast(välilyönti) aina pelejä valvoessa niin pääsee helpommal jotain sanoessa Joku admin vois siirtää tän offtopicin täältä vaikkapa palaute-ketjuun
|
|
|
tallennettu
|
(Megazone)Saa pistää ratioo paremmaks Tietenkin! Owen ajatteli. Tuo käy järkeen. Hän sai puhelun pistooliin. Sitähän sattuu vähän väliä.Unensieppaaja, sivu 415 There must be a game. If there is no game there is nothing for me. [22:48] <@Adju> oon robotti Sieni is unstoppable!
<heni1> etkö oikeesti tee mutuaa kun pelaa tätät <Tengsinge> pallo-salama on ehkä huumorintajusin henkilö täälä <mcboxerjr> sit voi vessan hytis kans 1986 - No brave new world, no brave new world. 2000 - A brave new world, in a brave new worldjeu de voyance gratuit tarot forum voyance gratuite immediate voyance question gratuite voyance par tarot gratuit chat voyance gratuite voyance gratuite sms voyance avenir question gratuite voyance par tchat entierement gratuite jeux de voyance amour gratuit voyances gratuite ici voyance amoureuse gratuite voyance gratuite amour sans inscription claire voyance gratuite tchat gratuit voyance premiere voyance gratuite par telephone voyance gratuite tarot de l'amour voyance 100 gratuite en ligne voyance arabe gratuite en ligne site voyance gratuit voyance gratuite posez votre question voyance premiere consultation gratuite telephone voyance gratuite en ligne chat
|
|
|
WäZ
Nokka
Poissa
Sukupuoli:
|
Jatketaas ny sit viel tätä offtopiccia: Konsoliin pystyy pasteemaan esim sen broadcast tekstin, tätä nyt tietenkin vois spämmeri käyttää hyödykseen jos tahtois. Ite kopioin sen broadcast(välilyönti) aina pelejä valvoessa niin pääsee helpommal jotain sanoessa Joku admin vois siirtää tän offtopicin täältä vaikkapa palaute-ketjuunNiinpä tietysti. Oon vähä nalalle vihaanen, ku kierros ennakos sano, et kukahan Nokista tekeee valkeet..Ollaan kunnom kansalaisia ja tuo oli loukkaavaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
V#27
Jäsen
Poissa
I'm soo pink o:
|
Niinpä tietysti. Oon vähä nalalle vihaanen, ku kierros ennakos sano, et kukahan Nokista tekeee valkeet..Ollaan kunnom kansalaisia ja tuo oli loukkaavaa Kuka meistä nyt ei tekis xd
|
|
|
tallennettu
|
"lol jätkä panee vaan naisia herran vuonna 2016, vitun rasisti" Nykypäivän lentokka tossa alla. <pallosalama> jos pyytää pelaa ja sit potkii ilman että ees sanoo <pallosalama> nii voi haistaa #?$%! ja tätä saa signeerata"
|
|
|
WäZ
Nokka
Poissa
Sukupuoli:
|
Kuka meistä nyt ei tekis xd
Elä pilaa mun hetkee
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
lodureu
Vieras
|
Kuka meistä nyt ei tekis xd
Et sä oo mitään valkeita liigapeleis tehny...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|