Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
30.04.24 - klo:01:49

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Stats
43247 viestiä 2141 aihetta kirjoittanut 246 jäsentä
Uusin jäsen: mattp
Haku:     Tarkempi haku
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy
+  Munkkiliiga
|-+  Munkkiliiga
| |-+  Liigan kulmanurkkaus
| | |-+  Palautetopic Teng's magazinelle
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. « edellinen seuraava »
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 16 Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Palautetopic Teng's magazinelle  (Luettu 57009 kertaa)
MisseKissa
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 735


Maailmanparantaja


Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #15 : 23.11.13 - klo:13:13 »

Ihan perus ennakointi, onko vaan minä vai onko editointi tai muu mennyt muutamassa edellisessä pieleen? Ääni jotenkin kaikuu tai sitten se on mun kone joka lagii. Tai tengin oikee ääni peitetty tolla pölykeuhkolla!11!! JOOH selkeesti oikee ääni taustalla  Cool

Saial oli tosiaan mukava lisä paljon parempi kuin naljaana naisväestöstä toi hiukkasen rentoa meininkiä, jumalauta mikä nauru  Hymyilee leveästi. Ei höpöttänyt turhia ja ns. "hauskoja" juttuja mitä teng ja lare aina suustaan päästää, semmosta perus punaniska huumoria HEHEHE HAUSKAA. Myös hyväpointti Saialilta tagisäännöstä, että peli pelataan pelillä eikä millään höpinöillä, reilu voitto on aina parempi kun semmonen niinkun MunQ - Burn!. Saialilla oli tosiaan parhaat veikkaukset ja ajatteli joka pelin kriittisesti.

Liikaa turhaa höpöttelyä tengin suusta (taas kerran), onko täs jotain et se ei keksi oikeeta asiaa niin puhuu sit mitä sattuu? Turha tulla laittaa syyksi, että haluaa tuoda "rentoa menoa" "muutakin puhetta".

P-K analysointi oli taas päinhonkia, teillä ei ole mitään hajua meidän tiimistä joten olkaa hiljaa jos menee arviointi päinpersettä. Te kaikki ootte niin pihalla tosta Pallosalama jutusta, meillä oli kauden alussa suunnitelma ja pallokin sen tietää, että provotaan koko munkin kansa uskomaan, että meidän tiimipeli on paskaa ja ei tulla toimeen, mut tää on vaan näytelmää jollon muut ei usko meistä mitään ja te pellet uskoitte, joo paljastin kiitos  Iskee silmää
tallennettu

Pidän kissoista
Paras-POIKA123
Vieras
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #16 : 23.11.13 - klo:13:53 »

kaikki tietää et sua ärsyttää ku burn on ni kova ja ku ollaa ni nuorii ja ari on iso mee itkee mamalle moi

tykkään täst lehdest
tallennettu
kouluontyhmää
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 1 247


Valkoistentekijä


Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #17 : 23.11.13 - klo:23:58 »

apeliz ei sun ansiosta. eikä se mikää kova oo! tippuu ens pelis F.L vastaan eikä oo ees tsäänssejä. akseli ja roe on ne jokka sitä pitää pystys.
tallennettu

Valkoistentekijä
kouluontyhmää
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 1 247


Valkoistentekijä


Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #18 : 24.11.13 - klo:00:47 »

Teng lehti on puolueellinen! Lisää kritiikkiä tulossa, kun olen kuunnellut loppuun
tallennettu

Valkoistentekijä
kouluontyhmää
Jäsen

Poissa Poissa

Sukupuoli: nainen
Viestejä: 1 247


Valkoistentekijä


Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #19 : 24.11.13 - klo:01:12 »

Joo ja lisää ryöpytystä tälle lehdelle tulossa... Menetitte justiinsa kestotilaajan! Tuonne haastatteluun onnistuttu valitsemaan munkkiliigan 3 P-K vastaisesta jokainen. Teng sentään veikkasi oikeaan suuntaan. Ja tosiaan niinkuin eini sanoi, P-K analysointi on täysin päin honkia. Meillä on kiintee porukka kasassa ja kommunikointi toimii hyvin.
Ja kuulkaas poijjaat... Ei meillä ketään kohdella huonommin kuin muita. Itse annan rakentavaa kritiikkiä kun sitä tarvitaan ja palautan maanpinnalle jos joku ei onnistu.
Onhan meidän tiimissä joillain vähän "kärhämää", mutta siitä ei ole meille mitään haittaa. Ja itse olen sovittelijana tasapuolinen.
Se mitä näette on vain kulissia, pallero on hyvä pelaaja ja kehitys jatkuu. Hän on peleissä paikalla ja senhän pitäisi olla itsestään selvyys... no ei se ole. Itsehän olen tainnut olla kaikissa paitsi yhdessä pelissä. Arvostan sitä, että pallo antaa kaikkensa ja on tärkeänä osana voittoja!

Teng sun provosoimises ei toimi meihin! Tämä kokoonpano säilyy tämän kauden etkä sitä onnistu muuttamaan. Finaalis tavataan hani Iskee silmää
tallennettu

Valkoistentekijä
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #20 : 24.11.13 - klo:01:39 »

Mäkin oon semi pettynyt ku Nokka on muka paska Pyörittää silmiään
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #21 : 24.11.13 - klo:08:58 »

Mäkin oon semi pettynyt ku Nokka on muka paska Pyörittää silmiään

No se on.

Teng ei ymmärrä SatQua
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
WäZ
Nokka

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 1 688



Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #22 : 24.11.13 - klo:10:39 »

Vaadin chessmatelle rangaistuksen haukkumisesta!!!!!!!!
Ja chess, kyllä se aikq hyvin.tiesi Pyörittää silmiään
tallennettu

Ime sinä poika soiroa en oo tulossa sun pariks
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #23 : 29.11.13 - klo:14:43 »

tattista palautteista, mä otan kiinni muutamaan

Miks teiä kaikki SatQ pelien veikkaukset menee päin mäntyä?
Tän kauden satoa:
(ekana tulos, sit veikkaukseni)

SatQ-Burn! 0-5 (0-5)
SatQ-Kalja 0-5 (0-5)
SatQ-P-K 2-3 (0-5)
SatQ-Etana 0-5 (0-5)
SatQ-MunQ 2-3 (1-4)
SatQ-D2ve. 5-0 luov. (3-2)
SatQ-F.L 1-4 (0-5)
SatQ-TyQ 4-1 (3-2)
SatQ-Nokka 0-5 (3-2)
SatQ-F.L2 2-3 (0-5)
SatQ-F.L2 1-4 (0-3)

Eli mulla on osunut 3/11, mikä on kieltämättä aika surkea saldo vaikka kuinka olis useampi kohde mennyt liki oikein. Emmä osaa sanoa syystä oikein mitään, kaitpa te vaan ootte onnistunu pelaamaan ennalta-arvaamattomia tuloksia. Jos ootte ens kaudella vielä mukana niin aion petrata kohdallanne selkeästi.

Hyvää asiaa oli, mutta huomas kyllä kuinka puhuitte samaa asiaa pariinkiin otteeseen. Ei siinä muuten, menihän tuo vielä, mutta äänitteen pituutta olis saanu lyhennettyä jos olisitte keskittyny eri asioihin. Lisäks selvästi tarttis jonkun muunkin tohon mukaan, pehmo olis voinu olla enempi äänessä. Kun meni pitkält siihen että teng kysy larelta ja se vastaili, itte ei ottanu niinkään kantaa.
Oot ihan oikeessa, kieltämättä juttelu junnasi paikallaan ajoittain melko paljonkin. Sanoisin että noin pitkään keskusteluun on melkoisen haastavaa saada siirtyminen aihepiiristä toiseen ajoitettua oikein ja sujuvasti, ellei suunnittele äänitettä tarkemmin etukäteen - mitä haastatteluja lukuunottamatta en siis harrasta. Tää oli vielä sikäli kierrosennakkoja haastavampi, ettei ollut mitään selkeitä jaottelua (kuten eri ottelut) millä saisi pakettia automaattisesti hiukan kompaktimmaksi. Editoinnilla päättäjärupattelusta katosi yli viisi minuutti ja saatiin kokonaisuutta parempaan päin, mutta jaan kyllä ajatuksesi.

Mitä loppuun tulee, niin kolme äänessä olevaa on eniten mun mieleen; kahdella keskustelu menee helposti väkinnäiseksi ja yli kolmella homma voi levitä käsiin. Koostumusta ei oo kuitenkaan tarvinnut miettiä paljonkaan, sillä yleensä ollaan menty niillä ketä saatavilla on.

Ihan perus ennakointi, onko vaan minä vai onko editointi tai muu mennyt muutamassa edellisessä pieleen? Ääni jotenkin kaikuu tai sitten se on mun kone joka lagii. Tai tengin oikee ääni peitetty tolla pölykeuhkolla!11!! JOOH selkeesti oikee ääni taustalla  Cool
Eipä tarvii käydä tarkistuttamassa kuuloa tai hakata konetta, vaan syypää tulee ihan meidän joukosta ja saat vaan arvata kenestä tuo johtuu. Pisti kyl ihan pasmat sekasin kun kuuli oman äänensä puhuessaan.

Saial oli tosiaan mukava lisä...
Positiivinen yllätys mullekin ja täytyy patistella SaiGua lisää et saataisiin nauttia hänen edesottamuksistaan tulevaisuudessakin. Huomaa että piristää tunnelmaa kun on välillä muitakin äänessä kuin mä ja larenssi.

Liikaa turhaa höpöttelyä tengin suusta (taas kerran), onko täs jotain et se ei keksi oikeeta asiaa niin puhuu sit mitä sattuu? Turha tulla laittaa syyksi, että haluaa tuoda "rentoa menoa" "muutakin puhetta".
Mjuu, nyt sitä oli kenties enemmän sen vuoksi että en halunnut pistää ensikertalaisen harteille liian suurta painolastia. Musta se vähän jäi pienemmäks kun SaiG alkoi ottamaan suurempaa roolia ja mä kykenin panostamaan enemmän laatuun kuin määrään. Mutta noin muutoin: niin jotkut vaan on lähtökohtaisesti vähän enemmän määrä- kuin laatumiehiä..

noni nyt pitäis tulokset olla oikein
« Viimeksi muokattu: 29.11.13 - klo:15:59 kirjoittanut Tengsinges » tallennettu
dev_null
Jäsen

Poissa Poissa

Viestejä: 1


Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #24 : 29.11.13 - klo:15:26 »

nojoo on aika kehno tää teng magasine
tallennettu
Paras-POIKA123
Vieras
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #25 : 29.11.13 - klo:15:54 »

tattista palautteista, mä otan kiinni muutamaan
Tän kauden satoa:
(ekana tulos, sit veikkaukseni)

SatQ-Burn! 5-0 (5-0)


anteeks ny vaa mut toi tulos on vääri päi

E: joo nyt on oikein
« Viimeksi muokattu: 29.11.13 - klo:19:40 kirjoittanut Apeliz » tallennettu
Chess
SatQ

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 714


Veli Hopea


Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #26 : 07.12.13 - klo:13:32 »

Missäs Teng-lehden finaaliveikkaukset viipyy?
tallennettu

SatQ-MunQ: 2-0
Johtaja väittelee Satqn voittoon
Tengsinges
Munkkiliigan admin

Poissa Poissa

Sukupuoli: mies
Viestejä: 5 920



Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #27 : 08.12.13 - klo:05:43 »

Missäs Teng-lehden finaaliveikkaukset viipyy?
myöhemmin tänään tulossa jotain, toivottovasti ootte armeliaita laadun suhteen (:
tallennettu
lodureu
Vieras
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #28 : 12.01.14 - klo:23:16 »

Nostetaas tätä ylös.

Niin ihanaa kun se onkin, että tämä "Synnoeve" jaksaa mun tekemisiä seurata vaikken ole lentokonepelin parissa juurikaan viihtynyt, niin ihmettelen suuresti sitä, miten tuon persoonan juttuja enää kukaan jaksaa.

Vaikkakaan mua ei itseäni haittaa kyseinen asia (stalkkaus), niin musta noi sen jutut ja kirjoitustyyli alkaa olemaan aika nähty, ja viihdearvo miinuksen puolella.

Siispä miksi, kautta luciferin kusipäisen kaksoisveljen, oi miksi tälle henkilölle annetaan yhä huomiota?

Niinjoo, pakolliset hymiöt Virnistää Hymyilee  Epävarma
tallennettu
ifreetti
Tónks

Poissa Poissa

Viestejä: 733



Profiili
Vs: Palautetopic Teng's magazinelle
« Vastaus #29 : 13.01.14 - klo:07:32 »

huomatkaa et tää kaveri on vaan katkera siitä et saa vähemmän huomioo kun eve
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 16 Siirry ylös Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Mercury design by Bloc
Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
 
© MunQ 2005-2024